آلبوم جديد مايكل جكسون يك ماه ديگر منتشر مي شود

فرستاده شده: نوامبر 7, 2010 توسط دانيل در Celebrities, News
برچسب‌ها:,

آلبوم جديد مايكل جكسون يك ماه ديگر منتشر مي شود

آلبومي از آهنگ هاي «جديد» مايكل جكسون تا ماه آينده ميلادي به بازار خواهد آمد.

اين آلبوم كه عنوانش «مايكل» است، شامل آهنگ هايي مي شود كه اين ستاره رقص و موسيقي پيش از مرگش در ژوئن 2009، مشغول كار روي آنها بود و پس از مرگش تكميل شده است.

آقاي جكسون پيش از مرگ، با چند ستاره پاپ از جمله ويل.اي.ام (Will.i.am)، ايكان (Akon) و نه يو (Ne yo) همكاري مي كرد

ولي ويل.اي.ام در ماه اوت امسال گفت كه انتشار اين آهنگ هاي ناتمام «بي ادبانه» است چرا كه جكسون نيست تا نتيجه كار را تاتييد كند.

بسياري از طرفداران پروپاقرص مايكل جكسون نيز از انتشار اين آلبوم ناخشنودند.

در فيسبوك، گروهي با عنوان «مايكل؛ همين نبود (This was not it) » راه اندازي شده و طرفداران مايكل جكسون در اين گروه، اين آلبوم را آلبومي دانسته اند با «آهنگ هاي نيمه كاره يا آهنگ هايي كه مايكل هرگز حاضر نمي شد توسط سوني منتشرشان كند.»

يكي از آهنگ هايي كه تاكنون جايي شنيده نشده است، با عنوان «خبر فوري» (Breaking news) از روز دوشنبه به مدت يك هفته در سايت رسمي اين ستاره موسيقي قرار خواهد گرفت.

به گفته سوني، اين آهنگ در سال 2007 در نيوجرسي ضبط شده و «به تازگي نهايي شده است.»

آخرين آلبوم مايكل جكسون حدود يك دهه پيش با نام شكست ناپذير (Invincible) منتشر شد.

در بيانيه اي كه سوني منتشر كرده، آمده است: «فرايند خلاقيت هيچ گاه براي سلطان پاپ كه همواره در پي آلبوم بعدي اش بود، متوقف نشد

«مايكل جكسون در همه جا به نوشتن و ضبط آهنگ مي پرداخت، از خانه يك دوست در نيوجرسي گرفته تا استوديوهاي لاس وگاس و لس آنجلس. او از همكاري تعدادي هنرمند كه خودش دستچين كرده بود استفاده مي كرد.»

ويل.اي.ام در گفتگو با خبرگزاري آسوشيتدپرس گفت:» او آدم ايده آل گرايي بود، و اگر زنده بود، اين آلبوم را به اين صورت نمي پذيرفت.»

«به نظر من اين آلبوم هيچ وقت نبايد منتشر شود. او كه بخشي از اين فرايند نيست، پس آنها دارند چكار مي كنند؟ چرا آلبومي را به اين شكل بيرون مي دهيد؟»

«چون او دوست من بود، من فكر مي كنم اين كار بي ادبانه است. مگر كارهايي كه خود او در زمان حياتش به دنيا هديه داد چه ايرادي دارد.»

در اكتبر گذشته، آهنگ ناشنيده ديگري با عنوان ‹همين است› (this is it) در مجموعه اي از آهنگ هاي برگزيده منتشر شد.

مايكل جكسون بيست و پنجم ژوئن سال 2009 در پنجاه سالگي درگذشت.


دیدگاه‌ها
  1. cyrus68 می‌گه:

    خدا رحمتش کنه.عاشقشم مخصوصا اهنگ bad ,thriller,beat it .یه شایعاتی هست که نمرده.امیدوارم واقعی باشه هرچند که بعیده!

  2. fahime می‌گه:

    hala ke morde ham az dastesh khalas nashodim meymoon!

