جديدترين عكسهاي ريحانا در مادريد

فرستاده شده: نوامبر 7, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Rihanna
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي ريحانا در مادريد

ريحانا در حال ترك هتل محل اقامتش در شهر مادريد ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. feri می‌گه:

    salam aval

  2. marya.b می‌گه:

    1111111

  3. khaT می‌گه:

    عجب رنگ پوستي…..
    به خاطر اينكه آرايش نكرده تو شب عينك زده

  4. marya.b می‌گه:

    عشششششششششششقم بیا جلوی چششششششششششمم
    معرکسسسسسسسست این بشر!!!

  5. یاس می‌گه:

    چرا این بلدنیست عین آدم لباس بپوشه ؟!

  6. مهسا می‌گه:

    خوش به حالتون که میخواین به ریحانا آموزش بدین خوب بیاین به منم آموزش بدین انقد کارتون درسته!! هزینشم پرداخت میکنم!!
    رنگ پوستش هیچم قشنگ نی…مثل زردنبو شده ولی بازم خشکله!

    • یاس می‌گه:

      تو بگو در چ زمینه ای راهنمایی میخوای قطعا کمکت میکنیم اونم نه وا3 خاطر مال دنیا صرفا وا3 رفاقت.
      بی شوخی عزیزم من طراح مد هستم مامانمم دیزاینر لباس عروسه اگه خواستی کمکت میکنم

    • ان شرلی می‌گه:

      حتما مهسا جان عزیزم…وعده دیدار خونه ما!فقط شما از سلب دیلی از خونه خودمون حمایت کن

      • ان شرلی می‌گه:

        راستی یاسی منم طراحی لباس میکنم…به جون مامانم طراحی میکنم مامان!(تعریف از خود نباشه)ولی حالا دیگه طراحی نمیکنم

      • یاس می‌گه:

        چ خوب.حالا چرا دیگه نمیکنی؟
        من طراحی نخوندم اما چون مامانم طراحه منم دستی بر آتش دارم.حالا از مامانمم افتادم جلو چون اونم تو کاراش از من کمک میگیره.عمرا» لباس نمیخرم مگر در موارد خاص تمام لباسامو خودم طراحی میکنم

      • ان شرلی می‌گه:

        بسیار زیبا و عالی!دیگه دلشو ندارم

      • یاس می‌گه:

        کاربسیار مفرح و دلچسبیه طراحی و بیخیال غم دنیا.دنیا همش 2روزه اگه قرار باشه 1روزشو شکست بخوری و روز دیگه غصشو دیگه چیزی واست نمیمونه!بچسب ب زندگیو خوش باش.مصداقشم همین آدمایی ک تو سایت عکسشونو میزنن همین ری ری مشنگو نیگا ببین چ الکی خوشه

  7. مهسا می‌گه:

    بچه ها من دلم خوشه گرافیستم ولی الان دیگه مثل دوران دانشجوییم نمیتونم ایده بدم واسه تیپ خودم!
    مرسی که انقد دلسوز و خراب رفاقتین بابا!!!!!
    کلا امسال نیم بووت قهوه ای با بندای زیاد تو نیویورک مد شده واسه پاییز

  8. ava می‌گه:

    عروسك خوشگل … عاليي عزيزم … لباساتم خوشگلن … فقط درك مي خواد كه همه ندارن …

  9. مهسا می‌گه:

    منم اینجا با تیپش حال کردم ست رنگیه جالبیه!! با یه رنگ خنثی که زیر یه رنگ اُکر قرار گرفته رنگ اُکر هم جزء اون دسته رنگایی هستش که هم میشه به عنوان رنگ سرد استفاده کرد و هم گرم!! مطمئناً با آگاهی این متد لباس رو انتخاب کرده..

  10. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    اصلا از رنگ موهاش خوشم نمیاد
    عوضش کن دیگههههههههههه

    حیف این استیل نیست با این لباسای زشت
    ممنون دنی عزیز

  11. mac می‌گه:

    عاشق رنگ موهاشم.کفشاش تکراریه ازکلاش خوشم اومد قشنگه.خوش به حالش رفته مادرید

  12. Maneli می‌گه:

    لباسش خيلي هم بد نيس!!رنگ پوستش هم عاليه!!دوسش دارم!!عاشق صداشم!!

  13. Maneli می‌گه:

    لباسش خيلي هم بد نيس!!رنگ پوستش هم عاليه!!دوسش دارم!!عاشق صداشم!! به كلاسم نياز نداره!

  14. Arash می‌گه:

    من عاشق صدای این دخترم عالیه
    فقط مثل فال گیر محله ی ما لباس پوشیده
    اگه ی بچه بذاره رو دوشش یا اسپند بگیره دستش تیپش کامل میشه
    خیلی بد لباس شده
    ولی در کل خیلی خیلی خیلی ازش خوشم میاد
    عاشق آهنگاشم
    خودشم هالیه به جز سلیقش

  15. نگار می‌گه:

    خوب نشده

  16. شمیم می‌گه:

    چرا جدیدا اینـــــقدر بدتیپ شده؟؟!!

    اینجا خوب نشده کلا فیسش به دلم نمی شینه فقط صداشو دوست دارم هیکلش هم خــــوبه!

پاسخی بگذارید

