کاترین هیگل و دختر خوانده اش بر روی کاور شماره دسامبر 2010 مجله "W"

فرستاده شده: نوامبر 6, 2010 توسط Admin در Celebrities, Katherine Heigl, Magazine
برچسب‌ها:,

کاترین هیگل و دختر خوانده اش بر روی کاور شماره دسامبر 2010 مجله «W»

عکسی از کاترین هیگل بازیگر 31 سال آمریکایی و دختر خوانده 23 ماهه کره ایش نایج بر روی جلد شماره دسامبر 2010 مجله «W»

همسر کاترین هیگل،جاش کلی یک آهنگساز میباشد.این زوج که علاقه ای به بچه دار شدن نداشتند این دختر کره ای را به فرزندخواندگی گرفتند.

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    ایشالله به زودی عکس منو دخترم یاس میره روی کاور جام جم

  2. Arash می‌گه:

    beautiful

  3. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    از عکس خوشم نیومد

  4. سحر می‌گه:

    دختر خونده اش خیلی بانمک بود ! با آنی موافقم خیلی چشمای غمگینی داره !
    چهره بچه هه جون میده برای نشان دادن غم و فقر بشری ! خوراکه اینجور فیلماست چهره اش !

    • Mehrdad می‌گه:

      سلام سحر جون من تو پست عکسهای خصوصی آلبا
      که گفتی کجام جوابتو دادم
      من اومدم کاری داشتی عزیز؟
      راستی نظرتو دیدم جالب بود وقشنگ مثل نظرایی که تو اینجا میدی
      تاییدش کردم
      از دستم دلگیری؟از دستم نارحت نشدی که؟؟؟؟

    • ان شرلی می‌گه:

      مرسی سحر جون

      • سحر می‌گه:

        من فکر میکنم خیلی ازت بزرگتر باشم مستر مهرداد ! حدود یه ماه دیگه 23 سالم میشه !

      • Mehrdad می‌گه:

        آره سحر…
        من یه 6 و 7 سالی باهات تفاوت دارم
        راستی سحر خانم تولدت چه موقه است که ایشالله یه جشنی برات تو
        سلب دیلی بگیریم؟
        من 2 آذرم.

      • سحر می‌گه:

        ای بابا پس تقریبا با همه تولدمون ! من 4 آذرم !

      • Mehrdad می‌گه:

        عالی شد بالاخره اگه سنمون اختلافش به قول یاس جون نجومیه اما
        تولدمان همش 2 روز فاصله داره
        خدایی انتظار داریم یه جشنی گنده ای اینجا برپا کنیم!!!!
        یاس خانم شما کدوم ماهی؟

      • یاس می‌گه:

        آدم تو کف حافظه هاتون میمونه همین 2روز پیش بود ک شما تو ی پستی تاریخ تولداتونو بهم گفتین.
        راستی سحر کامرانe هومن اینا هم متولد 4آذره

      • Mehrdad می‌گه:

        کدوم پست بابا میدونی ما که عقلمون ارور میده
        یکم راهنمایی کن!

      • ان شرلی می‌گه:

        3اذر ما هم 1 تولد داریم….بین مهرداد و سحر

      • یاس می‌گه:

        دقیقا» نمیدونم همون پستی ک سحر از گاندی وخودشو عمرشو ایناحرف زده بود

      • Mehrdad می‌گه:

        ان شرلی و اقعا» یه کار کردی نه من بسوزم(من به جهنم)
        نه سحر جون(البته چشم حسود بترکه خدا نکنه دشمنای یاس و ان شرلی و سحرو خودم وآرش بمیرن)
        تولد ان شرلی کیه؟

      • ان شرلی می‌گه:

        20اسفند عزیزم

      • Mehrdad می‌گه:

        ایول تولدتون اینجا رو میترکونیم عسیسم!
        ###$$$$$
        البته بگم پیشتاپیش تولدت مبارک!!!!!
        من که پول ندارم وگرنه برات یه کادو میخریدم***××××&&**@@!

  5. یاس می‌گه:

    این زوج که علاقه ای به بچه دار شدن نداشتند این دختر کره ای را به فرزندخواندگی گرفتند.

