عكسهاي جديدترين كنسرت كشا در كالوريناي شمالي

فرستاده شده: نوامبر 1, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Ke$ha
برچسب‌ها:

عكسهاي جديدترين كنسرت كشا در كالوريناي شمالي

 

 

دیدگاه‌ها
  1. pegah می‌گه:

    یکم خل وچله.

  2. marya.b می‌گه:

    اسم لیدی گاگول بد دررفته!
    خانم اینجا بیشتر شبیهه حیوونه تا یه آدم، اونم خواننده ی معروف!!!!!

  3. pegah می‌گه:

    دقیقا عزیزم.گل گفتی.

  4. سعیده می‌گه:

    نه هيكل قشنگي داره نه صورت قشنگي فقط آهنگاي جالبي خونده

  5. نگار می‌گه:

    خیلی دیوانست احتمالا از لیدی گاگا خیلی بدتره خیلی خیلی زشت وبد ترکیبه

  6. donya می‌گه:

    خیلی دیوونه است

  7. سعیده می‌گه:

    بابا اين ليدي گاگا بدبخت فلك زده رو ول كنيد چقدر بهش گير ميديد اين پدر و مادرهاي آمريكايي هم انقدر بهش گير نميدن . آهنگاي به اون قشنگي و خجلي خونده آخه ويدئو هايي به اون تميزي آخه
    ولش كنيد plz

  8. marya.b می‌گه:

    باشه عزیزم ما ولش کردیم، لیدی گاگول و آهنگاش مال تو!!!!!

  9. a.s می‌گه:

    من صداشو دوست دارم ، ولی از خودش متنفرم ، راهی که توشه به معروف شدنش کمکی نمیکنه( marya.b ) خیلی خیلی معذرت میخوام ولی اگه یه آدم معروفی بودی خوشت میومد که مخالفانت با توهین ازت انتقاد کنند مثلا به جای مریم بهت بگن مریم گاگول، حالا اون که این چیزارو نمیبینه مراعات طرفدارشو بکن، ازش انتقاد بکن ولی واسه حرفات دلیل داشته باش …
    بازم معذرت میخوام …

  10. سحر می‌گه:

    یکی از دلایلی که این و لیدی گاگا اینقدر خل و چل بازی در میارن اینه که اصلا خوشگل نیستن ! واسه همین به کارای دیگه متوسل میشن تا تو چشم باشن !

    • سعیده می‌گه:

      عزيزم دليل نميشه چون زشتن دارن اين كارا رو ميكنن تو دنياي هاليوود هنر حرف اول و ميزنه مگه مريل استريپ يا سلن ديون كه انقدر طرفدار دارن خوشگلن يا جك نيكلسون چرا راه دور بريم فاطمه معتمد آريا مگه خوشگله ولي هنري دارن كه به زيبايي شون مي چربه اونجا هم همينطوره با هنرمند رو دربايستي ندارن اگه كار خوب بدي بيرون حتي اگه زشت باشي واسه هنر و كاري كه مي كني ارزش قائلن برعكس اينجا كه فقط بايد قيافه داشته باشي نمونه اش هم كه خيلي زياده

      • سحر می‌گه:

        من حرفتو صد در صد قبول دارم عزیز و هیچ رقمه هم نمیشه منکر هنر شد ! من حرفم اینه که اینا هنر رو دارن قبول اما دلشون میخواد بیشتر از اینا تو چشم باشن ! یکی مثل سلن دیون همه قبول دارن که صدای خوبی داره اما اصلا تو حاشیه نیشت و هر چند روز یکدفعه عکسش رو جلد مجلات نیست !
        خب احتمالا در زمانه ای که تبلیغات حرف اول رو میزنه اینا نخواستن که کم بیارن و می خوان خودشون رو به هر نحو در ذهن مردم ثبت کنن ! شاید اگه یه روز مثل الان سلن دیون ظهور میکرد اینقدر که الان تو ذهناست موندگار نمیشد !

