هالیوود به روایت تصویر-3 نوامبر 2010

فرستاده شده: نوامبر 3, 2010 توسط Admin در Ashley Greene, Britney Spears, Celebrities, Christina Aguilera, Katy Perry, Magazine, Ricky Martin, Sandra Bullock
برچسب‌ها:, , , , , ,

هالیوود به روایت تصویر-3 نوامبر 2010

فتوشاتهای کتی پری در شماره دسامبر 2010 مجله «هارپرز بازار»

بزودی مصاحبه مفصل کتی پری با این مجله که بیشتر در مورد ازدواجش با راسل براند میباشد،در سایت قرار خواهد گرفت.

+++++

ساندرا بولاک در نیویورک

+++++

جدیدترین عکسهای ریکی مارتین خواننده مشهور 38 سال به همراه دوقلوهایش ماتئو و والنتینو

تولد دوقلوهای ریکی مارتین در سال 2008 که بصورتی غیر طبیعی بدنیا امدن،جنجالهای زیادی به پا کرد.

+++++

کریستینا آگوئیلرا در کاور شماره دسامبر 2010 مجله «ردبوک»

+++++

بریتنی اسپیرز در بورلی هیلز

+++++

اشلی سیمپسون در مهمانی در لس آنجلس

+++++

انتخاب کاربر برتر ماه از پایان ماه جاری در سایت سلب دیلی

شرایط و نحوه انتخاب بزودی اعلام خواهد شد

 

دیدگاه‌ها
  1. شمیم می‌گه:

    اول.

  2. شمیم می‌گه:

    کتــــــی پری چه بانمک شده تو این شاتا چشاش خیلی نازه!

    آخــــــی بچه های ریکی مارتین چه بامزه ان!

    واااااای عشقِ من که دیگه نمونه است خیلی ناز شده کریستینا لنگه نداری چه جذاب و خواستنی شده!

    عاشق لبخندا و خنده هاشممممم!

    عاشقشمممم عاشقشممممم از همه نظر عالیه!

    واااای بریتنی یکم به خودت برس این چه تیپاییِ؟!!

    اشلی بانمکه مدل موهاش بهش میاد ولی لباسش قشنگ نیست.

    ممـــــنون

  3. نگار می‌گه:

    کريستينارو ببين هنوز 30 سالش نشده بچه دار شده همين طور بريتني البته کريس خودش خوبه ولي زود بچه دار شدنش خيلي بي کلاسيه از کتي پري خوشم نمياد 2 روزه از تو قنداق اومده بيرون فکر کرده ماراياست

    • شمیم می‌گه:

      نگار تو چرا همه رو با ماریا مقایسه میکنی؟!!

      • آرکا آرشیتکت می‌گه:

        عاشقه

        جیگر بریتو بخورم که انقد ماهه
        ولی قبلاتیپاش بهتر بود

        اشلی عشق منه
        مدل موهاش عالی شده

        بولاکم حرف نداره بازیش
        خودشم دوس دارم
        پیشنهاد میکنم فیلم خواستگاریشو ببینید

        کریسم که مال خودمه
        مثل همیشه نازو های کلاس

        از این پستا دوست دارم

        من دیگه دخمل خوبی میخوام بشم
        چون میخوان بهترین کاربرو انتخاب کنن

        دعوام بی دعوا
        نعیم جون ببین چه دختر خوبی شده آرکا

    • یاس می‌گه:

      کیتی رو چ ب ماریا

      • نگار می‌گه:

        اينا بايد همشون بايد از ماريا الگو بگيرن کتي رو هم واسه اين گفتم چون فکر کرده مثلا از بزرگاي موسيقيه اداي ادم بزرگارو در مياره

      • bradley cooper می‌گه:

        به نظر من مدونا و ماریا بزرگای موزیکن
        درست میگی

  4. یاس می‌گه:

    کیتی چقد عوض شده.کریستینا هم ک جادوی فوتوشاپه.بریت شلوارکش خنده دار و کفشاش تکراری حال بهم زن.اشلی هم عکس اولش وا3 در قندون خوبه!

