جديدترين فوتوشات هاي كريستين دانست

فرستاده شده: نوامبر 3, 2010 توسط دانيل در Celebrities

جديدترين فوتوشات هاي كريستين دانست

دیدگاه‌ها
  1. a.s می‌گوید:

    شات 2 خیلی جالبه میدوستمش ، کلا ازش خوشم میاد …

  2. هلن می‌گوید:

    شاتهای قشنگی بودن
    مرسی

  3. سعیده می‌گوید:

    منم دوستش دارم اميدوار بودم تو spiderman 4 باشه ولي ظاهرا نه كريستين هست نه توبي مگو آئر
    خاطر همايوني ما را آزرده كرده است

  4. khaT می‌گوید:

    يه جوريه!!خاص نيست!

  5. sara می‌گوید:

    چه شیک و پیک باغ بونی می کنه 😀

  6. marya.b می‌گوید:

    خوشم نیومد نه از خودش نه از شاتهاش نچسبه
    استیل نداره

  7. مهسا می‌گوید:

    خیلییییییییییییییییی خشکله من بازیاشم دوس دارم و همیشه با خودم میگم این چه خشکله

  8. bradley cooper می‌گوید:

    جذابه
    بد بخت توبی بدون این چی کار کنه؟؟؟

  9. شاهین می‌گوید:

    چیز بدی نیست!!!!!!!!!!!

  10. یاس می‌گوید:

    خوش استیله

  11. cyrus68 می‌گوید:

    قشنگه,mer30 dan

  12. sara می‌گوید:

    خيلي نازه

  13. شمیم می‌گوید:

    تو این شاتا خوب افتاده و بامزه شده وگرنه فیسش خیلی معمولیه!

    بازیشو تو اسپایدرمن دوست داشتم!

پاسخی بگذارید

