جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در لس آنجلس

فرستاده شده: نوامبر 2, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز در لس آنجلس

دیدگاه‌ها
  1. mac می‌گه:

    وای عزیزم چقدر ناز شده اینجا.شرتش خیلی قشنگه.ممنون

  2. یاس می‌گه:

    دوست پسرش یه دونس اونم وا3 نمونس

  3. marya.b می‌گه:

    چه تیپ نازی پوشیده جییییییییییییگره
    فکر کنم عزیزم مریض شده، به نظرم اون پلاستیکه توش قرصه، امیدوارم زود خوب شه

  4. marya.b می‌گه:

    چه تیپ نازی پوشیده جییییییییییییگره
    فکر کنم عزیزم مریض شده به نظرم اون پلاستیکه قرصه امیدوارم زود زود خوب شه

  5. marya.b می‌گه:

    چه تیپ نازی پوشیده جیییییییییییگره
    غکر کنم عزیزم مریضه به نظرم اون پلاستیکه قرصه امیدوارم زود زود خوب شه

  6. marya.b می‌گه:

    وای چقد کامنتام زیاد شد!!!!!
    یاسی اون bfش نیست که بادی گاردشه

  7. نگار می‌گه:

    تيپو هيکلش اينجا نسبت به جاهاي ديگه بهتره ولي موهاش بدرنگه گوشيه موبايلش مثل گوشيه منه

  8. نگار می‌گه:

    چه باديگارد مصخره اي داره باديگارده ماريا کري رو اگه ببينيد از ترس غش ميکنيد البته واسه ماريا لازمه اينم واسه اينکه ماريا با بقيه فرق ميکنه

  9. Maneli می‌گه:

    زشتتتتتتتتتتتتتتتتت!پير شده تو اين عكسا!!!

    • bradley cooper می‌گه:

      خوب سلیقه ندارین
      البته بگم ناراحت نشی
      منظور من فقط اینجاس

      • Maneli می‌گه:

        ناراحت نشدم ولي اين دليل خوبي نيس كه به هر كسي بريت و دوس نداره بگي بي سليقه!!خوب هر كسي يه نظري داره!!از اين به بعد تو پستش نظر نميذارم براي اينكه ناراحت نشي!!

      • bradley cooper می‌گه:

        ببخشید حق با شماس ادم باید طف حق باشه نظرتو بگو
        من تو پستای بریتنی
        نگار تو پستای ماریا و گان
        آرکا تو پستای آنجلینا
        سارا تو پستای تیلور
        شمیم تو پستای کریستینا و مایلی نقش ویکل رو دارم

    • Jigar bala می‌گه:

      Maneli jo0n ahange Enrique ro dl kardi azizam??

  10. marya.b می‌گه:

    فکر کنم اونی که تو گردن بادی گاردست فلش یا همچین چیزیه

  11. bradley cooper می‌گه:

    خوش هیکل
    خوش تیپ
    خوشگل
    فرست کلس
    هات
    بامزه
    نکی
    بی آلایش
    ساده
    جذاب
    ستاره
    هنرمند
    گل
    و صد البته بی نظیر
    خوش صدا
    گیرا
    معصوم
    چشم شیطونی داره
    عالی
    عالی
    عالی
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    عالی
    عالی
    عالی
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    تکه
    تک

  12. bradley cooper می‌گه:

    هر کی on the record بریتنی رو نبینه نصف عمرش بر فناست
    من این مجموعه رو دارم
    که مال 2008 و شامل یک مصاحبه بسیار طولانی با بریتنی پشت صحنه ی
    ویدئو های womanizer و circus میشه بی نظیره
    تمام زندگی رو زمره این بشرو نشون میده خیلی خانومه
    نمیدونم ی قسمتش کلی گریه میکنه دلم کباب شد
    راستی اعلام میکنه که که جاستین خوبه و بعد جدایی از اون نمیدونسته چی کار کنه
    تمام تمرین های رقصشم توش هست
    چه قدر خبرنگارا اذیتش میکنن
    همین عکسایی رو که ما ازشون تو خیابون میبینم به زور میندازن
    بیچاره ی جاش خواست بره بیرون از ماشین اینقدر ریختن سرش برای عکس و امضا پرید تو ماشین دو باره و رنگش مثل گج شده بود
    این بادیگاردشم انصافا» هواشو داشت نگار خانم
    زور به هیکل نیست
    راستی تو هالووین هم لباس یک ساحره خیلی خوشگلو تنش کرده بود
    شون و جیدن هم تو لباساشون برای هالووین خیلی باحا شده بودن

