فتوشاتهای تیلور سوئیفت در شماره دسامبر 2010 مجله "Allure"

فرستاده شده: نوامبر 5, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine, Taylor Swift
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای تیلور سوئیفت در شماره دسامبر 2010 مجله «Allure»

دیدگاه‌ها
  1. asaljoon69 می‌گوید:

    1

  2. asaljoon69 می‌گوید:

    مممممممرسی تیلور
    عکسای توی باغ قشنگن
    دیزاین رویایی و باحالی داره
    اما چرا مث خانوم بزرگا ارایشش میکنن؟؟؟
    عکس اول قشنگ بود

  3. ghazal می‌گوید:

    khoshgel nist ama sedash khobee

  4. ان شرلی می‌گوید:

    چیزی ندارم بگم…میسپرم به یاس

  5. mm می‌گوید:

    دوسش دارررررررم
    مرسی

  6. یاس می‌گوید:

    سارا الکتریسیته عکس اول دوستتو جزغاله کرد

    • یاس می‌گوید:

      کاش من جای اون خانمه بودم تو عکس6 یا جای اون آقاهه تو عکس7
      حالم بده مزخرفامو گوش نده دنیا رو بیخیال بابا…

  7. pegah می‌گوید:

    نازه.

  8. Mehrdad می‌گوید:

    تیلور سویفت عالی نیست اما در حد خودشه!ً
    (حرف زدم نمیزدم بهتر بود*)
    چه کنم بیکاریه دیگه
    گفتیم یک نظرم اینجا بدیم!!!!!!!!!!!

  9. مهسا می‌گوید:

    یاسی جان حالت خوبه؟؟عکسا منو هم مذاب کرد ولی نگران حال تو شدم!!

    • یاس می‌گوید:

      الان تو کما بسرمیبرم اما فکر میکنم سارا جونم ب رحمت ایزدی پیوسته باشه زبونم لال

      • Mehrdad می‌گوید:

        خدا نکنه یاس خانم شما تو کما باشید(کیم کارداشیان بره تو کما)
        اگه حرفت که گفتی رفتی تو کما پس نگیری گریه میکنم!

      • یاس می‌گوید:

        وای ک چقد ماهی تو مهردادجون این ویژگیت ب آرش رفته! بخاطر شما سعیمو میکنم اما تیلور…
        اون پرانتزه هم آمین
        راستی شماهم سن آرش هستید؟

      • Mehrdad می‌گوید:

        من 15 سالمه آرش خان یک سالی ما رو پیچانیدن!
        البته به هول و قوه الهی*بنده فعلا» تا ایشون نیست هنر نمایی میکنم
        البته اونم بیاد ما تازه اینجا جا انداختیم جمعه است دیگه چی میشه کرد!
        ممنون از این که نزاشتی گریه کنم وگرنه داشتم شروع میکردم آبغوره گرفتن!!!
        راستی خیلی تشکر از تعریفتون بنده شرمنده شدم دستمال کاغذی هم اینجا نیست عرق صورتمو پاک کنم!
        اگه ما ماهیم شما شاه مایی اصلا» بدون تعارف تاج سر مایی.

      • سارا می‌گوید:

        یــــــــــاسه من زبوووونم از این همـــــــه زیــــــباییی قاصــــره
        نزدیــــــک بووووود سکته ارو بزنممممممم
        حالا هی تیم محبوبه منو مسخره کنننن
        عـــــــــــیب ندارررررره
        گهی زین به پشت، گهی پشت به زیـــــــن عزیـــــزممممممم
        اماااااا من واستون آرزوی برد رو دازمممم
        خودت که منو می شناسی
        مهم اینه که جوانمردی و بازی خوب انجااام بشه حالا هر تیمی که میخواد باشه

  10. مهسا می‌گوید:

    حتماً سارا جونت خوابه هنوز!
    یاسی جان از کما بیا بیرون با من حرف بزن خدا نکنه بری تو کما

  11. مهدي می‌گوید:

    خوبه ولي مدل مواش تو عكسايه 3 تا 5 خيلي افتضاهه. انگاري برق گرفتتش.
    دست شما ندرده ادمين جان.

