فتوشاتهای جسیکا آلبا در شماره دسامبر 2010 مجله "Elle" آمریکا

فرستاده شده: نوامبر 5, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jessica Alba, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای جسیکا آلبا در شماره دسامبر 2010 مجله «Elle» آمریکا

دیدگاه‌ها
  1. asaljoon69 می‌گوید:

    اول

    • asaljoon69 می‌گوید:

      وای خدااااااااااا
      یه خانومه به تماااام معنا
      ناز
      جیییییییییگر
      خووششششششگل من
      چققد قشنگن شاتاش
      پر از رنگ و احساس…تو پپپیر نمیشی عززیییزم

      مرسسسسسسسسسسسی

  2. یاس می‌گوید:

    زشت بی خاصیت!

  3. ان شرلی می‌گوید:

    ئوسش دارم….مرسی.ولی جسی 1 کوچولو خسته نشون میده لاغر هم شده

  4. raana می‌گوید:

    kheili ghashang bod

  5. ان شرلی می‌گوید:

    توی شات2 چقد دهاتی افتاده….

  6. poya می‌گوید:

    شاتاش خوشکله ولی تینجیری هست خودشم خوشکله

  7. Mehrdad می‌گوید:

    من که عاشق جسیکا آلبا هستم
    خیلی عالیه
    راستی من همون franco santro هستم اسمم رو بخاطر سحر خانم عوض کردم
    سحر خانم اگه آواتر منم بده بگید عوض کنم…

  8. nemo می‌گوید:

    نعیم جان مرسی.
    ظهر آدینت به خیر و شادی.

  9. ghazal می‌گوید:

    faghat heykale zarifii dare

  10. pegah می‌گوید:

    خیلی نازه.

  11. marya.b می‌گوید:

    لباساش خوشگل بودن
    ولی بازم میگم به نظر من قیافش واسه فتوشات جذاب نیست!
    تشکرررررر

  12. مهسا می‌گوید:

    دقیقا در اولین نگاه به شدت دهاتی اومد به نظرم ولی ماها اینجا هر چی بگیم اونا بازم خوشبختن اگه به این حرفا میخواستن برن که دیگه اعتماد به نفسی واسشون نمیموند….

  13. love selena می‌گوید:

    چه شات های خوش آب و رنگی ….
    چشما و نگاهاش رو دوس دارم …
    لبخنداش ملیح و نازن ….
    موهاشم قشنگه …
    بعضی از لباساشم خوشمل بود …
    بازیشم واقعا علییییه …
    کلا عاششقشم ….

    مرسسسسسسسسسسی مرسی

  14. ava می‌گوید:

    خوشگل و خوش هيكل و هنرمند… شات 4 چقدر رويايي بود…

  15. ساغر می‌گوید:

    چه كت نازي…خوشمان آمد =-)مي دوزيييييييييييييم يعني مي دهيم بدوززززززززززززززند
    خيلي شاتاش خاص نبودن ولي زيبا بودن.4 يه جورايي خيلي قشنگ بود.
    م ي س ي

  16. فری می‌گوید:

    دوستش دارم ،معصوم ودوست داشتنیه.از بازیشم خوشم میاد.

  17. ان شرلی می‌گوید:

    من برگشتم کجایید بچه ها

  18. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دیوونشم

  19. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    قربونت برم عزیزم
    البته پیشاپیش

    چون 4شنبست تولدم خانم دکتر خوشگل

  20. مهسا می‌گوید:

    خیلی بدی ان شرلی !!
    حال منو که نمیگیری

  21. یاس می‌گوید:

    آنی جون قربونت برم منوتویی نداره ک! اینو دیگه همه فهمیدن شوکول من.
    آرکاجون منده حواسم هست ک 19م تولدته.

  22. نگار می‌گوید:

    خوشم نمياد ازش

  23. سپیده می‌گوید:

    پلک چشم راستش افتاده تر از چپش تو شات دوم کاملا قابل رویت در کل بد نیس ولی من از این قیافه ها دوس ندارم

  24. Maneli می‌گوید:

    بچه ها ميشه فركانس جديد mtv رو بهم بدين لطفا؟!!

  25. anna می‌گوید:

    آقا آدمین میشه اطلاعاتی از ریکی مارتین و دوقلوهاش به من بدین.خیلی مشتاقم که درباره اینا بیشتر بدونم.البته اگه براتون زحمتی نداره.

  26. bradley cooper می‌گوید:

    خیلی ازش خوشم میاد
    پوستش خدا دادی برنزس
    خیلی جیگره

  27. شمیم می‌گوید:

    آخی چه ناز شده تو این شاتا!

    اصلا به فیسش نمیاد شوهر کرده باشه و بچه داشته باشه،یه جورایی هنوز baby face !

    خیلی چهره ی دلنشینی داره!

    تو شات 3 و 6 فوق العاده نازه!

  28. khaT می‌گوید:

    جسيكا واقعاً خانومه. هم هيكل داره هم فيس فتوژنيك هم استايل هم شخصيت!
    خيلي خوب پيش ميره….اهل حاشيه نيست.هميشه هم بهترينه….
    تشكر فراووووووون

پاسخی بگذارید

