جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و دوست پسرش جیسون تراویک در کالاباس

فرستاده شده: اکتبر 25, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و دوست پسرش جیسون تراویک در کالاباس

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    وای عزیزم

  2. ان شرلی می‌گه:

    بریتنی خیلی خسته نشون میده بمیرم الهی…..تپل منه

  3. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    خیلی دوسش دارم
    ولی از دوست پسرش خوشم نمیاد(میخوم خفش کنم)

    عکس 1 سوژه خندست
    تیپ و لباساش خیلی معمولیه

    بریت جونم توکه کیف به اون جیغی گرفتی دستت با 1چی ستش میکردی

  4. سعیده می‌گه:

    اوه اوه تا طرفداراي بريتني نريختن نظر بديم
    اين اكستنشن موهاش داره منو ميكشه خوبه پول از سر و كولش بالا ميره برو درست كن عزيز من
    ولي دوستش دارم

  5. ان شرلی می‌گه:

    اول از همه ارکا جون تبریک بگو من 1 شدم…..ولی چقد تیپ بدی داره…..بریتنی فقط مال منه….وای بمیرم بچم چقد زشت شده

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      ان شرلی عزیزم خوشگلم تبریک میگم اول شدی
      امیدوارم بازم شاهد اینموفقیت بزرگ باشیم

      بریت همیشه نازه
      ولی اغلب شلختس

      دیگه اکتیو نیس
      نه شاتی نه چیزی

      تقصیر این جیسون ذلیل شدس

    • bradley cooper می‌گه:

      همه میدونن بریتنی ماله منه

      • یاس می‌گه:

        وا! آرش حیف تو نیس.بریت سن مادربزرگ تورو داره

      • mm می‌گه:

        بریتنی جیگر منه ولی چون من دخترم حاضرم بدمش به شما دوستای گل فقط بدوید تا این جیسون ملعون مخشو نزده و باهاش ازدواج نکرده!!(خدا نکنه)
        تیپش بد نیست یعنی تک تکش قشنگه اما به هم نمیان

      • bradley cooper می‌گه:

        ان شرلی خانم بفرما پستای قبلی بریتنیو ببین بریتنی ماله من
        البته بریتنی و هنرمندا متعلق به همه طرفداراشونن
        فقط من چون درس از در و دیوار ریخته سرم
        کم تر میان نت و دیر نظر میذارم

      • bradley cooper می‌گه:

        بابا اگه تو رده سنی من بود 1 ثانیه هم واینمیسادم

      • نگار می‌گه:

        چه ایرادی داره mm جون این همه همجنس باز نمونه ی بارزش خودم من ی زمانی همجنس باز بودم البته الان دیگه نیستم به هیچ وجه ترک کردم

  6. farshad می‌گه:

    چقدر بد هيكل تر شده!

  7. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    من اکستنشنی نمیبینم
    موهای خودشه سعیده

  8. ان شرلی می‌گه:

    نه ارکا جون سعیده درس میگه اکستنشن کرده 100 سالی میشه

  9. ان شرلی می‌گه:

    مرسی بیبی…..

  10. دانيل می‌گه:

    به قول خانم ها
    وا خدا مرگم بده
    چرا توي عكس اول قيافه اش اينجوريه

  11. nima می‌گه:

    عاشقشممممممممممممممممم

    خیلی نمکه
    دلم میخواد بخورمش

    خیلی جیگره
    بریتنی ماهه

    فوق العادست

    من همه جوره دوسش دارم.

  12. سعیده می‌گه:

    اگه دختر بودي ميديدي

  13. نگار می‌گه:

    مبارکه طرفدارانش

  14. لیدا می‌گه:

    امیدوارم بریتنی به روزهای اوجش برگرده خیلی طول کشید دوره افسردگی و منزوی بودنش

  15. یاس می‌گه:

    پرسپولیسم برد اونم قهرمان(نایب)آسیا رو……ب افتخارش هیپ هیپ هورا……………..

    بریت چقد مضحک شده!!!!!اما سوئیت شرتش قشنگه

  16. یاس می‌گه:

    آقا نعیم فضولی نباشه اما چرا شما خودتون نظرتونو نمیگید.حیف نیس اینقد زحمت میکشید اونم بدون چشمداشت دل ما جوونا رو شاد میکنید نظر نمیدید؟!

    • admin می‌گه:

      بخاطر اینکه من فقط یک نویسندم و دوست ندارم جانب داری کسی رو بکنم ولی از دید من سلبریتی فقط آل پاچینو و رابرت دنیرو کبیر هستند

      • یاس می‌گه:

        بابا اینا ک 1چیزین تو مایه های علی پروین و ناصر حجازی یعنی اسطورن.نظر همه راجع ب اینا مثبته بهرحال ما دوست داریم نظر شمارو هم بدونیم ک حالا دیگه هرطور میلتونه..

