جدیدترین عکسهای پنه لوپه کروز حامله و شوهرش در لندن

فرستاده شده: اکتبر 27, 2010 توسط Admin در Celebrities, Penelope Cruz
برچسب‌ها:,

جدیدترین عکسهای پنه لوپه کروز حامله و شوهرش در لندن

پنه لوپه کروز حامله و شوهرش خاویر باردم دو بازیگر اسپانیایی فاتح اسکار در نایت کلابی در لندن دیده میشوند.

پنه لوپه کروز برای فیلم جدیدش «دزدان دریایی کارائیب 4» مدتیست که در این شهر بسر میبرد.

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گه:

    mersi admin jan

  2. یاس می‌گه:

    وابا این شکم چطوری میخواد توی این فیلم بازی کنه؟!

  3. marya.b می‌گه:

    شوهره بازیش عالیه

  4. bradley cooper می‌گه:

    جذابه خیلی زیاد

  5. farshad می‌گه:

    خوبه

  6. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    آخی الهی
    خیلی وقت بود خبری نبود ازش

    خیلی خانومه
    آرومو بی حاشیه

    دیگه همه دارن نی نی دار میشن
    منم نی نی میخوام

    • یاس می‌گه:

      اه!حالم از هرچی نی نی بهم میخوره…
      معلومه خیلی با حوصله ای.برا نی نی دار شدن باید اعصابت از فولاد باشه
      من میگم:بچه ک عمر و نفسه….هیچیش بسه

      • نگار می‌گه:

        من ترجیح میدم 1000000 تا سگ وگربه داشته باشم ی بچه نداشته باشم

      • سحر می‌گه:

        نگار جون پس این همه سلبریتی که بچه دار میشن چرا هیکلاشون بهم نمیریزه ؟ به خود آدم بستگی داره که بعد از زایمان خودشو ول نکنه و اگر قبل از حاملگی هم ورزش کرده باشه و عضلات شکمش سفت باشه خیلی زود به حال طبیعی برمیگرده !

    • یاس می‌گه:

      نگار عزیز انسان اشرف مخلوقاته.کرامت نفس داره.روح خدا درش دمیده شده.جانشین خدا در زمینه_ثوا از اون آدمایی ک بویی از انسانیت نبردن و خوی حیوانی دارن_پس این قیاس نه تنها اشتباهه بلکه معصیت داره

  7. نگار می‌گه:

    عکس اخر یعنی چی ؟؟خیلی مصخرصت

  8. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    وای خدا
    چجوری دلتون میاد؟

    نگار جون من 1 سگ دارم دیوونم کرده
    شما چجوری میخوای با 10000تا سگ کنار بیای؟

    البته سگه نی نیم شده
    مامیش میکنم

    پستونک داره
    شیر میدم بهش(البته خودم نه)

    هرروز لباساشو چینج میکنم
    همه جام باهام میاد

    البته یاس جون حرفت درسته
    این روزا هرکاری حوصله میخواد

    • یاس می‌گه:

      مرسی از تاییدت.ولی آرکا جون عذر میخوام شما نماز نمیخونی؟

      • آرکا آرشیتکت می‌گه:

        آره ولی 1ذره تنبلی میکنم
        سگم همیشه لباس تنش میکنم

        موهاشم اصلا ریزش نداره که کثیف شه
        شامپو هاش از شامپوهای خودم گرون تره

        1خونه بادی واسش خریدم میزارمش تو اتاقم
        تا نگمم بیرون نمیاد

      • یاس-9 می‌گه:

        امام صادق فرمودند هرکس نماز رو سبک بشمارد درقیامت مورد شفاعت ما قرار نمیگیره.عزیزم هرطور هست نمازتو بخون نماز وقت خداست نباید اونو ب دیگران اختصاص بدیم.
        سگ عین نجس هستش و هرگز پاک نمیشه.
        تارک الصلاه هم از سگ نجستره.در این مهم هیچگاه کوتاهی نکن عزیزم

  9. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    فقط مونده عکاسا برن تو شکم یارو عکس بگیرن

  10. عسل جونی می‌گه:

    اینا که خودشون بچه داری نمیکنن پرستار دارن حتی واسه لباس پوشیدن

  11. ان شرلی می‌گه:

    وای ارزومه این مرد شوهرم باشه…به شدت ت ت ت….نگار تو چجوری میتونی این همه سگ داشته باشی..من3سال پیش 1دونه داشتم……دیوانه شده بودم.

  12. شمیم می‌گه:

    برعکسِ بعضیا که تو این دوران قیافه اشون زشت و بادکرده میشه این هیچ تغییری نکرده تازه خوشگلترم شده!

  13. sara می‌گه:

    عكسه اخري مي خواسته چه زاويه اي رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه لباسه زشتيييييييييييييييي. عاشقه بچه ام . اما واقعا سخته بچه دار شدن .

پاسخی بگذارید

