عكسهاي اجراي مشترك ريحانا و بن جوي در مادريد

فرستاده شده: نوامبر 7, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Rihanna
برچسب‌ها:,

عكسهاي  اجراي مشترك ريحانا و بن جوي در مادريد

دیدگاه‌ها
  1. سعیده می‌گه:

    111111111111111111111

  2. سعیده می‌گه:

    ووووووووووووووو کاربر برتر ماه وارد می شوددددددددددددددددددددددد

  3. سعیده می‌گه:

    فقط یکی به من بگه این چه لباس مسخره ای این پوشیده
    موهاشو بلند کرد نیپش هم به هم خورد

  4. mhr1019 می‌گه:

    دوستش دارم صداش خیلی خوبه. آلبوم جدیدش هم پیشنهاد میکنم گوش کنید.

  5. fahime می‌گه:

    only girl!

  6. marya.b می‌گه:

    ایول کاش منم اونجا بوووووووودم!!!
    ریحانا رو خیلی دوست دارم، خودش صداش آهنگاش فوق العادن
    بالاخره یه روز می رم کنسرتش جوووووووووووووونم

  7. khaT می‌گه:

    چه عشق قرمزي شده…
    بهش مياد

  8. یاس می‌گه:

    متنفرم از قیافه جدیدش! روز ب روز لباس پوشیدنش بدتر میشه

  9. ان شرلی می‌گه:

    مرسی دانیل جان….یاس بچه ها برین توی پست داکوتا نظر بدین از خانواده خودمون حمایت کنید

  10. ان شرلی می‌گه:

    دانیل جان من 1سوال از شما دارم…لطف میکنید جواب بدین

  11. مهسا می‌گه:

    چه لباس قشنگی!! چه هیکلی توپی!! که البته کمی گندس..موهاشم اصلا خوب نی که بلندتر شه..کاش نشه!
    مرسی دنیل جان

  12. سحر می‌گه:

    تازگی چه قرمز دوست شده ! از این مدل لباسا بهش نمیاد ! تیپ اسپرت بیشار بهش میاد

  13. ان شرلی می‌گه:

    سلب دیلی با همه جا فرق می کنه….اینجا نظر نمیدن و برن…با هم دوستن 1 خانواده هستن(مشتی محکم )حمایت کنید ای جنگجویان

  14. ava می‌گه:

    هزاز بار گفتم چقدر تاپ و عروسكي ديگه ريري ،‌با اون صداي زيبات … چقدر خوبه كه با خواننده هاي قديمي اجرا مي كنه … يادش به خير يه مدت چقدر آهنگاي بن جوي تو بورس بود … هر دوتونو دوست دارم …

  15. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    از کیم آپ کن
    اگه ممکنه

  16. mac می‌گه:

    خوش هیکل.خوشگل.خوش رنگ.خوش صدا. صداش عشقهههههههههههههههههه.چشماش خیلی نازه.فورم صورتشم قشنگه.عاشقشم.(الهی بگردم بچه مث خودم پر……یه)

  17. Maneli می‌گه:

    فيسش خوب نشده اينجا!!لباسش بد نيس ولي هيكلش توپه!! من هنوز كف آهنگ love the way you lie part2 ام متنش خيلي قشنگه!!صداش خيلي خوبهههههههههههه!!دوس دارم كليپش هم بياد ببينمش!

  18. Mehrdad می‌گه:

    ریحانا که خیلی باحاله
    اما من در کل بیشتر از آهنگ دیسترباش خوشم اومد بعدم آمبرلا

  19. Mehrdad می‌گه:

    ولی اگه تو عکس 2 توجه کنین با دستش یک علامتی رو رفته
    که تو کنسرت قبلیش رفته بود
    معنیش چیه؟؟؟؟

  20. Arash می‌گه:

    به نظر من که عالیه
    دوست دارم موهاش که مثل عروسکاسو لمس کنم
    عالی من عاشق موزیکاشم
    از بهترین هاست
    خیلی خیلی عالیه
    این خانم هیچ مشکلی دینی هم نداره
    و همش ی مشت شایعه چرت و پرته

  21. ونوس می‌گه:

    هیکلش فوق العادست.صورتشم با نمکه.

    اما اینجا دوسش ندارم.

  22. love selena می‌گه:

    الهی….
    این عششششششقه ….
    محشششره ….
    صداش … چشماش …. نگاش …… لبخنداش …. موهای عروسکیش همه محششششرن
    اجراهاش همیشه معرکه و زیباست …
    هنرش رو خیلی خوب به همه ثابت کرده ….
    واقعا همه چی تموووووومه …..

    عاشششششششششششششششقشششششششششششششششم

    مرسی

  23. نگار می‌گه:

    چه دختر خوب و با کمالاتيه کسي که ماريا رو الگو قرار بده براوووووووووووووو ريحانا

  24. ساغر می‌گه:

    واي چه لباسه زشتي بدتر اين ك اصلا بهش نمياد …بيشتر ازش حرصم گرفت بهش بگين اميدوار نباشه به هيچ وجه ب دلم نمي شينه…=-)

  25. شمیم می‌گه:

    لباسش قشــــنگ نیست،هــــیکل و صداش عـــالیه!

    بیشتر آهنگاشو هم دوست دارممممم

پاسخی بگذارید