    حالا چ سر ب کلاه چ کلاه ب سر.گرفتن مارو! بچه بچس حالا مال خودت باشه یا مال 1ی دیگه مهم زحمتشه ک کی تقبل کنه!
    درضمن بچهه خیلی زشته.خوشم نیومد ازش.اینا ک اوردن ی خوشگلشو میاوردن

    • ان شرلی می‌گه:

      یاس جون دختره نشون میده که پدر و مادرش خیلی بدبخت بودن…گناه داره

      • یاس می‌گه:

        بدبخت ندیدی! ک این در برابرشون شاهزادس.بیا برو خانی آباد خودمون اینقد از این بدبخت تر هست.بعد بشین تا صبح گریه کن(البته گریه نکنی ک من طاقت اشک تو رو ندارم)

      • ان شرلی می‌گه:

        این که توش شکی نیست….قربونت برم الهی نانازی.ولی دلم واسش سوخت اینجوری که دستاشو دراز کرده….داره میگه نجاتم بدین!!!!!!!!!!!!1

    • سحر می‌گه:

      مهم نفس قضیه اس ! اینکه خوشگله یا نه که مهم نیست ! اگه کسی خشگل نبود حق زندگی نداره ؟ یکی از دلایلی که یه بچه خوشگل انتخاب نکردن ممکنه این باشه که میگن از چهره که شانس نیاورده حداقل از پدر مادر شانس بیاره !
      ما از کجا میدونیم ؟ شاید بچه دار نشده اصلاً و اینجوری میگه که نمی خواستیم !

      • سحر می‌گه:

        مسلماً تو هر کشوری بدبخت پیدا میشه ! تو از کجا میدونی این بچه بدبخت تر نبوده ؟

      • Mehrdad می‌گه:

        ولی مهم اینه که باز حداقلش یه بچه رو واسش خونه و غذا
        و امکانات فراهم کردن موعضلی که در جامعه ما به وجود اومده اینه که
        اصلا» بهم توجهی نداریم…

      • یاس می‌گه:

        من حرفمو پس میگیرم چون جدی نگفتم!
        یاد بچه های ایرونی ک میفتم قلبم دردمیگیره! ببخشید

      • ان شرلی می‌گه:

        وای نعیم نیاد بگه…از این بحثا نکنید.نظر بدین برین!!!!!!نعیم جان اینجوریه که من میگم

  6. Arash می‌گه:

    برای فردام دعا نمایید

  7. نگار می‌گه:

    حالا چرا کره؟؟؟

  8. Mehrdad می‌گه:

    شنوندگان عزیـــــــز توجه فرمایید:
    خرمـــــــشهر را خــدا آزاد کرد!
    @@!

    • یاس می‌گه:

      ببین مهرداد!باهمه شوخی با اینام شوخی؟! اینارونداریم.من رو خون شهیدا و عذاب جانبازا و روح اسرا خیلی حساسم.نگو اینا رو تورو قرآن ناراحت میشم

      یاد حرف شهید باقری افتادم ک تو وصیتنامش نوشته بود.خواهرم سرخی خونم رو ب سیاهی چادر تو میسپارم.اما حالا…

      • Mehrdad می‌گه:

        چشم بخاطر روی گل شما چشم.

        من خودم عاشق دلیران ایرانم
        از شهیدان باقری و باکری و همت بگیر تا آرش کمانگیر و کوروش کبیر

        گفتیم یه مزاحی بکنیم
        ولی اگه ناراحتتون میکنه از همگی معذرت میخوام.

      • سارا می‌گه:

        می بینم که همچینم که نشووون میدادین با هم تفاااهم ندارین یاسی خانوم
        مارو که به کل دادی به فنا
        خداحافظ همین حالا

      • Mehrdad می‌گه:

        خدانگهدارت اما چرا ؟
        ما با هم دوستیم یاس و من و تو
        حق نیست بخاطر یه 2 تا تیم از هم قهر کنیم.

      • یاس می‌گه:

        صبر کن سارایی من .خدا اون روزو نیاره.دشمنات فنا شن ب حق علی.منظورت چیه عسیسم؟

      • Mehrdad می‌گه:

        سارا جان حالا اصلا» ابی مفتخر
        چرا قهر میکنی این بیجنبگیها و کم جنبیگیها رو در نیار
        حداقل بخاطر دوستت یاس

      • Mehrdad می‌گه:

        اگه یاس ناراحته من میرم……..

      • سارا می‌گه:

        آق مهرداد این چیزایی که گفتی بی برو برگرد تو کَته من نمیره باورت نمیشه از یاسی بپرس
        من انقد مرام دارم که از دست شما که حداقل 10 سال ازم کوچکتری دلخور نشم، منو قهههههر؟

      • یاس می‌گه:

        سارا اصلا»میخوای بگم اونی ک خونش توجردنه فدات شه؟
        اگه دلت راضی میشه بگو؟

        مهرداد تو چرا داری دری وری میگی؟!من چرا ناراحت باشم!

      • یاس می‌گه:

        بابا تو ک منو نصف جون کردی دختر!

