عکسهای کریستینا آگوئیلرا در شب جشن هالووین 2010

فرستاده شده: نوامبر 1, 2010 توسط Admin در Celebrities, Christina Aguilera, Event, Halloween 2010
برچسب‌ها:

عکسهای کریستینا آگوئیلرا در شب جشن هالووین 2010

کریستینا اگوئیلرا با لباسی به شکل مامور پلیس در مهمانی جشن هالووین 2010 دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گوید:

    mersi admin jan

  2. مهسا می‌گوید:

    چقد چاقالو شده وای وای … ولی خشکل شده..حداقل کمی شبیه آدم شده حالا درسته که هالوین باید همه از هم بترسن ولی دیگه خوبه کمی معقول باشه!

  3. ان شرلی می‌گوید:

    مگه نابینا شده اینجوری دستاشو گرفتن….

  4. nemo می‌گوید:

    معنای واقعی حرفهای آقایان !!!

    وقتی مردها میگن : این یک کار زنونه است.
    یعنی: این کار سخت و کثیف وبی جیره و مواجب است.

    وقتی مردها میگن : با من ازدواج می کنی؟
    یعنی: رخت چرکهام تلنبار شده و کسی نیست بشوره یا دکمه های پیرهنم رو بدوزه.

    وقتی مردها میگن : تو که می دونی چه حافظه بدی دارم!
    یعنی:من شعری رو که کلاس سوم ابتدایی خوندم از حفظم و نمره ماشینم رو که سالها پیش فروختم از برم و…..اما تاریخ تولد تو رو یادم رفته.

    وقتی مردها میگن : من برای این کار دلیل دارم!
    یعنی:بذار فکر کنم ببینم چه دلیلی می تونم برای این کارم پیدا کنم.

    وقتی مردها میگن : منظورت چیه؟ تو که لباس داری؟؟؟
    یعنی:یادت رفته چهار سال پیش برای خودت لباس خریدی.

    وقتی مردها میگن : دلم برات تنگ شده.
    یعنی:نمی تونم جورابامو پیدا کنم بچه ها گرسنه هستند و …

    وقتی مردها میگن : ما توی کارهای خونه با هم مشارکت می کنیم.
    یعنی:من ریخت و پاش میکنم اون جمع و جور می کنه.

    وقتی مردها میگن : می خوای توی درست کردن شام کمکت کنم.
    یعنی:پس چی شد شام چرا رو میز آماده نیست؟!

    وقتی مردها میگن : زنم منو درک نمیکنه !
    یعنی :همه قصه ها و خاطره های منو شنیده دیگه خسته شده.

    وقتی مردها میگن : ماجراش طولانیه سر فرصت برات تعریف می کنم!!!!
    یعنی:اصلا خودم هم نفهمیدم چی شد.

    وقتی مردها میگن : کمی استراحت کن خسته شدی!!
    یعنی: بابا این جارو برقی رو خاموش کن می خوام فوتبال نگاه کنم.

    وقتی مردها میگن : چه جالب!!!!
    یعنی: اخ که چقدر حرف می زنی!

    وقتی مردها میگن : عزیزم مادیات در عشق ما هیچ نقشی نداره!!!
    یعنی:باز سالگرد ازدواجمون رو فراموش کردم و کادو نخریدم.

    و…………ادامه!؟؟؟!!

  5. ان شرلی می‌گوید:

    واااااااااااااااااااااااااای این چجوری میخاد وزن کم کنه….بس که چاق شده

  6. نگار می‌گوید:

    موهاش قشنگ شده باز اين نسبت به بقيه عاقلتر به نظر ميرسه

  7. مهسا می‌گوید:

    آخی! نگار جون شما هم کمی با من موافقی پس؟!

  8. ava می‌گوید:

    وا خسته نباشه … اين كه مثه هميشست !

  9. سارا می‌گوید:

    عکس اول خیلی باحال بود دانیل مرسی
    فکر کردم کوره که اونجوری دستشو گرفتن

  10. یاس می‌گوید:

    تازگیا خیلی بهم ریختس

  11. ساغر می‌گوید:

    چرا انقدر چاق شده….؟
    ميسي

  12. bradley cooper می‌گوید:

    بسیار زیبا و خوشگل شده
    من کیف کردم

  13. شمیم می‌گوید:

    قربوووووونت برم کریستینااااا که اینقدر نااااازی!!

    اگه تو مامورِ پلیس بشی که من میام خودمو به عنوان خلافکار به تو معرفی میکنم! D:

    تیپِ مشکی خیلی بهــش میاد مثه همیشه دوست داشتنی و تو دل بروِ!

    عاشقــــشممممممم

  14. Amir می‌گوید:

    آژان اومد

    😀

  15. نیلوفری می‌گوید:

    داره میترکه
    اه اه
    چقدر چاقه
    انگاری طلاق بهش ساخته

    • شمیم می‌گوید:

      وقتی با یه پخمه زندگی میکرد معلومه طلاق بهش میسازه بعدشم شما چاق ندیدی عزیزم اگه این داره میترکه پس حتما جسیکا سیمپسون و کیم لاغرن!

  16. ان شرلی می‌گوید:

    نه فک کنم…به خاطر افسردگی و حالت عصبی زیاد باشه

  17. ان شرلی می‌گوید:

    خواهش میکنم در مورد کیم توصیف بد انجام ندین…..هیکلن به این خوشکلی………وای بمیرم الهی شما چرا اینقده کیم منو دعواش میکنین……….نازه

  18. عسل جونی می‌گوید:

    خیلی زیباست……………کاش یه نقاب مشکی چرمی میزد

  19. ان شرلی می‌گوید:

    میدونم….ناراحت نشدم…واسه اینه که بسیار کریستینا کوچیکه…..میبوسمت شمیم جون…منم کر….رو دوس دارم..اهنگ i turn to u کر…زنگ خور گوشیمه

  20. jairanpilehvari می‌گوید:

    چاق
    بی معنی
    تکراری

  21. khaT می‌گوید:

    خوب شده ولي ديگه اين لباس تكراريه!

  22. sara می‌گوید:

    خوب شده . معقول بود.

  23. franco santro می‌گوید:

    خیلی بد…
    ————————————-
    روز جهانی کوروش کبیر مبارک(آیا میدانید این روز فقط در تقویم ما نیست به خاطر حکومت استبدادی مون…)روز 7 آبان مبارک

    کوروش دوم، معروف به کوروش بزرگ(۵۷۶-۵۲۹ پیش از میلاد) شاه آریانا، به‌خاطر بخشندگی‌، بنیان گذاشتن حقوق بشر،بزرگمنشی، پایه گذاری نخستین شاهنشاهی چند ملیتی و بزرگ جهان، آزاد کردن برده ها و اسرا، احترام به عقاید و مذاهب مختلف، گسترش تمدن و… شناخته شده‌است. کوروش یکی از بزرگترین شاهان ایران و بنیان‌گذار دوره‌ی شاهنشاهی هخامنشی در ایران می باشد

    مرا بدون مومیایی و تابوت دفنم کنید تا بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد…

  24. Maneli می‌گوید:

    اينجا زشت شده!!!!

پاسخی بگذارید

