جدیدترین عکسهای پاریس هیلتون در وست هالیوود

فرستاده شده: نوامبر 5, 2010 توسط Admin در Celebrities, Paris Hilton
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای پاریس هیلتون در وست هالیوود

دیدگاه‌ها
  1. mac می‌گوید:

    1×111111

  2. Jigar bala می‌گوید:

    كفشاش خوشگله

    مرسي

  3. mac می‌گوید:

    اینجا تیپش خیلی خوبه.ممنون

  4. marya.b می‌گوید:

    خوشم نیومد تیپش خوب نیست اینجا…
    مرسی

  5. asaljoon69 می‌گوید:

    عروووسکه
    موهاش بلوووند و مورد علاقه جمعییتی از آمریکاییان 😀
    مرسی

  6. ان شرلی می‌گوید:

    نظری بهش ندارم….ولی کیف دستیش بد نبود

  7. یاس می‌گوید:

    خدایا!من چ گناهی کردم ک صبح جمعم باید با دیدن این موجود تحت بشر خراب شه؟!
    کاش این ناز نمیکرد.ناز ک میکنه بیمارستانی میشم…
    لباسشو میدوسیدم اگر تن این نبود…

  8. مهسا می‌گوید:

    سلام انی جونم…..مردشوره کیف دستیشو ببرن خوب کردی ان شرلی جونم که گفتی زشته…
    یاسی جان ایشالا خودش راهی بیمارستان شه نه تو!! کل دنیا ازین بدشون میاد بخدا….

  9. Mehrdad می‌گوید:

    I Hate Paris Hilton
    شدیدا» بدم میاد ازش !!!

  10. Mehrdad می‌گوید:

    بچه ها من همون فرانکو هستم اسمم رو تغییر دادم ها !!!!!!!!

    • یاس می‌گوید:

      فهمیدیم بابا! دیشب حال کردی استقلول لوله شد؟

      • Mehrdad می‌گوید:

        کلی کیف کردم یعنی خیلی حال برزیل آبادان خوب زدش.
        اینا که از نفت میبازن چجوری ما رو بردن خدا میدونه!البته ما هم میدانیم
        به کمک داوری عزیزمان که گلمان رو مردود نمود
        البته امروز ما نفت تهران رو تو استادیوم آزادی لوله سازیون خواهیم نمود!

      • یاس می‌گوید:

        کاملا» همینطوره.دیروز کلی وا3 فرناز مجیدی خندیدم کلا» 2تا شوتم نتونست بکنه طفلی.
        خدا از سر کمک داوره نگذره ولی تو بازی برگشت دیگه رسما» استقچالشون میکنیم

      • Mehrdad می‌گوید:

        یاس جون شما درست زد تو خال (فرنــــاز مجیدی!!!)
        سه ساعت خندیدم سر این کلمتون هاهاهاهاهاها!!
        گل گفتی آی گل گفتی خدایی من کفم برید…

      • Mehrdad می‌گوید:

        پس از الـــآن یــــــآس مهرداد انجمن سرخ های سلب دیلی!
        شرایط عضو شدن یک کپی از نظرات قبلیتون که برای پرسپولیس تو سلب دیلی دادید!
        قلب سرخ!
        خون سرخ!
        زبان سرخ!
        بزودی قوانین دیگر با اجازه یاس جان وضع خواهد شد(منتظر باشید!)

      • یاس می‌گوید:

        مهردادجون دلیل داره ک میگم فرناز وگرنه ک من الکی رو مردم اسم نمیذارم:
        1.موهاش بلنده 2.تل میزنه تو موهاش 3.زیر ابروشو برمیداره 4.چشم میغلتونه 5.وقتی گل میزنه ادای دخترارو در میاره و….

        راستی تو چقد کوچولویی عسیسم.اسمتم میدوستم آخه گه گاهی دوستام منو با این اسم صدا میکنن

      • یاس می‌گوید:

        دارمت مهرداد جون شدیدا».

