فتوشاتهای تبلیغاتی میراندا کر برای برند محصولات 2011-2010 کمپانی کره ای "Coming Step"

فرستاده شده: اکتبر 31, 2010 توسط Admin در Celebrities, Fashion, Miranda Kerr
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای تبلیغاتی میراندا کر برای برند محصولات 2011-2010 کمپانی کره ای «Coming Step»

دیدگاه‌ها
  1. کتي می‌گوید:

    چقدر قلمي

  2. bradley cooper می‌گوید:

    she is just a shit bitch
    nothing more nothing less

    • farshad می‌گوید:

      bradley cooper عزيز سليقه شما محترم
      ولي به سليقه ديگران هم احترام بذاريد
      مثلا من همين عقيده رو نسبت به بريتني كه دوسش داري دارم(تازه فيلماشم اومده) ولي به احترام طرفداراش را حفظ مي كنم.

    • یاس می‌گوید:

      آرش 1کم آرومتر.راست میگه فرشاد

      • bradley cooper می‌گوید:

        من متاسفم
        ولی خب……..

      • bradley cooper می‌گوید:

        ولی باید قبول کرد بریتنی با اینا قابل مقایسه نیست
        بریتنی تعداد محدودی عکس بد داره که تعداد خیلی خیلی کمشون واقعین تاشون واقعین
        و بقیه همه فوتاشاپین
        و درمورد فیلمشم خیلیا خیلی بورارو میبنن که کپ بریتنین اما تا الان بریتنی فیلم ..بیرون نداده مطمئن باش من اطلاع دارم
        من تا ته آمارشو دارم
        ولی من حرف شما رو میپذیرم ولی این که این با بریتنی مقایسه شه اشتباه محضه

    • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

      من با آرش موافقم اساسی

      مگه این حامله نبود خیر سرش؟
      یا بچه هه مرده یا شاتا قدیمیه

    • sara می‌گوید:

      اتفاقا منم موافقم.از وقتی که اون شاتهای مزخرف رو انداخت.بدم اومد ازش

    • mm می‌گوید:

      من خودم میراندارو خیلی دوست دارم
      سعی میکنم تو پست کسایی که ازشون متنفرم نظر ندم چون ممکنه کسایی که دوسش دارن ناراحت شن چون خودم وقتی میبینم کسی از بریت بدش میاد ناراحت میشم و دوست ندارم کسی رو ناراحت کنم
      بریت من هیچی کم نداره بعضی ها نمی خوان قبول کنن
      از این فیلما هم همه دارن که خیلیا از قصد بیرون دادنشون
      بریت جووووونم یه دونه ای عزیز دلمی

  3. نگار می‌گوید:

    چه عجب لباس پوشیده همیشه لخت دیدیمش

  4. ان شرلی می‌گوید:

    دیوید میلز…….کوپر عزیز.این حرفا چیه.زشته…….دوسش ندارم اینو….

  5. pegah می‌گوید:

    صورتش خیلی نانازه.بانمکم هست.دوسش دارم.

  6. شمیم می‌گوید:

    آخی چقدر بانمکه من دوستش دارمممممم از فیس و هیکلش خوشم میاد خیلی دوست داشتنیه!

    تو شاتِ 2 خیلی خوشگل افتاده!

  7. pegah می‌گوید:

    آرش عزیزم.انقدر بدنیست.هنرپیشه هاو خواننده ها صدبرابر بدترن.من خودم دیدم که شرمم میاد.

  8. love selena می‌گوید:

    هیکلش واقعا تراشیده و خوشگله ….
    چهرشم خیلی بانمک و نازه ….
    گونه ها و چشماش خیلی خوشگلن ….
    موهاشم خیلی ناااازه …..

    از لباسا هم خیلی خوشم اومد … مخصوصا کت ها ….

    مرسی مرسی مرسی

  9. marya.b می‌گوید:

    خیییییییییییییییلی نازو جیگره
    در ضمن مدله دیگه، مدل که با چادر نمیاد چیزی و تبلیغ کنه باید خوش هیکل و خوشگل و جذاب باشه تا دیگران و جذب کنه

  10. ساغر می‌گوید:

    بد نيست……وقتي سواي اسمش نگاش كني متوسط به نظر مياد ولي هيكلش قشنگه

  11. khaT می‌گوید:

    صورتش زيبا نيست ولي خوبه! هيكلش حرف نداره! اين شاتها قديميه!ايشون ديروز تو استوديو با شكم بزرگش عكسايي انداخته كه اميدوارم اينجا بزارن و ببينيد.بنده خدا كارشه!چرا انقدر هرس ميخوريد شماها آخه!!!

  12. عسل جونی می‌گوید:

    شاتا عالی بود میراندا خیلی نمکیو خوشگله

  13. ملینا می‌گوید:

    ازش متنفرمممممم فکرمیکنه خیلی خوشگل تودل بروست بااون دماغ کج وکولش اه اه اصلا ازش خوشم نمیادبانمک زشته نه بانمک خوشگل

  14. ویکتوریا می‌گوید:

    فقط شات شماره 3 جالب بود

پاسخی بگذارید