      • سارا می‌گه:

        چرااااا بیخود پای اون بدبختو می کشی وسط یاسی؟؟؟؟
        مهرداد مثل دادش کوچیکه خودم اصلاَ
        دلم براش میسوزه که داره بهترین سالهای عمرشو پای این تعصب بازیا میسوزونه
        منم مجبور شدم باهاش کل کل کنم وگرنه من کجا و کل کل کجااا
        آخرم آرزو میکنم هر کی حقشه برنده بشه حالا هر کی میخواد باشه

      • یاس می‌گه:

        حالا من ی چیزی پروندم تو باورت شد.اینو گفتم از دلت درارم وگرنه من 1تار موشو ب همه دنیا نمیدم

      • سارا می‌گه:

        پس ببین مرامه منوو که ننداختمت تو حچل؟
        حالااا بازم هی به تیمه مورد علاقه من تیکه بندااز خودتو اوووون دووووستتت

      • یاس می‌گه:

        سارا تو اینو با تیم مورد علاقه مقایسه میکنی؟! این اصلا»ربطی ب تیم نداره.قضیه شخصیه

      • سارا می‌گه:

        اتفاقاً خیلی هم مربوطه، ببینم تو دوست داری یا خوشت میاد من جلوت به اونی که خونش تو جردنه بد و بیراه بگمممم؟

      • یاس می‌گه:

        سارا اومدی نسازی! چ ربطی داره اینا بهم؟!

      • سارا می‌گه:

        جفت اینا جزو علاقمندی های منو تو هستن
        من ناراحت میشم اصلاَ تو رو دیگه نمیدونم هانی
        جولو من دیگه راجبه اس اس بد نگیا
        اصلاَ هرکی اینکارو بکنه نشوووونه بی تربیتی و بی ادبیش میشههههه هاااا
        به مهردادی ام بگو ملتفت بشه چه جلو رو چه پشت سرم ببینم بهش بد میگین فاتحه این دوستیو میخونمممماا
        والسلام

      • یاس می‌گه:

        چ خشن!

      • سارا می‌گه:

        همینه که هست

      • یاس می‌گه:

        بد جنس!

      • سارا می‌گه:

        دیگه هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد دیگه
        زورت که نکردم میخوای بخواه و گرنه….فاتِحَــــــــــــــــــــــه

      • یاس می‌گه:

        سارا داشتیم؟! سر قضیه سعیده یادت رفت من چ بزرگوارانه گذشت کردم!
        حالا تو هی گیر دادی ب ناموس ما و من هیچی نمیگم!

      • marya.b می‌گه:

        احتمالا به خاطر رنگ سرخش یادت مونده!!! 🙂

      • سارا می‌گه:

        هی من میخوام با اخلاق باشم این دو تا وروجک میرن رو اعصابه من marya.b جان

  9. Mehrdad می‌گه:

    یاس جون ان شرلی عزیز سحر خانم آرش جان نگار خانم
    هر جایی که هستین شاد باشید
    انشالله 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
    بهار از عمرتون بگذره همیشه شاد باشید
    این آرزوی قلبیمه

    • یاس می‌گه:

      من 30مهرم.
      وا اینهمه عمرو میخوام چ کنم؟! هر سال ک میگذره کلی ب جهنم نزدیکتر میشم و از بهشت دور.ولی در کل دوست دارم اونقدی عمر کنم ک کسی ازم خسته نشه

  10. Mehrdad می‌گه:

    حیف که تولدت گذشت.
    منم باهات موافقم در مورد سن.

  11. شمیم می‌گه:

    از کاترین زیاد خوشم نمیااااد ولی این دختر خوانده اش خیلی خیلی بانمکِ عزیزممممم آدم دلش میخواد قورتش بده!!

  12. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    اینجا قسمت نظره یا اداره ثبت احوال؟

  13. marya.b می‌گه:

    ای بابا انقد طول کشید تا بیام پایین اصلا یادم رفت چه نظری می خوام بدم و قضیه چیه!!!!؟
    در مورد این خانم بگم که کاترین با کلاسه ، بچم بانمکه ولی 2 سوال مطرح میشه که:
    1. اینا که بچه نمی خواستن؟(شاید خانم حاملگی واسشون سخت یوده!)
    2. چرا کره واقعا؟( شاید می خواستن آسیایی باشه)

  14. mhr1019 می‌گه:

    خودش که خیلی دوست داشتنی ولی بچه, چی بگم والا

  15. sara23 می‌گه:

    man koreeei dost daram

  16. Arash می‌گه:

    اکنون که بنده این نظرو میذارم شما همه خوابید
    (اکثرتون)
    من حتما» راس ساعت 3:15 اینجا خواهم بود

  17. Arash می‌گه:

    منم تولدمو بگم؟؟؟؟؟

  18. khaT می‌گه:

    چه دختر نازي انتخاب كرده!

  19. love selena می‌گه:

    نازییییی …
    چه عکس زیبایی بود ….
    کاترین و دخترش هر دو چهره ی ناز و با نمکی دارن ….
    دخترش چهره خیلی مظلومی داره ….
    چهره خود کاترین هم توی این عکس خیلی مادرانه افتاده …

    در کل عکس فوق العاده ای بود …

    ممنونم

  20. sara می‌گه:

    نازي . چه بچه ي كوپل و نازي داره.

پاسخی بگذارید

