عکسهای کریستین استوارت و رابرت پاتینسون در لوکیشن فیلم "Breaking Dawn" در ریودوژانیرو برزیل

فرستاده شده: نوامبر 8, 2010 توسط Admin در Celebrities, Kristen Stewart, Robert Pattinson
برچسب‌ها:,

عکسهای کریستین استوارت و رابرت پاتینسون در لوکیشن فیلم «Breaking Dawn» در ریودوژانیرو برزیل

رابرت پاتینسون و کریستین استوارت در لوکیشن قسمت چهارم از مجموعه فیلمهای «گرگ و میش» بنام «سپیده دم» در ریودوژانیرو برزیل دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. Hanieh khano0m می‌گوید:

    Khosham nemiad az Twilight!!
    Vali az Kristen o Ashley Greene khosham miad faravooooooooon

  2. Arash می‌گوید:

    من که دیگه حاله twilight و ندارم
    ولی به خاطر این دو تا ستاره میگیرم

  3. soha می‌گوید:

    کسی میدونه برنامه m tvرو میشه کجا دانلود کرد××××< ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سعیده می‌گوید:

      ميتوني تيكه تيكه از يوتوب اگه يوتوب دانلودر داري دانلود كني وگرنه فكر نكنم به راحتي بتوني پيدا كني

  4. ان شرلی می‌گوید:

    ازاین 2 تا متنفرم(اصلا بازیگر نیستن)از چشمای کریستین از صداش و از بینی رابرت متنفرم خیلی

  5. سعیده می‌گوید:

    چه لاوي ميتركونن اين دو تا
    چقدر اين كريستين نازه خيلي دوستش دارم ولي رابرت يه ذره يخه

  6. سحر می‌گوید:

    اینجا قبلاً طرفدارای این دوتا غوغا می کردن ! پس چی شد ؟
    در هر حال هرکی دوست داره امشب حدود ساعت 5/11 – 12 شب MBC percia یه فیلم از کریستین نشون میده ! اگه دوست داشتید ببینید ! البته همون ساعت mtv arabia مراسم ema رو قراره نشون بده ! دیگه انتخاب با خودتون ! 😉

  7. ان شرلی می‌گوید:

    بچه ها نگار داره پزشکی میخونه؟

    • Arash می‌گوید:

      بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
      درسته پزشکی هستن

      • سعیده می‌گوید:

        آرش جون راستي ببخشيد امروز بهت گفتم بچه منظوري نداشتم
        دوست ندارم از دستم ناراحت باشي
        آخه اسم دادشه خودمم آرشه

      • Arash می‌گوید:

        ای خانم
        این حرفا چیه بنده 16 سالمه و دیگه زود ناراحت نمی شم
        اتفاقا» خیلی هم بحث با شما برام جالب بود
        چون فهمیدم سطح اطلاعاتت بالاس دو تازه به دورون رسیده نیستی
        شما هم که ان شاءالله ناراحت نیستی

      • سعیده می‌گوید:

        نظر لطفته آرش جون
        نه بابا من ناراحت نيستم بحث جالبي بود ولي حيف كه دوستت اومد خرابش كرد. بگذريممممم
        شما هم خيلي «جوون » با كمالاتي هستي 😀

      • ان شرلی می‌گوید:

        مرسی ارش جان عزیزم که گفتی(نیومده هنوز کارش دارم

      • Arash می‌گوید:

        چه قدر متواضع
        آقا من رفتم نقاشی بکشیم (درس بخوانیم) خدا حافظ

      • Mehrdad می‌گوید:

        خانم سعیده من تو چند تا پست گفتم ازتون فراوان عذر میخوام
        من تمام حرفام رو پس میگیرم
        منو میبخشی از قدیم گفتن بخشش از بزرگانه
        من دوست آرش نیستم فامیلشم

  8. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    کریسو دوست دارم
    تیپای اسپرتش ساده و شیکه

