گلچینی از عکسهای سلبریتیها در جشن هالووین 2009

فرستاده شده: اکتبر 26, 2010 توسط Admin در Celebrities, Event, Halloween 2010
برچسب‌ها:,

گلچینی از عکسهای سلبریتیها در جشن هالووین 2009

هایدی کلوم در جشن هالووین 2009

جشن هالووین 2010 نزدیک است و سلبریتیها خود برای این روز در یکشنبه اینده اماده میکنند.در این پست عکسهایی از سلبریتیها در جشن هالووین سال گذشته رو میبینید.

اشلی گرین

آدرینا پاتریج

بلیک لیولی

کریستینا آگوئیلرا

گوین استفانی

جسیکا البا

کیت بکینسل

کتی پراس

لورن کنراد

لیو تایلر

میکی رورک

پاریس هیلتون

ریحانا

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    پناه بر خدا

  2. asaljoon69 می‌گه:

    avval

    • asaljoon69 می‌گه:

      ای بابا.. 😦
      واااااای..جسیکاروووو…نازی..البته زیاد عوض نشده…
      لیدی گاگا کو؟؟ 😦

      هایدی خییلی زشت شده
      با هیشکدوم زیاد حال نکردم

      • یاس می‌گه:

        گاگول ک هر روزش هالووینه! اون اصلا» تو هالووین سیر میکنه

      • asaljoon69 می‌گه:

        اگه منظورتون تیپ لیدیه…باید بگم اصصلن منگولانه نیست…خیلی open mind هستن ایشون!!! هیشکی نگفته اگه من شاخ بذارم رو سرم آدم منگولیم…چون کتاب قانونی واسه تیپ که نداریم!!! اگه همممه مردم مث لیدی گاگا تیپ میزدن شما به ساده ها میگفتی منگول؟؟؟

        من چون دوس داشتم ببینم لیدی واسه هالووین چه ایده ای زده پرسیدم!!!

  3. ان شرلی می‌گه:

    من نبودم هر چی دوس داشتین به کیم نانازی گفتین!!!

  4. یاس می‌گه:

    مرسی. جالب بود.

  5. ان شرلی می‌گه:

    اررررررره…..

  6. نگار می‌گه:

    این عکس ماریا جون که قدیمیه

  7. bradley cooper می‌گه:

    هایدی لباسش عالیه
    اون پسر رابینه کیه؟؟برام آشناس
    پاریس مثل همیشه مزخرفه
    ماریا داغو جالب شده من ازش خوشم میاد
    ریحانا هم که خیلی خیلی ازش خوشم میاد مثل زنای خیابونی شده
    کریستینا با پسرش سدن
    جسیکا که کاره شاقی نکرده
    گوئن و خانوادش هم خوبن

  8. farshad می‌گه:

    من هالووين رو به شما و خوانواده محترمتان تبريك عرض مي كنم.

  9. farshad می‌گه:

    من هالووين رو به شما دوستان گلم و خوانواده محترمتان تبريك عرض مي كنم.

  10. نگار می‌گه:

    من شدیدا از این نیک متنفرم بی ریخت ببین چه جوری خودشو قالب ماریا کرد چی میشد ماریا با لوئیس عروسی میکرد ماریا و لوئیز خیلی بهم میومدن

  11. will smith می‌گه:

    لباسای جالبیه,کیت بکینسل شبیه کره ای هاشده,

  12. یاس می‌گه:

    ایول از اعتماد بنفس ماریا خوشم اومد.من اگه رونای پام اینقده چاق بود شلوار تنگم نمیپوشیدم چ برسه ب این

    • نگار می‌گه:

      من عاشق این رونه خوشگلو کلا پاهای خوشتراش ماریا هستم الان ی عکس برات میذارم

      • نگار می‌گه:

        میخوام ی عکس از ماریا بذارم که اونجا جایزه ی پاهای خوشتراشو برده باید بگردم پیداش کنم پیدا شد برات میذارم ببینی

  13. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    فرم پاهای هایدیو دوس دارم
    اشلیو دوس دارم

    کریسم دوس دارم (آخی امسال جردن پیشش نیست)
    جسی تیپش خوب نبود ولی عاشقشمممممممممم ناجور

    کتی مراقب باش نترکه(موندم اگه پروتز نبود امثال اینو پاملا چی میخواستن کنن)
    مارایارو دوس دارم(نی نیش به دنیا نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

