فتوشاتهای فرگی در شماره دسامبر 2010 مجله "گلامور"

فرستاده شده: نوامبر 4, 2010 توسط Admin در Celebrities, Fergie, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای فرگی در شماره دسامبر 2010 مجله «گلامور»

دیدگاه‌ها
  1. ava می‌گوید:

    11111111

  2. ava می‌گوید:

    آهنگ و ويديوي جديديش با slash رو دوست داشتم

  3. سعیده می‌گوید:

    صدا عالي
    تيپ عالي
    گروه اوه اوه نگو و نپرس
    كلاس چسبيده به سقف
    دوستش دارم اسيدي

  4. pegah می‌گوید:

    خوبه.کفشاش خوشگل وخوشرنگه.

  5. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دوسش دارم
    شوهر های کلاسی داره

    شاتای زیادی ازش ندیدم
    کلا شاتای گلامور زیباست

    مرسی نعیم حون بابت عکسا

  6. سعیده می‌گوید:

    بچه ها تا ميتونيد مودب باشيد و هي تشكر كنيد 😀
    نعيم جان پست عالي پر كامنت باد

  7. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    پیشاپیش تولدم مبارک

    • سعیده می‌گوید:

      تولدت كي هست حالا آركا جون ؟

      • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

        19 آبان
        چهارشنبه هفته دیگه

        باید واسم جشن تولد بگیرینا اینجا
        من انتظار دارما

        تازه باید سوپرایزمم کنین سعیده جون

      • سعیده می‌گوید:

        منم تولدم 25 آبانه
        حتما يه جشن مي گيرم برات تو كل تاريخ سلب ديلي بنويسن
        ميگم تاريخشو خود گنجشك السلطنه بياد برات بنويسه

      • یاس می‌گوید:

        آخی! آبانیای مهربون و آروم…
        آرکا جون ب هیچ عنوان بهت نمیاد آبانی باشی عسیسم

  8. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    من اغلب پستا تشکر میکنم عزیزم
    خود نعیم و دنی و مهسام میدونن

  9. pegah می‌گوید:

    بچه ها این عکس ها جالبه.این نوه آلن دلون هست.که خیلی شبیه خودشه.



  10. pegah می‌گوید:

    دوستان حتما نگاه کنید.

  11. franco santro می‌گوید:

    اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووف
    عجب تیپ های هاتی زده
    سوختم
    ولی از آهنگاش وقتی تو گروهش هست خوشم میاد
    منظورم گروه Black eyed pice
    البته اگه املای انگلیسی درستش نوشته باشم…

  12. bradley cooper می‌گوید:

    منم خیلی از فرگی خوشم میاد
    نگاش درندس
    صداشم خوبه خیلی کاراش هیجانین
    من کارای خارج از گروهشو خیلی دوست دارم مثل آهنگ big girl dont cry

  13. franco santro می‌گوید:

    ولی خدایی هر چی بگی
    بازم بریتنی یه چیز دیگه است
    /این نظر شخصیمه و حوصله و وقتشم ندارم سرش بحث کنم هر کی نظری داره برا خودش نگه داره/

  14. khat می‌گوید:

    خيلي خيلي با استيل و هاي كلاسه

  15. دیانا می‌گوید:

    حالم از اين بهم ميخوره خيلي زشته و خيلي خيلي بد استيل

  16. love selena می‌گوید:

    چه جیگری شده اینجا…
    خیلی خیلی دوسش دارم ….
    چهرش خیلی جذاب و خوشگله …
    هیکلشم قشنگه ….
    موهاشم واقعا بهش میاد … خیلی نازه
    صداشم خیلی قشنگه …. خیلی محکم و قویه …
    آهنگای خودش واقعا خیلی قشنگ …
    گروه black eyed peas هم که دیگه محشره … عاشششق i got a feeling … واقعا ریتم خیلی منحصر به فرد و تکی داره …

    مرسی مرسسسسسسسی

  17. arna می‌گوید:

    i love
    axse 4 &5

  18. marya.b می‌گوید:

    قیافش جذابه با گروهشم می خونه خییییییییییلی باحاله

    شاتاشم خیلی خوشگل بودن

    راستی منم 20 آبانم اگه تولد بازیه ما هم هستیما!!!!!

    • یاس می‌گوید:

      من تاحالا اینهمه آبانی ی جا ندیده بودم

      • سارا می‌گوید:

        منم همینطورررر
        تولد من 8 دی
        به عبارتی 29 December دیگه طاقت نداشتم 2 روز تحمل کنم کریسمس بدنیا بیاااام
        عششششقم تیلور 13 Dec بدنیا اومدههههه

  19. ساغر می‌گوید:

    so cool

  20. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    چرا نمیخوره آبانی باشم یاس؟
    میخوره چه ماهی باشم؟

  21. marya.b می‌گوید:

    اتفاقا یاسی آبانی ها نه مظلومن نه آروم!!!!
    تعجب کردم این و گفتی چون اصلا اینطوری نیست!

  22. ان شرلی می‌گوید:

    وای چه …………

  23. mehrdad می‌گوید:

    نعیم جان ممنون.البته با اینکه احساس میکنم نظرات و نمیخونید.چون چندتا سوال پرسیدم و جوابی نشنیدم!!!

    • admin می‌گوید:

      ما سعی میکنیم در حد معمول پاسخ سوالات رو بدیم،البته من حدود یک ماهیه بشدت گرفتارم و زیاد نمیتونم بیام نت

  24. شمیم می‌گوید:

    شاتاش خوشگل بودن مخصوصا شاتِ یکی مونده به آخـــری!

    فیسش معمولیه ولی بعضی جاها خوب میشه!

پاسخی بگذارید

