جواب مسابقه شماره 10 – بار رافائلي

فرستاده شده: نوامبر 4, 2010 توسط دانيل در Bar Refaeli, Celebrities, Who Is
برچسب‌ها:,

جواب مسابقه شماره 10 – بار رافائلي

بار رافائلی مدل 24 سال اسرائیلی در حال تماشای مسابقه راجر فدرر در رقابتهای تنیس مسترز مادرید

اسامي برندگان

 

وانیا

مهسا

شمیم

ارمین

tom

سارا

هلن

shiMa

raha

a.s

omid

++++++++++++

جوابهاي دوستان در پست مربوطه قابل ديدن است

براي ديدن جوابها اينجا كليك كنيد

 

مسابقه سلب ديلي هر هفته چهارشنبه ساعت 11

++++++++++++++++++++++++++

دوستان ميتونن براي ديدن سايت از دو آدرس زير استفاده كنند

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

 

چون در صورت ف ي ل ت ر شدن سايت ، در كمتر از دو ساعت آدرس جديد در دو ادرس بالا فيكس شده و مجددا سايت با همين دو آدرس بالا در دسترس خواهد بود

 

آدرس بعدي در خود وردپرس

https://celebdaily11.wordpress.com

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گه:

    مرسی دانیال جان

  2. سعیده می‌گه:

    اوه اوه من بدبخت شدم

    • سحر می‌گه:

      وای سعیده ! از این به بعد باید بهت چی بگیم ؟
      میخوای من پادر میونی کنم سارا بگذره از این شرط بندی ؟

      • سارا می‌گه:

        سحر جان عزیز دله من اینکارو با من نکن

      • یاس می‌گه:

        سارا جون اصلا» ازش نگذری ک این دوستتو گمراه کرد من شکم بین شارلیز و بار بودش

      • سارا می‌گه:

        بابا من که هی بهت گفتم آفریقایی نیست
        این سعیده همییینجوریه همه رو گمراه می کنه 😆 عشقه منه کلی باهاش حال کردم
        حالا خوبه که یه دوسته خوب مثل من داری و نذاشتم معتاد شی

  3. سارا می‌گه:

    خوووووبببب سعیده جان
    زوووود باش با اون اسمی که گفتم بیا بییینمممممم

    • سعیده می‌گه:

      سارا جونم الهي مايلي و دمي فداي سرتاپاي تيلور شن
      تو خوبي عزيز دلم ؟
      همه چي رو براهه ؟
      خاطر همايوني قبله عالم شما خوبه ايشالا ايشالا

      • سارا می‌گه:

        طفره نرووووو عزییییزمممم
        آره همه چییی آرووومه
        به تیلور من چی کار داری، هی میخوام با اخلاق باشم نمیذاریا، میخوام نشن 100 سال سیاه

      • سعیده می‌گه:

        سحر جون تو يه كاري بكن
        آهاي اگه اين كارو رو بكني كاربر ماه نميشيا

      • سعیده می‌گه:

        هيشكييييييييييييييييييييييييييييي منو دوست نداره هيشكييييييييييييييييييييييييييي
        :((
        :((
        :((

      • سارا می‌گه:

        چیییی مییگهه
        کی بوود ، کییی بود

    • سحر می‌گه:

      بی خیال سارا ! بچه گناه داره ! یه کاریش کن حالا !