  12. سارا می‌گوید:

    جااااااااااااااااااااااااااااااااااان عـــــــــــــــــــشــــــــــق مـــــــن تـــــــــیـــلوررررررررر
    چــــــــش و چااااااال همه باقالیـــــــاااا رو در آوردی عسلمممممم

    یــــــــه دوووونــــــه ای گـــــــــل من
    صدااااااات منو کشتـــــــــــــه
    چــــــشااااات درررررر به دررررم کـــــــرده
    عــــــــــروسکــــــــــم
    نفــــــــــــس کـــــــــــــــــش

    جمیعاً دست همه عوامل پشت صحنه و نویسندگان درد نکنه بابت این پست
    روحـــــــــــم شااااد شد

    • یاس می‌گوید:

      معلوم هست تو از سر صبحی کجایی.من اینجا مردمو زنده شدم فشارم رفته بود روی18-19 40درجه تب داشتم رفتم تو کما منتها جنابعالی تشریف نداشتید.باز خوبه مهسا جون بود دلداریم بده.اگه مهردادجون نبود ک منده الان تو کما تشریف داشتم

      سارایی تیلورو دیدی.من غش کردم………………..
      الهی کیمو پاریس واسش تکه تکه شن ب حق 14معصوم

      • سارا می‌گوید:

        الهی من بمیرم برااااات بابااااا خوووونه کارررر دارررره کاااارم بااااار داره دیگه خولاصه سرمون شولوغ پولوغه همشیره
        ایشاالله همشون بایکوت بشن بزودی
        14 معصوم واسه اینا کمه بگو به حق 24 هزار پیامبر

      • یاس می‌گوید:

        بینم مگه تو مزدوج شدی؟

      • سارا می‌گوید:

        نه داااااش ولی یه دونه دخمله خونه ام دیگه مامااااانم که دکوریه همه کارا رو میندازه گردن من حسابییی

      • یاس می‌گوید:

        من عمرا» دست ب سیاهو سفید نمیزنم.بابام کل کارارو میکنه

      • Mehrdad می‌گوید:

        Thank u Very much Yas

      • سارا می‌گوید:

        عزیزم واسه خودت میگما کار کن تو خونه یاد بگیری فردا میری خوونه شوو وَر یه چیزایی بَلَت باشی
        پس فردا افسوس میخوری که چرااا من خونه بابام آشپزی یاد نگرفتم
        بدبخت اوووون شوووووَر دلم براش کبابه

      • یاس می‌گوید:

        شوور چشش کور دندشم نرم.زن گرفته نوکر و کلفتم بره بگیره.من ک وقت همچین کارایی رو ندارم
        سارا برو پست پاریس

      • سارا می‌گوید:

        نامهربون نشو اون بیچاره ام آدمه
        من که دلم طاقت نمیاره تورو نمدونم
        خوندم فرنازو میگی دیگه؟

      • یاس می‌گوید:

        خیر اونی ک خونشون تو جردنه

      • سارا می‌گوید:

        خوندم حاجی رو از کجا میشناسی بلا
        نکنه جدی جدی آره؟

    • یاس می‌گوید:

      حالابماند.یک خشکه مقدسیه ک نگو.عمرا» توکت من نمیره

  13. مهسا می‌گوید:

    بهههههههههههههههه سارا خانم!! کجایی یاس بیا که دوسته جون جونیت اومد….
    گفتم شاید خوابی که نیومدی

  14. ساغر می‌گوید:

    شات3 نازه شيكه…
    ولي ديگه مدل موهاش خيلي تكراريه.
    مي سي

  15. Maneli می‌گوید:

    واي تيلر مثه عروسكه!!صداشم كه حرف نداره!!دوسش دارم

  16. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    باز همه گیر دادن به کیم؟
    عجباااااااااااااا

    از تیلور خوشم نمیاد
    فیس خاصی داره آرومه

  17. نگار می‌گوید:

    تنوع موهاش منو کشته

  18. مهسا می‌گوید:

    خودتو ناراحت نکن نگار جان احتمالا مدل دیگه ای بهش نمیاد

  19. bradley cooper می‌گوید:

    عروسکه
    خیلی خوبه
    خیلی ازش خوشم میاد
    چشماش انگار به جای مردمک ی قطره از اقیانوسو تو خودشون دارن
    خیلی عالیه
    من که عاشقشم
    بی نهایت خوبه
    من کلا» بلوندا رو خیلی دوست دارم
    چشم رنگیا رو دوست دارم
    کلا» همه خوبا رو دوست دارم

  20. شمیم می‌گوید:

    وااااای عزیزم مثه عروسکِ!

    زیاد از فیسایی که خیلی بور باشن خوشم نمیاد ولی تیلور یه چیزِ دیگه است!

    مــــــــاهه همه جوره به دل می شینه!

  21. mac می‌گوید:

    خیلی نازووووووووووووووووووووووووووو خوشگله.صداش هم بدنیس.ولی نمیدونم چرا به دلم نمشینه؟؟؟

  22. mac می‌گوید:

    نمشینه=نمیشینه

  23. khaT می‌گوید:

    چرا نظارت نميشه آخه!اينجا شده چت روم!!!! يكي بايد تذكر بده!!!
    تيلور تو عكس اول وحشتناك زشته! ابروهاش افتضاحه… ولي شاتهاي تو باغ خوبن!

  24. sara2 می‌گوید:

    عشق منه

پاسخی بگذارید