    • سعیده می‌گه:

      مجبورن عزيزم چون سبك كيشا يا ليدي گاگا اقتضاش همينه وگرنه آهنگ تيك تيك يا پوكر فيس اونقدر فروش نميكرد فكر ميكني كيشا طرفدار بيشتر داره يا سلنا گومز معلومه كيشا سبكشون همينه اينا مدير برنامه دارن بيخود كه روشن سرمايه گذاري نميكنن من خودم از اين دختره خوشم نمياد ولي چون رقابت الان زياده بايد خودشون و ثابت كنن كاراي تينج پسند ميكنن هم واسه هنرشونه هم واسه سنشون
      مگه ساسي مانكن چيه با اون مدل مو و تيپ مسخره ولي همه واسه آهنگاش سر و دست مي شكونن وگرنه ساسي كجا و يكي مثل سعيد مدرس كجا

      • سحر می‌گه:

        تقریبا من و تو داریم یه حرفو میزنیم ! منم دقیقا منظورم همینه که این زمونه این سبک کاری رو ازشون میخواد ! واسه همین یکی مثل سلنا که هنوز وارد همچین کارایی نشده نسبت به کشا طرفدار نداره ( حالا طرفدارای سلنا نریزن سرم 😉 ) حتی مایلی هم متوجه این قضیه شده و داره وارد همچین سبک کارایی میشه !

      • سعیده می‌گه:

        بله بله
        حرف من و شما بسيار متينه

      • سارا می‌گه:

        پیرو بحثتون باید بگم که منم سلنا رو بخاطره همین معصومیتش و اینکه بی حاشیه است دوست دارم، امممماااا همه ی اینا که گفتییییین یه طرفففف تیلور سوئیفت یه طرفففف اصلا هم ازین خل و چل گیریااااا در نمیاره اما اندازهه همون گاگول که بیشترم طرفدار داره

  11. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    من دوسش دارم
    تیپاشم دوست دارم

    موهاشم خیلی خوشرنگه

  12. یاس می‌گه:

    اللهم اشف کل مریض.

    باسحر موافقت میشه

  13. صبا 222 می‌گه:

    وای وای وای خدایا چه هیکله افتضاحیه وااااااااااااااااااااااااااااااای

    خدایا شکرت

  14. a.s می‌گه:

    سحر جان نظرت درباره مایکل جکسون خدا بیامرز هم همینه …

    • سحر می‌گه:

      در چه مورد نظرم در مورد مایکل هم همینه ؟
      من واقعا مایکل رو دوست دارم و هیچ وقت هم ندیدم اینقدر کارای عجیب غریب بکنه ! اون تو زمونه خودش بخاطر صدای فوق العاده و رقصش همه نگاها رو به خودش جذب کرد !

      • a.s می‌گه:

        ولش کن سحر جان خودتو در گیر نکن الان مثل marya.b با هم دعوامون میشه ، بچه اینجا اصلا منطقی نیستن …

      • سحر می‌گه:

        هر جور راحتی عزیزم ! اما امیدوارم بچه ها دیگه منو شناخته باشن ! من هیچ کدوم از سلبریتی ها رو با تعصب دوست ندارم ! ( البته بعضیا مثل آل پاچینو و مریل استریپ که فقط هنرشونه که حرف اول رو میزنه وضع فرق میکنه ) پس وقتی هم سر یه موضوعی با بچه ها صحبت می کنم هیچ گونه تعصبی ندارم که دعوا بشه ! و امیدوارم همه اینو درک کنن که هیچ کدوم مبرا از خطا نیستن !

      • سعیده می‌گه:

        چرا عزيزم منطقي هستيم بفرماييد شما

      • سعیده می‌گه:

        سحر جون من امروز با تو در حد تيم ملي و حتي فراتر موافقم
        تعصب واسه طرفداراي تيم تراكتوره

      • سحر می‌گه:

        قربونت برم سعیده جون !

  15. sara می‌گه:

    نمی دونم چرا وقتی میبینیمش یاد سرخپوستای آمریکایی میفتم !

  16. marya.b می‌گه:

    خانم سعیده من از شما که انتقاد نکردم، جنبه داشته باش به دیگرانم توهین نکن!
    به نظر من این خانم تیپ و قیافش تعطیله، کاراشم زنندست، این نظر منه
    نظر هر کسی واسه خودش محترمه این و یاد بگیر!

    • سعیده می‌گه:

      شما بي احترامي كردي من كه چيزي نگفتم من فقط گفتم لطف عالي متعالي يه يار ديگه كامنت ها رو بخون
      بيخود هم جوشي نشو

  17. marya.b می‌گه:

    ببخشید منظورم با a.s بود!

