جديدترين شات هاي آدريانا ليما براي ويكتوريا سكرت

فرستاده شده: نوامبر 7, 2010 توسط دانيل در Adriana Lima, Celebrities, Fashion, Victoria Secret
برچسب‌ها:, ,

جديدترين شات هاي آدريانا ليما براي ويكتوريا سكرت

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    ا و ل

  2. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    فیسش خیلی بد شده
    شاتای جالبی نبود

  3. sara می‌گوید:

    چقدر لباساش خوشگلن.ولی ژستاش بیشتر عشوه الاقین تا شات!

  4. ویکتوریا می‌گوید:

    ]چرا این شکلی شده این

    اصلا شاتهای جالبی نبود

  5. سعیده می‌گوید:

    با همتون موافقم فيسش خيلي قشنگ تر از اين حرفاست
    ايكاش ويكتوريا سكرت تو ايران نمايندگي داشت (زهي خيال باطل )

    • یاس می‌گوید:

      من خودم نمایندگیشو میگیرم.حالا ببین!

    • صبا 222 می‌گوید:

      عزیزم تو تندیس نمایندگی داره حالا شاید اونقدر رسمی و انحصاری نباشه ولی داره فعالیت میکنه
      تو خیابون فرشته هم هست روبه روی پاساژ مریم

      • سعیده می‌گوید:

        جدي ؟
        آخه ويكتوريا تقلبي هم دارميا كه چينيه البته

      • Mehrdad می‌گوید:

        صبا22 راست میگی؟
        خدایی مسیله مرگ و زندگیه دروغ گفته باشی
        آبروم میره.

      • سعیده می‌گوید:

        مهرداد جون فكر نكنم رات بدن
        ورود آقايان اكيداً ممنوع

      • Mehrdad می‌گوید:

        باشه بابا چرا حمله میکنین!
        درسته شاید (حتما»)ما رو راه ندن
        اما برای کسی که میخوام باید
        حتمی باشه آدرسش
        چون طرف خیلی جدیه.

      • سعیده می‌گوید:

        حالا كي بوده كه به تو سفارش ويكتوريا سيكرت داده هان ؟
        نكنه سيكرته هان ؟
        راستشو بگو زود 3و2و1 زود 123 123 123 بگو بگو

      • یاس می‌گوید:

        مهرداد از ما نه اما از آرش خجالت بکش!
        نذار بجای تینیجر بهت ی چیز دیگه بگم.اینا اصلا ب رنج سنی bfم نمیخوره

      • sara می‌گوید:

        بگوئید تا اگر راهتان ندادند سر از تنشان جدا کنیم پدر سوخته ها را!
        پدر،پدر،پدر سوختشان را در می آوریم!
        نمی گذراند ما اوج بگیم؟

      • سعیده می‌گوید:

        ياس جون گمونم خودش خجالت كشيد
        حالا بگو رنج سني BFت چيه شيطون ؟

      • Mehrdad می‌گوید:

        سیکرته بعدشم ببخشید یه بنده خدایی
        مگه اینجا دادگاه تفتیش عقایده!
        راستی خانم یاس شما بگو رنج سنی برای بی اف چیه ما یاد بگیریم
        بابا طرف هم سنه خودمه

      • Mehrdad می‌گوید:

        خجالت چیه؟یاس خانم مگه الان قرون وسطی است؟
        اه
        راستی خانم سعیده اون کسی که سفارش داده جی افمه

      • یاس می‌گوید:

        منم همینو میگم پسرم.اونی ک همسن شماست اینجور چیزا ب دردش نمیخوره.شما ی خرس عروسکی واسش بگیر کفایت میکنه

      • Mehrdad می‌گوید:

        خب دیگه قربون دستت!
        منم میگم که اینا بدردش نمیخوره
        اما سایز کوچیکترم داره؟
        دیگه نه !!!!

      • Mehrdad می‌گوید:

        خانم سعیده
        کوشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Arash می‌گوید:

        مهرداد مگه من دستم به تو نرسه
        تو رو فقط من میشناسم
        بلوف نزن

      • Arash می‌گوید:

        تو از هر 10 تا حرفت 100000000000000 تاش خالی بندی

      • یاس می‌گوید:

        تو قرن 21 ک هیچ 201 باشیم میگم خجالت بکش.یا اون دختره خیلی پرو تشریف داره یا… استغفرالله
        آرش جون من اینو نمیفهمم تو ک فامیلشونی بیا ببین این چی میگه!

