دوستان عزیز!توجه:نکاتی درباره انتخاب کاربر برتر ماه

فرستاده شده: نوامبر 4, 2010 توسط Admin در کاربر برتر ماه
برچسب‌ها:

دوستان عزیز!توجه:نکاتی درباره انتخاب کاربر برتر ماه

پوزش خواستن بعد از اشتباه زیباست،حتی اگر از یک کودک باشد.(ارد بزرگ)

دوستان عزیز و همزاهان همیشگی و صمیمی سلب دیلی،همونطوری که اعلام شد از آخر آبان قصد داریم در پایان هر ماه کاربر برتر اون ماه رو معرفی کنیم.که این انتخاب با شرایط و ضوابط ویژه ای صورت خواهد گرفت.البته نظر شما دوستان هم مطمئنا در این اتخاب بسیار موثر خواهد بود.

اولین نکته در انتخاب کاربر برتر و مهمترین اون اخلاق که از اهمیت بسیار زیادی برخورداره

فعالیت همیشگی در سایت در اون ماه از نکات دیگه ای که در این انتخاب از اهمیت بسیار زیادی برخورداره

احترام گذاشتن به نظر دبگران و محبوبیت در بین کاربران سایت هم از ملاکهای دیگه انتخاب کاربر برتر ماه

کسی که بعنوان کاربر برتر انتخاب میشه از شرایط ویژه در اون ماه برخوردار خواهد بود که در وقتش درباره اون شرایط توضیح خواهم داد.

از همراهی و صمیمیت تک تک شما عزیزان با سایت تفریحی و سرگرمی  سلب دیلی سپاسگذارم.

+++++

لحظه به لحضه با هالیوود و سبیریتیها همراه با

سلب دیلی

++++++

آدرس بعدی در صورت ف ی ل ت ر

https://celebdaily11.wordpress.com

ورودی های بدون ف ی ل ت ر سایت

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

شما همچنین میتوانید با اد کرد آیدی زیر در یاهو از ادرسهای جدید سایت در صوزت ف ی ل ت ر با خبر شوید:

naeem_525_1984@yahoo.com

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گوید:

    مرسی

  2. سعیده می‌گوید:

    من من
    کاربر می خواهید کاربرهای فرانس اراده می کنند کاربر خوب انتخاب می کنند اراده می کنند کاربر بد انتخاب می کنند

  3. سحر می‌گوید:

    wwwwwwwwooooooooowwwwwwwwww
    خیلی جالب بود مرسی نعیم جان
    سیاست جالبی برای جلوگیری از بحث و جدله ! به هوشت تبریک میگم مستر !

  4. سعیده می‌گوید:

    کار خیلی خوبیه
    متشکرم
    قابل توجه بعضی ها که هی با بعضی ها دعوا می کنن و ساز مخالف می زنن

  5. سعیده می‌گوید:

    امروز صبح چه خلوته سایت نکنه بچه ها رفتن راهپیمایی 13 آبان ؟
    هر کی رفته خودش اعتراف کنه

  6. marya.b می‌گوید:

    خیلی باحاله
    حالا بچه ها واسه اول شدن چه ها که نمی کنن!!!!
    ولی خدایی لطف کنین منصفانه باشه
    مرسسسسسسسسسسییییییی

  7. سارا می‌گوید:

    واااای چه شود، من که همیشه گفتم اخلاق و لا غیر
    پس با این اوصاف بنده اولین نامزدم دیگههههه 😆

    • سعیده می‌گوید:

      به به سارا جون رقيب جون جوني من
      ميگم جواب پست مسابقه نيومده هنوز

    • سعیده می‌گوید:

      شما كه حتما نامزدي مياي واسه مردم اسم گاگول مشنگ انتخاب مي كني اونوقت ميگي نامزدم ؟
      حتما حتما

      • سارا می‌گوید:

        عزیزم تو خودت توافق کردی، دوس نداشتی می گفتی شرط رو
        همچین نامزدم تازه حلقه هم برام خریده چی فک کردی

      • سعیده می‌گوید:

        پس منم شوهرم
        😀

      • سارا می‌گوید:

        نه سعیده دقت کن عزیزم ما اگرم نامزد بشیم نامزده با اخلاق ترین کاربرای خانم می شیم
        اون شوهری که تو گفتی از بین آقایون انتخااب میشه
        حالا فک کنم ما باید از الان بریم فروشگاه ها رو بگردیم واسه لباس نامزدیو و ….
        تا ماه دیگه غافلگیر نشیم و سر حوصله وسایلو بخریم دیگه

      • سعیده می‌گوید:

        دارمت 😀

  8. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    پیشنهاد هرکس بوده خیلی عالی بوده
    حداقل دیگه کسی به آنجی حرف نمیزنه

  9. mm می‌گوید:

    من که نیستم چون تو همیشه نظر نمیدم تبریک به هرکی که قرار بشه
    در ضمن کسی به بریتنی عزیزم هم نباید توهین کنه

  10. bradley cooper می‌گوید:

    من که امیدوارم شاید انتخاب شم

  11. bradley cooper می‌گوید:

    آقا من دیگه
    به کسی بد نمیگم غیر از پاریس و کیم
    تو رو خدا به بریتنی بد نگین

  12. سحر می‌گوید:

    بچه ها قرار نیست بخاطر اینکه برنده بشین خودتونو سانسور کنید ! فکر کنم همه تو این مدت همدیگه رو شناختیم !
    منظور مستر نعیم هم فکر نمی کنم این باشه که الکی هی بگیم وای چه خوبه قربونت برم !
    بالاخره هر کی هر نظری داره میتونه بگه!
    ولی خب نمیشه منکر شد که جلوی بحث و جدل های الکی رو مطمئنن میگیره !

  13. یاس می‌گوید:

    خوب من ک هیچی آخه من کلا» از اعمال ریا کارانه بدم میاد جون خانمیم ب همه اثبات شده.ب نظرم ک کاربر برتر کسی نیست جز :
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    آ
    .
    .
    .
    .
    آر
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .آرَََََََََََََََََََََََََََََََََََششششششششششششششششش

    • سعیده می‌گوید:

      مرسييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي پااااااااااااااااااااااااااااچههههههههههههههههههههههههه خواااااااااااااااااااااااارييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

    • سارا می‌گوید:

      دستت درد نکنهههه
      الهی دستم بشکنه که نمک ندارهههه
      باشههههههههه
      همه چییی آرووووومههه من چقد بدبختممم

      • سعیده می‌گوید:

        به نظر من كابر نمونه كسي نيست جز سارا جون
        به افتخارش هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
        از الان يهت تبريگ ميگم دوست جونم
        من هميشه به تو راي ميدم
        يه بار تو يه بار سحر
        يه بار تو يه بار سحر
        يه بار تو يه بار سحر

      • سحر می‌گوید:

        😆
        ما مخلصیم دربست

      • سارا می‌گوید:

        قربونت بشمممممم عسیسممممم
        من پیش پیش کاپ قهرمانی رو تقدیم می کنم به سیل زدگان پاکستان

      • bradley cooper می‌گوید:

        خیلی ممنون
        اینجا هم بی نظیرن
        من همه نظرا رو دوست حتی اونایی که بر خلاف نظرم هست
        ممنون یاس امیدوارم همیشه موفق باشی خوش حالم که به نظرت نظرام خوبه چون من میدونم شما از لحاظ علمی کم کسی نیستین
        و تو عقیداتتون در باره دین بی نظیر اسلام تکین
        منم الان واقعا» سعی میکنم خیلی کارا رو که میدونم بده کنار بذارم
        امیدوارم همه یکی یک بار شیم کار بر برتر

      • سعیده می‌گوید:

        چاكريم داشششششششششششش
        به سلامتي سه تن :
        ناموس
        رفيق
        زنداني (اعتراض ، مسعود كيميايي)

      • یاس می‌گوید:

        شما آقایی آرش جون. مگه من کی هستم؟! غش میکنیم…

  14. bradley cooper می‌گوید:

    کار بر برتر فقط یاس
    سحرم کاراش عالیه ولی کم پیدا شده
    سارا و mm هم نظراشون تو قسمت بریتنی عالین

    • سارا می‌گوید:

      دستت درد نکنه دااااش
      فقط واس برینتیییی!