    • سعیده می‌گه:

      😀
      من دختر خوبيم به كسي بي احترامي نمي كنم

    • a.s می‌گه:

      marya.b متوجه عذر خواهی من تو کامنتم شدی ؟
      تو الان دقیقا حال منو داری وقتی کمنتتو خوندم ، ولی جواب من به تو چطوری بود ، جواب تو به من چطوری …! معلومه که خیلی جوشی هستی خودتو اینقدر عصبی نکن منطقی باش عزیزم ، من فقط مثال زدم و تو اینقدر عصبانی شدی اگه مثل تو با قطعیت کامنت بزارم دیگه فاتحم خوندس …

  18. pegah می‌گه:

    بچه ها ول کنین.اینا پول درمیارن و باخیال راحت زندگی میکنن.انوقت ما داریم بحث میکنیم.

  19. khaT می‌گه:

    بايد تغيير جنسيت بده….

  20. سعیده می‌گه:

    دانيل جان لطفا ديگه نه از ليدي گاگا عكس بزار نه از اين كيشا از بريتني بزار كه همه بيان قربون صدقه اش برن !!!

  21. will smith می‌گه:

    عکس آخر!!!!!

  22. ان شرلی می‌گه:

    صداشو دوس دارم………خل بازیاشو هم دوس دارم…ولی خودشو دوس ندارم

  23. سحر می‌گه:

    بچه ها این جنی شیمیزو کیه ؟ کجا بازی کرده ؟ اگه کسی عکس ازش داره میزاره اینجا من ببینم کیه ؟ ؟؟؟؟ مرسی

  24. ان شرلی می‌گه:

    سحر جان سرچ کن توی گوگل عکساشو می بینی

  25. ان شرلی می‌گه:

    کلا ادم نرمالی نبود و نیست……بسیار ازش متنفرم…خیلی هم زشته…سحر جون..

  26. ان شرلی می‌گه:

    وای کشا چقد بدنش اضافات داره…..چرا اینجوری شده این

  27. a.s می‌گه:

    سعیده جان بفرمایید شما یعنی چی …
    من به شما بی احترامی کردم ؟

    • سعیده می‌گه:

      بابا امروز اينجا چرا اينجوري شده من اصلا با تو نبودم من با marya.b بودم كه گفت بچه ها اينجا منطقي نيستن وگرنه من كه با شما موافق بودم
      اي بابا عجب گيري كرديما يه نظر دادم فقط ببين چي شد

      • a.s می‌گه:

        سعیده جون نمیخوام بحثو کشش بدم ولی من گفتم بچه ها منطقی نیستن ، حالا بیخیال …

  28. marya.b می‌گه:

    من جوشی نیستم عزیزم به تو هم توهین نکردم تویی که به من می گی اگه بهت بگن مریم گاگول خوشت میاد!!؟ این حرفت بد بود قبول کن…
    بعدشم شما که دم از منطق می زنی باید قبول داشته باشی که هر کسی یه نظری داره و باید به نظر دیگران احترام گداشت
    در ضمن من با کسی دعوا ندارم، اینجا همه خوبن نظراتم قابل احترام

  29. سعیده می‌گه:

    آقا يكي بياد اين دعوا رو تموم كنه

  30. سعیده می‌گه:

    توي يه كامنت گذاري يه سايت سرگرمي نگا چه جوري دعوا ميشه واي چه برسه به اون بالا بالاها بيخود نيس اين وبلاگ نويس هاي بدبخت و زنداني ميكنن . آخه همه اونا هم مثل شما ها جوشي هستن
    بابا يه نظر داديم تموم شد رفت وگرنه معذرت ميخوام …… باباي كيشا و ليدي گاگا و بقيه ول كنيد تو رو خدا

  31. ava می‌گه:

    چرا هر روز داره چاق تر و گنده تر مي شه ؟! فقط بعضي آهنگ هاشو دوست دارم …

  32. سعیده می‌گه:

    من اينجا رسما از هر كسي كه بهش بي احترامي شد معذرت ميخوام

    • سحر می‌گه:

      ای کاش همه یاد میگرفتیم که کمی فقط کمی انتقاد پذیر باشیم ( تازه این نقدایی که میشه هم مربوط به خودمون نیست ) !! خیلی وقتا از همین نقدهای کوچیکه که آدما پخته میشن ! بیین یاد بگیریم که هر از هر نکته ای حتی منفی، مثبت استفاده کنیم !

  33. سعیده می‌گه:

    مرسي سحر جون تازه فهميدم شما از جنيفر خوشت مياد منم عاشقشم و تمام فيلماش و ديدم

    • سحر می‌گه:

      از کجا فهمیدی من از جنیفر خوشم میاد شیطون ؟ حالا کدوم جنیفر منظورته ؟ 😉

    • سعیده می‌گه:

      پريشب داشتم فيلم the switch رو مي ديديم خيلي قشنگ بود اگه نديدي حتما ببين خوشت مياد

      • سحر می‌گه:

        نه ندیدم هنوز اما تعریفشو زیاد شنیدم ! ایشالا در اولین فرصت !

