عكسهاي ليدي گاگا و کتی پری قلابی در جشنواره گوجه فرنگي MTVدر لندن

فرستاده شده: نوامبر 3, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Lady GaGa
برچسب‌ها:

عكسهاي ليدي گاگا وکتی پری قلابی در جشنواره گوجه فرنگي MTVدر لندن

اين مراسم كه الهام گرفته از جشنواره گوجه فرنگي در اسپانيا ميباشد به صورت نمادين توسط شبكه MTV در لندن برگزار شد

 

دیدگاه‌ها
  1. a.s می‌گوید:

    چه بی مزه کارشون اصلا جالب نبود ، حالا اونی که داره ادای خانم گاگارو در میاره یه زره شبیشه ولی کتی پری بیچاره …!
    خیلی دوست دارم عکس العمل خودشونم ببینم …

    • سعیده می‌گوید:

      ديروز تو پست بريتني ركورد بالاي 100زدن بچه ها من نبودم حسوديم شد يه ذره
      اميدوارم سر اين پست ركورد 150 زده بشه

  2. لیدا می‌گوید:

    اصلا شبیه کتی نیست…چه کار مسخره ای

  3. سعیده می‌گوید:

    يكي اينجا كتي پري رو به من نشون بده !!!
    تازه اصلا معلوم نيست اون يكي هم ليدي گاگا باشه اين يكي خيلي جلفه حركاتش شبيه گاگا نيست اون اينقدر هم بي جنبه بازي در نمياره

  4. سعیده می‌گوید:

    همين الان خبر و چك كردم ايشون متاستفانه متاستفانه ليدي گاگا هستن و اون خانم كتي پري قلابي هستن
    Faux Katy Perry And Lady Gaga In Tomato Fight

  5. سعیده می‌گوید:

    من گمونم اولين كسي هستم كه دو تا تكذيبيه بيرون ميدم
    تا كسي نيومده و به ليدي گاگا فحش بده بايد بگم خبر و كامل خوندم فهميدم هر دو تاشون قلابي هستن و فقط دارن ادا در ميارن
    شرمنده
    :-s
    :d

  6. khaT می‌گوید:

    واقعاًًًًً ؟؟؟؟؟؟؟ اين خودش نيست؟؟؟ چه شباهتي!!!
    جوفتشون انگار از سرزمين خوك ها اومدن!
    چندش آورن! مثل آشغال ميمونن.از اين فرم زنا بيزارم….. واي خدايا….

  7. sara می‌گوید:

    کتی پری که قلابیه ولی اون افریته خود گاگاست.در عوض من دوست دارم نظر اونایی که گاگا رو می شناسن در مورد رفتاراش و لباس پوشیدنش بدونم!!

    • سعیده می‌گوید:

      نه باور كنيد گاگا نيست من خودم خبرشو خوندم گاگا الان اين شكلي نيست اين تيپ واسه آلبوم اوليش بود اگه به قيافه اش خوب دقت كني مي بيني كه نيست

    • a.s می‌گوید:

      سارا جان گاگا نیست ، احمقه مگه آدم به این معروفی بیاد با کتی پری قلابی، می خواست بیاد کتی پری هم می اومد ، دیگه اینقدر هم زننده نیست …

      • sara می‌گوید:

        دیدی هست عزیز دل.واسه اون فرقی نمی کنه که قلابی باشه یا اصل.فقط می خواد مطرح بشه!
        تو رو خدا نگاه کنین مردم چه جوری نگاشون می کنن! نقش دلقکا رو دارن بازی میکنن!

    • سعیده می‌گوید:

      با a.s موافقم

  8. marya.b می‌گوید:

    نه بابا جفتشون قلابین
    اون یکی خیلی شبیه گاگاست ولی کتی پری اصلا شبیه نیست
    حرکاتشونم هموناست که این دو تا معمولا انجام میدن دیگه!

