انتشار عکسهای جنجالی و خصوصی جسیکا آلبا

فرستاده شده: نوامبر 6, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jessica Alba, عكسهاي داغ
برچسب‌ها:

انتشار عکسهای جنجالی و خصوصی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا بازیگر کم حاشیه هالیوود،با انتشار عکسهای خصوصیش خبر ساز شد.

عکسها نامناسب برای محل کار

18+

+++++++

دوستان ميتونن براي ديدن سايت از دو آدرس زير استفاده كنند

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

 

چون در صورت ف ي ل ت ر شدن سايت ، در كمتر از دو ساعت آدرس جديد در دو ادرس بالا فيكس شده و مجددا سايت با همين دو آدرس بالا در دسترس خواهد بود

 

آدرس بعدي در خود وردپرس

https://celebdaily11.wordpress.com

دیدگاه‌ها
    • ان شرلی می‌گوید:

      مبارک

    • یاس می‌گوید:

      ب خبری ک هم اکنون ب دست من رسید توجه فرمایید:
      كريم باقري، كاپيتان پرافتخار باشگاه پرسپوليس در آستانه كسب عنوان محبوب ترين بازيكن جهان قرار گرفت.
      به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، سايت فدراسيون بين‌المللي آمار و تاريخ جهان كه هر سال براي انتخاب محبوب ترين بازيكن جهان نظر سنجي مي‌كند، امسال كريم باقري، كاپيتان سرخپوشان پايتخت را نيز در ميان كانديداهاي اين عنوان قرار داده است.

      در مدت كوتاهي كه از اين نظر سنجي مي‌گذرد كريم باقري از ميان 140 بازيكن كانديداي محبوب ترين بازيكن جهان،‌ با كسب 30416 راي در رتبه اول قرار دارد.

      و این درحالی است ک بازیکنان مطرحی چون کریس رونالدو و لیونل مسی ب ترتیب در رده های 8و10 قرار دارند

      بچه ها وا3 سربلندی نام ایران ب سایت زیر مراجعه کنید و ب آقا کریم رای بدید:
      http://www.iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

      • یاس می‌گوید:

        خاک وچوک!دیر گفتی نانی.من اول اومدم ببخشید

        اینا خجالت نمیکشن این همه چیز خوب وا3 عکسبرداری.جا قحط اومده!
        من ک میگم این صرفا» وا3 جلب توجه و رفتن روی جلد مجلات بوده.دیده هرکی ی جنجالی کرده رفته تو ویترین گفته بذار ماهم عقب نمونیم.زشت بیخاصیت!خجالت بکش…

      • ان شرلی می‌گوید:

        وای چقد عکسای زشتی بودن…اخری چرا شکلش اینجوریه

      • سارا می‌گوید:

        100% تایید می کنیمممم اساسی

      • ان شرلی می‌گوید:

        این که همیشه دخترش باهاش بوده!وای نکنه دختره عکس گرفته باشه از مامی و پاپی….پناه بر خدا

  1. سارا می‌گوید:

    هر دممم ازیـــــــن باااااااغ بـَــــــــری مــــــــــــــیرســــــــد
    فقط مونده بود جسی بره توو این کار

  2. مهسا می‌گوید:

    چه تابلو عملیه!!!! اندامش

    • ان شرلی می‌گوید:

      اومدی مهسا!!!!!من گفتم نیا واسه اداره مناسب نیست….خوب حالا که زدی تو کار این عکسا.عکس ملوس ناز پرت میکردی بیرون نه اینا رو.

  3. مهسا می‌گوید:

    من به رفتم و به باقری رای دادم….چون حقشه..مرسی یاس عزیز

  4. nimaMTV می‌گوید:

    چه شکمی داره :))

  5. مهسا می‌گوید:

    اومدم آنی جان..شرمنده دیر میام..چه عکسای …..وااااای

  6. مهسا می‌گوید:

    خواهش میشه یاسی جان……حیف که نمیشه راحت گفت!! توصیف کرد عمل زیبایی این خانم با نمک رو….