  9. Arash می‌گوید:

    آقا همایونی فردا امتحان داره
    پس فعلا» بای 🙂

  10. Robsten_Mahtab می‌گوید:

    کریس و راب=عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
    نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
    زندگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    امیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    تقدیم به راب و کریس:
    1.خداوند روز اول آفتاب را آفرید

    روز دوم دریا را آفرید

    روز سوم صدا را آفرید

    روز چهارم رنگها را آفرید

    روز پنجم حیوانات را

    روز ششم انسان را آفرید

    و روز هفتم خداوند اندیشید دیگر چه چیز را نیآفریده «پس راب و کریس را برای من آفرید»

    2.قشنگترین نگاهم را برایتان کنار گذاشتم تا بدانید با تمام وجود دوستتان دارم .

    3.یه بوسه یه حقه عاشقانه‌ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است

    میدوسمشون فراووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننن
    چه حالی هم میکنن باهم.
    این صحنه ها مربوط به ماه عسل بلا و ادوارد هستش.راب و کریس هم به نوعی دارن ماه عسل خودشونو میگذرونن.
    به امید روزی که ماه عسل واقعیشونو ببینیم.الهییییییییییییییییییی آمین

  11. شمیم می‌گوید:

    کریس بعضی جاها بامزه میشه ولی بیشتر وقتا هم حالتِ صورت و چشماش جوریه که انگار همیشــــه خسته اســــت!!

    از رابرت هم خـــوشم نمیاد!

  12. nimaMTV می‌گوید:

    ما که طرفدار جکوب هستیم

    JACOB TEAM

  13. Robsten_Mahtab می‌گوید:

    ببخشید شما از طرفدارای فیلم توآیلایتی؟؟؟کتاباشو خوندی؟

    • سحر می‌گوید:

      من تازه 3 جلد از کتاباشو خوندم ! بدک نیست اما فضای کتاباش خیلی یخه ! هری پاتر خیلی اکتیو تر بود ! برعکس هری پاتر که فیلماش افتضاحه فیلمای توالایت خیلی بهتر از کتاباشه ! البته از نظر من !

      • Robsten_Mahtab می‌گوید:

        چرا هری پاتر و توآیلایت رو به هم میچسبونید؟این 2تا چه ربطی بهم دارن.
        توآیلایت یه موضوع عشقیه.عشق بین یه انسان و خون آشام.همش احساساته.
        ولی هری پاتر همش جادو و سحرو این چیزاست.
        ……………………………………………………………………
        سحرجان جلد 3 عالیه.من عاشقشم.
        کتابای 3و4 رو میتونی از سایتtwilight.irدانلودکنی.
        از بین فیلمها 1 عالیه.2هم خوبه.من بیش از 50بار دیدمش.

  14. سپیده می‌گوید:

    من هم از رابستن خوشم میاد از کریس بیشتر

  15. نگار می‌گوید:

    ان شرلي جون ببخشيد عزيزم به شدت درگير هستم کاري داشتي؟؟؟

    • ان شرلی می‌گوید:

      قربونت برم خوب نمی خواست جواب بدی…درباره بیماری اسکیزوفرنی بود.این بیماری 1 مختصر بگو چجوریه…رفتم دکترداروی این بیماری رو بهم داده میترسم

      • نگار می‌گوید:

        ببين عزيزم اين بيماري اسکيزوفرني ي بيماريه روانيه اني جون و منشا مشخصي هم نداره تو اين بيماري بيمار از درک وبيان واقعيت عاجزه تو اين بيماري بيمار دچاره انزوا گوشه گيري هذيان وتوهم ميشه و عزيزم اين بيماري بيشتر به حوضه ي روانپزشکي مرتبطه ببخشيد دير شد سرم شلوغه

      • ان شرلی می‌گوید:

        مرسی خیلی خیلی…میتونی بری .ببخشید

  16. khaT می‌گوید:

    اه. دوسشون ندارم… ولي اونا مثل اينكه خيلي همديگرو دوس دارنو وابسته همديگن

  17. shima می‌گوید:

    باز هم داره صدای پای توالایت با عشق بازی های همیشگیش میاد
    راب و کریس همتا ندارن
    امیدوارم این سری فیلمشون خیلی قشنگ بشه
    موفق باشن

    -تمام جغرافياي قلبم را مي شناسم. کوههاي بلندش را ، دره هاي عميقش را، جنگل هاي فشرده و تو در تويش را و درياهاي ژرف و آبي اش را …

    اگر نقشه کشي بلد بودم بي شک بهترين نقشه ها را مي کشيدم. ازين سرزميني که درون من است. نقطه به نقطه اش را بي هيچ اشتباه!

    کوههاي بلند مهرباني اش را مي شناسم ، دره هاي سياهش را، رودهاي عشقي که به هر سو روان است و جنگل فشرده شک را که از انبوه درختان سر به فلک کشيده پرسش هاي بي پايان بوجود آمده است.

    همه را مي شناسم…. همه را مي بينم…. هر اتفاقي که مي افتد آگاهم….

    اما خيلي بد است که آدم زمين قلبش را وجب به وجب بشناسد اما نتواند جلوي زمين لرزه را بگيرد!…مي بينم که ابرهاي باران زا مي آيند ، مي بارند و مي روند . سيلاب ها را مي بينم که بر زمين دلم جاري مي شوند… اما راهي نمي شناسم که راه بر سيلاب ها ببندم. وقتي برف عشق مي بارد مي دانم که همه جا يخ خواهد زد، منجمد خواهد شد و راه را بر پويايي رودبارهاي کوچک خواهد بست …

    اما … در بارش اين برف، در روان شدن سيلاب، در لرزش زمين…ناچارم ناچار!

    اين اتفاقها که مي افتد خارج از گستره توانايي من است… آگاهي من آمدنشان را پيش بيني مي کند اما جلوي رخ دادنشان را نمي گيرد… اين آگاهي تنها رنجم مي دهد.

    چرا که مي دانم…مي دانم که چه ها در سرزمين دلم خواهند کرد و من در برابرشان جز «نگريستن» چاره اي ندارم!

    در جست و جوي تواني هستم که «پيش آمد» ها را به چنگ آرد. که ابر و باران را در درونم به فرمان آرد… نگذارد که سيلاب هر کجا را که خواست با خود ببرد و زمين لرزه هر دم که خواست بناهاي روشن قلبم را فرو ريزد…

    در جست و جوي آن «نيرو» هستم ، آن «توان»، آن «قدرتي » که باز مي دارد و جلوي ويراني را مي گيرد. چيزي فراتر از بينش… فراتر از دانستن، فراتر از آگاهي …

    جغرافياي قلبم را خوب مي شناسم… پير و بلد اين راهم!…

    سپري مي خواهم که در برم گيرد و سرزمين قلبم را از گزند «آمدني هاي ناگهان» در امان نگه دارد. سرچشمه اي که رويين تنم کند.

    اين » نيرو » را ، اين «توان» را، اين «سپر»را، اين «سرچشمه » را نمي شناسم!

    هنوز پس از اينهمه سال که از فوران آگاهي مي گذرد مي بينم که بسيار «ناتوانم»! بسيار بيشتر از بينشي که دارم… بسيار دردناک تر از «آگاهي» اي که بدان مي بالم… با چشمان جغرافيادانم ناتواني ام را روشن مي بينم. اما درمانش را نمي شناسم. از چه جنس است؟ از کدام سو مي آيد؟ چگونه مي آيد؟ مي آيد؟ –

    ممنونم بابت عکسهای عالیی که گذاشتید
    خسته نباشد

  18. sh1 می‌گوید:

    شیما جان خیلی باحالی

  19. Queen R می‌گوید:

    can’t wait…goood..i love hat so much that i don’t want it to be end…!!!

  20. shadi1ahmdpr می‌گوید:

    کتاباش معرکه تره….. 🙂

پاسخی بگذارید