    • bradley cooper می‌گه:

      راستی ی جاش عین خاله بازی خانومای ایرانی خودمون
      میره سوئیت مدونا کلی با هم خوش و بش میکنن
      این on the record بی نظیره
      همه جا دارن
      من که خودم سه جا پرسیدم داشتم
      باید اینکاره باشه فروشنده
      این بریتنی بی نظیره

      • یاس می‌گه:

        رش جون منتظر بودم بیای 1چیزی ازت بپرسم.میشه عکس 1رو کاملا» توصیف کنی؟!

      • mm می‌گه:

        من ندیدم طولانیه؟

      • bradley cooper می‌گه:

        بله عزیز
        این عکس عکسی ساده ساده و صادقانه
        وقتی به طور پیاپی از کسی عکس بگیرن
        ممکنه دهنش کج چشماش بسته یا حالتش بد شه
        چون موقع حرف زدن حالات صورت تغییر میکنن و همین طور چشما
        محاله کسی عکس بد حالت نداشته باشه
        باید توجه داشت بریتنی بر خلاف دیگران سادسو خیلی آرایش نمیکنه
        و خودشو نشون نمیده
        الان اون دمی 18 ساله 100 کیلو آرایش میکنه
        بقیه هم بی برو برگشت همین طورن
        اما این نشون میده بریتنی اهل ریا نیست و الکی خودشو جلوه نمیده

      • یاس می‌گه:

        عزیزم!اینهمه عشق و صفات قابل تحسینه!
        خوش بحال بریت ک عاشقی چون تو داره.من اگه جای اون بودما حتما» ازت تتقدیر میکردم

      • bradley cooper می‌گه:

        ممنون
        این بزرگ واریتو میرسونه
        و اخلاق ورزش کاری تنیسیتو

      • سارا می‌گه:

        یاسی منم کاپ میخوام از کجااا باید بگیییرم؟؟؟؟؟
        راستی نگفتی چی می نوازی؟

      • یاس می‌گه:

        کاپ وا3 چی؟
        ویولون میزدم اگه بشاسمشو نواختن گذاشت

      • bradley cooper می‌گه:

        باباب این خانمای ایرانی از هر انگشتشون 1 هنر میریزه
        ویولون و تنیسو آفرین

      • یاس می‌گه:

        آرش جون تو امروز منو از شرمندگی خفه کردی بسکه رفتم زیر آب عرق

      • bradley cooper می‌گه:

        کیم کارداشین عزیز خفه شه

      • سارا می‌گه:

        اِااااااا، چه تفااااااهمییی
        نکنه ما واقعااً همزاد منییی دخترررر
        تا لِ ویولن چند پیش رفتیییی
        من تا دومیشم تموم ککردم سر سومی استادم رفت اتریش موندگار شد منم دیگه دل و دماغشو از دست دادم نرفتم پی اش

      • یاس می‌گه:

        1و2 سارا جون_عاشق ملودی جیک جیک و کریسمسشم_ بعد خورد تو کنکورم دیگه نرفتم البته 1کتاب روح ا…خالقی رو هم کار کردم همون ک سرود ملک ایران توشه

      • یاس می‌گه:

        مررسی آرش جون.خدا از زبونت بشنوه

      • سارا می‌گه:

        واااای جیک جیک آخرش بود استادم میگفت مهده کودک باز کردیم اینجا
        کریسمس و یه بار با بچه های گروه 6 نفری اجرا کردیم همه غش کردن از خنده

  13. شمیم می‌گه:

    تیپش بهـتر شده ولی بازم خوش تیپ نیست!

    وقتی ساده است اصلا به دل نمیشینه اینجا هم خوب نشده!

  14. سارا می‌گه:

    خیلی هم خوش تیپه، خیلی هم به دل میشینه، خیلی خیلی هم مهربون و دوست داشتنی و خاکیه فیس و افاده ای نیست مثه بقیه
    کلا هر آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند
    من اینو گیر بیارم میخورمش

  15. cyrus68 می‌گه:

    تیپش قشنگه ولی قیافش خیلی پیر نشون میده.

