فتوشاتهای ریحانا در شماره دسامبر 2010 مجله "Marie Claire" بریتانیا

فرستاده شده: اکتبر 27, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine, Rihanna
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای ریحانا در شماره دسامبر 2010 مجله «Marie Claire» بریتانیا

++++++

دوستان عزیز شرمنده بخاطر کم آپ شدن سایت در امروز که ناشی از مشکلات ف….تر شدن بود،سایت از امشب طبق روال عادی اپدیت خواهد شد.

دیدگاه‌ها
  1. sh1 می‌گه:

    قررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررربونتون

  2. نگار می‌گه:

    چه بینیه بزرگی داره از وقتی خودم عمل کردم به همه توصیه میکنم برن عمل کنن خیلی خوبه یعنی عالیه شما هم اگه فکر میکنید بینیتون
    بزرگه حتما عمل کنید

    • franco santro می‌گه:

      ببخشید خانم نگار شما هم سینه هاتون رو گفتید پروتز کردید هم دماغتون رو عمل کردید؟
      (جهت اطلاع پرسیدم/)

      • نگار می‌گه:

        بینیمو 3 ماهه عمل کردم سینه عمل نکردم ولی خیلی دوست دارم دنبال ی دکتر خیلی خوب میگردم البته مشکلی نداره ولی کلا خیلی این عملو دوست دارم

      • asaljoon69 می‌گه:

        واییییی..الان زیر چشات سیااااهه…
        مممعتاد
        😀

        من خیلی میترسم…کلن از عمل!!!
        ولی پروتز خییییلی راحته

    • asaljoon69 می‌گه:

      اگه ووواقعا ممشکل داشته باشه( پولیپ…انحراف…یا ازین چیزا…یا زیبایی واسه دماغای دداغوون) خیلیم چیزه خوبیه!! خوشگل میشیم
      کلی صورت ادم رو فرم میاد…بقیه اجزاش نموود میابن 😉

      ولی الان هههممه میرن عمل میکنن!! ففقط زیبایی
      که بنظر من عدم اعتماد به نفسشون رو میرسونه!!

      تازه..خیییلی عمل سخختیه!! واقعا مررد میخاد 😦
      به نظر منم دماغش با اینکه یبار عمل شده اصلا کوچیک و خوشگل نشده
      بهش نمیاد

    • franco santro می‌گه:

      ممنون از پاسختون

      راستی شما بیشتر از کدوم سلبریتی ها خوشتون میاد؟

    • Maneli می‌گه:

      نگار جون اولا دماغ ريانا پهنه نميشه با عمل كاريش كرد ثانيا دماغش خيلي به چشم نمياد و به فيسش ميخوره البته اين نظر منه عزيزم!!

  3. franco santro می‌گه:

    وای
    2 دقیقه غافــل میشیم آپ میکنید

    Thank You Daniel and Admin

  4. Hamid می‌گه:

    چشات بنزه

  5. franco santro می‌گه:

    من از ریحانــــــــــــــا فوق العاده خوشم میاد نمیدونم چرا…
    یه حس قـــــــــــــوی بهش دارم.
    ولی خدایی زده تو کاره ناخن کرم و موی قرمز فوتو شاتهای قبلیش با همین رنگهاش بود.

  6. یاس می‌گه:

    خیلی زشته اصلا» ازش خوشم نمیاد

  7. franco santro می‌گه:

    همه عکس ها Cute بود.
    من که حال کردم.
    ایول به ریحـــــــــــانا باز پر کاره و تو عکس 2 و آخرین عکس خیلی قشنگه.
    ولی خدایی روی این فیلترینگ رو کم کنین خیلی ع…. هستن.

  8. sara می‌گه:

    از عكساش خوشمان نيامد
    ولي چشمهاش هميشه زيبان .

  9. bradley cooper می‌گه:

    این دختر دیووانه کننده است
    خیلی دوسش دارم
    عالیه عالی
    من خیلی دوسش دارم
    خیلی خوش استیه
    شاتا عالی بودن

  10. ان شرلی می‌گه:

    زیبا بودن….خیلی بهم چسبیدن….راستی نگار منم میخام پروتز بزارم….دکتر گیر اوردی بهم بگو

  11. ان شرلی می‌گه:

    منم موهام 1 بار این رنگی کردم ….خیلی حال داد

  12. melisa می‌گه:

    خیلی جیگره دوسش دارم عکس آخرش خیلی خوب شده

  13. marya.b می‌گه:

    شاتهاش خیلی خوشگل بودن
    ریحانا خیلی جیییییییییییگره عششششششششششقه
    مرسی

  14. bradley cooper می‌گه:

    خیلی دوسش دارم

  15. عسل جونی می‌گه:

    ریحانا رو دوست دترم شاتاش عالیه

  16. عسل جونی می‌گه:

    دارم

  17. ava می‌گه:

    كلا عااااااليهههه اين دختر … مثل هميشه …. آرايش كم رنگ خيلي بهش مياد…

  18. pegahB می‌گه:

    Aziiiiiiiiiiiiizam kheiiliiiiiii jigar boooooooooooooodaaaaaaaaaaan love R so so much

  19. ساغر می‌گه:

    نه پوستش خوشرنگه معلوم نيست برنزه ..سياهه.. كلا قشنگ نيست فيسه خوبي هم نداره موهاشم كه….بيني و لبشم تعطيله …خداييش كاري به هنرش ندارم ولي اگه يه دختر ايراني اين شكلي باشه همه مي گن چقدر زشته ولي اينا……..

  20. شمیم می‌گه:

    به نظر من که کلا از قیافه تعطیله!هیچ جذابیتی نمیبینم!

    ولی هیکل و صداش خوبه.

    شاتِ سوم از همه بهــتر بود!

  21. شاهین می‌گه:

    این دختر یه دونست
    صدا که داره هیکلشم که حرف نداره (به خصوص pahash) چشماشم خیلی قشنگه
    فقط یکم بینیش نافرمه
    رنگ موهاشم که چند وقتیه خراب شده!!

  22. mac می‌گه:

    من عاشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق ریحانام خیلی جذاب و دوس داشتنیه.صداش که دیگه…………………………………………………شاتاش خیلی قشنگ بود ناز شده.فقط رژلبش تو عکس اول زیاد بش نمیادولی درکل همشون عالی بودن.مرسی

  23. Maneli می‌گه:

    شاتهاش عالي بود خودشم مثه هميشه عاليه خيلي هم خوب شده تو اين عكساش!!!

پاسخی بگذارید