    آدمین جان کاملا» مشهوده ک من کاربر برترم دیگه نیازینیست شما زحمت بکشید و من خجالت

  5. farshad می‌گه:

    خوب بود
    ممنون

  6. سارا می‌گه:

    دستت درد نکنه ادمین جان با این پستت
    واااااای رییییکی با دو قلوهاش میمیرم واسششششش
    کریستینا هم که لاغر تر شده اینجا به نسبت جشن هالوین
    برینتییی الهییی که من فدااااات شم انشاءالله که همیشهههه بخندی و غمگین و دپرس نبینمت عزیزم
    تورو خدا ببینید چقد برینتی خاکیه اصلا اهل ریا نیست که هی مدل به مدل بپوشه یه کفش و یه کیف و یه شلوارک و چند وقته داره میپوشه عزییییزمه

    • یاس می‌گه:

      سارا جون میگماین جیبای شلوارکشه ک زدن بیرون؟!
      اگه آره.یعنی این شلوار بودهزانوهاش پاره شده اونم زده کوتاهش کرده!چقد اقتصادیه این بریت! حیانا»اصالتش ب اصفهان بر نمیگرده؟!

    • یاس می‌گه:

      سارا این عشق منه.تو لینک زیر عکس ردیف اول آخری سمت چپونیگا کن:
      http://fc-perspolis.com/Gallery/Cats/566

      • سارا می‌گه:

        واااااااااااااای یااااااااسی تووووامممم
        باااااباااااا چه قد مااا با هم تفاهممم داریییممممم
        من باورم نمیشه واقعاً آخه این چطور ممکنههههه

      • یاس می‌گه:

        منظورت چیه؟

      • سارا می‌گه:

        یه خورده مغروره ولی دوکسش دارممممم

      • یاس می‌گه:

        قبول اما همین غرورش منو گرفته.بینم مگه تواستقچالی نیستی؟
        دارم کم کم مطمئن میشم ک تو منی!

      • سارا می‌گه:

        چرا ولی این دلیل نمیشه، قبلا هم بهت گفتم تیمه استقلالو بخاطر بازی رَوونش دوست دارم، ولی هر بازیکنه با اخلاق و با تکنیک رو دوست دارم
        این یکی ازون قاعده بالایی مستثنا هستش
        یه چیزی توش داره که آدمو جذب می کنه

        منممم شک دارمم که تو من نباشی، یعنی اون منی که شبیهمه

      • یاس می‌گه:

        نمیدونم شایدبقول نگار1روحیمتو2تابدن.اما از استقچال متنفرم حالا هرجور میخواد بازی کنه هر چقدم روون بازی کنن مهم اینه ک 6تایین.
        دوستام منو بخاطراین انتخاب سرزنش میکنن اما بهرحال تو دوست داشتن من خللی وارد نمیکنه هرچند ک زیبا نیست اما جذابه من خیلی خیلی دوسش دارم.دیگه نمیدونم چی بگم…

      • سارا می‌گه:

        راستش میدونی من تو دورانه تحصیلم یه مورد بود بی نهایت شبیه این که اووووه داستان داره………..
        فقط همینو بدون قیافش با این مو نمی زد

      • یاس می‌گه:

        خوشحال میشم بشنوم داستانشو البته اگه دوستداشته باشی!
        اما من فقط همینو میخوام خود خودشو و لا غیر

      • سارا می‌گه:

        هم رشته بودیم اما دو گروه بودیم یه درسش با ما بود
        اوله ترم بود نمیشناختیمش همه فکر می کردیم واقعاً خودشه کل بچه های کلاس ها، چون اسمش تو لیست ما نبود اسناد نمیخوند دیگه ماهم نمیتونستیم بفهمیم که خودش نیست
        بعد 1 ماه تازه پسرای کلاس فهمیدن که چی به چیه منم از بس تابلو نگاش کرده بودم اون مدت ازون به بعد اونم هرجا منو می دید کلی تحویلم می گرفتاااااا بیچاره پیش خودش معلوم نیس چی فکر کرده بود
        حالا جالب بود که تا آخرین ترمم بیشتر کلاساش باهام یکی بود
        و یه سری قضایای دیگه که اینجااا جاش نیس بگمممممم
        راستی هادی ساعی هم باهام همکلاس بوده هااااا
        این یکی دیگه واقعا خودش بود

