جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در لوکیشن فیلم "United Love Story" در بوداپست

فرستاده شده: نوامبر 4, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی در لوکیشن فیلم «United Love Story» در بوداپست

علیرقم انتقادهای زیادی که ددرباره اولین فیلم انجلینا جولی در مقام کارگردان علی الخصوص توسط مردم و دولت بوسنی شده است،اما او همچنان با قدرت به فیلمبرداری فیلم خود در بوداپست مجارستان ادامه میدهد.

بالاخره نام فیلم آنجی هم که یک داستان عاشقانه درباره جنگ بوسنی است مشخص شد.اسم این فیلم «United Love Story» میباشد.

++++++

در همین زمینه:

توصیه زنان بوسنیایی به آنجلینا جولی…..اتفاقات هولناک جنگ قابل فیلم شدن نیست

دیدگاه‌ها
  1. Jigar bala می‌گه:

    Zibaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Khanooooooooom
    Khoooooooshgel
    Nafas
    Jigar
    Khoshgel
    Khoshgel
    Khoshgel
    Asal
    Nafaaaaaaaaaaas

    I LOVE U
    ASHEGHETAM
    DIVOONATAM

    merC

    • Jigar bala می‌گه:

      حتي اگه تا صبح از زيباييش بگم كم گفتم
      دوس داشتني و ماه
      عششششششششششق منه
      قربون خنده هاش برممممممممم
      فدات شم انجي!!
      بوس بوس بوس

      • Jigar bala می‌گه:

        عاشششششششششششششششق اين سادگيشم

        يه ذره هم آرايش نمي كنه ولي بازم زيبا و جذابببببهههه

  2. ان شرلی می‌گه:

    دقیقا منم با این زنا موافقم…..انجی چقد لاغره

  3. دیانا می‌گه:

    به به خانم لب شتري 6 تا شتر ميشه ي لبه انجلينا بابا بيا برو اينو ببر حالم بهم خورد قابل توجه عزيزان لطف کنيد به نظر من اعتراض نکنيد که جواب گو نيستم خيلي ممنون

    • asaljoon69 می‌گه:

      آخه کی میاد به نظر شما که به یه انسان اینطوری الکی دری وری میگی اعتراض کنه
      خوش باش…هه هه

  4. asaljoon69 می‌گه:

    کاپشن منم همین شکلیه
    جییییییییییییییییییییییییییییییگرشو
    مرسی

  5. ان شرلی می‌گه:

    راستی توی قسمت قبلی انجی من 1 نظری دادم …..سارا جون جواب منو داد ولی من نبودم جواب بدم>توی اون دنیاها بودم…..سارا جون من هیچ شکی به توانایهای انجی ندارم….من میگم چون نمیخوام این فیلمو ببینم واسه اینه که میدونم تجاوز چه حسی داره….اخه من 1 دوس دارم وقتی هشت و نیم ساله بود بهش تجاوز شد….این حس وحالا رو خوب می فهمم واسه این گفتم نمیخوام فیلمو ببنیم نانازی من

    • سارا می‌گه:

      آنی تو دوست عشقه منی، یاسی
      با من قهر کردهههه
      منم دارم دپرس میشمممم
      در اون موردم خانومی میفهمم چی میگی، ئاسه هر مسلمونی تجاوز چیزی بدتر از خود کُشیه که انقد تو دین اسلام تقبیح شده

  6. ان شرلی می‌گه:

    مرسی یاس جون تو شکلات تپل منی (من هیچیو توی دنیا مث شکلات دوس ندارم)کار من از این حرفا گذشته یاس جووووون

    • یاس می‌گه:

      وای چ جالب من میمیرم وا3 شکلات کاکائویی تلخ
      نه ب جون خودم فکر میکنی.مادر منم افسردگی شدید داشت آخه 10سال بچه دار نشده بود اماو وقتی کارش از همه چی گذشت ب قرآن پناه برد ک این فقدان رو احساس نکنه بعد از گذشت 2سال نه تنها داروهاشو کنار گذاشت بلکه خدا ب پاس این اقدامش ی جوجه اردک زشت بهش داد_ب قول خودش. منومیگه_تو هم امتحان کن چیزی رو ک از دست نمیدی!!!!!!!!!!!

      • ان شرلی می‌گه:

        میدونم عزیزم….خدا رو شکر که دعاهای مامانت بدون چواب نموند….قران من میخوندم خیلی ولی حالا نه دیگه…..منم شکلات تلخ خیلی میخوردم….اجی من خیلی خیلی دوس داشت

  7. pegah می‌گه:

    چقدر این زن جذاب و جیگره.عاشقشم.خیلی ماه.

  8. ان شرلی می‌گه:

    پاهای انجی خوشکله ماریا جون(نگار منظورمه)

  9. pegah می‌گه:

    کپ یکی از دوستامه.به خاطر اون خیلی دوسش دارم.

  10. شمیم می‌گه:

    خیلیا دوست دارن لبشون همین جوری باشه واسه همین صدتا عملِ زیبایی انجام میدن!

    لب شتری هم باشه مهم نیست مهم اینه که با تمامِ عیباش جـــذاب و دوست داشتنی و خوشگله!