    پاریسم خوجله ولی دوست پسرش لباسش مزخرفه)
    درمورد بقیه ام نظری ندارم

    مرسی نعیم جون خسته نباشی
    عاشق اینجور پستام

  14. franco santro می‌گه:

    پست خوبی بود ممنون از ریحانا خیلی خوشم اومد اما پاریس متنفرم ! و ماریا رونای چاقی داره…
    —————————————————–
    هالووین بر تمام سنت آمریکایی ها (فراموشگران تمدن ایران)مبارک!
    ——————————————————
    وای برحال ما که سنت های خود را نمیدانیم
    نمیدانیم چه تمدنی داریم و چه عیدهایی ناب متمدن
    اما میدانیم هالووین کی است و به هم تبریک میگوویم
    وای بر حالمان که عیدهای مهرگان -سپندگان و نوروز را به فراموشی داده ایم
    و اعیاد خارجی(اعراب -آمریکا)را به هم تبریک میگوویم.

    • یاس می‌گه:

      موافقم.ازدید بعضی هموطنان اینا کلاس آدمو میاره پایین اما خارجیاش بالا میبرن.
      بحال ما باید گریست و جمله همیشگیه منو باید گفت:
      کوروش آسوده نخواب کهمان در خوابیم.خواب غفلت وغربزدگی…

    • bradley cooper می‌گه:

      راست میگی
      من که اینا رو بیشتر اوقات یادمه
      ولی من همه جشنای دنیا رو دوست دارم
      که بیشترشون اونجا پر رنگ تره
      ما حتی جشنای فرنگی رو هم درست اجرا نمیکنیم
      چه برسه به خودمون

  15. نگار می‌گه:

    در ضمن به نظر من این جشن زیباترین جشن روی کره ی زمینه خیلی رویاییه از پروتزه سینه های کتی خیلی خوشم میاد منم حتما این کارو میکنم

  16. JOKER می‌گه:

    از شما بعیده اینا مال پارساله که…..!!!

  17. sami می‌گه:

    in axe paris k male holowine parsale in bfesham bf parsalias

  18. sami می‌گه:

    okh suti 2010 alan fahmidam axa 2009

  19. شمیم می‌گه:

    آخــــی کریستیناااا چه بانمک و دوست داشتنی شده تو این لباساااا قربون خنده هاش برم!

    امیدوارم امسال هم مثه سالای قبل شاد باشه و درنبودِ جردن جشن هالووین بیشتر بهش بچسبه تا الان که جدا بودن از شوهرش بهــش ساخته واقعا هم حق داشت اصلا بخم نمیومدن کریستینا خیلی سَرتر بود!

    از آدرینا پاتریج خوشم میاد،جسیکا مثه دختر بچه های دبستانی شده خیلی بانمک شده!

    پروتز سینه های کتی افتضاحه حالم بهم خوووورد!!

    ممـــنون.

  20. شمیم می‌گه:

    بخم=بهم

  21. ساغر می‌گه:

    كريستينا بامزه بود لباسش….دمه ريحانا…خيلي مسخرس (كه رخساره خبر مي دهد از سر درون)

  22. khaT می‌گه:

    آخه چرا نميخونيد متن و تيتر رو!!! بابا بنده خدا نوشته مال پارساله!!!! عجبا!
    آقا تشكر ويژه…

  23. 0oaso0 می‌گه:

    خیلی جالب بود مرسی …
    دوستان بهتر نیست در مورد هر کسی تو پست خودش نظر بدین ! این پست اصلا ربطی به خانم
    گاگا نداره و میشه خواهش کنم هر اتفاقی که میافته گاگا رو وسط نکشید ، اگه افکارتون قابـــل تغییر و به روز شدن بود یه چیزی ولی شما ها اصلا تو یه دنیای دیگه هستید (قابل توجه یاس)..

  24. ملینا می‌گه:

    باس پاریس هیلتون ازهمه قشنگ تربود مثل دختربچه ها شده بودارش یاbradley cooper من ازبعضی ازقیافه ها که وحشی میزنن وبهشون میخوره مغرورباشن مثل انجی متنفرم به نظرمن انجی زشته البته نظربقیه محترمه برام من دوست دارم صورت زن یادخترمعصومانه وظریف وبانمک باشه به انجی میخوره قیافش مثل این فاحشه باشه من ازاین جورقیافه های خشن خوشم نمیاد به نظرمن این بازیگرهندی که من عاشقشم صورت معصوم وبانمکی داره وازانجی خوشگلتره ببنینش

پاسخی بگذارید