  3. سعیده می‌گه:

    ۀهنگ های تاپش رو تو دهه 80 و 90 خوند ولی باز با این حال همیشه یه نسل از خودش جلوتر بود و اگه کسی واسه اولین بار آهنگ هاشو گوش بده فکر میکنه همین دیروز خونده

  4. cyrus68 می‌گه:

    دانیل جان از tatu خبر و اهنگ بذار.mer30

  5. khaT می‌گه:

    خدايي كليپهايي كه ميساخت هنوزم قشنگن!هميشه ايده‌هاي خوب داشت….

  6. یاس می‌گه:

    زندگی پس از مرگ ک میگن همینه!
    هیچوقت مایکلو دوس نداشتم

  7. مهسا می‌گه:

    دنیل جان لطف میکنی بری تو قسمت درباره سایت؟؟

  8. سحر می‌گه:

    خدا خیلی خیلی بیامرزتش ! من یه عمو دارم که عاشقشه ! تا همین چند وقت پیش هم ما مسخره میکردیم و میگفتیم عمو مایکل ! از بس عموم دوستش داشت !

    • ان شرلی می‌گه:

      باور کن سحر جون وقتی مرد مامان ا دوستم حلوای ختم درس کرد به همه داد

      • ava می‌گه:

        آني جون منم براي فوتش و تولدش همين كارو كردم … با وجود اينكه تاحالا حلوا درست نكرده بودم ! ولي انقدر همه مي دونستن كه دوسش دارم كسي زياد تعجب نكرد … واسه فوتش دوستايي كه n سال بود خبرشونو نداشتم ،يا تو فيس بوك يا شمارم رو پيدا كردن و بهم تسليت گفتن…

      • سعیده می‌گه:

        دست گلش درد نكنههه

    • سارا می‌گه:

      خداییش تک بود، تا آخره دنیا هیچکس نمیتونه به گرد پاش برسه، روحش شااااااد، یااااادش گراااااامی

  9. ava می‌گه:

    مايكل بزرگترين عشق زندگيم بود ، از 12 سالگي تا الان كه 27 سالمه … و تا آخر عمرم … هيچكسو تا الان مثه اون دوست نداشتم … با دونه دونه آهنگاش زندگي كردم ،‌مي تونم بگم 90% رو حفظم و تمام كليپ ها ، اجرا ها و اينترويو هاي معروفشو دارم …فوتش هم از بدترين اتفاقاي زندگيم بود ، مخصوصن كه هميشه آرزو داشتم ببينمش كه آرزو به دل موندم …

    بچه ها شرمنده ولي اين ديگه برام مثه بقيه نيست …هر كي بهش چيزي بگه ، جوابشو مي دم

  10. ava می‌گه:

    miss u michael … u always wanted 2 «heal the world» …but it seems the world doesnt want 2…
    rest in peace , I know u do …

  11. سعیده می‌گه:

    حالا كه مرده همه عاشقش شدن قبل از اينكه بميره به يكي مي گفتي مابكل جكسون پيش خودش مي گفت يارو عجب جواديه

    • سارا می‌گه:

      میدوونی چرا تا وقتی زنده بود همه به قیافش نگاه میکردن و پشیمون میشدن برن ببیننن واقعاً چه افتخاراتی کسب کرده
      اما حالا که میون ما نیست فقط کاراش موندن که سر تاسرش رو میشه بهش افتخار کرد

      • سعیده می‌گه:

        موافقم باهات سحر جون چون الان فقط هنرش مونده
        ولي خيلي دلم براش ميسوزه با اين همه شهرت زندگي كه ميخواست داشته باشه رو نداشت خيلي اذيتش كردن خيلي
        من خودم به شخصه با تمام حاشيه هايي كه داشت هميشه قبولش داشتم

      • سارا می‌گه:

        همینه دیگه روزگار
        همیشه آدمای معروف پر حاشیه میشن
        اصولاً هر کی پر طرفدار باشه حرف پشت سرش زیاده

    • ava می‌گه:

      سعيده اين حرف شما راجع به تينيجر هاست ، چون به هر حال هر كسي يه زماني تو اوجه كه پركاره ، يكي كه تو زمان كم كاري مايكل ، تازه به سن موزيك بازيش رسيده ، خوب معلومه نمي تونه درست بشناستش ، حقم داره ،جذب خواننده هايي مي شه كه تو اوجن و تازه مد شدن ولي متاسفانه بعد فوتش تازه يه عده فرصت پيدا كردن كه بشناسنش ، هرچند يه عده هم هنوز اين فرصتو به خودشون ندادن !… خلاصه من خيلي خوشحالم كه فرصت داشتم و ، انقدر خوب مايكل رو مي شناسم و چون از موسقي هم سر در ميارم ، دركش مي كنم ، چون همچين چيزي تكرار نمي شه ، مثل الويس …

      • یاس می‌گه:

        من بعید میدونم ک این مرده باشه

      • ava می‌گه:

        چرا ياس … متاسفانه اين اتفاق افتاده … اگه واسه اون خبر اوايل كه اومده بود مي گي … يه سايت كه بعدا سو شد ، واسه اينكه قدرت تكثير خبرشو تخمين بزنه ، با گذاشتن يك كليپ كوتاه اين شايعه رو ساخت … كه متاسفانه فقط شايعه بود.

  12. راحله می‌گه:

    من عاشق خودشو کاراش بودم

  13. Arash می‌گه:

    این مرد زور مرد
    هنوز دنیا عطش صداشو داره
    هنوز دنیا دیوونه ی رقصشه
    هنوز مردم منتظرن تا ببینن با آلبوماش چه میکنه
    چه کسی بود که برای کمک به نیاز مندان همه افراد خواننده معروف رو جمع کرد تا آهنگ بخونن
    بی نهایت عالی بود
    من هنوز عاشق blood on the dance floor هستم
    هنوز وقتی اجرای مشترکشو با بریتنی اسپیرز میبینم کیف میکنم
    وقتی که به بریتنی میگه خیلی دوسش دارم و بریتنی هم میگه اونم همین حسو داره
    هنوز به یاد لحظه ای هستم که مدونا بانوی بی همتای موزیک در باره ی مایکل
    تو Mtv دکلمه ای می خونه
    مایکل هنوز که هنوزه دوست دارم
    ای سلطان پاپ

    • Arash می‌گه:

      زور =زود

    • ava می‌گه:

      compeletly agree with U
      اجراي we are the world واقعا تاريخي و فوق العاده بود … به خاطر شكوه مايكل بازخوني و تغييرش براي هايتي هم با خواننده هاي جديد واقعا عالي از كار در اومد … اجراي تك تك خوانند ها تو مراسم memorial مايكل هم بازم دقيقا به خاطر اينكه خدا خيلي دوسش داره عالي و تاثير گذار بود ، مخصوصا I’ll be there مايكل كه همون اول مراسم مارايا كري اجرا كرد و اجراي usher … سخنراني مدونا توي mtv music awardsو تقديرهايي كه توي awardsهاي بعد از فوتش ازش شد هم خيلي زيبا بود …

  14. Arash می‌گه:

    مایکل خیلی دوست داریم

  15. love selena می‌گه:

    خدای من ….
    مایکل جکسون…. برای دنیای موسیقی این اسم واقعا اسم مقدسیه ….
    من که به شخصه عاشششششششقششششم ….
    عاشق اون رقص تک و اون صدای زندگی بخشش ….
    واقعا که این سلطان پاپ تکرار نشدنیه …..
    آهنگاش هیچ وقت قدیمی یا خسته کننده نمیشن ….
    هیچ گاه صداش از توی گوش طرفدار هاش پاک نمیشه ….
    هیچ وقت رقصش از خاطر ها نمیره …
    اون فریاد های گوشنوازش (!) هیچ وقت دنیای موسیقی رو ترک نمی کنن…
    ممکنه خودش رفته باشه و دل خیلی از ما طرفدار ها رو شکونده باشه ….. ولی چه میراثی بهتر از صدای جاودانش میتونست باقی بزاره ؟؟؟؟
    این مرد معرکه و دوست داشتنی از معدود کسانی که باعث شد من غرورم رو بشکنم و جلوی بقیه زیر گریه بزنم ….