  7. نگار می‌گوید:

    بچه ها همه رفتن تو اين کا به جز ما عقب مونديم

  8. مهسا می‌گوید:

    نگران نباش آنی جون بالاخره منم باید چشم و گوشم باز شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Arash می‌گوید:

    آرش باز می گردد
    تو چه پست بد جوری
    گفتم آرش بهتر از بردلی است

  10. Arash می‌گوید:

    چه بد کاری کردا
    خودشو مثل ی بد کاره جلوه داد
    خیلی ناجوره افتضاست
    کاش این کارو نمی کرد
    من دارم سکترو میزنم
    هیکلش چه بد شده
    کاش اون عکس با شوهرش کامل بود 🙂

  11. Arash می‌گوید:

    خدایا شکر
    بریتنی جدیدا» این کارو ول کرده
    امیدوارم دوباره این کارو نکنه
    تا مثل همیشه عالی باشه

  12. سحر می‌گوید:

    حالا که چی مثلاً ؟ اینم این دخمل مثلاً سر به راه هالیوود ! که بعضی ها اینقدر سنگشو به سینه میزدن ! واه واه واه خدا به دور !
    عملیه ؟ عکس آخر انگار تو عالم هپروته ! اوردوز نکنی خواهر 🙂

  13. Arash می‌گوید:

    اگه پانکو دیده باشین اشتون توش جوابه چرا هاتونو میده
    میگه:
    پاملا اندرسون لخت شد و معروف شد
    پاریس هیلتون لخت شد و معروف شد
    خودشم یهو تی شرتشو در میاره میگه آخ جووووووووووووووون معروف شدم
    جسی هم از اون قبیل آدماس

  14. mhr1019 می‌گوید:

    اوه این که خیلی معروف بود نیاز نبود خودشو نشون بده حتمآ اتفاقی بوده

  15. سحر می‌گوید:

    مهرداد کجایی پس ؟ اومدم وبلاگت نبودی ؟ واست نظر دادم اما چرا نشونش ندادی ؟ 😦

  16. nimaMTV می‌گوید:

    نگار وله دخترا کن تو بیا به من بده عکساتو

    pm یاهو باز ها

    • نگار می‌گوید:

      ميخواستم بزارم ولي حالا که دخترا نميزارن منم نميزارم شايد فکر کنن من دختر خوبي نيستم

    • یاس می‌گوید:

      پیاده شو باهم بریم دیر اومدی زودم میخوای بری.گفتی ی آبی گل آلود شد ماهم ی ماهی بگیریم این وسط!!نه مستر.پاییز ماهیگیری ممنوعه!!!!!!!!!
      آقا نیما بهتون هشدار میکنم ک اینجا جای آدمای وقیح نیست.نگارم آدمی نیست ک دم ب تله افراد فرصت طلب و مکار بده.اینجا ی محیط صمیمیو پاکه ماهم مثل ی خونواده ایم
      نعیم ودانیل جون ی فکری ب حال این آقا بکنید

    • admin می‌گوید:

      دوست عزیز کمی در کامنت گذاشتن دقت کنید

  17. nimaMTV می‌گوید:

    lol
    بابا داشتم سر به سرش میزاشتم نگار که هیچ همش ماله خودت

    اخه یکی گفت دختر بدیه بکشش که تو نزاشتی کارمون یه تموم کنیم ما رو عکس نزرمو دادیم دیگه

    منم گفتم اگه می خواد بیاد یاهو نه اینجا ایدی یاهوم تو پروفایل یوزرمه

  18. یاس می‌گوید:

    اصلا»در شان ما نیست ک با همچین آدمواره ای وارد بحث شیم.دوستان بیخیال شن

  19. nimaMTV می‌گوید:

    یکم شوخی که از کسی کم نمیشه

  20. Mehrdad می‌گوید:

    خدایی من تو کار این بشر ها مانده ام.
    نمیدانم چه گویم.
    هر چه گویم باز که گویم
    جسی جان وارد اینکارا نشو
    وگرنه میشی شرمنده مثل فا… کیم شو
    البته قافیه نداشت مضمونیم نداش
    گفتیم این بعد از ظهری یه گلویی تازه کنیم
    البته کردیم
    شما نشدید!
    حیف سلب دیلی مدل صوتی نداره!
    راستی سحر جون و یاس خانم کجایید چرا نمیایید.
    ببینم آرش جان شما هنوز پای کامپیوتری؟

    • ان شرلی می‌گوید:

      من پای کامپیوترم…فشار همه افتاده

      • یاس می‌گوید:

        245.هه هه زیادشم هست.پرفسور پرسپولیس امسال تو مسابقه های آسیایی نبودش وگرنه الان طبق معمول سروتون بود.
        تو ک نگاه ب گذشته اذیتت میکنه.حال رو دریاب همین جدول لیگو بپا.
        تازشم اعتبار ی باشگاه ب طرفداراشه دوچرخه سواران حدود 20سال زودتراز پرسپولیس تاسیس شد اما حالا طرفدارای ما 20میلیون بیشترن.اینو من نمیگم تو همون سایتی ک آدرسشودادی نوشته