  9. a.s می‌گوید:

    نیست عزیزم ، البته خوب حق داری تشخیص ندی …

  10. marya.b می‌گوید:

    چی نیست عزیزم!؟

  11. سعیده می‌گوید:

    من نميدونم اين mtv بي خاصيت چرا اصلا همچين كاري كرده كه چي بشه مثلا رفته دو تا استريپر آورده كه با گوجه فرنگي دوش بگيرن مگه خيابون جاي اين كارهاست
    بدهيم سر از تن پدر سوخته شان جدا كنند

  12. سعیده می‌گوید:

    بچه ها از شما ها كسي اهل تبريز هست ؟ تا حالا تبريز رفتيد ؟ چه جور شهريه؟

  13. شاهین می‌گوید:

    واقعا تاسف باره!
    جاهایی مثل آفریقا آدما از گشنگی میمیرن اونوقت اینا اینهمه گوجه رو اصراف کردن

    • یاس-10 می‌گوید:

      شاهین جان این ک چیزی نیست! خوبه ک بدونی:غذایی ک سالانه تحت عنوان پسماند توسط آمریکایی ها دور ریخته میشه میتونه تمام گرسنگان قاره آفریقا رو سیر کنه!
      این جماعت کلا» صیغه اسراف رو خوب صرف میکنن

  14. a.s می‌گوید:

    تو از کجا میدونی من خانــــــــــــمم ؟

    • سعیده می‌گوید:

      نيستي؟ يعني پسري ؟ آواتار دخترونه گذاشتي ؟

      • a.s می‌گوید:

        سارا را جان معذرت می خوام اگه ناراحتت کردم ، من فقط امروز اینجام ، دیگه میرم تا ماه بعد ، یعنی اگه آواتارم پسرونه بود اونوقت پسر بودم …؟

    • sara می‌گوید:

      خواهش می کنم.خوب شد که باعث سوء تفاهم نشدیم.گاهی حرصم در میاد که سر هیچ و پوچ وکسایی که ارزش یه نخود رو ندارن با هم وطن و دوستم بحثمون بشه. 😦

  15. marya.b می‌گوید:

    قراره با تبریزیا وصلت کنی!!!؟
    من رفتم شهر قشنگیه، آدماشم پولدار و باکلاسن ولی تبریزیا خیلی خودخواهن فقط خودشون و قبول دارن!
    البته از تبریزیای عزیز عذر می خوام…

    • سعیده می‌گوید:

      نه بابا خدا نكنه ترك ها خيلي غيرتي هستن
      بايد بريم اونجا بمونيم تا درس نامزدم تموم شه قراره بعد عروسي بريم
      اينو هم شنيدم ميگن هيچكي غير خودشون قبول ندارن

      • سعیده می‌گوید:

        ما هم خود خواه و با كلاسيم فقط پولدار نيستيم 😀

      • a.s می‌گوید:

        خوش آن ملک و خوش آن دلبر خوش آنجا خوش آنجائى که دلبر کرده مأوا
        بت فايز بود هر جا بهشت است چه ترکمنستان، چه هندوستان چه بطحا
        حالا شما هندوستانو بکن تبریز …

  16. marya.b می‌گوید:

    نه با یکی دو سال اذیت نمی شی، شهر بزرگیه، آدماشم با فرهنگن ولی بالاخره هر چی باشن ترکن دیگه!!!!

  17. سعیده می‌گوید:

    سعي مي كنم به ترك بودنشون فكر نكنم 😀

  18. marya.b می‌گوید:

    آره سعی کن فقط به شوهرت فکر کنی!

  19. یاس می‌گوید:

    حالا این مثلا یعنی چی؟!

  20. سعیده می‌گوید:

    ميدونستيد ليدي گاگا قبل از خوانندگي آهنگ ساز معروفي بوده و واسه بريتني و akon و pussy cat dolls آهنگ مي ساخته
    و اينكه اين akon بوده كه ليدي گاگا رو كشف كرده و بهش پيشنهاد داد كه خواننده بشه ؟!