      • Mehrdad می‌گوید:

        چیه آرشی؟دلت میسوزه ما با اینکه از شما 1 سال کوچیکیم جی اف داریم..
        از بی عرضگیته هنوز جی اف نداری…
        ما رو باش فکر میکردیم پسر … با حاله اما الان
        برات متاسفم یکم کوشا باش

      • Arash می‌گوید:

        مادام یاس شما چرا باور میکنی مهرداد شوخی فرمودن

      • Mehrdad می‌گوید:

        بابا توهین نکن خانم یاس این صحبتها چیه؟
        خجالت بکش
        بابا یکم چشماتون رو باز کنین
        همیشه نباید فکر…
        چر اباید همیشه اینجوری باشیم؟

      • Arash می‌گوید:

        آخه من اسکول نیستم
        در ضمن خالی نبند
        تو که هر حرفی میزنی بعدش خالیش درمیاد

      • Arash می‌گوید:

        البته مهرداد کلا» ی ذره علاوه بر خالی بندی لجوجم هستش

      • Mehrdad می‌گوید:

        نخیر آرش جان
        شما مزاح کردید
        ما مزاح نکردیم
        بیکار که نیستم
        اه
        میگم حاجی یه کم آمپر زده بالا از حسودی
        یکم برو تو تشت آب سرد بشین

      • یاس می‌گوید:

        از عفت کلامتون متشکرم آرش خان اما متاسم برای افرادی ک تجدد رو توی اینجور چیزا میبینن.شما انسان بسیار فهیمی هستید من مهرداد رو ب شما میسپارم

      • Mehrdad می‌گوید:

        البته آقای آرش علاوه بر حسودی و بی عرضگیشون
        خاصیت تهمت رو هم دارن…

      • Arash می‌گوید:

        الله اکبر
        لااله الا اله
        هی می خوام هیچی نگم
        خودت که میدونی
        من هنوز این قدر پر رو نشودم که همه چیو بگم

      • Mehrdad می‌گوید:

        خانم یاس ممنون
        هر کی مختاره
        ممنون که بحث رو ادامه نمیدید
        چون از توهین کردن ناراحت میشم یاس جون
        با کمال تشکر

      • Mehrdad می‌گوید:

        نه حاجی به نماز شب خیلی مونده
        شایدم دیر اومدی داری الله اکبر میگی
        یه دفعه ای یه اذان هم بگو دیگه
        بعدشم آرش خان چرا شما ناراحتی؟

      • یاس می‌گوید:

        قصد توهین کردن نداشتم مهردادجان! اگه ناراحتت کردم ببخش.
        اما امر ب معروف ون هی از منکرم قسمتی از دینه جیزی ک امامون حسین سرشو بابتش داد.ما باید تو رفتارامون از ائمه الگو بگیریم نه از اجنبیا

      • Mehrdad می‌گوید:

        راستی آرشی امتحان چطور بود؟
        فردا چی دارید؟

      • Arash می‌گوید:

        شما ببخش
        اشتباه از منه که مثل همیشه دارم با تو بحث می کنم
        بهتره تمومش کنیم
        خانم یاس شما هم الکی خودتو ناراحت دنکن

      • Mehrdad می‌گوید:

        نه نارحت نشدم
        راستش رو بگم یکمی ناراحت شدم که راحت به من و … توهین کردی
        و گفتی پرروییم
        و دوما»دوستی چیز بدی نیست حالا به جایی برنخوره الان همه تو افغانستان ومغولستان آزادن هر جور که دوست دارن دوست باشن
        شما هم امر و نهی تو کردی اما …
        هیچی ممنون

      • Mehrdad می‌گوید:

        آرشی با ما قهری دیگه؟
        باشه…
        کافر همه را به کیش خود پندارد
        این جمله درباره ی اون حر فهایی که بهم زدی کاملا» صدق میکنه
        من از تو عذر میخوام
        امتحان چطور بود؟

      • یاس می‌گوید:

        مهردادجون باور کن من شوخی کردم باهات. چون اینا نوشته هستن و لحن ندارن تو اشتباه برداشت کردی.بازم معذرت میخوام اگه شوخی شوخی جدی شد.
        ی دوستی بهم گفت هیچوقت با ی پسر تینجر وارد بحث نشو عوالمشون از ما جداست من اونروز حرفشو نفهمیدم اما الان میفهمم.درهرصورت آرش اینجا استثنا بودش منم فکر کردم توهم مثل اونی…

      • سعیده می‌گوید:

        اوه اوه چه باحال اين پسرا پته هاي همو ميريزن رو آب خيلي باحاله

  6. shahab می‌گوید:

    فیس= 0

  7. sara می‌گوید:

    آره،کاش!
    شایدم بعدن بیاد.الانم NBB هم خوبه.کاراش در حد قابل قبولیه.

  8. Mehrdad می‌گوید:

    خدایی ویکتوریا سکرت هم مارو کشت!
    با این مدلاش!
    اصلا» نمیدونم این مدلینگ چیه…لامصب کلی درامد زایی داره

  9. سعیده می‌گوید:

    شات چهارم و ميدوستم جالبه

  10. khaT می‌گوید:

    واي.مگه ميشه!!!فكر ميكنم موي مشكي اصلاً بهش نمياد. شاتهاي آبگوشتي بودن!
    حيف زيبايي آدريانا كه اصلاً اينجا معلوم نيست! لباساش قشنگن!

  11. یاس می‌گوید:

    چ شاتای مزخرفی.بدمان آمد

  12. Mehrdad می‌گوید:

    کلا» میدوستمش تو کل مدلها فقط آدریانا@@!
    شاتها عالی بودن
    من که حال کردم…

  13. Arash می‌گوید:

    حالتای شاتا عالی بود
    ولی آدریانا یک هرزه ی زشت تن فروش بیش نیست
    که عقده خوشگلی برش داشته
    آخه میمون تو رو چه به ویکتوریا سکرت
    شاتای گوهر خیراندیش برای ویکتوریا بهتر از اینه

  14. ونوس می‌گوید:

    بد نبود.

  15. sahar می‌گوید:

    سلام بچه ها دیدم جمعتون جمه گفتم یه سوال کنم اجازه هست؟

  16. sahar می‌گوید:

    نظرتون راجع به این چیه به پسران خود در کودکی شیر سگ دهید تا در جوانی وفا را بیاموزند؟

  17. sahar می‌گوید:

    نه مهرداد خان اصلا منظورم شما نبودید

    • یاس می‌گوید:

      خانم سوالای مربوط ب رشتتونو از استادیار مربوطه تون بپرسید. اینجا جاش نیست

    • Mehrdad می‌گوید:

      باشه ولی منظورت همینه
      خدایی به هرچی پسره توهین کردی
      برات متاسف تر میشم اگه حرفتو پس نگیری
      راستی آدمین جان اگه میشه این یه دونه کامنت سحر رو حذف کن

  18. sahar می‌گوید:

    این سخن کمی تا خیلی زیبا از شکسپیر نه من لطفا اگه خوشتون اومد یه فاتهه نثار روح اون مرحوم کنید واگه بدتون اومد حلالش کنید حالا اجما برای شادی اون مرحوم یه صلوات محمدی

    • یاس می‌گوید:

      از هرکی بود جاش اینجا نبود.
      قطعا آدمی مثل شکسپیر شعورش اونقد زیاد بوده ک همینجور یهو این حرفو نپرونده!یقینا مصداقی وا3 این حرفش دیده بوده

    • Mehrdad می‌گوید:

      من همیشه و همه جا صلوات میفرستم
      اما ببین هر هر سخن جایی و هر گفته و نکته مکانی دارد
      شما میای وسط بحثی که در مورد منو و … منه میای این حرفو میزنی
      این حرف زیباست اما جاش اینجا نیست…

    • Mehrdad می‌گوید:

      آخه سحر خانم هر سخن جایی و هر گفته و نکته مکانی دارد
      این جمله که شما زدی وسط بحثی بود که در مورد من و… من بود
      اما اینجا لحن بدی داشت و خیلی بد جایی رو واسه گفتنش انتخاب کردید

  19. Mehrdad می‌گوید:

    آخه با زدن این جمله چیرو میخوای ثابت کنی سحر ؟
    توهین غیر مستقیم میکنی فکر میکنی بلانسبت ما … البته بدون که
    شیر سگ
    و بچه ی سگ بودن شاید از نظر تو خوبه اما از نظر ما من و یاس و آرشی نه.