      • سارا می‌گوید:

        یاسه من تو حسابت از مهرداد جدااست واسه من فقط همینو بدون که اگه بخوام راجع به آمارو ارقام صحبت کنم می چسبید به طاق
        در ضمن تو داری لیگ برتر ایران رو با رده بندی فیفا مقایسه می کنی؟
        چشاااای در اومده رو عشق است

    • سارا می‌گوید:

      به به آق مهرداد چشممون به جمالتون مستفیض شد
      چه خبراااا
      وقت کردی یه سر به رنکینگ باشگاه های آسیا به این آدرس بزن
      http://www.iffhs.de/?10f42e00fa2d17f73702fa3016e23c17f7370eff3702bb1c2bbb6f28f53512
      باااشد که یه کم چشات وا شه و ببینی که افتخارات یعنی چی

      • Mehrdad می‌گوید:

        سلام سارا
        بله سر هم میزنیم
        اما ببخشید میشه تاریخ تاسیس تیم استفراغ (با عرض پوزش که اسم اصلیشو بیان نمودیم)چنده همین ممنون میشم…

      • Mehrdad می‌گوید:

        چی شد؟(منظورم ساراست)
        فقط یه تاریخ میخوام
        ممنون

      • سارا می‌گوید:

        به کوری چشم حسوووودا (لنگیها و کیسه حمومای قرمززززز) اس اس ما تو لیست 350 تیم باشگاهی آسیا هست و پی پی رفته غاز بچروووونه
        دقیقشو بهت بگم که کفت می بررره
        سال 1325 اینو گفتم که بدونی و واس همه بخونی و خودتم توش بموووونی

      • Mehrdad می‌گوید:

        1325 یعنی چند سال قدمت ریاضی که بلدی؟(میشه حساب کنی)
        راستی میدونی ما چرا تو این لیست نیستیم چون پارسال به لیگ
        قهرمانان نیومیدیم
        ولی امسال با قهرمانی در جام حذفی که بعضیا حذف شدن راهی آسیا شدیم
        تازه اون چیزی که شما دم از اون میزنی (نشانه ضعفتون داره)

      • سارا می‌گوید:

        چرااا شما پارسال به لیگ قهرماااناااان نیومدی آقایی که دم از ظعف های مااا میزنی

      • یاس می‌گوید:

        245.هه هه زیادشم هست.پرفسور پرسپولیس امسال تو مسابقه های آسیایی نبودش وگرنه الان طبق معمول سروتون بود.
        تو ک نگاه ب گذشته اذیتت میکنه.حال رو دریاب همین جدول لیگو بپا.
        تازشم اعتبار ی باشگاه ب طرفداراشه دوچرخه سواران حدود 20سال زودتراز پرسپولیس تاسیس شد اما حالا طرفدارای ما 20میلیون بیشترن.اینو من نمیگم تو همون سایتی ک آدرسشودادی نوشته

        1325 تاریخ تاسیس دوچرخه سوارانه نه استقچال.

        سارا من میگم بحث استقچال و سرورش تعطیل داره میونمون خط خطی میشه

      • admin می‌گوید:

        قابل توجه طرفداران فوتبال خواهشا بحث رنگها رو در این سایت راه نندازید

      • یاس می‌گوید:

        حالا شما ک رفتید چ گلی بسر خودتون زدید؟! آبروی هرچی تیم ایرانی بود از دم بردید.
        ما آمادگی نداشتیم نرفتیم بهتر از این بود ک بریم اونجا تو آسیا واسمون بخندن

      • سارا می‌گوید:

        اون دوچرخه سوارانی که میگی بوده که حالا شده اس اس اگه متوجه نمیشی برات توضیح بدم
        ببین خودت خواستیییییا
        بعداً نگی من کم آوردم

      • سارا می‌گوید:

        ما عرضه شو داشتیــــــــــــــم بریم
        اونااااااایی که دم از قلدری و تعصب میزنن کجااااا بودن اون موقع، حتماَ تیمی رفته بودن مااااه عسل طول سال رو

      • Mehrdad می‌گوید:

        اصلا» تیمی که به قول شما اینقدر افتخار(همش افتضاحه نه افتخار)
        داشته چرا از نفت آبادان میخوره؟
        راستی به علت خواهش آقای آدمین من بحث رنگ نمیکنم وفقط در مورد تیمم صحبت میکنم

      • admin می‌گوید:

        اصلا بحث فوتبالی در اینجا ممنوع چون ربطی به اینجا نداره
        خواهشا دیگه ادامه ندید