  16. farshad می‌گه:

    آرش womanizer همونه كه اولش تمام لخته؟

    • bradley cooper می‌گه:

      درسته البته میان بخار و خودشو گرفته
      یهو اینجوری میگی بده
      البته کیتی پری رو ابرا لخت میش California Girls
      لیدی گاگا تو همه آهنگاش لخته telephone و love game
      بیانسه توی حمو لخت میشه why dont you love me
      ریحانا هم که جدیدا تو rock star و قبلنا هم تو umberella لخت شد
      پینک تو آهنگ so what
      و خیلیای دیگه

      • farshad می‌گه:

        راست بود
        كه شوهرش مي گفت بريتني بچه هاشو بدجوري اذيت و آزار ميده؟
        يا وكيلشون مي گفت تو خونه با وجود حضور ديگران لخت مي گرده
        و باباش به خاطر بي بند و باريش عاصي شده
        و …

      • سارا می‌گه:

        آرش، برووووو جلوووو من باهااااتم

      • سارا می‌گه:

        ای باباا آقاااا فرشاد تو خونه که دیگه به ما مربوط نمیشه که خونشه دلش میخواد لخت بگرده حرفاااا میزنیا

      • bradley cooper می‌گه:

        چی مگی آقای من
        خوده شوهر بریتنی کوین گفت محاله بریتنی این کارو بکنه
        تو همین جا هم خبرش نوشته شد بعد شما میگی شوهرش گفته
        بریتنی تو دادگاه از این حرفا خندیده
        تو همون سریی که عرض کردم بریتنی میگه تو دنیا بیشتر از هر چیز عاشق بچه هاشه
        2.ویکش نمی گفت بادیگاردش میگفت دوما» بادیگارده که خالی بندیاش ضایع شد
        و توسط خانواده خودش خیت شد رفت
        3.باباش خیلی بریتو دوست داره و همه جا باهاشو بازم تو این on the record دیدم حتی تو پشت صحنه های womanizer با بریت بود!!!!!!!!!!!
        سارا خانم ممنون از طرفداریت

      • سارا می‌گه:

        ممنون آرش جان، موافقم اساسی
        کلاً اشخاص محبوب بدخواه و بدگو زیاد دارن

      • ava می‌گه:

        جريان لخت شدن ريحانا چيه ؟!!!!!!!!‌اينو از كجا آوردي ؟!!!!!!!!1

      • bradley cooper می‌گه:

        اگه آهنگ rock star رو که مال آلبوم rated r هست دیده باشی
        ی جا هایی لخته و زنجیر به خودش آویزون کرده
        شو ساه سفیدم هست اینم نشونی
        تو آهنگ عالی و فوق العاده و بی نظیر umberella هم تو ی مثلث لخت نشسته بدنشم رنگ کرده
        من دروغ نمی گم
        تازه به نظر من هیچ موردی نداره چون ضمن آهنگه

      • Maneli می‌گه:

        آره اونو منم ديدم ولي اين تو كليپا طبيعيه!! ولي نه توي umbrella و نه rockstar ضايع نبود يعني كامل لخت نبود!!!

      • ava می‌گه:

        مگه ممكنه نديده باشم ؟!!! به اون نمي گن لخت !

      • ava می‌گه:

        طبق معمول با مانلي موافقم ! در ضمن نمي دو نم چه اصراريه همه چيو به همه ربط بدين !

      • bradley cooper می‌گه:

        بابا چرا بهتون بر می خوره
        من خودم عاشق ریحانام نظرامو که تو پستاش دیدی
        فقط خواستم بگم همه اینجورین
        ولی لخت بود
        اصلا» مگه بده
        من از آناستازیا.کلی رولند اهنگ لخت دیدم
        و نیکوله (سر گروه پوسی کت) تو آهنگ baby love لخته
        مگه من گفتم بده میگم فقط مختص بریتنی اسپیرز

  17. mm می‌گه:

    خیلییییییییی جیگرهههههههههههههههه
    عزیزمی عسلمی نفسمی عشقمی و….
    می دوستمت زیاد

  18. farshad می‌گه:

    من خودم صداشو دوست دارم ولي دوستاي گلم تو بعضي از چيزا اغراق ميكنن
    با اجازه آرش جون نظر خودمو به وسيله نظري كه دادند مي گم:

    نظر آرش جون : نظر من

    خوش هیکل : هم چاق شده و هم قدش كوتاهه
    خوش تیپ : تا حدي درسته(بعضي وقتا)
    خوشگل : خوشگليه سابق رو نداره
    فرست کلس : تقريبا درسته
    هات : از هاتي افتاده
    بامزه : نه
    نمکی : تا حالا نچشيدمش
    بی آلایش : اصلا
    ساده : با هات يا فرست كلس كه بالا گفته شد مغايت داره
    جذاب : بود
    ستاره : بود
    هنرمند : هست
    گل : نمي دونم چي بگم
    و صد البته بی نظیر : موافقم**
    خوش صدا : مرجعه شود به بالايي
    گیرا : تقريبا
    معصوم : مخالفم
    چشم شیطونی داره : من چيزي نمي بينم
    عالی : قابل قبول
    عالی‌ : قابل قبول
    عالی : قابل قبول
    بی نظیر : بود
    بی نظیر : بود
    بی نظیر : بود
    عالی : قابل قبول
    عالی : قابل قبول
    عالی : قابل قبول
    بی نظیر : بود
    بی نظیر : بود
    بی نظیر : بود
    تکه : نيست
    تک : نيست

    • سارا می‌گه:

      من به آرش حق میدم که کله تو بککککککککنه آقا فرشاااااااااد
      من خودم یه بار عکسشو روی کیک تولد دخترخالم خوردم فوق العاده شیییریین بود

    • bradley cooper می‌گه:

      منون نظرت متفاوته دوست خوبم
      ولی خدایی چاق و کوتاه نیست دیگه منصف باش آقا جون
      بذار آلبوم جدیدش بیاد کلی از حرفای بودت میشه هست
      مطمئن باش عالی کار میکنه

  19. مهسا می‌گه:

    خیلییییییییییییی چاقه!!! قبلا عجیب تو کف هیکلش بودم میگفتم خوش به حال شوهرش(..به هر حال)!
    ولی کلا بریتنی خیلی بانمکه چهرش اصلا هم تازه به دوران رسیده نی….
    در ضمن قدش که دیگه از هیلاری داف کوتاهتر نیست که آقای فرشاد!

  20. bradley cooper می‌گه:

    بفرمایید:
    قبلا» عرض کردم که:
    اینم بقیه افتخاراتش
    مثالی ترین جایزه ها
    او در جوایز mtv music video سال ۲۰۰۸ موفق شد سه جایزه اصلی یعنی بهترین خواننده زن – بهترین ویدیو پاپ سال – ویدیو سال را برای piece of me برنده شود. بریتنی در سال ۲۰۰۵ برای میوزک ویدیوی Toxic جایزه بهترین رقص Grammy Award را دریافت کرد
    و میراثش:
    بریتنی اسپیرز بعد از آغاز زندگی حرفه‌ای به سرعت به یک الگوی پاپ بین‌المللی تبدیل گشت.مجله رولینگ استون درباره وی نوشت «یکی از موفق‌ترین خوانندگان در قرن ۲۱» بریتنی در سال ۲۰۰۳ در راه روی مشاهیر هالیوود ستاره دار شد. او اسم خود را برای بیشترین فروش آلبوم(Baby One More Time با فروش ۱۳ میلیون نسخه در امریکا)در میان نوجوانان در کتاب رکوردهای گینش ثبت کرده‌است. بریتنی اسپیرز برای ۴ سال پی در پی بیشترین نام جست و جو شده در موتور جست و جوگر Yahoo بوده‌است. او نفوذ قابل توجهی در میان خوانندگان جدیدی مانند لیدی گاگا ,کریستینا دبارج, تیلور سوئیفت ,پیکسی لات ,لیتل بوت و مایلی سایرس داشته‌است.

  21. سارا می‌گه:

    نگار جوووون نمیدونی چه کیکی بود کههههه، دختر خالم عاشقه برینتیههههه با کلی مصیبت گذاشت برینتیوووو بخوریمممم

    • نگار می‌گه:

      واي چه بامزه منم با عکس ماريا اين کارو ميکنم بريتني رو دوست داره چند سالشه دختر خالتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • bradley cooper می‌گه:

        شما چطور دلتون اومد بریتو بخورین
        شما هم میخوای اون ماریا بیچارره بخوری

      • سارا می‌گه:

        20 سالشه عشقه منه نگار جون
        آرش بابا من اگه خودشم گیر بیارم یه جا میخورمش از بس که مهربونه و گوشتیییی
        مثه کیم قلمبه نیست که هر یه گازی که بزنی 6 تا پروتز ازش در بیاد