        سایر شرایط متعاقبا» اعلام میگردد

      • سارا می‌گوید:

        یاااااسی بیخیال فرهاد من شو
        حالا نه که اون موردی که خونش تو جردنه زیر ابروهاشو بر نمیداره
        یه چی می گییییا؟

      • یاس می‌گوید:

        من تکه تکه شم اگه اون ابروهاشو برداشته باشه.حاجی(باباشو میگم)خونشو میریزه اگه همچین کاری بکنه!تازشم اون اصلا»همچین کارایی نمیکنه عمرا» خیلی آقاس.تو میخوای رو کار اون ماله بکشی از خودت مایه بذار.آخه فرنازم شد مرد ب پیشنهاد نگار میخوام ی جفت کفش مدل کفشای گاگول خانم بدم واسش ببره

      • Mehrdad می‌گوید:

        ممنون
        اولا» کوچولو نه teenager خیر سرمان!!!!
        البته یاس خوشمل بود مخصوصا» دلیلات.
        کلا» منم پایتم!!!

        راستی خانم سارا فکر نکنم استقل..ا..ل بیشتر از پرسپولیس
        هوادار داشته باشه چون
        تو نظر سنجی داربی شبکه 3 نود ورزش و مردم ورزش از نگاه 5 و ورزش از نگاه 2 همیشه پرسپولیس 30 درصد هوادار بیشتر داره
        اصلا» پرطرفدارترین تیم آسیا است
        دوما» خدایی این فرناز و فرهناز و همه شون آبی هستن و خوب آبیا هم…

      • یاس می‌گوید:

        ناراحت نشی عسیسم.من کلا» پسر بچه ها رو میدوستم کلی دوست پسر دارم تورده سنی6-16سال.
        ضمنا»من ب هرکی 1روزم از خودم کوچیکتر باشه میگم کوچولو

      • Mehrdad می‌گوید:

        من ناراحــــت بشم اونم از دست دختری مثل شما؟
        نه هرگز

      • Mehrdad می‌گوید:

        ولی خدایی از کلماتت معلومه چه آدم صادقی هستی.
        فکر کنم الان داری بازی رو نیگا میکنی حواست نیس.
        ولی در کل خیلی باحالی.

      • نگار می‌گوید:

        ياس اين که گفتي يعني چي که به پيشنهاد من ي کفش مدل کفش گاگا بدي ببره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گوید:

        سو تعبیر نشه نگار جون ی جا تو پست گاگا شما گفته بودی ک کفشاش بدرد فوتبال بازی کردن میخوره.منم همونجاگفتم آره با توجه ب کارای مجیدی خوبه1جفت بخریم بدیم بهش ک ستش کامل شه.منظوری نداشتم نگارجون.
        اگه ناراحت شدی ببخش آخه از تو نقلنکردم یعنی نگفتم بقول نگار.گفتم ب پیشنهاد نگار

  11. Mehrdad می‌گوید:

    خوب ما بریم یکم به کارامون برسیم انشالله 15 دقیقه دیگه دوباره یه سر مییاییم.

  12. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    عشق منه
    خیلیم دوسش دارم

    تیپ اینجاش بر خلاف همیشه زیاد جالب نیست
    مرسی نعیم عزیز

  13. نگار می‌گوید:

    موهاش هميشه همين رنگيه خسته نميشه

  14. bradley cooper می‌گوید:

    خدایا به دادم برس
    دارم از دیدن این سکته میکنم
    دختره ی بی کلاس
    ببینم کسی میدونه با دیدن این چه قدر باید کفاره داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. شمیم می‌گوید:

    گوشیش خوشرنگه!

    از تیپِ اینجاش خوشم نیومد مخصوصا کیفش!

    ازش بدم میااااااد ولی خوب به خودش میرسه اگه همین کارم نمیکرد یه نفر هم نگاش نمیکرد!

  16. lasvegas می‌گوید:

    پاریسم همیشه یک بمون……….!

  17. khaT می‌گوید:

    پاريـــــس مال همه اس….

  18. سامان می‌گوید:

    سلام به همه پرسپولیسیها.بابا کلی حال کردیم با برد دیروز.حل بیشترو اس اس داد با اون باختش.آی چسبید آی چسبید.مرسی آبادان.ولک دم همتون گرم.آبادان برزیلته.

  19. sara می‌گوید:

    اینجا که از همیشه خوشتیپ تره!

پاسخی بگذارید