  4. سعیده می‌گه:

    الهي اين بار رافائلي زير گل بره خودم حلواشو بخورم

      • سعیده می‌گه:

        خلاصه اينكه ما تبرئه شديم رفت
        دشت گل تمام كسايي كه در تبرئه شدن من كمك كردن درد نكنه
        به ويژه به ويژه سحر جونم
        جا داره ار اوا جونم و تمام كسايي كه ما رو در ساخت و توليد اين برنامه همراهي كردن تشكر كنم
        و سارا جون خودم كه الهي مايلي قربونش بره
        به افتخارش
        هيپ هيپ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • سارا می‌گه:

      عززززززیزمی
      شما گلی
      کوتا میااام واس خاطر اینکه بدونی و بخونی واس همه و خودتم توش بمونی که چییییی همشیره ماااا شومارووو دوس داریییم خاطرتو میخایم خولاصه چییییی بیخیال اون قضیییه آبجی

  5. سعیده می‌گه:

    قبله عالم(سارا) به سلامت باد

    • سحر می‌گه:

      سعیده فکر کنم خاطر بعضی ها ناراحته که اینجا حرف بزنیم 😦
      آخه تو پست ریکی مارتین یه سارا نامی گفته اینجا که چت روم نیست ! 😦
      پس کجا حرف بزنیم آخه ؟

      • سعیده می‌گه:

        اينجا بحث آزاده عزيزم
        اهميت نده
        داشتيم معاشرت ميكرديم
        حسوديشون شده
        اگه كسي هم چيزي بايد بگه اون نعيم و دانيل و مهسا هستن عزيز دلم

  6. ava می‌گه:

    سعيده جون بهت تسليت مي گم… ولي عزيزم به نظر من خيلي هم اسمه قشنگيه … اگه با اين اسم اومدي خودم همش ازت تعريف مي كنم

    سارا جون يه پيشنهاد هم واسه تو دارم عزيزم ، مي خواي سعيده با همون اسم خودش بياد، مهمونه داره مي ره تركستان …بجاش واسه تو يه اسم رويايي بذاريم مثلا پري دريايي زيبا … يا مثلا سيده بايد يه هفته هرچي مي گي تاييد كنه :‌))))

    بعدم اينكه فكر كنم يه كاربر منگل هم بخوان ماهانه انتخاب كنن ، خودمم B ) ، چون به نظر من الان هم بيشتر شبيه كامرون ديازه تا باررافائلي ( البته از هيكلش مطمئن بودم كامرون نيست واسه همين تو مسابقه شركت نكردم ولي صورتشو موهاش خيلي شبيهه)

    • ava می‌گه:

      اي بابا شما كه باهم كنار اومدين … من كلي راه حل پيشنهاد دادم 🙂

      • سارا می‌گه:

        آخه اگه کنار نمی اومدم اونوقت اخلاق چی میشد؟
        بعدشم یه چیز دیگه من دلم میخواد نامزد بشم واسه آخر ماه

    • سارا می‌گه:

      خانوم من شما دیگه چرا قیافشو با اون عینک شما چطوری میتونی تشخیص بدی
      آخه من خودم کورم
      ولی اگه به گوشش نگاه کنی و دقت اضافه به خرج بدی اون گوشواره تاااابلو گویای همه چیزه

      • سعیده می‌گه:

        حالا كه اينطوره من ميرم معتاد ميشم ميرم كراك ميكشم ميرم ناس ميجوئم
        😦
        😦
        😦
        😦

      • سارا می‌گه:

        سعیده انقد رو اعصاب من راه نرو
        اخلاقم داره سگی میشه ها
        اگه گذاشتی من خودمو کنترل کنم

    • سعیده می‌گه:

      ميخوام ازم تعريف نكني
      راست ميگه اوا جون من دارم ميرم تركستان دلتون برام نميسوزه شهر غريب همه تركي حرف مي زنن آخه من چيييييييييي كارررررررررررر كنم خودم دلم واسه خودم ميسوزه

      • سارا می‌گه:

        سعیییییده چی میگی
        باباااااا اصلاً من گاگووول مشنگ
        من شاسگوول
        من کپه اوغلی
        من سیکتیر
        ببخش دیگه
        سعیدههههههه 😥

      • یاس می‌گه:

        سارا من قهرم….