  22. farshad می‌گه:

    متاسفانه بيلبورد چند ماه پيش فيلتر شد
    تازه آرش جون من هر روز بيلبورد رو دنبال مي كردم
    تو بيلبورد بريتني خيلي وقته كه جاي خودشو به كتي پري و ليدي گاگا و بقيه دوستان داده
    تازه يه مدت برونو مارس اول بود

    • bradley cooper می‌گه:

      آخه بریت نزدیک 1 ساله کاره بیرون نداده آلبوم سیرکش ماله 2008 بود الان 2010 داره تموم میشه
      آلبوم جدیدش تو راهه
      باید بترکونه

  23. farshad می‌گه:

    به همه دوستان تبريك ميگم
    به عنوان بيشترين نظر
    نامه همه ما وارد ركوردهاي سايت داره ميشه

  24. farshad می‌گه:

    خوب آرش جان همه اين افتخاراتي رو كه داري ميگي ليدي گيگي تو يه مدت كوتاه بدست آورد
    تقريبا يك دهم مدت برينتي

    • bradley cooper می‌گه:

      اولا» لیدی گفته داره تو سبک خوندنش از بریت پیروی میکنه
      در ضمن گاگا که نه مجسمه داره نه رکورد گینس داره
      نه جستجوی اسمش زیاد بوده تو اینترنت
      در ضمن این جریا twitter هم در ضمان سکوت بریتنی روی داد
      وقتی بریتنی کار بیرون نمیده مردم میرن سرغ گاگا
      بابا تورو خدا گاگا رو با بریت مقایسه نکن اصلا» استایلشون متفاوته
      هر دو قربون صدقه هم میرن تو مصاحباتشون

      • bradley cooper می‌گه:

        ضمان=زمان
        جریا=جریان

      • نگار می‌گه:

        خيلي ببخشيد ارش ولي حالم بهم خورد بريتني از اون ديووانه تعريف ميکنه

      • bradley cooper می‌گه:

        متاسفانه باید بگم بله ولی نه رفتارش
        گفته سبک موزیکاشو دوست داره
        بریتنی گفته ریحانا و لئونا رو هم دوست داره
        اینا رو تو ی ترجه مصاحبه خوندم
        در یک وبلاگ در این دنیای بزرگ اینترت
        ترجمه مصاحبش با مجله people بوده

  25. یاس می‌گه:

    من آنی رو میخوام.امروز نیستش دلم واسش ی ذره شده

  26. سحر می‌گه:

    wwwwwwwwwwwwoooooooowwwwwwww
    چه خبره اینجا ! من امروز نبودک ترکوندید این پستو ! میخواید به باشگاه صدتایی ها برسونیدش ؟ 🙂

  27. farshad می‌گه:

    خوب ليدي گاگا هيچي

    پس شكيرا آوريل لوين تيلور سوئيفت ريانا بيانسه كتي پري سلن ديون ماريا كري كريستينا آگوييلرا آليشا كيز و بقيه و بقيه هيچي

    تازه تو با نفوذترين زنان بيانسه و ليدي گاگا تو 10 تاي اول بودن

    • bradley cooper می‌گه:

      اینا هم بی نهایت عالین مگه من گفتم بدن
      همشو خیلی خیلی دوست دارم
      حتی از 1 دونشونم بدم نمیاد
      مخصوصا» ریحانا و اوریل و بیانسه و ماریا و تیلور و شکیرا
      اما بازم میگم منتظر آلبوم جدیدشم شاید فرجی شد

  28. farshad می‌گه:

    ياسي جون بيا كمك خسته شدم
    اينا چند تايي منو تنها گير آوردن

  29. bradley cooper می‌گه:

    الان سوالی راجب بریتنی نیست؟؟؟؟؟؟؟
    یا برم سراغ درس یا پست بعدی
    🙂
    هر کی سوال داره بگه

  30. farshad می‌گه:

    و البته من يه سايت ايراني رو داشم بازديد ميكردم
    تو نظر سنجيش در مورد خواننده مورد علاقه انريكه اول شده با اختلاف فاهش

  31. marya.b می‌گه:

    بریتنی تکه اصیله آهنگاش صداش قیافش کلا تیپ و شخصیتش عالیه مثل آدمهای تازه به دوران رسیده نیست
    وقتی کلیپ می ده همه رو می زاره تو جیبش
    به نظرم با جدیدیا اصلا قابل مقایسه نیست
    کلاس داره عریییییییییییییزم

  32. مهسا می‌گه:

    آخییییی آقای فرشاد دلم سوخت واست الهیییییی….. نگران نباش تا آخر ادامه بده ولی coooooper هم بی راه نمیگه بریتنی بعد ازدواجش خودشو خراب کرد ولی الان واقعا دیگه دور دوره گاگا و امثال اون هستش!!