      • یاس می‌گه:

        چ جالب تازه آخرش باید جالبترم باشه! ولی من خودشو دوست دارم نه 1ی مشابهشو.چرا ک بخاطر ظاهرش نیتت ک دوسش دارم چون خیلی زیباتر از اینم هستش
        وای گفتی هادی.نمیدونی من چقد این بشرو دوستدارم.واقعا» پهلوون صفته و منبهشافتخارمیکنم خوش بحالت ک همکلاسیشبودی.راستی تو دانشگاه آزاد بودی؟

      • سارا می‌گه:

        آره عزیزم آزاد اسلامشهر

      • یاس می‌گه:

        اتفاقا” اونم همونجا دانشجو هستش.منتها رشتش عمرانه

      • سارا می‌گه:

        جونه من؟
        مطمئنی؟
        😯

      • یاس می‌گه:

        آره گلم.هنوز 8واحد ناتموم داره!

      • سارا می‌گه:

        تووو از کجااااا میدونییی یاسیییی جووننم
        نکنههههه …….

  7. bradley cooper می‌گه:

    کیتی عالی شده بی نظیر و زیبا خیلی خوشگله
    من عاشق کاراشم خیلی جذاب شده و هات
    ساندرا که تحسین شده همیشگی است
    یک هنرمنده خوب و خبره
    من چه قدر ریکیو دوست داشتم الان حالم ازش بهم می خوره مرتیکه
    انحراف داره بد بخت نمی تونه نرمال باشه از این کاری که میکنه متنفرم
    کریستینا خیلی بی نظیر شده
    خدا شوهرشو لعت کنه از وقتی جدا شده دوباره داره بیست میشه
    و اشلی هم خوبه
    اگه فهمیدین چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ی نکته ای تو کامنت من عجیبه؟؟؟

  8. bradley cooper می‌گه:

    اصلا» خودم میگم
    بریتنی رو نمیتونم توصیف کنم
    هر چی بگم از این سوپر استار کم گفتم
    خوب میدونه چه جوری دل هواداراشو بدزده
    و اسیر چشمای شیطونش کنه
    بریتنی خیلی لوتی هستی
    خاکی و بی ریا هستی مخلصتیم آبجی

  9. ava می‌گه:

    چقدر كفش كتي پري تو شات 3 رو دوست داشتم … پاشنش خيلي خوشگله .

  10. love selena می‌گه:

    جیییییگرشو …. چه قدر ناز شده این کیتی …
    خیلی دوسش دارم ….
    همه ی آهنگاش باحال و خاصن ….
    صداشم تن خیلی جالبی داره …
    من که عاشششششقشششششششم ….

    ساندرا هم که دیگه هیچی ….
    معرکست این زن …
    هیچی کم نداره …
    عاششششششششششششششقششششششششم

    کریستینا هم این جا خیلی ناز و خوشمل شده ….
    صداشم معرکسسسسسسسست …
    از آلبوم آخرش اهنگ you lost me دیوانه کننده بود

    بریتنی هم که واقعا نمی تونم چیزی در وصفش بگم …..

    اشلی هم باحاله …. بعضی از اهنگاش رو دوست دارم ..
    صداش تن منحصر به فردی داره ….

    مرسسسسسسسسسسسسسی

  11. marya.b می‌گه:

    عکسهای کتی و کریستینا خیلی ناز و خوشگل بودن
    دوقلوهای ریکی خییییییییییلی جیگرن خودشم خیییییییییییییلی خوش تیپه
    بریتنیم مثل همیشه شیک و باکلاسه
    ساندرا بولاک کلا آدم متفاوتیه
    اشلی هم چیزی واسه ارائه نداره!

  12. mm می‌گه:

    بریتنی عزیزم
    عاشقتممممممممممممممممممممممممممممم
    کیتی رو خیلی دوست دارم
    کریستینا هم دوست دارم
    ریکی مارتین خیلی چندشه بیچاره اون بچه ها

پاسخی بگذارید

