عکسهای کتی هولمز و دخترش سوری در جشن هالووین 2010 در لس آنجلس

فرستاده شده: نوامبر 1, 2010 توسط Admin در Celebrities, Event, Halloween 2010, Katie Holmes
برچسب‌ها:, ,

عکسهای کتی هولمز و دخترش سوری در جشن هالووین 2010 در لس آنجلس

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    اینم توی پولای تام کروز خفه شده

  2. ان شرلی می‌گوید:

    توی عکس2 چرا اینجوری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  3. ان شرلی می‌گوید:

    سمال پپل

  4. یاس می‌گوید:

    سوری رو میبینم یاد بچگیای خودم میفتم

  5. سارا می‌گوید:

    واااااای خدا این حتما تو دلش گفته قیافه خودم خنده دار تره چرا نقاب بزنم؟

  6. ان شرلی می‌گوید:

    سوری شبیه تو می باشد یاسی

    • یاس می‌گوید:

      چهرش نه اما اخلاقش رفتارش نوع لباس پوشیدنش موهاش البته قدشون همش منویاد بچگیای خودم میندازه اما حالا عین ویکتوریا بکهام شدم

  7. ان شرلی می‌گوید:

    نه خودم گفتم پپل….خوشمزه تره

  8. ان شرلی می‌گوید:

    اره ببخشید….بسیار ترجمه زیبایی انجام دادی….اره

  9. مهسا می‌گوید:

    به خودش رفته دخترش میدونه چنگی به دل نمیزنه واسه همین مجبوره به بهونه ی لباس و مد و این چیزا بیارتش رو بورس

  10. مهسا می‌گوید:

    یاس عزیز منظورم بچگیه شما نبود هاااا

  11. نگار می‌گوید:

    سوري چه با مزه شده

  12. سونا می‌گوید:

    وای چه بچه های بامزه ای.
    هر بچه های این بانمک و بامزن بچه های کیت وینسلت عصبی دیوونه و بد….اند

  13. ava می‌گوید:

    چه عجب سوري دارهرو زمين راه مي ره و لبخند مي زنه … هم خودش هم مامانش نازن …

  14. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    متنفرم از 2تاشون
    مامان بی کلاس بدترکیب
    دختر لوس ننر گوش تلخ

  15. ان شرلی می‌گوید:

    وای….الهی یاسی من ویکتوریا شده….خانم شده. الهی

  16. شمیم می‌گوید:

    آخی سوری مثه فرشته هاست!

    کتی خیلی بدتیپِ و اصلا به خودش نمیرسه وگرنه بامزه است!

  17. عسل جونی می‌گوید:

    خودش چرا لباس نپوشیده من دوس دارم اینا یه نقاب کوچولو بزنن مث هیلاری تو سیندرلا اون نقابش خیلی زیبا بود

  18. ان شرلی می‌گوید:

    مگه همه مث تو احساسی هستن عسل جون….ففل

  19. marya.b می‌گوید:

    بر خلاف همیشه سوری اینجا خوبه، کتی که نه قیافه داره نه تیپ نه سلیقه!

  20. marya.b می‌گوید:

    آحه این چیه تام رفته باهاش ازدواج کرده!!!!

  21. فری می‌گوید:

    وااای ترسیدم کتی جون.
    سوری رو دوست دارم،قیافش شبیه دختردایی منه.درضمن خیلی از بچه ها تو این سن لوسن،بچه ی بیچاره ازش اینقد ایراد میگیرید.

  22. سحر می‌گوید:

    اون عکس 2 رو باید بزاریم سر قندون ! 🙂

  23. khaT می‌گوید:

    ديگه سوري آويزون گردن مامانش نيست و اين خيلي خوشحالم ميكنه!
    هيچ سليقه اي خرج نكرده!

  24. سعیده می‌گوید:

    فقط عكس دوم تام اين عكس و نبينه كه طلاقش ميده

  25. sara می‌گوید:

    بلا به دور.این دیگه چه ادا اطفارایی در میاره!
    خدا شفا بده!

پاسخی بگذارید

