سلنا گومز و مادرش در حال خريد در لس آنجلس

فرستاده شده: نوامبر 2, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Selena Gomez
برچسب‌ها:

سلنا گومز و مادرش در حال خريد در لس آنجلس

سلنا گومز به همراه مادر و تعدادي از دوستانش در حال خريد در لس آنجلس ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. khaT می‌گوید:

    بازم ميگم خيلي مونده تا بزرگ بشه!

  2. ان شرلی می‌گوید:

    خیلی شبیه دختر خاله مامانمه……ازش بدم میاد(دختر خاله مامانمو میگم).اینم نسبت به مایلی….بقیه…بسیار بهتره.مامانه خیلی احساس شادابی میکنه!!!!!!!!!!!

  3. سعیده می‌گوید:

    منم موافقم قيافه اش زيادي بچه گونس ولي دختمل خوبيه مثل مايلي خودشو گم نكرده هرچند من خودم مايلي رو ترجيح ميدم چون موسيقي اش رشد كرده ولي از بين سلنا و مايلي و دمي و تيلور ، صد البته تيلور و ترجيح مي دم چون عاشقه سبك كانتري هستم

  4. ان شرلی می‌گوید:

    تیلور حسابش از اینا جداس………اون بی نهایت با استعداده….

  5. ava می‌گوید:

    سلينا بانمكه …عكاسه يادش رفته سوژه عكس كدومه !

  6. Robsten_Mahtab می‌گوید:

    ای نفس
    ای عشق
    ای زندگی
    بسیار میدوسمششششششششششششش
    بنظرمن خیلی جیگره.

  7. نگار می‌گوید:

    به به چه دختر بانمکي اين از اون تيلو خيلي بهتره چون اون يه خورده مشکلاته …….. داره

  8. یاس می‌گوید:

    مادرش از خودش خوش پوش تره

  9. مهسا می‌گوید:

    بدون آرایش مثل منگلاس قیافش!!همین…
    مخصوصا از فیلم سیندرلا به بعد …

  10. sara می‌گوید:

    خيليييييييييييييييييييييييييييييييي خيليييييييييييييييييييييييييييييييي بانكه
    خيليييييييييييييييييي خيلييييييييييييييييييي محترمه
    همه ي حركاتش خوب و بجاست .
    واقعا ميشه گفت اصلا اهل تجملات و تظاهر و جلف بازي نيست .
    ازش خوشم مي ياد.

  11. sara می‌گوید:

    خيليييييييييييييييييييييييييييييييي خيليييييييييييييييييييييييييييييييي بانمكه
    خيليييييييييييييييييي خيلييييييييييييييييييي محترمه
    همه ي حركاتش خوب و بجاست .
    واقعا ميشه گفت اصلا اهل تجملات و تظاهر و جلف بازي نيست .
    ازش خوشم مي ياد.

  12. مهسا می‌گوید:

    a.s جون عزیزم بانمک هست ولی با آرایش…معمولی دیگه ….نمیدونم , شاید نظر من اینجوریه

  13. bradley cooper می‌گوید:

    بسیار عالی خیلی ازش خوشم میاد
    خیلی باحاله
    آهنگاشم دارای سبک خوب و آرام بخشین
    خیلی ازش خوشم میاد
    به خصوص بعد مصاحبش با الن

  14. Maneli می‌گوید:

    چهره ي خودشم به مامانش رفته كه اينقدر معصومه!!ولي فيس هيچكدوم از سلبا(اونايي كه ميشناسمشون) مثل تيلر ناز و معصوم نيس!!

    • سارا می‌گوید:

      ای گفتی موافقم 12 ریشتری

      • نگار می‌گوید:

        نه عزيزان معصوميت نديديد خيلي ببخشيدا من تيلرو ميبينم ميترسم انگار که ديو دو سر ديده باشم هيچ چهره اي رو به معصوميت چهر ه ي ماريا کري نديدم

      • سارا می‌گوید:

        نگار جان عزیزم ازت انتظار نداشتماااااااا
        دیو دو سرررر
        عزیزه من یه نگا به اواتاره من بکن این فرشته کجاش شبیه دیو دو سرهههه؟

      • bradley cooper می‌گوید:

        من که هیچ چهره معصومیو با چشای شیطون بریتنی عوض نمی کنم
        ولی تیلور صورتش از ماری معصوم تره

      • سارا می‌گوید:

        بابااا آرش جان برینتی ماله تو شد دیگه بحثیم توش نیسسس
        قبول دارمم برینتی فیس مهربون و دوس داشتنیییی داره مثه تیلور، ولی تیلورم یه نمه قیافش شیطون میزنه ها

      • نگار می‌گوید:

        هر کسي سنگه خودشو به سينه ميزنه

      • Maneli می‌گوید:

        وا كجاي چهره ي ماريا معصومه؟!!من شنيدم كه خيليا ميگن چهره ي تيلر معصومه عزيزم!!شايد چون ماريا رو دوس داري اينو ميگي ولي اين دليل خوبي نيس!!منم ريحانا رو خيلي بيشتر از تيلر دوس دارم ولي قبول دارم كه فيسش معصوم نيس!!البته ميدونم كه بايد به نظرت احترام بذارم عزيزم!!

      • نگار می‌گوید:

        نه عزيزم ماريا معصوميت از سروروش ميباره

      • bradley cooper می‌گوید:

        ممنون سارا
        من نظرم اینکه تیلور قیافه خیلی خیلی معصوم و آرومی داره
        حتی چشماش به سادگی میزنه
        ولی بهش شیطون نمیخوره
        تو ستاره ها از قیافه مایلی شیطنت میرزه
        و چشمای بریتنی
        البته همون طور که شما گفتی بریتنی صورتشم خیلی معصومه

  15. یاس می‌گوید:

    ب حق چیزای نشنیده نگارجون

  16. Love $tar می‌گوید:

    selena besiar:
    loos
    binamak
    birikht
    va tamame sefate mingolismi!

  17. شمیم می‌گوید:

    لباساش بد نیست ولی خوش تیپ نیست!

    بامزه است ولی خوشگل نیست!

    موهاش قشنگ شده!

  18. فری می‌گوید:

    واای من خیلی این سلنا رو دوست دارم.قیافش یه جور خاصیه.تیپای کاملا مناسبی میزنه.همه چیزش خوبه:قیافه،صدا،هیکل،لباس پوشیدن.کلیشه ای نیست.یا مثه مایلی که بخواد بگه من بزرگ شدم.

  19. myfavtopmodel می‌گوید:

    الهی…
    عشق من …
    عمرم…
    زندگیم ….
    نفسم ….
    تنها دلیل زنده بودنم ….
    رویای هر شبم ….
    .
    .
    .
    واای خدای من…. دارم از تب عشقش می سوزم ….
    چشم های شیطون و خوشگلش هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه …
    لبخند های لطیفش زیبا ترین دلیل زندگیمه …
    هر دم وبازدمم فقط و فقط به خاطر سلیناست ….
    تمام زندگیه من سلیناست …..

    عشششششششششششق من …. عاشقشتم برای همیشه …

    عشششششششششششق من …. عاشقشتم برای همیشه …

    عشششششششششششق من …. عاشقشتم برای همیشه …

    عشششششششششششق من …. عاشقشتم برای همیشه …

    عشششششششششششق من …. عاشقشتم برای همیشه …

    عشششششششششششق من …. عاشقشتم برای همیشه …

    مرسی مرسی مرسی به اندازه تمام عشقم به سلینا ازتون ممنونم

پاسخی بگذارید

