عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-27 اکتبر 2010

فرستاده شده: اکتبر 27, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:

عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-27 اکتبر 2010

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    120

  2. farshad می‌گوید:

    آخه…
    تو يكيش كيم گفته از هيكلش متنفره

  3. نگار می‌گوید:

    کری اندروودو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. یاس می‌گوید:

    وای خدا کی میشه خبر مرگ کیم صفحه اول مجلات باشه.ب امید اون روز.تو ببیناین چیه ک خودشماز خودش متنفره!!!!!!!!!!!
    نه! خدای من جک اصلا» ب تیلور نمیادش
    خدا نکنه آنجی باردارباشه
    عکسای روی مجلهNWچقد باحالن

  5. will smith می‌گوید:

    کیم واسه چی از هیکلش بدش میاد؟؟؟میخواد قلمبه تر باشه

  6. ان شرلی می‌گوید:

    ولی کیم من عاشق هیکلتم…….خدا نکنه یاس جون

  7. بهار می‌گوید:

    یعنی واقعا» این آنجلینا دوباره حاملس؟؟؟!؟؟ چشونه اینا بابا؟؟

  8. شمیم می‌گوید:

    ممــــــنون.
    عاااالی بود.

  9. ان شرلی می‌گوید:

    من موندم تو کف 1 بچه.این داره همینجورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  10. ان شرلی می‌گوید:

    یاس من نمازو خیلی وقته ترک کردم……….راهنمایم کن

    • یاس می‌گوید:

      wow! الا بذکر الله تطمئن القلوب…
      دلیلت چیه؟
      آیا الان ملجا بهتری برای پناه بردن بهَش پیدا کردی؟! آیا از زمانی ک نمازتو ترک کردی آروم شدی و دیگه مشکلی نداری؟!آیا احساس میکنه اینطوری بهتره؟!

  11. ان شرلی می‌گوید:

    نه…..خانم دکتر عزیز….

    • یاس می‌گوید:

      مرسی عزیزم اما من هنوز مونده تا دکترشم.
      ببین خانمم بهترین راهنمایی ک میتونم بکنم اینه ک از فردا نماز بخون.شاید یهو برات معجزه رخ نده اما یقینا» بتدریج تاثیرش رو تو زندگیت میبینی ک اولیشم همین آرامش درونیه ک میتونه تاثیر بسزایی در زندگیت داشته باشه علاوه بر تلقین روحی دانشمندی هلندی ب اثبات رسونده ک لفظ الله موجب تنظیم تنفس و ضربان قلب میشه و این یعنی کاهش اضطراب وافسردگی.امتحانش کن.هروقت نگران ومضطرب شدی چندبار ذکر شریف یا الله رو تکرار کن ببین چی میشه..

  12. ان شرلی می‌گوید:

    اوکی..سعی می کنم بخونم….دلیلی وجود نداره که من نماز نخونم…….مرسی یاس جون عزیزم میبوسمت6 تا

    • یاس می‌گوید:

      خوشحالم ک اینقد سریع متوجه شدی.برات بهترینها رو در تمامی ادوار زندگی از خداوند منان خواستارم.
      همیشه اینو یادت باشه_من همواره اینو ب اطرافیانم گوشزد میکنم ک_:
      نماز وقت خداست اون رو ب دیگران اختصاص ندیم

  13. ان شرلی می‌گوید:

    مرسی هانی تپل من……….

  14. ان شرلی می‌گوید:

    من هر کیو دوس دارم بهش میگم تپل

  15. will smith می‌گوید:

    کلاس روانشناسی شروع شد

  16. ان شرلی می‌گوید:

    بله ویلی جون…….شما هم میتونید در این کلاس شرکت کنید

  17. سحر می‌گوید:

    تازگیا عاشق آهنگ مازیار فلاحی شدم ( قلب یخی ) همون که وسطش حمید گودرزی میحرفه !
    کلی باهاش میرم تو حس ! 🙂 😉

  18. ان شرلی می‌گوید:

    تو حس چی

  19. ان شرلی می‌گوید:

    من تا حالا نشنیدمش………………..وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بمیرم عشششششششششششقولانهههههههههههههههههههههههههه

  20. bradley cooper می‌گوید:

    خدا کنه دفعه بعد کیم اعلام کنه داره میمیره
    هیکلش اندازه گاوه چه عجب این فیلی هندی ی چیزیو فهمید
    فکر می کردم مغز نداره
    بیشتر مجله عکساشون خوب نبود
    از عکس جاستین و جسیکا رو مجله us خیلی خوشم اومد
    کاش عکسای تیلور و بزرگ تر میزدن
    به برد و آنجی هم تبریک می گویم
    احتمالا» این دو عزیز قصد کردن کلکسیون بچه درست کنن

  21. MARY FASHION می‌گوید:

    کیم از هیکلش بدش میاد ولی راه به راه جلوی دید عموم میزاره!!!

  22. عسل جونی می‌گوید:

    قضیه خواهر کیم و شوهرش چیه؟؟؟میشه یکی بگه…….

  23. ava می‌گوید:

    اي بابا كيك كارداشيان با كاني وست هم تريپ داره ؟!… راستي امروز تو ياهو ديدم مامان و باباي مايلي هم دارن از هم جدا مي شن …

  24. سارا می‌گوید:

    تیلورررررر جونم اینکارووو نکنننننن این کیهههه عزیزممممم به درده تو جیگررر نمیخورهههه هاااااا.

    آخی کیمممممممممممم بیچاره، خداییش با اینکه من ازش متنفرم باید بهش حق داد استخون بندیه درشتش و اندام پرش باعث شده تا خودشو با بقیه هالیوودیا مقایسه کنه و به عمق فاجعه پی ببره.

    این آنجی ام شورشو در آورده ها، مثل اینکه اینا واحد تنظیم خانواده نگذروندن تو عمرشوون. بابا یه قرصی آمپولی کپسولی باباااااا
    خودشم گفته که آرزوشه با بچه هاش یه تیم فوتبال راه بندازه.

    اللهم اشفع کل مریض

  25. ملینا می‌گوید:

    واه واه دوباره عکس این لب شتری معتاد شوهردزدرومجله هست منظورم انجلینا گونی هستش که ابروی هرچی سلبریتیه برده اره دیگه هی بچه پس میندازه واسه جلب توجه تازه خودش که هیچ زحمتی نمیکشه پرستارا بچه هاشوبزرگ میکنن عجوزه خانوم هالیوودکم مونده بره سرچهار راه وایسه بگه به منه بیچاره وعاجزکمک کنیددارم میمیرم ازلاغری جدا تیریپ گدا خیلی بهش میاد اگه من یه کارگردان بودم یه فیلم میساختم به اسم شاهزاده وگدا که نقش شاهزاده رومیدادم به مگان ونقش گدارومیدادم به انجی چون واقعا برازندشه بااون هیکل مزخرفش
    شوهرکورتنی چه باکلاسه برعکس خودش

پاسخی بگذارید

