عکسهای نیکول شرزینگر و اجرای او در جشن "Rocky Horror Picture Show"

فرستاده شده: اکتبر 29, 2010 توسط Admin در Celebrities, Nicole Scherzinger
برچسب‌ها:

عکسهای نیکول شرزینگر و اجرای او در جشن «Rocky Horror Picture Show»

نیکول شرزینگر در جشن 35 سالگی موسسه فیلم «Rocky Horror Picture Show» در لس آنجلس دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. melisa می‌گوید:

    چه بامزه شده

  2. سحر می‌گوید:

    نیکول خوجل شده اینجا !

  3. ان شرلی می‌گوید:

    مگه جشنه سیرکه….نسبتا دوسش دارم////سحر جون چته….

    • سحر می‌گوید:

      چیز خاصیم نیست ! فقط در شرف گرفتن افسردگی ام ! 😦 ( البته من اینجوریم دیگه امروز افسرده ام و فردا حالم خوب میشه ! 😉

      • bradley cooper می‌گوید:

        آواتار به این خوبی چرا افسردگی

      • mehrdad می‌گوید:

        سحر جان خواستم بگم من 3 سال افسردگیو تجربه کردم.فقط باید صبر کنی البته اگه جدی باشه!!!!

      • سحر می‌گوید:

        نه بابا اگه بگم از چی ناراحت بودم که همه تون بهم میخندین ! از اون ناراحتیای چند ساعتی بود که با چند تا آهنگ شاد و رقص حل شد 😀

  4. نگار می‌گوید:

    خیلی زشته شبیه افغانیاست چه پاهای زشتی داره بد استیل به تمام معنا حالم بهم خورد

  5. ان شرلی می‌گوید:

    نگار جون همه افغانیا که زشت نیستن……..

  6. ان شرلی می‌گوید:

    اوکی….خدا رو شکر عزیزم ……..البته خدا نکنه افسرده شی……تپل باش

  7. عسل جونی می‌گوید:

    چه خوب شده اون ادمای وحشتناک چیه دورو برش

  8. bradley cooper می‌گوید:

    خیلی ازش خوشم میاد
    کاش زود تر با گروه پوسی کتش آهنگ بخونه
    خیلی صداش قشنگه
    جدا» منحصر به فرده

  9. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دوسش دارم بد جوری
    ولی اینجا زشت شده

    کلا فیش خوبی نداره فقط جذابه

  10. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    فیش همون فیسه
    معادلشه

  11. عسل جونی می‌گوید:

    سلام ان شرلی عزیزم ممنون که جوابمو دادی عزیزم امروز اصلا حوصله نداشتم و تازه الان نشستم سر کامپیوتر و جوابتو دیدم شرمنده که دیر دیدم ولی من ان شرلی رو خیلی دوس داشتم چون یه داستان عاشقانه داشت و من شدیدا به عشق اعتقاد دارم

  12. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    مرده تو عکس 12 پیشنهاد میکنم بره مدل شه
    خیلی آسه با اون استیلش

    • سحر می‌گوید:

      آرکا من خیلی دوستش دارم ! بازیگر نقش هارلی توی لاسته ! خیلی بازیش نمکی و باحال بود ! اگه لاست رو ندیدی بهت پیشنهاد میکنم حتما ببین پشیمون نمیشی !

      • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

        لاست خودمون؟
        چرا چند قسمتشو دیدم عزیزم

        بقیشم چون تو گفتی میبینم عزیزم

  13. ان شرلی می‌گوید:

    مرسی عزیزم….جالب گفتی….ولی من به عشق اعتقادی نداشتم و ندارم

  14. عسل جونی می‌گوید:

    عاشقی زیباترین چیزیه که قابل وصف نیست حس زیبایی که شاید بعضی از مردم شاید تا اخر عمرشون احساس نکنن اما تو با عشق به اوج میرسی حتی اگر در ته دره نا امیدی باشی
    خدایا کمکم کن شاید روزی بیاد که حرفای منو تایید کنی

  15. عسل جونی می‌گوید:

    جمله اخرم بین کن و شاید نقطه داره یعنی دو جمله جداست

  16. عسل جونی می‌گوید:

    شرلی خیلی دوستت دارم

  17. ان شرلی می‌گوید:

    وای مرسی عزیزم.منم خیلی خیلی دوستت دارم

  18. ساغر می‌گوید:

    شبيه پيرزناي جادوگريه كه با جادو جمبل خودشونو خوشگل كردن…

  19. franco santro می‌گوید:

    من خیلی از گروه pussy cat dolls خوشم میاد
    از نیکول هم همینطور ولی خیلی تو این عکسا نچسبه
    خیلی سیاه شده(منظورم تو عکسه…)

    • bradley cooper می‌گوید:

      ببین من تو رو میشناسما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Cris7 می‌گوید:

        منو نمیدونم آخه تو چند تا پست پیش گفتی من یه وبلاگ نویس
        که اسمش شقی جون بود نیستم منم گفتم نه…
        اما الآن نمیدونم من اسم اصلیم مهرداد است و 15 سالمه
        تو تهرانم ببینم تو چی؟

      • franco santro می‌گوید:

        منو نمیدونم آخه تو چند تا پست پیش گفتی من یه وبلاگ نویس
        که اسمش شقی جون بود نیستم منم گفتم نه…
        اما الآن نمیدونم من اسم اصلیم مهرداد است و 15 سالمه
        تو تهرانم ببینم تو چی؟

      • franco santro می‌گوید:

        cris7 منم چون تو سلبفا با این نام نظر میدم اشتب شد
        ببخشید بردلی جان…

      • bradley cooper می‌گوید:

        من میشناسمت
        ببینم

  20. شمیم می‌گوید:

    چون سبزه است قرمز بهـــش نمیاد خیلی نچسبه،من که دوستش ندارم!

  21. behrad می‌گوید:

    jigare jigar mah

  22. فرناز می‌گوید:

    خیلی ازش بدم میاد عین افغانیا میمونه صداشم زشته……

  23. khaT می‌گوید:

    خيلي حرفه ايــــه….

  24. Maneli می‌گوید:

    !!facesh khub nis vali 3dasho dus daram

پاسخی بگذارید