    • a.s می‌گوید:

      بله و اینم میدونستید که خانم گاگا از چهره خودش خیلی بدش میاد چون پسرونس و دوست داشته اگه میشد خودش چهرشو انتخاب کنه چهره ی بریتنی داشت ؟
      و اینکه یه کابوس داره ( روحیو میبینه که اونو به سمت اتاق میبره و دختری با موهای روشن رو به دار کشیده و اون دختر از گاگا کمک می خواد ، روح هم میکه اگه می خوای که این دختر و خانوادتو اذیت نکنم باید دستاتو از مچ قطع کنی ) یه موقع اگه دستاشو قطع کرد تعجب نکنید …

    • bradley cooper می‌گوید:

      عمرا» به پای بریتنی و بیانسه و ریحانا برسه

      • سعیده می‌گوید:

        طرفداراش كه بيشتره

      • bradley cooper می‌گوید:

        اوووووووووووووو
        حالا مگه چه قدر برین twitter و ببینین میفهمین چه قدر اختلاف دارن
        بریتنی با لیدی
        در ضمن این سبقت در این 2 سال روی داد که بریتنی فعالیت نداشت
        ولی لیدی زرتو زرت کارای عجیب میکرد
        چمیدونم خوندن 2 تا موزیک با بیانسه
        یا آهنگ جنجال بر انگیز Alejandro ه توش لیدی عزیز که من خیلی صداشو دوست دارم
        بی شعوریشو به حد نهایی رسوند و خودتون فهمیدین چه کرد

      • a.s می‌گوید:

        هر کسی یه سبکی داره نمیشه با هم مقایسه کرد

      • bradley cooper می‌گوید:

        بله حرف شما کاملا» درسته من خودم لیدی رو هم خیلی دوست دارم
        ولی خوب زیاد کاراش جالب نیست منظورم رفتارشه

  21. marya.b می‌گوید:

    ولی گاگا انصافا هر چی هست، کلیپاش و آهنگاش خوشگلن

  22. سعیده می‌گوید:

    این هفته مجموعه هفتم سریال «قهوه تلخ» به بازار می اید. ویژگی اصلی این سری، حضور مهران مدیری به عنوان بازیگر در قسمت بیستم مجموعه است.

    سینمای ما نوشت؛ نقش مدیری در این سریال بلوتوس کبیر نام دارد.او شخصیتی ست که دوست دارد خود را شوالیه معرفی کند. اما در اصل یک شارلاتان است که به خاطر دست‌یابی به ثروت و قدرت شاه خود را عاشق لعبت‌الملوک نشان می‌دهد.

    نیما زند با شناختی که به تاریخ دارد، سعی می‌کند تا جهانگیر شاه و لعبت‌الملوک را از شیاد بودن این آدم باخبر کند. هرچقدر برای آن‌ها دلیل و استناد تاریخی می‌آورد که یک شوالیه چنین لباس‌هایی نمی‌پوشد و در چنین زمانی نمی‌تواند باشد، به گوش خاندان شاه دولو نمی‌رود.

    پیش از این چند بار در قالب اخبار مختلف شخصیت دیگری برای حضور مدیری در رسانه ها منتشر شد. ابتدا قرار بود مهران مدیری در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» به کارگردانی خودش نقش گیو، پسر پادشاه داستان را بازی کند، اما شخصیت تازه او کلاهبرداری یونانی است که قرار است با ادعای عشق به دختر پادشاه از دربار جهانگیرشاه کلاهبرداری کند.