      • سارا می‌گه:

        فضولی نباشه میام تو بحثتون، منم به عنوان یه عاشقه دلسوخته جنی بپذیرید

      • سحر می‌گه:

        سارا جون عزیزم این چه حرفیه ! اینجا عمومیه هرکی دلش خواست میتونه حرف بزنه !
        من از آنیستون خوشم میاد اما عاشقش نیستم ! بیشتر از بی حاشیه بودنش خوشم میاد ( از شخصیتش ) تا بازیگریش !

      • سعیده می‌گه:

        خوش اومدي سارا جون
        سريال friends رو ديديد؟

      • سعیده می‌گه:

        ولي سحر جون همچين بي حاشيه هم نيستا 100بار با جان مير بوده و بهم زده از جرالد باتلر بگير تا ونيس وان باهاشون بوده اين اواخر هم كه انجلينا حسابي گيس و گيس كشيه مطبوعاتي داشتن

      • سحر می‌گه:

        اوهوم من دیدم ! کمدیه موفقی بود !

      • سحر می‌گه:

        اره سعیده ! اما باز به نسبت خیلیای دیگه کمتر بوده ! اون زمان که من خوشم اومد ازش خیلی بی سر و صدا بود ! اینم احتمالا احساس خطر کرده و وارد گود شده دیگه !

      • سارا می‌گه:

        منم دیدم، شخصیتش که حرفی توش نیست بازیگریشم یه جورایی خاص هست نقش های کمدی رو فوق العاده بازی میکنه، هر کس دیگه جای اون بود بعد از جداییش از براد تا حالا خودشو کشته بود اما می بینید که چقدر پر انرژیه
        در مورد روابط اخیرشم با جان مایر و جراردم من فکر میکنم که قصد ازدواج داره و دنبال یه کیس مناسب می گرده، هنوز نتونسته براد رو فراموش کنه انگار

      • سعیده می‌گه:

        باهات موافقم سارا جون . خيلي سخته. اگه جنيفر ايراني بود انجي رو آتيش ميزد 😀

      • سارا می‌گه:

        اسمه آنجی رو نیار الان سرو کله آرکا پیدا میشه میگه کشا چه ربطی به جنیفر و آنجی داره 😆

  34. مهسا می‌گه:

    دنیل جان همیشه از کشا هم بذار من با آهنگاش فاز میگیرم واسه ایروبیک خوبه… و در ادامه ی بحث و جدلهای اساتید محترم در بالا باید عرض کنم خدمتتون که مثل اینکه فراموش کردید که ماها ایرانیم و با بچه های آمریکایی که انقد انرژی دارن فرق داریم… اونجا به کشا و گاگا نمیگن خل میگن سرشار از انرژی!! دیگه این همه تهمتی که ما بهشون زدیم درست نیست..مثلا اینکه زشتن یا هر چیز دیگه..مثلا همین هیلاری داف که من خودم یکی از طرفدارش هستم از هممون سالهای اول 2005 به بعد.خدایی اگه این تو ایران بود میگفتیم این قدش کوتاهه چاقه حالا هرقدر هم که ناز باشه..ولی میبینیم که این خانم شد یه hollywood idol..
    بنابراین بهتره با علایق شخصی کسی رو که انقد طرفدار داره زیر سوال نبریم….

    • سحر می‌گه:

      چشم مهسا جون ! 😀

    • سعیده می‌گه:

      يه روز كه تاپيكه ليدي گاگا اومد بيا اينا رو بگو قربونت برم اونجا ما كلي مخالف ليدي گاگا داريم

    • bradley cooper می‌گه:

      مهسا خانم من تو ی وبلاگ دیدم خوده ریحانا تو ی مصاحبه گفته
      لیدی گاگا ی هرزه ی جنگلیه
      نمیدونم درسته یا نه ولی ی جا خوندم

      • ava می‌گه:

        نه بردلي كوپر جان من مطمينم ريحانا همچين حرفي نزده … چون ري ري تو يه مصاحبه كه ازش نظرشو راجع به ليدي گاگا پرسيده بودن و اينكه خيلي معروف شده ، گفته جسارت و شجاعت گاگا و اينكه سبك خودشو داره تحسين مي كنم و گفت she is awesome

    • bradley cooper می‌گه:

      مهسا خانم من تو ی وبلاگ دیدم که ریحانا تو ی مصاحبش گفته
      لیدی گاگا ی هرزه ی جنگلیه
      من نمیدونم صحت داره یا نه ولی گمونم داره

      • Maneli می‌گه:

        آرش جون وقتي مطمئن نيستي لطفا نگو!!آخه اين پست چه ربطي به ريحانا داره!!اونم شايعه است!!من خودم شنيدم كه ريحانا منتظره تا با گاگا آهنگ بخونه و همكاري داشته باشن!!اون چيزي كه آوا جونم گفته درسته من خودم مصاحبشو خوندم!!

