كتي پري و راسل براند در مراسم اهدا جوايز MTV اروپا

فرستاده شده: نوامبر 7, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Katy Perry, MTV Europe Awards 2010, Russell Brand
برچسب‌ها:, ,

كتي پري و راسل براند در مراسم اهدا جوايز MTV اروپا

كتي پري به همراه همسرش در مراسم ديده ميشود

وي كانديد بهترين موزيك پاپ ؛ بهترين خواننده زن ، بهترين ويدئو و  بهترين ترانه ميباشد

دیدگاه‌ها
  1. nemo می‌گوید:

    مرسییییییییییییی

  2. شمیم می‌گوید:

    تــــیپش خوب نیست،سِتِ لباساش منو کــــشته!

    کتـــی بانمکِ با این راسلِ عقب مونده حیف شد!!

  3. هلن می‌گوید:

    آخه حیف کتی نیست بااین شوهرزشتش

  4. Mehrdad می‌گوید:

    کتی اونطوری که من دیدم کاندید بود ولی باز لیدی گاگول برد جوایزو
    خدایا یعنی تکرار میشه این برنامه
    من شانسکی از خواب پریدم زدم ویوا داشت میداد

  5. ونوس می‌گوید:

    نااااااااااااااااازی من عاشق این دو تام.
    کتی عشق منه.راسلم دوس دارم.
    ای جاااااااااااااااان.لباسش خوشگل نیس.بهش نمیاد.

  6. khaT می‌گوید:

    كتي چشم هاي فوق العاده اي داره! كفشش محشره!!! بينهايت خوشگله كفشش…. شوهرشم كه…. متاسفم از اين سليقه كتي!
    من ميدونم اين مردك مرد زندگي نيست!

  7. سحر می‌گوید:

    اگه من داور بودم حتماً یه جایزه به کتی میدادم ! خیلی با موزیک و ویدئو هاش حال میکنم !

  8. marya.b می‌گوید:

    کتی نازه ولی آخه این چه لباسیه پوشیده!!!
    فکر کنم شماره های رو لباسش شماره های رمز lost هست!!!
    از راسلم خوشم نمیاد، آدم جالبی به نظر نمیاد

  9. sara می‌گوید:

    ببین راسل چه جوری مخ زده که کتی راضی شده مرد زندگیش باشه!

  10. ava می‌گوید:

    كلا از اين زوج زياد خوشم نمياد … ولي راسل كه جاي خود داره … با اون ژست هاي بيخودش ، عين سوسك مي شه قيافش … اه اه اه … كتي لباسش خيلي انرژيكه …ذوق كردم …

  11. love selena می‌گوید:

    چشماش خیلی بانمکن ….
    کلا قیافش نازه ….
    صداشم تن جالبی داره ….
    آهنگاش اکثرا شاد و باحالن….
    ویدیو هاشم خیلی خوشمل و با نمکن ….
    موهای خوشگلی هم داره ….
    توی عکس اول نیم رخ صورتش خیلی ناز شده ….
    ولی لباسش زیاد بهش نمیاد …..

    در کل دوست داشتنیه ….

    مرسسسسسسی

  12. Arash می‌گوید:

    بیچاره کیتی با چه هیلولایی ازدواج کرد
    راسل به درد لیدی گاگا می خورد
    کیتی عالیه
    کاش لیدی میمرد
    جایزه می رسید به کیتی

    • سعیده می‌گوید:

      خب خب يادم باشه سر پست بريتني حسابي از جخالت شما دو تا دربيام هم تو هم مهرداد

    • سعیده می‌گوید:

      يه بريتني بسازم براتون چهل ستون چهل پنجره

    • سعیده می‌گوید:

      پس چي مگه قرار نشد بي احترامي نكنيم ؟! هان هان ؟! بگو بگو

      • Arash می‌گوید:

        ببخش مادام
        ولی قبول کن ریحانا و کیتی بهتر بودن
        من خودم صدای لیدی گاگا رو خیلی دوست دارم
        ولی لیدی خیلی ***************
        **************************
        *********************
        **************************
        ********
        ***************************************
        *********************
        میباشد

    • سعیده می‌گوید:

      برو يه نگاه بنداز ببين البوم كدومشون پر فرشو تر بوده ريحانا انقدر خودشو سر قضيه كريس براون به موش مردگي زد و مصاحبه كرد تا البومش فروخت وگرنه كاراش زياد تاپ نبودن توي اين البوم اخرش كتي پري هم كه اصلا به پاي ليدي گاگا نميرسه

      • ava می‌گوید:

        اي بابا سعيده جون … قرار نبودا … با يكي ديگه بحث داري پاي رياناي خوشگل ما رو وسط نكش …

        آرش قبول كن ليدي گاگا هم هنرمنده ، هم آهنگاش و هم صداش خوبن … حالا ديگه به خودش مربوطه چه ريختي واسه خودش مي چرخه … تازه شايدم شخصيت خيلي خوبي داشته باشه كه ما نمي شناسيم و از رو ظاهرش قضاوت مي كنيم … البته من كه هيچ وقت ازش بد نگفتم … چون كاراشو دوست دارم

  13. سعیده می‌گوید:

    پر فروشو تر = پر فروش تر

پاسخی بگذارید

