کتی پری و راسل براند هند را ترک کردند

فرستاده شده: اکتبر 25, 2010 توسط Admin در Celebrities, Katy Perry, Russell Brand
برچسب‌ها:,

کتی پری و راسل براند هند را ترک کردند

کتی پری و راسل براند که شنبه شب مراسم عروسی خود را به شکلی خاص و کاملا با آداب و رسوم هندی در ایالت راجستان در شمال هند برگزار کردند،امروز برای رفتن به ماه عسل هند را ترک کردند.کتی پری که همراه با لیدی گاگا و تیلور سوئیفت از موفقترین خوانندگان حال حاضر جهان است امروز 26 سالگی خود را جشن گرفت.کتی پری در سال 2008 با تک آهنگ «من دختری را بوسیدم» به اوج شهرت جهانی رسید.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    ا و ل

  2. سعیده می‌گوید:

    دوممممممممم

  3. سعیده می‌گوید:

    لباسش چه بامزه ست

    • sara می‌گوید:

      ای بابا.همش منتظر بودیم عکسای عروسیشونو ببینیم.
      حالا که ازدواج کردن ولی امیدوارم دلشون زود از همدیگه نزنه!

  4. یاس می‌گوید:

    what a disaster!!!!!!!!!ooo
    اینا چرا همچین شدن ییهو؟!!!!!!!!!!!!

    • یاس می‌گوید:

      وای خدا همه جاشو حنا بسته!!!!!!!!!!!!!!!خیلی بدم میاد

      • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

        من 1سال پیش جلو موهامو اکستنشن فر ریز زدم
        ولی زود دلمو زد

        2ماه پیش پشت موهامو اکس گلت زدم الان راضیم
        چرا فاجعه بود؟

      • یاس می‌گوید:

        هی میپیچیدن بهم موقع شستنشونم مشکل داشتم حالمو گرفتن باخودم گفتم دیگه ازاین غلطا نمیکنم بعد وا3 تنبیه موهامو مدل جاستین زدم اما الان خیلی خوشم اومده دیگه نمیخواستم بلندشه منتها دوستام میگن بذار بلند وا3 عروسیت بعد بزنشون

      • نگار می‌گوید:

        یاس از این کارا با موهات نکن اگه 19 ساله ای 30 ساله به نظر میای مگه عروسیته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        نه بابا!عروسی چیه من گازم نمیتونم روشن کنم.در آینده مثلا»10سال دیگه نه ک الان پسرونس رشدشونم کمه گفتن دیگه کوتاه نکن تا اون موقع موهات بلند باشه.دیگه هم نمیکنم از این کارا

  5. نگار می‌گوید:

    خدا کتی با اون شوهر زشتشو با هم شفا بده

    • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

      شفا نمیده
      من چند ساله دارم به درگاه خدا دعا میکنم ok نمیده

      • bradley cooper می‌گوید:

        خانما خدا خیلی بزرگه
        و اول به اولویت ها میپردازه
        بذارید اول لیدی گاگا شفا بیابه بعد این دو تا سرخوش
        قربون خدا برم اینا دیگه کین

      • یاس می‌گوید:

        ببینیدبحث شفا در دین مبین اسلام مقوله بسیار گسترده ای هستش ک من ب 1مختصرش اشاره میکنم:شفا دادن با شفاپذیری فرق میکنه گاهی خدا شفا میده اما این مریضه ک اونو نمیپذیره یا نمیتونه بپذیره و اینکه شفا در وهله اول نیازمند باز شدن دریچه قلبه کاینا کارشون از این حرفا بدره و اصلا» اینا رو نوفهمن

      • bradley cooper می‌گوید:

        من که میگم گاگا مقدم تره

  6. sh1 می‌گوید:

    فکر میکنید چند وقت دیگه طلاق میگیرن؟

  7. atoosa می‌گوید:

    کیتی که خوبه…اون راسل عین از تیمارستان در رفته است!!!!شلوارشو….مامان…..به من میلیاردی پول بدن اینو پام نمی کنم…چیه این آخه؟؟؟؟

  8. ان شرلی می‌گوید:

    وای وقتی این راسل رو میبینم یاد اورانگوتان می افتم…….

  9. ان شرلی می‌گوید:

    راس میگین بچه ها اکستنش اینقد بده….وای خدا رو شکر نکردم

  10. bradley cooper می‌گوید:

    خیلی خیلی کیتیو دوست دارم
    امیدوارم زود از این خل وضع طلاق بگیره
    و فعلا» خوش بخت باشه
    خیلی باحاله

  11. farshad می‌گوید:

    واقعا كه…
    چقدر بعضي از سلبريتيا بي جنبه هستن
    مثلا كه چي…

  12. ساغر می‌گوید:

    انگاري دارن راسلو مي برن واسه ترك!

  13. khaT می‌گوید:

    اميدوارم زودتر خوب بشن!
    ببين تمام تنشونو حنا گذاشتن! واي…. اينا…

  14. 0oaso0 می‌گوید:

    خب اینم یه جورشه دیگه …

  15. عسل جونی می‌گوید:

    خوشبخت شن

  16. Maneli می‌گوید:

    واي چقد كيتي تو عكس 4 زشت شده!!ازش بدم مياد!!!

  17. Hamid می‌گوید:

    اینم پرید

  18. شمیم می‌گوید:

    کتی بامزه است اه شوهرش مثه معتاداست خیلی چندشِ امیدوارم کتی پشیمون نشه حداقل یه ماهی بتونن در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنن D:

پاسخی بگذارید