  23. bradley cooper می‌گوید:

    حالمان بهم خورد
    اه اه این دیگه چه کاریه
    چه قدر مزخرف
    بابا کیتی که اصلا» اینجوری نیست
    ولی از گاگا بعید نیست
    بیچاره ها رو چه شکلی نشون دادن

  24. ساغر می‌گوید:

    كهيييييييييييييير مي زنيم………….هر چند قلابين

    • bradley cooper می‌گوید:

      گاگا 6971865 نفر طرفدار داره
      بریتنی 6232694 نفر طرفدار داره
      که قبلا» اول بود
      یعنی لیدی 739171 بیشتر طرفدار داره
      که اونم مال این 2 سال که بریتنی فعالیت نداره
      و گاگا دائم حاشیه میسازه
      1 نفر میلیون هم طرفدارای لیدی بیشتر از بریتنی نیستن

      • سعیده می‌گوید:

        من خودم بريتني رو دوست دارم
        ولي يه سر به فيس بوك گاگا بزن بعد يه سر هم به فيس بوك بريتني

      • franco santro می‌گوید:

        خانم سعیده شما هم یه سری به تویتر بریت بزن
        /صرفا» جهت آگاهیتون گفتم وقتی آگاهی در موردی ندارید کامنت
        متضاد نزارید خواهشا»/

      • سعیده می‌گوید:

        من فيس بوك و گفتم و گرنه كاربرهاي توئيتر نصف كابرهاي فيس بوك هم نيستن
        ايني كه من خودم خوده CNN تو اخبارش گفت كه ليدي گاگا بالاي يك ميليارد طرفدار داره تو فيس بوك حتي بيشتر از اوباما
        من بي جهت حرفي رو نميزنم آقا يا خانم franco

      • bradley cooper می‌گوید:

        اینو درباره ی بریتم میگفتن
        که از ریئس جمهور سابق در آمده بیشتری هم داشته
        خدا کنه آلبوم جدیدش بتونه جا باز کنه تو مردم

  25. cyrus68 می‌گوید:

    یکی اینارو به دیوونه خونه معرفی کنه. کارشون از شفاعت گذشته

  26. ghazal می‌گوید:

    «bradley cooper» mishe begi lady chikar karde to on clipesh??

    • franco santro می‌گوید:

      من پاسختون رو میدم
      دین پاک مسیحیت رو به تمسخر گرفت
      با لباس کشیش ها لخت شد و رقاصان دستمالی میکردن
      یا صلیب رو دستمالی کرد و …

    • bradley cooper می‌گوید:

      بذار بهتر بگم درسته که من یک شیعه هستم و به دینم میبالم
      و دینم را با هیچ دینی عوض نمیکنم
      ولی باید توجه کرد که مسیحیت یک دین الهی از جانب خداس
      و صلیب هم نمادشه
      اما این زن تو اون کلیپ با لباس خواهران روحنا توی یک تخت کنار یک پسر برهنه که با لباس زیره مي خوابه
      در اواسط موزیک یک گردن بنده صلیبو میخوره
      اما وقاحتش در جایی که صلیب نشونه ای است که قرار بود عیسی ع به آن کشیده شه و به اذن خدا از زمین خارج میشن رو روی قسمته بسیار بد بدنش میندازه و میرقصه
      من باز میگم محاله در دنیا دینی رو غیر از اسلام و شیعه بپذیرم
      اما دین مسیح هم دینی خدا پرست است
      من نمیگم کدوم قسمت بدنش چون شرم و غیرتم نمیذاره بگم

      • a.s می‌گوید:

        منظور کارگردان از اینکه گردن بنده صلیبو میخوره وارد شدن دین به بدنش بوده ، در مورده کاراش چیزی search نکردی نه …

      • sara می‌گوید:

        من به داشتن همچین داداشی افتخار می کنم 😡

      • bradley cooper می‌گوید:

        چه کسیو میگن؟؟؟؟؟
        a.s برادرتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        راستی من از فرانکو سانترا که منو نمیشناسه ولی هم دیگرو خیلی دیدیم
        شنیدم که کیتی هم بهش اعتراض کرده
        اسم مدونا بد در رفت که صلیب آتیش زد

      • سارا می‌گوید:

