عکسهای از پشت صحنه فتوشاتهای مگان فاکس برای محصولات جدید کمپانی "جورجیو آرمانی"

فرستاده شده: اکتبر 23, 2010 توسط Admin در Celebrities, Fashion, Megan Fox
برچسب‌ها:,

عکسهای از پشت صحنه فتوشاتهای مگان فاکس برای محصولات جدید کمپانی «جورجیو آرمانی»

عکسهای پشت صحنه جدیدترین فتوشاتهای مگان فاکس برای کمپانی «آرمانی»

 

دیدگاه‌ها
  1. Hamid می‌گه:

    ماه باید بیاد پایین تو بری بالا
    ماه جلوت کم میاره

  2. asaljoon69 می‌گه:

    آخخخجوون بازم مگااان شات داره…هورااا
    دوسش دارم

  3. mac می‌گه:

    اصلا ازش خوشم نمیاد.زشتتتتتتتتتتتتتتت

  4. farshad می‌گه:

    خيلي چشماي نازي داره

    رنگ صورتي ماتيك با رنگ اقيانوسي چشماش يك هارموني شگفت آور به وجود آورده

    خيلي قلمبه سلمبه گفتمو

  5. نگار می‌گه:

    چی بگم عروسکه به خدا من سر از کاره خدا در نمیارم چه عروسکی افریده عععععععععععععروسک جیگرررررررررررررررررررررر عسللللللللللللللللللل طلااااااااااااااااااااااااااااااااا

  6. Jigar bala می‌گه:

    دماغش از نيمرخ خوبه ولي از جلو اففففففتضضضضضضاحححححححهههههه
    مرسي

  7. franco santro می‌گه:

    مگــــــــــــــان هم خوشگله
    هم هاته
    هم جذابه
    هم بهترین ستاره س… آمریکاست خیلی باحاله
    چقدر چشماش قشنگ شده
    شاتها که خیلی عالین واقعا» محو کامپیوتر شدم.

  8. ویکتوریا می‌گه:

    عشق مننننننننننننه مگان جذاب ودوست داشتنیه

  9. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    مگاه هیچی نداره و از نظر من خوشگل دهاتیه
    آخه توام شات گرفتن داری؟

    شما اول برو چند تا لباس بخر که حالمونو به هم زدی با اون 1دست بلوز و شلوارت که 2ساله داری میپوشی
    شات گرفتن پیشکش

    باز دعوا نشه من نظر شخصیمو با احترام گفتم دوستان

  10. bradley cooper می‌گه:

    خیلی خوشگله
    من خیلی دوسش دارم
    جذاب و عالیه
    فقط………

  11. bradley cooper می‌گه:

    فقط این قدر خوشگله آدم هیپنوتیزم میشه
    من خیلی خیلی دوسش دارم
    از ته لب منتظر فیلم جدیدشم

    • نگار می‌گه:

      شما که تا چند روز پیش مگانو فحش باران میکردی

      • bradley cooper می‌گه:

        من که در کل مگانو تو بازیگرا خیلی خیلی دوس دارم
        ولی خب باید قبول کرد
        اون حرفایی که راجب بریتنی اسپیرز و آنجلینا جولی زد
        خیلی بد بود دیگه آدم باید طرف حق باشه
        و طرفداری کور کورانه نکننه
        من در عاشق خودشو کاراشم

      • franco santro می‌گه:

        Just Brit

        اما من مگان هم دوست دارم خوبه!

  12. شمیم می‌گه:

    رنگ چشاش خوشگله!
    عکس اول ناز بود.

  13. ava می‌گه:

    ته چهرش و تركيب صورتش ذاتاخوبه … قيافش هم جذاب شده ولي معلومه نچرال نيست …در كل خودش واسه من دوست داشتني نيست .

  14. ساغر می‌گه:

    حوشگله ولي به دل نمي شينه حداقل براي من اينجوري هستش

  15. فری می‌گه:

    واااای عشقم باز اومد.آخه تو چقدر خوشگلی .بی آرایش میری بیرون که به بشریت رحم کنی چون اگه مثه اینجا آرایش کنی که همه رو به کشتن میدی.مثه من که الان با دیدنت نفسم بالا نمیاد ودارم میمرم.

  16. یاس می‌گه:

    تو عکس آخری مثل مجسمه های مادام توسو شده

  17. reza می‌گه:

    عالی بود آقا ما رو هم به جمع خودتون اضافه کنید

  18. khaT می‌گه:

    خوشگله ديگه!!!! خيلي جذابه.
    اينم مثل كيم خيلي خيلي به خودش رسيده! پوست.لب.ابرو و ….
    ولي در حال حاضر دل منو كه برده…..
    چهره اش محشره…
    خيلي حال كردم.ولي تو عكس 2 اصلاً جالب نيوفتاده!
    در كل خيلي مي‌خوامش….از اين بي حوصله هاس.كاملا از چهره اش ميشه تشخيص داد.يكمم عصبيه! اينارو از تجروبياتم ميگم.

  19. مهسا می‌گه:

    رنگ چشماش قشنگه ولي اينجا معلومه كه چقد بدون آرايش زشته اين چه قيافه ايه؟ از حمام بياد بيرون ديگه چه ريختيه؟!!

  20. mhr1019-8 می‌گه:

    واقعآ خوشگله

  21. sara می‌گه:

    ببینید که با چه دقتی دارن شات ها رو میگیرن ازش !
    بیخود نیست که انقدر تاپ میشن.مطمئنا اگه همه ما رو حرفه ای آرایش کنن و حرفه ای عکس بندازن هممون تاپ مدل میشیم !

  22. عسل جونی می‌گه:

    چقدر زیبا

  23. مهسا می‌گه:

    با سارا موافقم

  24. Maneli می‌گه:

    چشاش خيلي خوشرنگه!!!عكس پنجمو دوس دارم!!

  25. a.s می‌گه:

    با آرکا آرشیتکت موافقم …

  26. atoosa می‌گه:

    خیلی خوشگله ..نمیدونم کسایی که میگن مگان زشته معیار زیبایی از نظرشون چیه …بعدشم حتی اگه طبیعی هم نباشه خب نتیجه خوبه!!!

پاسخی بگذارید

