مسابقه تصویری شماره 10 – این تصویر متعلق به کیست؟

فرستاده شده: نوامبر 3, 2010 توسط دانيل در Who Is
برچسب‌ها:

مسابقه تصویری شماره 10 – این تصویر متعلق به کیست؟

این تصویر متعلق به کیست؟

برای شرکت در مسابقه در جلوی اسم خود ( و نه جواب ) عدد 10 را وارد کنید

مثلا اگر اسم شما دانیل و یا danile میباشد به صورت

daniel-10

یا

دانیل -10

جواب را ارسال کنید

مهلت پاسخگویی تا پنج شنبه ساعت 13 میباشد

+++++++

مسابقه سلب دیلی هر هفته چهارشنبه ساعت 11 صبح

+++++++++++++

آدرس بعدی در صورت ف ی ل ت ر

https://celebdaily11.wordpress.com

ورودی های بدون ف ی ل ت ر سایت

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

دیدگاه‌ها
  1. nima-10 می‌گوید:

    اسکارلت جانسون

  2. sara می‌گوید:

    من 😀

  3. سعیده-10 می‌گوید:

    چارليز ترون

  4. شاهین می‌گوید:

    به برنده چی میدن؟

  5. 10-@REZ می‌گوید:

    جنیفر انیستون

  6. khaT می‌گوید:

    واي خدا!بازم من خنگ شدم!!!اينهمه نشونه داره‌ها!!! واي….

  7. شاهین-10 می‌گوید:

    چارلیز ترون

  8. marya.b-10 می‌گوید:

    چارلیز ترون

  9. آرکا آرشیتکت-10 می‌گوید:

    کامرون دیاز

  10. a.s می‌گوید:

    هر کی هست عینکم زده ، دیگه عمری بتونین بگین … حالا با کمپرسی یا بی کمپرسی …

  11. یاس می‌گوید:

    بچه ها خسیس نباشین دیگه! ی کمپرسی شن ک ارزش این حرفا رو نداره.راهنمایی کنید…
    عکسه ک 100% فوتبالیه همونجایی ک ایکر gfش عکس دارن اما نمیفهمم این کیه…

  12. mac می‌گوید:

    هر کی هست داره مسابقه تنیس نگاه میکنه.کیهههههههههههههههههه؟

  13. سعیده می‌گوید:

    يه راهنمايي اهل آفريقاي جنوبيه

  14. a.s - 10 می‌گوید:

    بار رفائلی …
    ولی خدای خیلی سخت بود …

  15. farshad-10 می‌گوید:

    Charlize Theron

  16. navid-8 می‌گوید:

    Charlize Theron به نظر من

  17. raha-10 می‌گوید:

    bar rafaeli

  18. Sajad-10 می‌گوید:

    من فکر میکنم کامرون دیاز باشه

  19. shiMa-10 می‌گوید:

    بار رافــائلـی شایـد!

  20. هلن-10 می‌گوید:

    باررافایلی

  21. سارا-10 می‌گوید:

    مطمئنم خودشه هاااااااااااا Bar Refaeli
    :mrgreen:
    تو مسابقه تنیس مسترز راجر فدرر

  22. sara می‌گوید:

    هيلاري داف

  23. parisa-10 می‌گوید:

    cemeron diaz k rafte baziye federer o bebine

  24. neda-10 می‌گوید:

    چارلیز ترون

  25. tom-10 می‌گوید:

    bar rafaeli

  26. marya.b می‌گوید:

    با سعیده موافقم

  27. سارا می‌گوید:

    چرا راهنمایی غلط می کنید بچه های مردم رو، هیچم آفریقایی نیست

  28. ارمین می‌گوید:

    10.Bar Refaeli

  29. سعیده می‌گوید:

    حالا من كه برنده شدم بهتون مي گم آفريقايه جنوبيه يا نه

  30. سعیده-10 می‌گوید:

    CHARLIZE THERONE

  31. سعیده می‌گوید:

    اگه من بردم شما هم با همون اسمي كه گفتي مياي ولي به مدت 10روز
    اوكي؟

    • سارا می‌گوید:

      اوکی بچه هااااا شاااهد باااااشید قول دادیاااااااا

      • یاس می‌گوید:

        سارا جون ولی منفکر میکنم حق با سعیدس

      • سارا می‌گوید:

        میییییی بیییییینیییییییم

      • سعیده می‌گوید:

        قوله قوله قول
        هر كي زير قولش بزنه ايشالا كه كر و لال از دنيا بره

      • سارا می‌گوید:

        یاسی من 200 % میدونم کیه ولیییییی حالا که این بحث پیش اومده من باید دماغ یکیو بسوووزووونمممممممم
        سعییییده جوووووووون منو ببخش واسه خنده گفتم تو به دل نگیر
        کلا می گم اونی که شما فکر می کنید نیست

    • ava می‌گوید:

      خيلي شرطتتون باحاله … ولي گاگول مشنگ كه خوبه … خوشم اومد ، منم اسممو مي ذارم گاگول مشنگ 2 ، چون كلا نمي دونم كيه : ))))))

      • سارا می‌گوید:

        آوا جونم آخه نه اینکه ما کلاً آدمای با اخلاقی هستیم نخواسنیم دیگه ریا بشه
        گفتیم شرطمون این باشه

      • ava می‌گوید:

        🙂 ، هر كدومتون كه باختين ( كه احتمالا جفتتونين) ، علاوه بر اسمتون بايد كامنتاتونم ديگه گاگولي بشه ها!: ))))

      • سارا می‌گوید:

        آواا جونم تو دیگه چرااا
        من که گفتم سرم بره حدسم در این مورد اشتباه نیست

  32. pooneh123_10 می‌گوید:

    cheraliz teron

  33. Mahan-10 می‌گوید:

    charlize theron

  34. شمیم-10 می‌گوید:

    بار رافـــائلی !

  35. سعیده می‌گوید:

    فقط يادت نره ها الان ميرم تو همه پست ها هم مي گم كه نتوني زيرش بزني

  36. مهسا-10 می‌گوید:

    این اندام و ساعت مچی مخصوص بار رافائلیه دوست دختر لئوناردو دی کاپریو
    مرسی دانی

  37. pegah می‌گوید:

    فکر کنم ماریا شاراپووا باشه.

  38. وانیا10 می‌گوید:

    بار رافائلی

  39. هلن می‌گوید:

    منم باساراجون موافقم اون آفریقایی نیست
    من میدونم کیه
    معلومه که

  40. سپیده می‌گوید:

    ای بابا هیشکی درست درمون راهنمایی نکرده حداقل یکی بگه این حلقه ازدواجه نامزدیه طرف بازیگره ورزشکاره؟

  41. آرکا آرشیتکت-10 می‌گوید:

    ماریا شاراپوا
    یا
    ماکرون دیاز
    یا
    شارلیز ترون

  42. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    a

  43. مریم-10 می‌گوید:

    charliz tiron

  44. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    کامرون

  45. omid-10 می‌گوید:

    bar rafaeli

  46. neda-10 می‌گوید:

    دانیل جان اشتباه گفتم چارلیز ترون فکر میکنم دوتزن کروس درسته.اره دوتزن کروس

پاسخی بگذارید