  35. ملینا می‌گه:

    اخه این دهاتی زردمبوچی میگه این وسط؟ این کشارومیگم قیافش مثل مونگلامیمونه

  36. bradley cooper می‌گه:

    یک احمق تمام عیار با صدایی خیلی قشنگ
    کلا» زده به سرش
    اون لیدی و این باید با هم کل بزارن دو تا خل وضع
    قیافه اینو سر کنسرت ببین قیافه بریتنی اسپیرزو سر کنسرت ببین
    قیافه اینو سر کنسرت ببین قیافه شکیرا رو سر کنسرت بیبن
    قیافه اینو سر کنسرت ببین بیانسه رو سر کنسرت بیبن
    با این شیرین عقله
    ولی صداش خیلی خوبه

    • سارا می‌گه:

      همه اینارو که گفتی بزار کنار قیافه تیلور سوئیفت و سر کنسرت ببین
      اصلا من نمیدونم یه خواننده بخاطره صداشه که معروف میشه یا بخاطره لباس پوشیدنش

  37. سعیده می‌گه:

    اينجا امروز به اندازه كافي دعوا شده فقط دعواي انجي رو كم داريم

  38. bradley cooper می‌گه:

    با اجازه ی نویسنده گان بسیار عزیز
    اینم چند تا عکس از کنسرتای بریتنی تا تفاوت ژستا رو ببینید
    بریتنی رو ی stage بی نظیره
    خوده لیدی گاگا که من عاشق صداشم گفته هنوز پسترای بریتنیو داره
    ود ویکیپیدی اومده کشا می خواد مثل بریتنی گل کنه



  39. ساغر می‌گه:

    به ديوانه خانه كشا خوش آمديد….

  40. love selena می‌گه:

    صدای کشا خیلی خاصه …..
    همه ی آهنگاش باحالن…
    مخصوصا آهنگ take it off من این اهنگ رو خیلی دوست دارم …
    هم خود آهنگ معرکست هم ویدیوش ….
    کلا سبک خاصش رو دوست دارم

    مرسی

  41. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    خوبه از کشا خوشتون نمیاد 102تا نظر داره تاپیکش
    اگه دوسش داشتین چی میکردین

    بازم اسم آنجی خوشگل منو آوردین؟
    موندم کشا چه ربطی به آنجی داره

    شوخی کردم دوستای گلم
    من به نظرهمه احترام میزارم

  42. شمیم می‌گه:

    واااااای اینجا چه خبر بووووده؟!!!

    ایی تو عکسِ آخر مثه مونگلا شده هیکلش خیلی زمختِ اداهاش هم کلااااا تقلیدیِ!

    ولی بعضی آهنگاش قشنگن!

  43. مهسا می‌گه:

    سعیده جون این حرفا چیه که میزنی؟؟ من که قصد توجیه ندارم خوبه من خودم واسه لیدی گاگا لفظ اومدم گفتم گاگول!! ولی شما MTV رو ببین! ماها الان شدیم مثل رژیم جمهوری اسلامی, زمان انتخابات آمریکا هی میگفت بوش رو هیشکی نمیخواد ولی بالای 70% رای آورد بعدا هم که واسه اوباما!!! حالا ما هم به فستیوال های موسیقی و نتایجش نگاه نمیکنیم و هی اورد میدیم … منم از قیافه کشا بدم میاد ولی خوب…
    (حالا همه نیان فحش بدن بگن سیاسی حرف زدم!)

  44. sara می‌گه:

    ]چرت بود . اين چه مزخرف بازي از خودش در مي ياره؟
    كارش از شفا هم گذشته

  45. sara می‌گه:

    چرت بود . اين چه مزخرف بازي از خودش در مي ياره؟
    كارش از شفا هم گذشته

  46. فرناز می‌گه:

    دختر جنگل

پاسخی بگذارید

