جدیدترین عکسهای چارلیز ترون در لوکیشن فیلم "Young Adult" در نیویورک

فرستاده شده: اکتبر 26, 2010 توسط Admin در Celebrities, Charlize Theron
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای چارلیز ترون در لوکیشن فیلم «Young Adult» در نیویورک

چارلیز ترون در لوکیشن فیلم جدیدش «Yoyng Adult» در نیویورک دیده میشود.

این فیلم داستان نویسنده زنی با بازی چارلیز ترون را روایت می کند که پس از طلاق گرفتن به زادگاهش بر می گردد و عشق قدیمی اش را می بینید که الان ازدواج کرده و …

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    با کلاس مامان

  2. ان شرلی می‌گه:

    این که ماجرای زندگی منه……

  3. شمیم می‌گه:

    تو این گریم یکم پیر به نظر میاد ولی دوستش دارم جذاب و خوش هیکلِ!

    کفشاشم خوشگله!

  4. camelia می‌گه:

    صورتش نازه و فوق العاده زیباست
    ولی هیکلش ان چنان توپ نیست
    پاهای قشنگی نداره

  5. دیانا می‌گه:

    مثلا این خوشگلهههه ها ها ها

  6. ان شرلی می‌گه:

    راستی مرسی ی ی ی ی ی دانیل جون

  7. will smith می‌گه:

    دوسش دارم.بعد از هنکاک دیکه فیلمی ازش ندیدم,خیلی کم کار شده بود.

  8. ava می‌گه:

    اين زن عاااااااليييييههههه

  9. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    خیلی دوسش دارم
    خانومو بی حاشیه

    نازه و های کلاس
    مرسی نعیم جون

  10. ان شرلی می‌گه:

    من 22 سالمه….اره جدی میگم……ولی با 1 تفاوت کوچیک که من ازدواج نکردم

    • آرکا آرشیتکت می‌گه:

      پس هم سنیم
      منم 22سالمه

      این 1تفاوت بزرگه
      طلاقو اینن حرفا

      حالا عشقت ازدواج کرده؟
      البته اگه فضولی نیست

  11. ان شرلی می‌گه:

    این که خوبه…..چارلیز با مرد دومی زندگیش ازدواج کرد ولی من دوست بودم…..اره با 1 خر……در ضمن او طلاق گرفت…..من از دانشگاه انصراف دادمو.ازش جدا شدم

    • سحر می‌گه:

      یعنی به خاطر اون از دانشگاه انصراف دادی ؟ اون موقع که باهاش دوست بودی زن داشت ؟
      ( البته میتونی جواب ندی هانی ! )

      • یاس می‌گه:

        انی جون میشه کامل توضیح بدی آخه من میخوام وا3 تخصص روانپزشکیو انتخاب کنم خدا رو چ دیدی شاید تو کمکم کردی…

      • سحر می‌گه:

        یاس پس تو منو از کجا میشناسی ؟ خواهش میکنم روشن جواب بده !

  12. ان شرلی می‌گه:

    وای اره همین واسم دردناک بود….بهم دروغ گفتن برگشتم دیدم داره ازدواج می کنه….فک کن 2 ترم دیگه داشتم مهندس میشدم..سال 3 بودم انصراف دادم

    • یاس می‌گه:

      وای آنی چ کردی با خودت من اگه مهمترین و زیبا ترین و همه چی تموم ترین مرد دنیا بهم بگه بیخیال دانشگاه حتی اگه بدونم داره واسم میمیره محاله از دانشگاه جدا شم با اینکه ترم 1هستم

  13. ان شرلی می‌گه:

    وا تو که 19 سالته

    • یاس می‌گه:

      مگه چیه؟

      • سحر می‌گه:

        یاس ادرس ایمیلتو بده ! اینجا نمی تونم باهات بحرفم ! شما هم که قایم موشک بازیت گرفته ! این اصلا اخلاق خوبی نیست که مردمو سرکار بزاری ها !
        اگر هم الان جواب ندی از نظر من مشکلی نیست ! کلا بی خیالت می شم و فکر میکنم نیستی !
        ولی این رفتار اصلا درست نیست !