    ممــــنون.

    • asaljoon69 می‌گه:

      اییییییول
      پروتز میکنن لبابشه عین این
      حالا که این همونطوری جیگره!!!!!!!!
      بدم میاد وقتی حححرفی واسه زدن نداری به «قیافه » یارو گیر بدی بگی چرا اینطوریه!!! توهین کردن به قیافه نشون میده ناتوااان هسستیم در بحث

      • سارا می‌گه:

        ببینید عزیزان اینایی که گفتید درست
        ولی آخه آنجی چرا یه کم به خودش نمیرسه، منظورم تغذیه اس با آرایش اشتباه نگیرین عزیزای من
        خودشو تقویت نمی کنه نه ورزشی
        بابا خدا گفت به مستمندان کمک کنید ولی دیگه نگفت خودتونو نابود کنید
        البته این بردم دیگه داره خیلی قُد بازی در میاره ها یه کم آنجی رو تقویت نمیکنه این بیچاره هی زایمان می کنه ولی براد اصلاً بهش نمی رسه
        خواهر خودم نی نی آورد شوهرش خودشو کشت براش

  11. ان شرلی می‌گه:

    عسل جون خوشحالم که نرفتی عزیزم

  12. یاس می‌گه:

    قبل از هر چیز برخود واجب میدونم ک ب تمام برو بج استقچالی باخت غرور آفرین و سنگینشونو تبریک بگم:

    مبارکتون باشه و هزار بازی به این بازیا.تبارک الله

  13. ان شرلی می‌گه:

    اره دیگه……..منظورم تویی

  14. ان شرلی می‌گه:

    نظرت در باره پاهای انجی چیه؟اخه رو پاها حساسی…..سلام ببخشید

  15. سحر می‌گه:

    عاششششششققققققققققتتتتتتتتتتتتتممممممممممم خانمی !
    اما شوهرتو بیشتر میدوستم 😉
    کلاً هر فیلمی که برد یا آنجی توش بازی کنه رو من رو هوا می قاپم ! ولی بازیگری برد رو خیلی خیلی بیشتر قبول دارم ! اما این هیچی از توانایی های آنجی کم نمی کنه !

  16. headless98 می‌گه:

    آنگلینا همسر بردشیت همون درپیت خودمون میباشد ( سرفا جهت اطلاع )

  17. ان شرلی می‌گه:

    وای ببخشید عسل جون….مرسی یاس جون که گفتی…..شکلات تپل من

    • یاس می‌گه:

      قربان یو.
      آنی راستی چرا از پاسخ استفاده نمیکنی ک نظرت زیر همون ثبت بشه.روی کلمه پاسخ_قرمز رنگ_ زیر کامنت موردنظرت کلیک کن تا نظرت همونجا ثبت شه شکلاتم

  18. یاس می‌گه:

    از این کاپشنش بدم میاد دمده شده اینم همش همینو میپوشه.من اول راهنمایی صورتیشو داشتم.

    • ان شرلی می‌گه:

      مرسی یاس جون که بهم گفتی.میدنستی من 1 روزی استاد کامپیوتر بودم….دانشگاهی هم که انصراف دادم رشتم کامپیوتر بود ولی حالا نمیدونم کامپیوتر چجوری روشن میشه……

      • یاس می‌گه:

        ایشالا روز ب روز بهتر میشی تو زندگیت.منم واست 2عا میکنم.چشم همه دشمناتم کور میشه

  19. ان شرلی می‌گه:

    سارا کجایی واست 1 پیام گذاشتم…..همون که طولانیه

  20. ان شرلی می‌گه:

    وای ببخشید اصلا نمیدونم دارم چی میگم….سارا ندیدم که خوندی اونو واسم هم پاسخ گذاشتی…یاس نه باهات قهر نیست مگه نه یاس جون

  21. bradley cooper می‌گه:

    من تک تک حرکاتشو دوست دارم
    خیلی عالی
    کاش این خانم آینده ی من بود
    خیلی دوسش دارم
    تک تک حالتای چهرشو تحسین میکنم
    به کاراش افتخار می کنم
    و از صدای داغش خوشم میاد
    تو عکس یکی به مونده به اخری چه قدر لباش خوب افتاده
    منم ی کاپشن خیلی خفن خریدم که بی نظیره
    90 تومن پول دادم
    ولی رفیقای املم و پایین شهریم میگن بده

  22. khat می‌گه:

    چه خاله زنك بازي ايه اينجا!!! بابا بريد مسنجر باهم چت كنيد!

    آنجي هميشه موفق بوده و حسودا زيادن كه بهش وصله بچسبونن.

    • ان شرلی می‌گه:

      مرسی ما اینجا راحتتریم……….