      • Mehrdad می‌گوید:

        خانم سارا چی شد جوابی ندارید؟
        از قبلش هم پیش بینی میکردم
        در کل میدونم کف کردید…
        غصه نخورین(قابل توجه تمام آبیها)
        اشکال از شما نیست اشکال از تیمتون میباشد
        فعلا» جدول عشق رو داشته باشه
        قرمزتــــــــــــــــه اســـــــــــــــــــــــــیدی

      • سارا می‌گوید:

        ایعنی شماااااا تاحاالااا طیب و طاهر بوووودینو تو لیگ برتر زااااییده شدینو تا الان یه دوونه گلم نخوردین

        فقط بخاطره گل روی ادمین دیگه جوابتو نمیدم

      • Mehrdad می‌گوید:

        چشم.
        ولی آدمین حان میشه دیگه حداقلش حداقلش تاریخ بازی ها رو تو نظرام اعلام کنم؟
        مثل نظراتی که به نام فرانکو میدادم؟

      • Mehrdad می‌گوید:

        ما یه دونه گل خوردیم اما شش تا من که یادم نمیاد تاریخ فوتبال ایران همین طور
        به خاطر آقای آدمین آخرین جمله رو خطاب ب شما سارا
        هر کی به راه خودش و طرفدار تیم خودش
        اما بدون این ره که تو میروی به ترکستان که هیچ به پوچستان است
        و با کمال تشکر از آدمین این پست آخرین پستی که توش بحث فوتبال میشه
        اما اگه کسی خواست بحث فوتبالی کنه به وبلاگ من Perspolishavadar
        بیاد البته باید یه blogfa. و یه com. هم بهش اضافه کنید
        پایان@@@@!

  21. یاس می‌گوید:

    ما همه همینجاییم.فقط آرش فکر کنم رفته ک فارسی رو پاس بداره!

  22. Mehrdad می‌گوید:

    اهههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بابا پس کجایید؟
    باشه اینجوریاست پس من چه کنم؟
    منم از فردا شاتهامو میدم بیرون …
    نمیدونم …
    ولی در هر صورت من موندم تو عکس شکمش گنده بود ولی فکر کنم اون عکس خودش نبود

    • Mehrdad می‌گوید:

      ببخشید میشه جایی یک فن برای جسی پیدا کرد؟
      بابا من خودم از فناشم
      اما با این تصاویــــر
      البته فکر کنم عکسی که شکم داشت جعلی باشه
      دیروز که اون شاتها از جسی تو وبلاگ اومد
      خیلی ازش بیشتر خوشمان آمد اما الان نمیدانم
      فقط یه سوال همه تون خدایی هــــــــــــــــنگ نکردید؟؟؟؟؟

  23. Arash می‌گوید:

    بچه حلا که همه شات میدن
    منم فردا شاتامو سر امتحان بیرون میدم

  24. Mehrdad می‌گوید:

    راستی ببینم آقا آرش نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟
    میخواهید دوتایی عکسای خصوصی وبرهنه مون رو بدیم!!!!!(آقای آدمین شوخیه ها )
    مطمین باش در رده بهترین های سال قرار میگیره@@@@!

  25. Arash می‌گوید:

    وحشتناکن
    ببینم مهرداد از دیروز تا حالا که ندیدمت چرا این قدر ******* شدی
    این حرفا چیه می خوای دستس دستی یوزرت بسته شه

  26. شمیم می‌گوید:

    واااااا جسی تو هم؟!!

    قـــــضیه ی این عکسِ سوم چیه؟!!

    از جسی بعــــید بود ولی خوب این چیزا واسه اونا عادی شده!

  27. cyrus68 می‌گوید:

    اینم داره جلف میشه

  28. marya.b می‌گوید:

    وااااااااااای بیچاره یعنی کار کیه!!!!؟
    پسره خودش عکسا رو گرفته، یعنی از دستش در رفته!!!!!؟
    ولی واسه اینا که این چیزا عادیه
    چرا هیکلش اینجوریه؟ خیلی بد شده!

  29. ava می‌گوید:

    اي بابا!

  30. khaT می‌گوید:

    اي خدا! از اين خانوم تر پديدا نكردن ….بنده خدا.خوب هركسي ميتونه از اين عكسها داشته باشه! اينا وااسه قبل به دنيا اومدن دختره.حاملگي! در هر صورت.اميدوارم يه شكايت درست حسابي از كسي كه عكسهارو پخش كرده بكنن..خيلي دوس دارم اين خانواده رو…

پاسخی بگذارید

