ريحانا در مراسم اهدا جوايز MTV اروپا

فرستاده شده: نوامبر 7, 2010 توسط دانيل در Celebrities, MTV Europe Awards 2010, Rihanna
برچسب‌ها:,

ريحانا در مراسم اهدا جوايز MTV اروپا

ريحانا در مراسن اهدا جوايز MTV اروپا ديده ميشود

وي در بهترين موزيك پاپ ، بهترين خواننده زن و بهترين ويدئو به همراه امينم كانديد ميباشد

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گه:

    مرسییییییییییییی

  2. شمیم می‌گه:

    از مدلِ لباسش خوشم نیومد خیلی شـــلوغه،اگـه به جایِ اون طرحای وسطِ لباس ساده بود خوشگل میشد!!

    خودش اینجا خوب شده آرایشِ ملایــــم بهـــــش میاد!

  3. هلن می‌گه:

    خیلی ناز شده

  4. ساغر می‌گه:

    چه لباس زشتي……….

  5. pinkipi می‌گه:

    خوش به حال همتون که گرفتین خوابیدین تا فردا سرحال برین مدرسه و uni.

  6. Mehrdad می‌گه:

    به خدا من الان اومدم پای کامپیوتر تا 2 دقیقه پیش ویوا داشت میداد این مراسمو
    امیدوارم دوباره تکرارش کننه

  7. Mehrdad می‌گه:

    قربونش برم خیلی ناز شده
    هم اجرای ریحانا وکشا از کفم رفت
    خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    تکرارش کیه؟
    اینا چرا 1 شب نشون میدن………………

  8. Mehrdad می‌گه:

    بچه ها من این مراسم رو آخراش رو ضبط کردم نمیدونم خوشحال باشم یا نارحت!!
    چون اولاشو از دست دادم

  9. Mehrdad می‌گه:

    ای خدا بچه ها هر کی میدونه تکرارش کی هست یا شانسکی دید بگه
    آرش جان مخصوصا» تو عزیز
    دارم هق هق میزنم هق هق

  10. ونوس می‌گه:

    چه لباس زشتی تنش کرده.
    چشاش خوشگل شده.

  11. khaT می‌گه:

    در كل فيسش خوب شده! لباسش سليقه ايه! خوبه دركل!

  12. سحر می‌گه:

    با این لباس شبیه مرغ شده ! یا جوجه اردک زشت !
    لباسش خیلی شلوغه اما قیافش خوب شده !

  13. sara می‌گه:

    از لباسش خوشم اومده . خانوم شده تو عكسا

  14. marya.b می‌گه:

    ریحانا ناز و دوست داشتنیه ولی جدیدا لباساش و دوست ندارم

    نمی دونم طراحش عوض شده، سلیقش عوض شده یا….

    مرسی خوشگل بود

  15. سعیده می‌گه:

    انگار لباس عروی پوشیده ولی خدا کنه مدل موهاشو درست کنه چون اصلا بهش نمیاد سنشو میبره بالا از اون حالت س.ک.س.ی بودن در اومده

  16. sahar می‌گه:

    خیلی نازه مدل ابروهاشو خیلی دوست دارم در کل عشقه منه جیگرمنه.

  17. ava می‌گه:

    اي جانم … عروسك … مثه يه عروس رويايي شده … خيلي جذاب و آسي ري ري …

    • ava می‌گه:

      به نظر من رنگ موهاش ، خيلي وقته كه از اون قرمز كوتاه اول دراومده ،‌خيلي نازه ، كاملا خوشرنگه و خيلي هم بهش مياد… حيف كه من رنگ پوست ري ري رو ندارم و بهم نمياد ، وگرنه بدون شك حتما اين رنگي رو امتحان مي كردم …

      • ان شرلی می‌گه:

        اوا جون من این رنگو امتحان کردم..هم رنگ کامل و هم لایت

      • ava می‌گه:

        سلام آني …جدا ؟ چطور بود ؟ پس به خاط همين آن شرلي هستي ديگه 🙂 احساس مي كنم موهامو قرمز كنم ذوق مي كنم … شايدم برعكس افسرده شم 🙂

      • ان شرلی می‌گه:

        در کل خیلی حال داد…اول لایت کردم سری بعد رفتم کامل رنگ کردم/لذت بخش بود…سمال ببخشید

  18. sara می‌گه:

    رنگ چشاش خیلی خوجله

  19. Arash می‌گه:

    ی خانم جذاب عالی و بی نقص
    خیلی دوسش دارم
    و کاراشو تحسین میکنم
    تیپش خیلی از بقیه بهتره
    کلا این خانم خیلی باحال تشریف داره

  20. love selena می‌گه:

    جیییییییگرم …
    چه قدر ملووووس شده …..
    لباسش جالب نیست ولی به خودش میاد ….
    آرایششم اینجا ملیحه …. بش میاد …
    موهاشم خیلی عروسکیه … بازم بش میاد….
    صدا و کاراشم معرکسسسسسسسسسسست …..
    واقعا کارای خیلی قوی ارائه میده ….
    از اون هنر مندای دوره ای نیست ….. منظورم اینه که از اون دسته خواننده هایی نیست که فقط توی یه دوره خاص معروف بشن و بعدش فراموش بشن …
    کاراش موندگاره ……

    عاشششششششششقشششششششششم

    مرسی

  21. Maneli می‌گه:

    خوبه اينجا!!مرسيييييييييييييييييييييي

  22. mac می‌گه:

    عزیزم چقدر نازشده.لباسش خیلی ناناسه بهش میاد.عاشقتممممممممممممممممممممم

  23. مهسا می‌گه:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي…..چقدددد خشكله اينجا !
    واي خدا چه لباسي…..كاش منم مثل اين بودم..قربونت برم من كاش حرفامو ميديدي يا ميشنيدي !! حيف!!!

  24. نگار می‌گه:

    بد نيست

پاسخی بگذارید