    • bradley cooper می‌گه:

      بابا چرا می خوای نظرتونو بهمه تحمیل کنی
      ناراحتی مردم تو ی محیط تمیز با هم حرف میزنن
      من اصلا» از چت روم خوشم نمیاد
      خیلی کثیفه
      شاید شما بدت نمیاد
      ولی خوبه آدم به همه احترام بذاره

      • یاس می‌گه:

        ی چیزی میگم بخندین واسم.من تا حالا چت روم نرفتم اصلا» بلد نیستم چ جوریه فقط اسمشو ب کرات شنیدم.مسنجر و غیره و ذلک هم سرم نمیشه.من فقط اینجا رو دوست دارم اونم بخاطر صمیمیتش

  23. ان شرلی می‌گه:

    مرسی سارا عزیزم….چش ندارن ببنین ما همه با هم دوستیم(قصد جسارت به کسیو نداشتم و ندارم)منم باهات موافقم ارش من از اونجا متنفرم

  24. یاس می‌گه:

    من دلم میخواد اینجا با آنی و آرش و سارا و سحر و …بحرفم شما اگه دوست نداری میتونی نظرای ما رو نخونی

    • ان شرلی می‌گه:

      مرسی یاس جون عزیزم.از این همه ابراز علاقه….من دارم میرم دریا اونم تنهایی…تو هم اگه دوس داشتی بیا با هم بریم….هر کی می خواد میتونه بیاد

      • یاس می‌گه:

        برو قربونت بشم جای منم خالی کن.من آدم با احساسی نیستم اماغروبای ساحل مرجانو خیلی دوست دارم.همینطور کشتی یونانیو

  25. bradley cooper می‌گه:

    چت روم برای دوست من که عاقبت خوبی نداشت
    با ی آدم بد دوست شد
    و یا رو تا مدت ها پا پیچش بود
    ولی ما اینجا فققط راجب عقایدمون حرف میزنیم تو زمینه های مختلف
    دقت کن

  26. مهشید می‌گه:

    خیلی قشنگه عاشقشم.یه نفر میگه من خیلی شبیهشم!!!!!جدی گفتم!!!!

  27. نگار می‌گه:

    واي اينجا منو از درس خوندن انداخته چي کار کنم از دانشگاه که ميام ي راست ميام اينجا با دوستام تو دا.. درباره ي اينجا حرف ميزنم

  28. marya.b می‌گه:

    خیلی دیگه لاغره، آخه قربون شکلت به اون براد بی معرفت بگو یه دره تقویتت کنه از ریخت و قیافه نیفتی عزیییییییییییییزم
    خیییییییییییییییییلی جیییییییییگگگگگگرن خودش و شوهرش

  29. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    اول از همه از عسلی جون تشکر کنم با این جواب کوبندش
    آنجی من 1 دونست

    از همه افراد محترم و با شخصیتی که در آنجی و کاراشو قبول دارن تشکر میکنم

    من انتقادات با احترامو میپذیرم مثل سارا جونم که خیلی خانمه
    چقد ناز شده عسل من

    رنگ موهاش عالیه
    عاشق استیلشم

    خیلیم های کلاسه (همه جوره)
    ساده و غیر ساده

    این دیانام میدونم کیه
    کلمه لب شتری فقط مال 1نفره

    تو پست قبل آنجی جوابشو دادم حالا با این اسم نظر داده
    مرسی نعیم جان

  30. ava می‌گه:

    آنجلينا خانوم خيييلي خوشگلن … من خيلي از فيلماشو دوست ندارنم ولي عاشق بازيش تو فيلم girls interupted هستم ، فيلمش قديميه ولي من اون نقشش خيلي تو ذهنم مونده… به اين كاپشنش هم حساسيت پيدا كردم ، اميدوارم دفعه بعد مي بينمش يه چيز روشن پوشيده باشه ، دلم گرفت .

  31. ساغر می‌گه:

    نظرم همونه اميدوارم هم نفرت هم عشقو نشون بده اگه اين كارو كنه موفقه اگه مي خواد يه فيلمه تاريخي بسازه بهتره نفرتو عميقا نشون بده اينطوري فيلمش فقط يه درامه عاشقانه نيست …..
    مي سي.

  32. ساغر می‌گه:

    نفرته زناي بوسني از صربها …البته اين نظر منه.
    من آنجيو دوست دارم ولي اگه فقط به عشق و عاشقي بپردازه تو اين فيلمش برداشتم عوض ميشه ازش چون روي يه موضوع انساني دست گذاشته ك ارزشهاي اخلاقي توش زير سوال رفته و اميدوارم همه جوانبو در نظر بگيره.

  33. ملینا می‌گه:

    مابه اینامیگیم گدوخ
    اره باباانجی مثل گدوخ میمونه
    دلایل زشتی انجی=پاهای بیش ازحددراز واستخونی وحشتناک که مثل بابالنگ درازه
    دهن بیش ازحدکلفت وگشادکه وقتی میخنده نیشش تابناگوشش بازمیشه ومثل غارعلیصدرمیشه
    دندون های نامرتب
    صورت بزرگ وخشن بدون هیچ ظرافت ونمک ومعصومیتی که اصلاقیافش سردو بی روحه ودوست داشتنی نیست
    رگ وریشه ی بیرون زده
    چشماش که بدون ارایش مثل مرده ها میمونه

  34. ملینا می‌گه:

    من یه تارموی اینوبه صدتامثل انجی لب شتری نمیدم ببینیدچه جیگره این عکس

پاسخی بگذارید

