عکسهای ماريون كوتيار در مراسم اهدا جوایز آکادمی فیلم بریتانیا BAFTA در لس آنجلس

فرستاده شده: نوامبر 5, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Marion Cotillard
برچسب‌ها:

عکسهای ماريون كوتيار در مراسم اهدا جوایز آکادمی فیلم بریتانیا BAFTA در لس آنجلس

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ا
    و
    ل

  2. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    در مورد خودش نظری ندارم
    تیپش و فیسش و موهاشو بد

  3. نگار می‌گه:

    صفره

  4. یاس می‌گه:

    تیپش افتضاحه!
    اینا بیان بدن من واسشون لباس طراحی کنم ببینن چ میکنم.مطمئنم ک کفشون میبره…(نمیخوام از خودم تعریف کنم اما من از طراحای اینا باکفایت ترم)

  5. headless98 می‌گه:

    چقدر ضایست ………………..

  6. shahab می‌گه:

    این هنوز نفهمیده موهاشو بریزه جلو بهتر میشه؟؟؟

  7. ان شرلی می‌گه:

    موهاش بسیار زشته

  8. mac می‌گه:

    اخ جون پرسپولیس جون این بازیش رو هم برد.خیلی بد هیکلو زشته این خانومه

  9. فری می‌گه:

    ببخشید که دوباره میپرسم :عکسهای ستارگان فوتبال رو دیگه نمیذارید؟؟من توی این هفته اینجا کم اومدم اگر تو پستای قبلی جواب دادید من ندیدم پس لطفا دوباره بگید.

  10. negar می‌گه:

    از عکس 4 خوشم اومد

  11. ساغر می‌گه:

    خوب نيست.
    م ي س ي

  12. شمیم می‌گه:

    مدل موهاش زشته لباسشم زیاد جالب نیست اما بهــــش میاد!

    بعضی جاها بامزه است اما اینجا خوب نشده!

    ممـــــنون

  13. مهدي می‌گه:

    خودش بد ني ولي مدل لباسش افتضاهه .ايييييييييييييييييييييييي

  14. khaT می‌گه:

    در كل صورت آرومي داره…. اصلاً منفي نيست ودوس داشتنيه

  15. sara می‌گه:

    کفشاش عین کفشای کتی پریه که تو vma award 2010پوشیده بود!!
    حسسسسسسووود 😀

  16. مهناز می‌گه:

    Shabihe zanaye ghadimi shode

  17. سعیده می‌گه:

    هركي فيلم La Vie en Rose رو نديده بينينه عاليه عاليه
    دانيل جان مرسي از پست قشنگت

پاسخی بگذارید