    • سعیده می‌گوید:

      ياس ؟ بيا برو ببين داشت چه بلايي سر من مياورد تو پست مسابقه به سارا مي گفت كوتاه نيا تازه قهر كرد

    • سحر می‌گوید:

      هستم مستر آرش ! شما لطف داری
      اما کمتر میام که مثلا درس بخونم !
      تازه پایه من دیگه نمیاد ! دلم حسابی واسش تنگیده ! تابستون چه حالی میداد ! 😦
      منظورم aliemerdad ، یادت میاد ؟

      • سعیده می‌گوید:

        هي ميومد اول ميشد نميذاشت كسي اول بشه ايشالا كه پيداش ميشه

      • سحر می‌گوید:

        دقیقا همونو میگم ! 🙂
        نمی ذاشت هیچکی اول بشه !
        حسابی در حال پول در آوردنه ! دیگه نمیرسه بیاد اینجا انگار ! منم امیدوارم زودتر سر و کله اش پیدا بشه !

      • franco santro می‌گوید:

        ‹گفتی aliemerdad واقعا» منم دلم براش تنگیده…
        سحر خانم شما یک وقت نریا…

      • bradley cooper می‌گوید:

        آره خدایی آدم با کلاسی بود
        من همیشه نظراشو دوست داشتم
        راستی سعیده خانم من واقعا» نظرای شمارو تو همه بخشا دوست دارم
        خیلی بی معرفتید
        سارا خانم نظرات همه جا بی نظیرن
        ولی تو قسمت بریت عالین
        مثلا» خواستم تعریف کنم چرا ناراحت شدین

      • سعیده می‌گوید:

        از كجا پول در مياره بگو ما هم بريم شايد يه چيزي هم به ما دادن
        😀

      • سحر می‌گوید:

        franco santro سعی میکنم که نرم 🙂
        ایکاش اسمتو میگفتی !

      • franco santro می‌گوید:

        واقعا» انگار جاشو اینجا پهن کرده بود…
        یه پست میومد سریعا»……

      • bradley cooper می‌گوید:

        اگه سارا و یاس و سحر و فرشاد و فرانکو و نگارو mm و jigar bala و سعیده و برن
        نظرای من خودکشی میکنن

      • سحر می‌گوید:

        نه صبح ها شرکت بود همش وصل بود دیگه ! تا پست جدید میومد اول میشد ! 😉

      • franco santro می‌گوید:

        اسمم مهرداد
        به خاطر سحر خانم از این به بعد با همین اسمم نظر میدم…

      • سعیده می‌گوید:

        آخيييييييييييي نازي
        يكي ميخواد به خاط نظر من خودكشي كنه
        به به به به
        يكي منو دوست داره يكي منو دوست داره
        الهي كل هاليوود با كل كست HANGOVER قربونت بره بردلي جون

      • bradley cooper می‌گوید:

        معلوم بود با کلاسه مثل شما

    • یاس می‌گوید:

      آرش من الان رسما» آب شدم رفتم تو زمین.