      • یاس می‌گه:

        عزیزم بیخیال.منتو روتوی1مهمونیدیدم بعد آمارتو از بروبچ گرفتم

      • سحر می‌گه:

        منظورت مهمونیه مجردیه ؟ پس مطمئن باش من نبودم !
        حالا چی میشد همون اول میگفتی و اینقدر منو حرص نمی دادی ؟

      • یاس می‌گه:

        نه!صلوات پارتی بود با مامانت بودی

    • سحر می‌گه:

      ای ول صلوات پارتی رو خوب اومدی ! اسم صاحب مهمونی مریم بود ؟
      من مردم از فضولی بی انصاف ! یه کم نشونی بده شاید منم شناختم ! اصلا تو تهران بود این مهمونی ؟

  14. ان شرلی می‌گه:

    خر بودم یاسی جون…….

    • سحر می‌گه:

      دور از جون ! ولی ای کاش حداقل مرخصی میگرفتی ! اما خب آدم تا تو شرایطش نباشه نمی تونه قضاوت منه ! خیلی وقتا آدما یه کارایی میکنن که هیچ وقت قابل برگشت نیست !
      دوباره نمی تونی کنکور شرکت کنی ؟ واحدهاتو قبول میکنن

  15. will smith می‌گه:

    چه سرگذشتی داشتی آنه

  16. ان شرلی می‌گه:

    وای الهی بمیرم…..ویلی تو این چیزا رو نخون…..اخه مجبور بودم مرگ خواهرم دیوانم کرده بود

  17. یاس می‌گه:

    ببین عزیزم این اصلا» خوب نیست ک خودت شخصیتتو زیر سوال ببری چرا کاین 1اتفاق مهم ک تو زندگیت رخ داده و تو نباید ب این اتفاق دامن بزنی و ب تخریب هرچه بیشتر شخصیتت بپردازی بلکه الان باید با اتکا بنفس و با عزت نفس بیشتری ب خودت نگاه کنی دختر وگرنه پیش از هر چیز تو ورطه ای ک خودت میسازیش هلاک میشی عزیزم

  18. ان شرلی می‌گه:

    مرسی از دالداریتون…..قربونتون برم……چرا الان دارم 1 رشته دیگه می خونم با همه هم قطع رابطه کردم

    • یاس می‌گه:

      انزوا و دوری از جمع راه حل خوبی نیست در واقع 1جور پاک کردن صورت مسئلس.
      چ خوب حالا چی میخونی خانم؟
      راستی نگفتی منظورت از گفتن سن من چی بود؟

    • سحر می‌گه:

      ایشالا که موفق بشی عزیزم ! اما بعضی وقتا یه اتفاقایی تو زندگی ما آدما میوفته که همون موقع کلی از دست خدا شاکی میشیم اما چند سال بعد میفهمیم که خدا چه لطف بزرگی در حقمون کرده مسیر زندگیمونو عوض کرده !

  19. ان شرلی می‌گه:

    واسه تخصص منظورم بود…..فیزیک….نه من از کسی دوری نمی کنم یاس جون…..از اونا که بهم دروغ گفتن جدا شدم…همه بودن

    • یاس می‌گه:

      من برنامه هام بلند مدت از الان دارم رو تزم کار میکنم و امیدوارم ک درسمو6 ساله یاکمتر تموم کنم اگه اون بخواد و اگه نت بذاره.
      این خوبه همیشه از سیاهی ها فاصله بگیر

  20. ان شرلی می‌گه:

    مرسی سحر جون….تپل من…ولی احساس گناه خفم کرده….1روزی از اینجا فرار میکنم میرم………………….1جای دور

  21. ان شرلی می‌گه:

    مرسی یاس جون….ایشاالله عزیزم….ارکا جون کجا رفتی

  22. bradley cooper می‌گه:

    ازش خوشم میاد

  23. khaT می‌گه:

    كامل و بي نقص…هم صورت هم هيكل…محشره….بازيش حرف نداره…
    آرزوي ديرينه ي منه ….
    شديدا منتظر فيلماي جديدشم…
    خيلي خيلي تشكر ميشه…
    در ضمن همين الان اين بي پدرا سايت رو فيلتر كردن…
    كارو زندگي ندارن بي ناموسا؟!!!
    اگه دستم بهشون ميرسيد خودشونو فيلتر ميكردم…..بي شرفاي الاف!

  24. franco santro می‌گه:

    This Is Chat Room Or Women Confrance
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  25. نگار می‌گه:

    موهاش خیلی بد رنگه چه بد لباس شده اینجا

  26. melisa می‌گه:

    وای من عاشق چارلیزم خیلی خوشگل و جیگره

  27. franco santro می‌گه:

    آقـــــــا سلب دیلی فیلتر نشده 4 هنوز تو کامپیوتر من جواب میده

پاسخی بگذارید

