جدیدترین عکسهای هیلاری داف در برنامه "Jimmy Kimmel show"

فرستاده شده: اکتبر 28, 2010 توسط Admin در Celebrities, Hilary Duff
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای هیلاری داف در برنامه «Jimmy Kimmel show»

هیلاری داف در حال ورود به استودیو برنامه «Jimmy Kimmel Show» در هالیوود دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. melisa می‌گوید:

    زیاد خوب نیفتاده ولی کلا خیلی نازه فقط قدش یکم کوتاست

  2. سونا می‌گوید:

    تو دوتای آخری بهتر افتاده

  3. سونا می‌گوید:

    22من دومی بودم

  4. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دوسش دارم خیلی زیاد
    به چشماشم خیلی میاد

    فک نمیکنم کسی باشه از هیلاری بدش بیاد
    نه موهاش خوبه نه لباساش

  5. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    نعیم جان به نظرم 1تاپیک معارفه بزار دوستان با هم بیشتر آشنا شن
    سنو این حرفا

  6. will smith می‌گوید:

    عاشق هیل ام .همه چیزش عالیه .mer30

  7. bradley cooper می‌گوید:

    عالیه من خیلی دوسش دارم
    خیلی خوش استیله
    یک آدم هنرمند و باکلاسه واقعی
    خیلی خیلی ازش خوشم میاد

  8. ava می‌گوید:

    ملوسكه …

  9. سارا می‌گوید:

    کاملاا مشخصه که مهربوووونههههه
    وایییی خدا چی میشد من یه خواهررر مثه هیلااااری داشتم. ناز و خوجل و دوست داشتنی

  10. نگار می‌گوید:

    کلا دوسش دارم ولی اینجا زیاد خوب نشده

  11. Hamid می‌گوید:

    حیف که شوهر کردی و الا خودم رو هوا میدزدیدمت…البتتتتتتتتتتتت هنوزم تو قلب ما جای خاصی داری خانومی
    عشق
    نفس
    جیگر
    ملوسکی

  12. pegah می‌گوید:

    خیلی نازه.

  13. یاس می‌گوید:

    دوسش دارم هرچند اینجا خوب نشده

  14. ان شرلی می‌گوید:

    دوسش ندارممممممممممممممممممممم

  15. عسل جونی می‌گوید:

    خیلی جیگره

  16. شمیم می‌گوید:

    هیلاری خیلی ناااااااز و دوست داشتنیِ خوشم میاد ازش فیسِ مهربون و بانمکی داره!

  17. khaT می‌گوید:

    جان.كوچولو و تپل و دوس داشتني و شيرين مثل عسل….

  18. sara می‌گوید:

    نازه مثل هميشه

پاسخی بگذارید