      • سعیده می‌گه:

        آهاي ياس خانم چي چي مي گي من قهرم انقدر آتيش به پا نكن
        تموم شد رفت عزيزم

      • سارا می‌گه:

        ای باباااا میایم دله یکیو بدست بیاریم اون یکی قهر می کنهههه
        اگه گذاشتین کاربر نمونه ماااااااه بشمممممم خیر سرممممم
        یاسه من کوتااا بیااااا

      • سعیده می‌گه:

        الهي قربونت برم سارا جون تمام اينايي كه گفتي بخوره تو سر دشمنت

      • سارا می‌گه:

        ایییییییشا الله
        یاسه من داره شوخی می کنه عزیزم تو به دل نگیر

      • یاس می‌گه:

        نه سارا شوخی نکردم من فکر میکردم دوستتم اما….
        آلان میرم سیاه میپوشم

      • سارا می‌گه:

        امااااا چی گلم
        خدا منو جذغاله کنه اگه من تو رو دوس نداشته باشم

      • سعیده می‌گه:

        اي ياس حسود
        نكن نكن اين كارا آخر عاقبت نداره نكن اينكارا رو

      • یاس می‌گه:

        نمیخواد جزغاله شی.عوضش از خدا بخواد ی کم حس رفاقت ب دلت القا کنه!
        ب هرحال من سیاهمو پوشیدم

      • سارا می‌گه:

        ای یاسه من ای دونه الماسه من
        تو اومدی که تا ابد بمونی در کنار من
        شکوفه بهار من آخر انتظار من
        کاشکی می دونستی کیه عشق منو احساس من
        میخواااااامت قددد کمپرسی

      • یاس می‌گه:

        دیگه دیره!من الان لباس سیاهه تنمه.
        تو اصلا»ب من جواب ندادی…نا سلامتی ماباهم دوست تر بودیم اما تو طرف اون بودی و بخاطر من دعواش نکردی…

      • سارا می‌گه:

        آهههههههها تازه دوزاریم افتاااااااد
        رووو چِشَم
        گیرش آوردم حالشو جا میارم که عشقه منو گمراه کرد

  7. khat می‌گه:

    عــــــــــــــجب!

  8. arna می‌گه:

    afrin be dostan
    jamiat bache ha chera kam 6ode?

  9. ان شرلی می‌گه:

    من نبودم جه خبر بوده اینجا……….سلام بچه ها دلم واستون تنگ شده بود….

    • یاس می‌گه:

      وای….آنی خودتی! من مردم از دلتنگی.بچه ها میدونن کشتم خودمو بس ک سراغتو گرفتم.فکر کردم زبونم لال دیگه نمیای

  10. ان شرلی می‌گه:

    وای یاسی جون عزیزم…..قربونت برم جیجر…بیمارستان بودم تپل

  11. یاس می‌گه:

    بلا دوره عسیسم چرا؟ پاریس پیش مرگت بشه.من طاقت دوریتون دارم.هلاک شدم تو این 2روز.میتونی ب پستای قبلی مراجعه کنی.الان بهتری تپل من؟

  12. ان شرلی می‌گه:

    مررررررررررررررررررررررررسی عزیزم…..داروهامو زیادی مصرف کردم….نابود شدم…دوست دارم..فعلا من برم زود برمیگردم….شکلات من باشه…ماچ

    • یاس می‌گه:

      فدات شم اما تو تو این سن و سال حیفه ب خدا دارو بخوری.نخور اینا رو میریزنت بهم هم خودتو هم زندگیتو.شادباش و جوونیتو بکن.خداا لهی ب حق 5تن باعث و بانیشو نابود کنه
      ی توصیه خواهرانه بجای مصرف این داروهای پرعوارض روزی 1ساعت قرآن بخون.اگه تاثیرنذاشت اونوقت نفرینم کن

  13. شمیم می‌گه:

    خوبــــه!به خودمممم و دوستان تبریک میگم D:

  14. asaljoon69 می‌گه:

    ماکه شریک نبودیم

پاسخی بگذارید