  17. سعیده می‌گه:

    ديدي گفتم اكستنشنه

  18. نگار می‌گه:

    نویسندگان محترم برای بار دوم میپرسم البوم جدید ماریا کری منتشر شده شما اطلاع رسانی نکردید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • admin می‌گه:

      خب منتظریم لینک دانلودش بیاد بذاریم

      قرار بود آلبومش چون تو مایه های کریسمس اون موقع بیاد ولی خب زودتر منتشر شد

  19. atoosa می‌گه:

    به نظر من دوست پسرش از خودش سرتره!!!!من خدمم آهنگاشو دوست دارما.ولی اینجا (وخیلی جاهای دیگه)قیافه اش وحشتناکه….!!!!

  20. bradley cooper می‌گه:

    بریتنی عشقهمنه
    تو عکس اول چه قدر بامزه افتاده
    دیوانه کنندس
    بهترینه
    بهترینه
    بهترینه
    بهترینه
    عالی
    عالی
    عالی
    عالی
    ستاره
    ستاره
    ستاره
    ستاره
    بهترین خواننده دنیاس من که دربست مخلصشم خیلی دوسش دارم
    بی نظیره
    جیگرتو

  21. mm می‌گه:

    اقا نعیم معلومه از بریت خوشتون نمیاد وگرنه این عکسرو نمیذاشتید حداقل اول نمیذاشتید
    مرسییییییییی

  22. mm می‌گه:

    من از خوش سلیقگی بعضی از گلای سلب دیلی خوش حالم همتونو میدوستمممم

  23. hasti می‌گه:

    man age faco heykale ino dashtamaaa pamo az khoone nemizashtam biirooon.etemad be nafss dar hade laligaa

  24. marya.b می‌گه:

    خوش تیپ شده اینجا، ولی کیفش با تیپش نمی خونه

  25. ویکتوریا می‌گه:

    بریتنی خوبه وخدا کنه دوباره به روزای اوجش برگرده
    ولی اینجا تیپشه خیلی ناجوره

  26. بهار می‌گه:

    موهای بریتنی همیشه راه راهن، یه جورین، انگار همش چربن….

  27. khaT می‌گه:

    خــــــــــــــــــــــــيـــــــــــــــلـــــــــــــــــي داغونه كه!!!!شهرت كجاس با اين قيافش!
    هيچوقت دوسش نداشتم…

    • دیانا می‌گه:

      منم با شما همنظر هستم هیچوقت دوسش نداشتم دوستداشتنی نیست چیزی نداره ابدااااااااااااااااااااااااا

  28. a.s می‌گه:

    اینجا خیلی بهتر شده ، از جیسون متنفرم اصلا به بریتنی نمیاد …

  29. sara می‌گه:

    بعد از دوتا بچه و شکست تو ازدواجاش باز هم BF بازی می کنه!

  30. شیرین موش موشک (ملینا) می‌گه:

    سلام گوگلیا من اومدم
    واه واه واه بریتنی خانومو چه قدرزشت وشیته اصلا ابرونداره خیلی هم کوتوله هست خیلی یبی ریخته

  31. ملینا می‌گه:

    سلام گوگولیا من اومدم
    واه واه واه بریتنی خانومو چه قدرزشت وشیته اصلا ابرونداره خیلی هم کوتوله هست اه

  32. ملینا می‌گه:

    وایییی نگارجوووونم چه قدردلم برات تنگ شده بودنمیدونم چراعاشقت شدم؟ نگارمن توخاصی متفاوتی هم نظرات هم خودت مثل بعضی ازدخترای این سایت لوس نیستی خیلی باحالی

  33. bradley cooper می‌گه:

    سلیقه هم خوبه ها

  34. Maneli می‌گه:

    واي چقد تو عكس اول زشت شده!!بايد اين عكسو ديد و نظر داد!!كلا چيزه خاصي نيس نه صداش خوبه و نه هيكلش!!!

  35. یاس می‌گه:

    آرش جون تو بیا امسال کنکور نده.یا شایدم تب کنکور حالتو بد کرده.یعنی تو واقعا» نفهمیدی منظورمو.آخه برادر من اینا چین ک ادم ازشون خوشش بیاد.استثنا» اینجا از بریت تعریفیدم

    • bradley cooper می‌گه:

      اولا» من کلی راه تا کنکورم مونده 2 سال
      بله
      درضمن وقتی یکیو با یکی مقایسه میکنید
      معلوم نیست از اون بد بخت خوشت میاد یا نه

  36. یاس می‌گه:

    1بار خواستم ازشخص مورد علاقت حمایت کنم.آدمو پشیمون میکنی ک ازت طرفداری کرده!دیگه تکرار نمیشه….
    در ضمن خودت گفته بودی ک امسال کنکور داری

  37. شمیم می‌گه:

    تیپاش اصلا خوب نیست همیشه بدتیپِ اینجا هم خیلی بیحالِ به طرفداراش برنخوره ولی وقتی به خودش نمیرسه خیلی افتضاح میشه!

پاسخی بگذارید