      • bradley cooper می‌گوید:

        خدا نکنه ان شائ االه همه دردو بلای مردم ایران به خصوص کاربرای اینجا بوخوره تو سر کیم کارداشیان
        دستت در نکنه

      • یاس می‌گوید:

        گفتی aliemerdadو کردی کبابم.خیلی آدم باحالی بود اتفاقا» چند روز پیش داشتم فکر میکردم چقد جاش خالی.
        البته هیشکی آنی من نمیشه.دیر اومد و زود رفت.منو یاد مولانا و شمس میندازه

    • سعیده می‌گوید:

      به به آقا مهرداد
      كار خوبي كردي
      سحر جون ميگم خاطرت خيلي عزيزه ها

    • marie1114 می‌گوید:

      مرسیییییییییییییییی از بس بریتنی عالیه!

    • mm می‌گوید:

      مرسییییییییییییی از بس بریتنی عالیه

      • یاس می‌گوید:

        من خیلی وقت بودش ک توی این سایت میومدم از مرداد ماه اما نظر نمیدادم.اما اواخرش نظرم میدادم مثلا»اون موقعی ک ایشون توضیح دادن ک دنباله اسمشون امرداده و مهرداد نیستش رو بخوبی ب یاد میارم و اینکه خیلی دلم میخواست اول شم ولی ایشون اینو ب ی رویا تبدیل کرده بود…

  15. bradley cooper می‌گوید:

    اسم این آقا مهرداده و پسر .. منه

  16. bradley cooper می‌گوید:

    ان شاء الله منظورم بود

  17. Mehrdad می‌گوید:

    دیگه دیگه!!!!!!!!!!!!!

  18. Mehrdad می‌گوید:

    دیدگاهم هنوز چشم به راه بررسی است!
    چون اسمم تغییر داده شد…

  19. ساغر می‌گوید:

    فكر خوبيه يه فرهنگ سازيه كوچولو هم ميشه =-) مي سي.

  20. Maneli می‌گوید:

    من كه هيچوقت كاربر برتر نميشم:) ولي همه ي كاربراي اينجا عالين!!!

  21. یاس می‌گوید:

    اینقد باریات گفتیم ک اصل موضوع توش گم شد:

    جناب ادمین خان ب خاطر شم سیاسیتون شما رو تحسین میکنم

  22. سعیده می‌گوید:

    همه اينجا عالين همههههههههههههههههههههههههههه
    همه اينجا يه پا قبله عالم همايوني هستن
    بچه ها تا شنبه باي باي
    همتونو دوست دارم
    بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بوس

  23. ava می‌گوید:

    واي … چه استقبال گسترده اي شده از اين پيشنهاد 🙂

    مشخصات كاربر خوب :
    1. هميشه بايد اول بشه
    2. بايد مياد به همه دونه دونه سلام كنه
    3. يك فن واقعي كيم كارداشيان و ليدي بشه
    4. جواب مسابقه ها رو به همه برسونه و…

  24. ملینا می‌گوید:

    راستی ادمین جون ودانیل من هیچ وقت توهینی به کاربرانکردم ولی نظرمورک ازااون هنرپیشه هایی که متنفرم رک گفتم مثل بقیه که رک ترازمن درموردپاریس هیلتون نظرمیدن ولی بریدتوپست انجی ببینیدچه قدراین یاس وارکا وغیره به من یه جورایی اهانت کردن این ازروشن فکری به دوره خانوماواقایون لطفا یه خورده باادب وروشن فکرباشیدبعضیاتونومیگم

  25. مهدي می‌گوید:

    شما ها كه از همين الان شرو كردين دعوا كردنو سره اين كه كي انتخاب ميشه. كاربر خوب كاربريه كه به نظرات ديگران احترام بزاره به هيچ كس توحين نكنه. در پاسخ به كسي كه بهش توحين كرده , توحين نكنه تا اون فرد هم از كردش پشيمون بشه. اميدوارم كسي كه واقعا لايقه انتخاب بشه.

  26. شمیم می‌گوید:

    مطمئنم بیشترِ بچه های سایت لایقِ کاربر برتر شدن رو دارن!

  27. sh1 می‌گوید:

    من که میگم باید یاس بشه
    همیشه با پشتکار این دور و براست

پاسخی بگذارید