  33. bradley cooper می‌گه:

    100 تایی شدن بریتنی جان هم مبارک
    ممنون از کمک فرشا عزیز

  34. bradley cooper می‌گه:

    آقا ما رفتیم بخوابیم هر چی خواستین بگین فردا چک میکونم
    با اجازه همه گی
    نظرات تا اینجا 109

  35. یاس می‌گه:

    من در این لحظه رکورد رو شکوندم

    • farshad می‌گه:

      بيا
      اين همه ما زحمت كشيديم يكي ديگه افتخارشو بدست آورد

      • farshad می‌گه:

        تبريك مي گم به همه دوستان از جمله:

        یاس
        سارا
        bradley cooper
        mac
        marya.b
        نگار
        Maneli
        Jigar bala
        mm
        شمیم
        cyrus68
        ava
        مهسا
        سحر

        و بقيه كه ما رو ياري كردند

      • farshad می‌گه:

        تبريك مي گم به همه دوستان از جمله:

        یاس
        سارا
        bradley cooper
        mac
        marya.b
        نگار
        Maneli
        Jigar bala
        mm
        شمیم
        cyrus68
        ava
        مهسا
        سحر

        و بقيه كه ما رو ياري كردند تا ركورد بزنيم

      • farshad می‌گه:

        تبريك مي گم به همه دوستان و تشكر مي كنم از همه جمله:

        یاس
        سارا
        bradley cooper
        mac
        marya.b
        نگار
        Maneli
        Jigar bala
        mm
        شمیم
        cyrus68
        ava
        مهسا
        سحر

        و بقيه كه ما رو ياري كردند تا ركورد بزنيم

  36. farshad می‌گه:

    تا 3 نشه بازي نشه

  37. یاس می‌گه:

    من و تویی نداریم فرشاد جون.این ک چیزی نیست ب قول ی دوستی:من و تو اگه ما بشیم میتونیم دنیارو تکون بدیم.
    در هرصورت من پشتتو خالی نمیکنم.کی فرشادو اذیت کرده؟!خودش بیا جلو.
    آی نفس کش…

  38. مهسا می‌گه:

    قربون شما آقای فرشاد!!
    اه ه ه ه…شماها چه زود میخوابین!!مثل پیرمرد پیرزنا میمونین

  39. farshad می‌گه:

    يكم ديگه صبر ميكرديد ركورد گينس رو هم ميزديم

  40. مهسا می‌گه:

    آخی چه کوچولویی فرشاد جان!! بخون آفرین درس بخون

  41. سحر می‌گه:

    اثر انگشتمون هرگز از زندگی اونایی که دوستشون داریم پاک نمیشه ! این برای همه صدق میکنه ؟ یا این یه مزخرفه شاعرانه اس ؟
    .
    .
    .
    میتونید اینو جواب بدید تا رکورد زنی تون طولانی تر بشه ! 🙂

    • سحر می‌گه:

      ok مثل اینکه همتون رفتین خوابیدین ! این سوالای فلسفی رو میزاریم واسه فردا صبح 😉

      • bradley cooper می‌گه:

        صبح بخیر سحر خیزتون منم
        ببین به نظر من پاک میشه
        میدونی به وسیله ی چی
        به وسیله:NEW LOVE

  42. bradley cooper می‌گه:

    ممنون از همه گل هایی که نظر دادن
    تا این رکورد زده شه

  43. مهدي می‌گه:

    127 تا نظر …. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  44. مهدي می‌گه:

    شد 131 نظر. فك كنم ركورد شكسته شد. تبريك ميگم به همه مخصوصا به Admin جان.
    ايشالا همتون موفق باشين.