  20. sara می‌گوید:

    موي مشكي بهش زياد نمي ياد

  21. sahar می‌گوید:

    از همه کسانی که فک میکنن (من)بهشون توهین کردم پوزش می خوام فقط می خاستم نظرات رو بپرسم وقصد دیگه ای نداشتم.

  22. sahar می‌گوید:

    خاستم=خواستم

  23. sahar می‌گوید:

    اخه من همین الان این جمله رو خوندم .

  24. sahar می‌گوید:

    و اما در جوابتون خانم یاس من اصلا بحث شما رو نخونده بودم واصلا قصد نداشتم وارد بحثتون شم.

  25. love selena می‌گوید:

    چشماش واقعا گیراست …
    هیکلشم خیلی خوشگله ….
    موهای زیبایی هم داره …
    در کل جذابه …..
    خوشم میاد ازش ….

    مرسسسی

    • ان شرلی می‌گوید:

      شما که همه رو دوس دارین

      • love selena می‌گوید:

        نه خوشگل خانووووومی ….
        من از خیلیا هم متنفرم …..
        مثلا جناب آقای R.t.P ….
        این قدر از این مرد بدم میاد که نگووووو……
        اصلا چندشم میشه ازش …..
        بخوام بشمارم تعداد کسایی که ازشون بدم میاد خیلی بیشتر از کساییه که دوسشون دارم …

        مرسی از لطفت نسبت به من

      • ان شرلی می‌گوید:

        ببخشید خیلی بد گفتم..معذرت میخوام لاو سلینا

    • marya.b می‌گوید:

      کلا به نظر می رسه خیلی مهربون و با احساسی

      • ان شرلی می‌گوید:

        کی؟منو گفتی

      • یاس می‌گوید:

        آره دیگه کی از تو مهربون تر و حساستر شوکول من

      • ان شرلی می‌گوید:

        ووی جیگر تو…

      • love selena می‌گوید:

        نه آنی جووون خوشگلم ….. به هیچ وجه ناراحت نشدم گلم ……
        فقط می خواستم بگم من اون قدرا هم که شما فکر می کنید خوب نیستم ….

        ببخشی اگه بد جوابت رو دادم خوشگل خانوووومم

        مریم جووووونم شما هم خیلی لطف داری نسبت به من …. نظر های شما هم اکثرا بی نظیرند …

  26. marya.b می‌گوید:

    آدریانا خوشگله، من عاشق پلنگیم
    من درگیر این کمپانی و مدلاشم ولی شاتاش در حد ویکتوریا نبود خیلی معمولی بود!
    تو تهرونم نمایندگی نداره الکی نگین!!!
    مرسیییییی

  27. pegah می‌گوید:

    سلام بچه ها.برام دعا کنین.دلم خیلی براتون تنگ میشه.دارم از ایران میرم.
    وای آدریانا عشق منه.خیلی جذابه.اصلا بد نیست.ایشون عقبل ازدواج باکره بودن.باورندارین تو ویکیپدیا انگلیسی بخونین.

  28. pegah می‌گوید:

    ممنون عزیزم دلم برات تنگ میشه.تو هم موفق باشی هانی.خداحافظ.دلم برای شمیم.سحر.سارا.ان شرلی.یاس.مهرداد و آرش دلم برای همتون تنگ میشه.

  29. pegah می‌گوید:

    حتما.

  30. نگار می‌گوید:

    چقدر زشت شده اينجا

  31. شمیم می‌گوید:

    آدریانا به این جذابـــــی چرا تو شاتاش این شکلی افتاده؟!!

    تو جذابیت از بین مدلای ویکتوریا سکرت آدریانا حرفِ اول رو میزنه!

    تو نازی دوتزن و تو بانــــمکی میراندا !!

پاسخی بگذارید

