فتوشاتهای تبلیغاتی کاندیس سوانپوئل برای لباسهای شنای 2011 کمپانی "Beach Bunny"

فرستاده شده: اکتبر 28, 2010 توسط Admin در Candice Swanepoel, Celebrities, Fashion
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای تبلیغاتی کاندیس سوانپوئل برای لباسهای شنای 2011 کمپانی «Beach Bunny»

فتوشاتهاای تبلیغاتی کاندیس سوانپوئل مدل 22 سال ویکتوریا سکرا برای لباسهای شنا 2011 کمپانی «Beach Bunny»

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    سمال

  2. ان شرلی می‌گه:

    این دختره استیل بدنی خوبی داره….ولی قیافش به دلم خوش نیومد……..

  3. ان شرلی می‌گه:

    یاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بهت تبرررررررررررررررررررررررررریک میگم……..

  4. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    از خودش خوشم میاد
    ولی اینجا خوب نشده

    شات 1 و 3و 2 لباس شنائه یا ب ی ک ی ن ی ؟
    به نظر من مدل 3 و 7 آسه

  5. نگار می‌گه:

    چه لباسهای شنای بینظیری

  6. عسل جونی می‌گه:

    اینهمه زیبایی یکجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. عسل جونی می‌گه:

    شاتا محشر بود مرسی ممنون واقعا کاندیس زیباست هم فیسش هم هیکلش حرف نداره
    خیلی نانازه

  8. سحر می‌گه:

    من شات دلم میخواد 😦

  9. Hamid می‌گه:

    عجب استیل توپی داره لامصب;)

  10. bradley cooper می‌گه:

    خیلی خیلی خوشمان آمد 🙂

  11. ساغر می‌گه:

    كوفتش نشه…چه شاتايي …خيلي نايسه

  12. love selena می‌گه:

    خیلی خیلی خوشگله …
    اندامشم واقعا توپه….
    ولی با ابن وضع من هیچی از مدل مایو ها نفهمیدم ….!!!!
    همش یا پاش توی شکمش جمع بود یا با کت روی مایو ها رو پوشونده بود …. آخه من نمی دونم کسی که بخواد با این لباسا شنا کنه کت به چه دردش می خوره ….؟!؟!؟!؟!؟
    فقط توی عکس 6 معلومه …. که اون هم خیلی بسیار زیاد منحصر به فرد و شیکه ….!!!!

    ولی یه نکته جالب که همیشه و تو هر عکسی به چشم من میخوره … فرم چشماشه ….!!
    فزم چشماش خیلی خیلی شبیه فرم چشمای منه …. خیلی خییییییییییییییلییییییییییییی …!!!
    فقط رنگ چشمای کاندیس خیلی زیبا و درخشان و این باعث زیبا تر شدن چشمش میشه …. ولی رنگ چشمای من خیلی زشت و کدره …. یه نوع عسلی خیلی بی روحه …!!!

    مرسی مرسی مرسی مرسسسسسسسسسسسی

  13. شمیم می‌گه:

    خیلی بانمکه از فیسش خوشم میاد!

  14. شاهین می‌گه:

    من عاشق کاندیسم
    کاندیس اینجاهم مثل همیشه بی نظیره
    شاتاهم حرف نداره
    ممنون نعیم جان

  15. pegah می‌گه:

    خیلی خوشگل و نانازه.

  16. pegah می‌گه:

    اتفاقا سلنای عزیزم.حالت چشمات این مدلیه.رنگ عسلی محشره با موی مشکی.من عاشق رنگ عسلی باموی مشکیم.وقتیم ریمل زیاد بزنی.خیلی زیبامیشه.

  17. ملینا می‌گه:

    وای من عاشق کاندیس هستم خیلی هم خوشگل تروبانمک ترازمیرانداوادریانا والساندرووهستش نازه مثل باربی میمونه اندام توپربه این میگن میبینیدبااینکه شکم نداره ولی بازوها وسینه هاش پرندمثل اومیراندای اسکلت نیست

  18. marya.b می‌گه:

    وااااااااااای چه هیکلی داره لامصب، انگار تراشیدنش!
    اونوقت اینا لباس شناست یا لباس…..!!!!!

  19. khaT می‌گه:

    هيكلش حــــــــــــــــــــــــــــرف نداره….. مسيحا…..
    واقعا كه تراشيدنش…..
    لباسهاي شناس بسيـــــــــــــــــــــــار زيبايي بود.
    كانديس صورت بي روحي داره و بدون آرايش بسيــــــــــــــــــــــار ترسناكه.

پاسخی بگذارید

