عكسهاي جديدترين اجراي سلنا گومز در ديسني لند كاليفرنيا

فرستاده شده: نوامبر 8, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Selena Gomez
برچسب‌ها:

عكسهاي جديدترين اجراي سلنا گومز در ديسني لند كاليفرنيا

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    ا
    و
    ل

  2. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    تیپش واسه اولین بار خوبه
    بی بی فیسه

  3. sara می‌گوید:

    22222
    کوچمولوی نانازی

  4. سعیده می‌گوید:

    نگا تو رو خدا اينا ديزني لند دارن ما هم شهربازي داريم خير سرمون
    اي بابا اي بابا
    مرسي دانيل جون

  5. love selena می‌گوید:

    واییییی عشقم…
    الهی من قربون اون چشمای شیطون خوشگلش بشم …
    من فدای اون لبخندای فوق محشرش بشم …..
    عزیز دلم
    عمرم
    نفسم
    زندگیم
    رویای هر شبم
    ماه خوشگلم
    تک ستاره آسمونم
    تنها فرشته روی زمین
    من فدای اون موج لطیف موهات بشم ….
    قربون اون لپ های تپل و آویزونت …..
    جیییییییییییگرم ….
    رویای من …….
    زیبا ترین دلیل زندگیم …..

    اینجا مثل یه فرشته کوچولوی خوشگل شده …..
    خوش به حال اونایی که دارن به صدای لطیف و خوشگل عشقم گوش میدن …. واقعا روحشون نوازش میشه …..
    خوش به حال اون دونه های برفی که دارن روی سر عشقم میریزن ….. سر خوردن روی موج لطیف موهای عشقم واقعا لذت بخشه ….
    خوش به حال اون دوتا سنجابا … واقعا بغل کردن عشقم رویاییییه …..

    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم
    عشقم تا ابد عاششششششششششقتم

    مرسسسسسسسسسسسسی یه دنیا ممنون

    • سعیده می‌گوید:

      هان ؟! چي ميگه؟!

      • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

        میگه رویای هر شبشه
        من عاشق 1 سلبم باشم عمرا وقت بزارم اینهمه تکست کنم واسش ,

        مگه کل یا حرف غیرمنطقی باشه
        جالبه واقعا

    • Arash می‌گوید:

      کامنتات بی نظیرن
      خیلی عالی بود

      • love selena می‌گوید:

        مرسی آرش ….
        کامنتای من هیچ وقت به پای کامنتای تو نمیرسه که ….

        سحری گلم شما نمی خواد زیاد درگیر بشی من کلا خلم….
        یه هو دیوووونه میشم یه صفحه کامنت مینویسم ….. بعد که نگاش میکنم خودمم تو کفش میمونم …..

        آرکا جوووونم شما واقعا نمی تونی عششششششق منو نسبت به سل درک کنی …..
        من عاششششقشششش نیستم دیوووونشم …..
        کامنت نوشتن که چیزی نیست حاظرم جونمم براش بدم …….

    • mm می‌گوید:

      یه ذره درجشو کم کنی میشه نظر من

    • ان شرلی می‌گوید:

      منم باهات موافقم..منم دوسش دارم خیلی
      زیبا گفتی عسل جون

  6. Robsten_Mahtab می‌گوید:

    جیگرتریننننننننننننننننننننننن
    نفس ترینننننننننننننننننننننن دختر روی زمین.
    خدا چی میشد من پسر بودم میرفتم عقدش میکردم.

    • آرکا آرشیتکت می‌گوید:

      قطعا جوابش مثبت بود

      • Robsten_Mahtab می‌گوید:

        100درصد.
        من اگه پسربودم از رابرت پتینسونم جذاب تر بودم.
        تازه بهش میگفتم جهاز نمیخاد بیاری.1500تا سکه هم مهرش میکردم.دیگه چی میخاد؟؟؟؟؟:)

  7. mac می‌گوید:

    چه کامنت باحالی بود.چه طوری این نوشته ها ردیفی میشه من که هر کار میکنم نمیشه

  8. Arash می‌گوید:

    سلنا عالیه
    خیلی از ریتم کاراش خوشم میاد
    صداش خیلی خوبه
    کاش اینم ام تی وی میبرد

  9. mac می‌گوید:

    چه روز باحالی بود امروزاز تموم اونایی که دوسشون داشتم عکس بود.سلینا خیلی نازو نمکیه عاشقشم صداش دوس دارم.فضای اجراش بچه گونه ی اینجا نازتر شده.مرسیییییییییییییییییییی

  10. ava می‌گوید:

    ازتيپش با وجود اينكه ساده ست خيلي زياد خوشم اومد…سن هم عاليه .

  11. یاس می‌گوید:

    حیف دیزنی ک این قاطیش شد!

  12. khaT می‌گوید:

    خوب شده! ولي بازم بچه اس….

  13. مهسا می‌گوید:

    هييييييييييششش…..اعتماد به نفس!!
    يه سوال !! كي با اينهمه كار كه رو موهاش شده و اين همه كه لپاشو سرخ كرده خوش قيافه نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه اينكه ديگه واقعاً بي ريخت باشه….

    • love selena می‌گوید:

      خانووووومی مثل اینکه شما شات های بدون آرایشش رو برای مجله people ندیدی ؟؟؟؟
      سلینا به انتخاب مجله people به عنوان یکی از زیباترین های هالیوودی شناخته شده بود و برای همین مجله شات های بدون آرایشی گرفته بود که واقعا زیبا بودن …..
      اگر اونا رو ببینی مطمئنا دیگه این حرفا رو نمیزنی …..
      زیبایی سلینا به خاطر آرایش نیست …. به خاطر حالت بچه گونه و مهربونی که چهرش داره ….

      • Arash می‌گوید:

        سلنا پاکی از چشمای کوچیکش بیرون میریزه
        و اینو خدا بهش داده
        و نمی شه با هیچ آرایشی شبیه سازی کرد

  14. ونوس می‌گوید:

    دوسش ندارم اما اینجا تیپش خوبه.موهاشم خوبه.

  15. نگار می‌گوید:

    به به عروسک دوستداشتنيه من تو اين سن با اين استعداد منو ياد عسلممممم ماريا ميندازه

پاسخی بگذارید