  45. khaT می‌گه:

    اينجا شده چت روم!!!!
    منم با فرشاد موافقم….اصلاً تاپ و تك نيست…خيلي پير و خسته اس.تيپ اينجاش هم افتضاحه….چون هيكلش بده!شرمنده اخلاق ورزشكاريتون.اين نظر بنده بود.نزنيد منو!

  46. marya.b می‌گه:

    سحری واسه همه 100% صدق می کنه شک نکن
    آدمها هیچوقت قدر چیزای خوبی که دارن و نمی دونن وقتی که از دستش می دن مثل … پشیمون می شن و می خوان هرجوری شده بدستش بیارن ولی دیگه خیلی دیر شده
    چه زود دیر می شود!

  47. sara می‌گه:

    آخیش بالاخره تموم شد 😀

  48. farshad می‌گه:

    ***اين تاپيك جاودان شد***

  49. franco santro می‌گه:

    خب منم بگم
    هات
    جذاب
    اولین خواننده ی تمام عمرم
    خوش صدا
    خوش هیکل
    خوش تیپ
    خوش لباس
    خوش مبحث
    خوش کلام
    کلا» من که عاشقشم از ته دل

  50. franco santro می‌گه:

    از این به بعد این پست سمبل سلــــب دیلی میشه

  51. franco santro می‌گه:

    ولی یه انتقاد از سلب دیلی 5
    سایتهای دیگه عکسهای زیبا تر و بیشتری از بریت میزارند
    اما این وبلاگ…
    نمیدونم شاید به خاطر اختلاف بین نظر آقایان و خانم های مدیره
    یا کلا» با بریت مشکل دارید
    اینم نظر 140 برای جاودانگی کامل این پست

    • دانيل می‌گه:

      هر مطلبي كه از بريتني مياد رو ميزاريم
      ولي بعضي روزها دوسري عكس ازش مياد كه ما يه سري رو ميزاريم
      چون مطالب اينجا روزانه و هم زمان با سايت هاي معتبره
      ضمنا هيچ كدوم از مديرهاي اينجا علايق شخصيشون رو توي گذاشتن پست دخالت نميدن
      مثلا در طول شش ماه گذشته فقط يه مطلب از سلبريتي هاي مورد علاقه خودم توي سايت گذاشته شده

  52. ملینا می‌گه:

    ارش همه ی اینا که گفتی

    خوش هیکل
    خوش تیپ
    خوشگل
    فرست کلس
    هات
    بامزه
    نکی
    بی آلایش
    ساده
    جذاب
    ستاره
    هنرمند
    گل
    و صد البته بی نظیر
    خوش صدا
    گیرا
    معصوم
    چشم شیطونی داره
    عالی
    عالی
    عالی
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    عالی
    عالی
    عالی
    بی نظیر
    بی نظیر
    بی نظیر
    تکه
    تک
    توی ادری هپبورن هنرپیشه ی محبوب ودوست داشتنی من خلاصه شده نه این بریتنی کوتوله ی شیت بی ابرو

  53. love selena می‌گه:

    wow
    چه خبره اینجا …..
    دمت داغ آرش گل کاشتی …
    با همه نظرات موافقم ….
    با این وجود ، دیگه جایی برای حرف زدن من نمونده ….
    پس فقط میتونم بگم :
    سکوت چه زیباست وقتی همه کلمات از وصف تو عاجزند …..

    مرسی مرسی مرسی

  54. pegah می‌گه:

    بچه ها آلبوم جدید بریتنی رو از این سایت دانلود کنید.تو قسمت آلبوم http://98mp3.mihanblog.com

  55. فرناز می‌گه:

    146 تا نظر نشونه ی محبوبیت بریت جوووونمه

  56. mm می‌گه:

    حیف که من نبود که تو این لحظه ی تاریخی شرکت کنم
    اینترنتمون منگل شده بود
    اینایی که اقا ارش گفتن نصف افتخارات بریتنی عزیزم بود
    اقا فرشاد نمیخواد انقدر خودتو اذیت کنی چون شما از بریت خوشت نمیاد دلیل نمیشه که موفق نباشه
    لیدی گاگا تا الان رکورد خیلیارو شکونده و اهنگاش خدایی خیلی قشنگن و چون متفاوت باعث شهرت و محبوبیت بیشترش شده
    در ضمن قبلا هم گفتم بریتنی 6 تا البوم داده 5تاش تو بیلبورد1 بوده و یکسشون 2 و الان هم البومی نداده که بره تو بیلبورد

پاسخی بگذارید