        ای واااای آرش خودتو ناراحت نکن، خوشحالم که دینتو با هیچ دین دیگه ای عوض نمیکنی
        موافقم باهات

      • سعیده می‌گوید:

        جناب آقاب بردلی که الهی کل کست hangover قربونت بره اون کلیپ کلی معنی داشت منظورش هم مسیح ستیزی نبود آخر شهم دیدی که تسبیح و بلعید و محو شد من کلی مطلب و نقد درباره ی اون کلپ خوندم ولی منظورش اینایی شما گفتی نبود

      • سعیده می‌گوید:

        شدیدا با a.s موافقت میشه

  27. a.s می‌گوید:

    چرا فکر میکنی آهنگ Alejandro و این کاراش توهینه ؟
    کارگردانش واسه همه کارها دلیل داشته …
    حــــالا … نمیشه کسیو به اجبار طرفدار کسی کرد ولی اگه با دید دیگه ای بهش نگاه کنی نظرت عوض میشه گاگا خیلی احساسی و دوست داشتنیه ( خل بازیاشم طرفدار زیاد داره همه که مثل ما مثبت نیستن ) تو یکی از کنسرتاش که خودشو رو مردم پرت میکنه نمیدونی مردم چکار میکنن واسه اینکه بهش دست بزنن … منم خیلی دوسش دارم متفاوته …

    • bradley cooper می‌گوید:

      منم همیشه دوست دارم به چیزای جدید دست بزم چیزایی که خنده دارن
      مثل خوک های مزرعه

      • a.s می‌گوید:

        حرفت خیلی غیره اخلاقی بود ، از شما انتظار نداشتم …

      • bradley cooper می‌گوید:

        ببینید من بی منطق نیستم و دیدین بارها برای اشتباهاتم عذر خواهی کردم
        و مثل بعضی روش پا فشاری و لجبازی احمقانه ای نکردم
        پس حق با شماس من قبول دارم حرف درست نبود
        لیدی هم طرفدارای خوشدشو داره که منم جوزوشونم ولی خوب نظرمو گفتم
        من خیلی از سبک کاراش خوشم میاد

  28. sara می‌گوید:

    نه بابا .شما رو گفتم.در ضمن شاید واستون جالب باشه :

    امروزه خواننده‌های مشهوری چون Lady GaGa، Rihanna، Jay-Z، Britney Spears و … تبدیل به بتی برای جوانان شده‌اند که خواسته یا ناخواسته در درازمدت، تحت تاثیر پیام‌های منفی و برنامه‌ریزی شده موجود در آهنگ‌هایشان قرار می‌گیرند. پیام‌هایی که ممکن است آگاهانه و مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم به ذهن مخاطب منتقل شود. پیامهایی که اگرچه ممکن است بسیاری از ما به تأثیر منفی آنها اعتقادی نداشته باشیم و نتوانیم آن را درک کنیم، اما ایلومناتی بر خلاف ما بسیار به تأثیر این پیامها باور داشته و به آن دل بسته و سرمایه‌گذاری‌های زیادی را نیز روی آن انجام داده و می‌دهد. و البته که توانسته با تغییر فرهنگ انسانها به فرهنگ سرگرمی و مصرف، سود کلانی را نیز از در آمد این صنعت بدست آورده و با اینکار، دو نشان را با یک تیر نشانه رود.

  29. a.s می‌گوید:

    (bradley cooper) مرسی از اینکه اینقدر منطقی هستی …

  30. sara می‌گوید:

    يه مشت احمق .
    مثل حيوون مي مونه اين گاگا
    حالم از اون تركيبش بهم خورد جهنمييييييييييييييييييييييييييييييي

  31. نگار می‌گوید:

    گاگاي کثافت حيوون مثل حيووناي وحشيه جنگله

  32. سعیده می‌گوید:

    الهی خدا این mtv رو مثل دانشگاه علوم پزشکی ایران منحل کنه که باعث شد همه بیان به گاگا فحش بدن
    به سر همایونیه قبله عالم قسم این زنیکه استیریپر گاگا نیست