    مرسی واقعا ممنونم

    • love selena می‌گه:

      آوا جان ، آرش عزیز و سعیده گلم نظراتون رو واقعا تحسین میکنم

      ممنون از نظرای خوشگلتون

      • ان شرلی می‌گه:

        وقتی که بارون میرزه منو با چشمات میبینی..منو با چشمات میبینی

      • ان شرلی می‌گه:

        اوا این شعرو بهت تقدیم میکنم تا هر وقت دلت گرفت واسه مایکل…اینو بخوونی یاد من بیفتی که حال الان تو رو توی اون لحظه میفهمم:1همسفر1 عاشق اسم منو صدا کرد/گفت از تو تا تو شاید راه درازی باشه؟/حوصله کن عزیزم/این همه بی حساب نیست/بین تو و اسمون/شاید 1 رازی باشه

      • Arash می‌گه:

        عسل خانم 0اسمتو درست گفتم؟)
        شما نظرات عالی و بی نظیرن

      • love selena می‌گه:

        مرسی آرش جوووون ….شما همیشه به من لطف داری ….
        ولی اسم من «غزل» گلم … (از اسمم متنفرم …. همون عسل بگی بهتره !!!)

        آنی خانووومم شعرت خیلی قشنگ بود … خوشگل خانووووم

      • ava می‌گه:

        مرسي غزل خانوم عسل 🙂

      • ava می‌گه:

        آني جون گل …شعرتو نشنيده بودم ، ولي يادداشت كردم … مرسي عزيزم …همه اينا به خاطر مايكل عزيز كه هميشه باعث دوستي و نزديكي مي شه …

      • ان شرلی می‌گه:

        خیلی منتظر بودم که بیای…خدا رو شکر که اومدی..این شعر و شهرزاد سپانلو خونده..خیلی دوسش دارم.پیشنهاد می کنم حتما گوش بدی(اسم اهنگه از من تا من)توی سایت perssong.comدانلود کن.قربونت برم

      • ava می‌گه:

        آخي … حتما همين الان دانلود مي كنم آني گلم …مرسي …

  16. ان شرلی می‌گه:

    وای چقد منتظر بودم..که بیای توی سلب دیلی…خیلی ناراحتم باهات بد حرفیدم..اسم من مریم نیست عسل جون

    • ان شرلی می‌گه:

      باور کن دوس داشتم میمردم ولی اینجوری بهت نمی گفتم..معذرت میخواهم…لطف داری بیبی(مال اهنگ شهرزاد سپانلو هستش)

      • love selena می‌گه:

        نه گل خوشگلم ….. چرا بمیری ….. ؟؟؟؟؟
        من اصلا از حرفت ناراحت نشدم خوشگل خانوووومی …..
        نیازی هم به معذرت خواهی نیست …..

      • love selena می‌گه:

        من باید ازت معذرت خواهی کنم عسیسم …..
        ببخشید اگه تند جوابت رو دادم جیییییییگر ….

      • یاس می‌گه:

        شوکول چند دفعه دیگه باید بگم تا دیگه این حرفو تکرار نکنی؟!

      • ان شرلی می‌گه:

        بابا دیگه اینجا نیاز بود بگم!چون احساس گناه میکردم خیلی زیاد…عسل جون خیلی دوست دارم..هیچوقت لطفتو فراموش نمی کنم(غزل جون)

  17. نگار می‌گه:

    اين که مرده بود

  18. شمیم می‌گه:

    یـــــه لحظه وقــــتی تیتر رو خوووندم به مُردنـــــش شک کردم D:

    هر آهنــــگش پر از خاطره است،صــــداش و کلیپاش و آهنگاش تکرار نشــــدنیِ.

    خــــدا رحمتش کنه بـــــی نظیر بود بیشترِ ما بعد از مرگشون تازه به یادشون میافتیم من که خودم بعد از مرگش تازه فهمــــیدم چه هنـــرمندی بود!!

  19. ava می‌گه:

    آخي … عزيز دلم … امروز آهنگ breaking news رو كه از اين آلبوم ريليز شده گرفتم … قشنگ بود و البته ناراحت كننده …ياد آهنگ tabloid junkie افتادم .

پاسخی بگذارید