  33. سعیده می‌گوید:

    شکوفهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  34. سارا می‌گوید:

    آخ خدااااااا این یارو که قلابیه گاگوووله چه قد خنگههههههه
    مهمترین مشخصه گاگوووول کفشااای بدونه پاشنشه
    اون وقت این مونگللللل کفش پوشییییده با 2 کیلوووووو لژژژژژژژ
    حقا که گاگولههه این شاسگوووول مشنگ

  35. سعیده می‌گوید:

    دقت كرديد امروز سر ايت تاپيك چقدر فحش داده شد
    😀
    اثر سوء فرهنگي كه ميگن داره همينه

  36. ava می‌گوید:

    به نظر من اصلا شبيه ليدي گاگا هم نيست !

    نگار رررررر كجايييييييي ؟

  37. یاس می‌گوید:

    اینا رو بیخیال بیش از 24ساعنه ک از آنی (آن شرلی) خبری نیستش.دلم واسش تنگیده

    • سعیده می‌گوید:

      هيشكي دلش واسه من تنگ نميشههههههههههههههههههههههههههه
      :((

      • یاس می‌گوید:

        بعضی آدما ب ذهن سپرده میشن بضیا ب دل ممکنه اسم 1ی از ذهنت بره اما محاله اسم اونی ک تو دلته از دلت بره.من آنی رو ب دلم سپردم ک این واسم ب ندرت پیش اومده فقط 1نفر ب غیر از آنی برام این حکمو داره
        ولی در کل خیلیا رو دوست دارم ک توهم 1یشونی دوست من

      • سارا می‌گوید:

        سعیده جونم چشاش کووور بشه هر کی تورو دوس نداشته باشششه
        منم میدوستمت دوستم
        یاسسییی اوووون 1 نفر کیییی میتووونه باشهه این موقعه شببب

      • یاس می‌گوید:

        روز و شب نداره هیشه میدوستمش.1ی از دوستامه ک هرجا هست واسش آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم لحظه لحظه زندگیش پر از معجزه باشه

      • سارا می‌گوید:

        انشاء الله

      • سعیده می‌گوید:

        مرسي سارا جونم
        منم دوست دارم
        من همه بر و بچ سلب ديلي و دوست دارم

  38. سعیده می‌گوید:

    اي بابا حالا كه ما يه روز عصر تو امديم وب گردي پست جديد نمياد
    خسته شدممممممممم

  39. bradley cooper می‌گوید:

    بفرمایید اینم از گاگای عزیز در هالووین امسال
    خیلی خودشو پونده کم مونده که کته رو هم نمی پوشید
    گفته خودشو مثل شخصیت بد 101 سگ خلدار درست کرده

  40. bradley cooper می‌گوید:

    بچه ها من دو تا عکس از لیدی گاگا گذاشتم جالبا» تو هالووین
    چشم به راه بررسی بعد میبینید
    خواهشا» اینا رو تایید کنید

  41. bradley cooper می‌گوید:

    جالبا»=جالبن

  42. شمیم می‌گوید:

    اه اه دوتاشوووووون فوق العاده چنــــــدشن!

    بیچـــــاره کتی پری،آخه این کجاش شبیهِ کتـــــیِ؟!!

    ولی اون یکی شبیهِ گاگووول شده با اداهای جلف و مسخره ااااااش!

  43. marya.b می‌گوید:

    کلا گاگا به لباس علاقه نداره دوست داره لخت باشه
    اینم اینجوری راحته دیگه!!!!!!

  44. marya.b می‌گوید:

    a.s جون بچه ها خیلی به گاگا اظهار فضل کردنا، شما نظری نداری!!!!؟
    اون روز که ما یه گاگول گفتیم پدر ما رو درآوردی!!!!

  45. mac می‌گوید:

    وای پوستشون نمی سوزه

پاسخی بگذارید

