عکسهای کیت هادسون در مراسم اهدا جوایز زنان سال 2010 موفقترین زنان سال 2010 مجله "گلامور"

فرستاده شده: نوامبر 9, 2010 توسط Admin در Celebrities, Event, Kate Hudson
برچسب‌ها:,

عکسهای کیت هادسون در مراسم اهدا جوایز زنان سال 2010 موفقترین زنان سال 2010 مجله «گلامور»

کیت هادسون در مراسم اهدا جوایز موفق ترین زنان سال 2010 مجله «گلامور» در تالار کارنگی نیویورک دیده میبشود.او در این مراسم جایزه فرگی را اهدا کرد.

دیدگاه‌ها
  1. ava می‌گوید:

    پارچه لباسش خيلي خوشگله … كفششم همينطور

  2. marya.b می‌گوید:

    تیپش خوب نیست

  3. آرکا آرشیتکت می‌گوید:

    دوسش دارم
    از این مدل موها خیلی بدم میاد

    میک آپ ملایم خیلی بیشتر بهش میاد نه این رژژژژژژژژژز
    لباسشم قدیمیه

    مامی من 15 سال پیش از این لباسا داشت

  4. نگار می‌گوید:

    اون قرمزه از اين بهتره کيت زياد جالب نيست

  5. سحر می‌گوید:

    تو عکس 4 چقدر جیگر شده !
    زیپ لباسش خیلی زشته !

  6. سعیده می‌گوید:

    خيلي پر انرژيه دوستش دارم

  7. ان شرلی می‌گوید:

    توی عکس 5 شبیه گوجه فررررررررررنگی له شده میباشه این کیت

    • یاس می‌گوید:

      تشبیه بلیغی بود خوشمان آمد!شوکول

      • ان شرلی می‌گوید:

        بله..مرسی عزیزم..اگه ارکا اومد من نبودم بهش بگو من رفتم کیک تولدتو سفارش دادم اونم شکلاتی/هدیشو هم گذاشتم توی کیکه 1تیکه دلمو گذاشتم اون که برد /اگه 1هوی از دستش افتاد شکست بگو 1000بوس گذاشتم هم رو لپات مینشین ..بهش بگو ببخشید هدیه ای بهتر از این نداشتم و نبود که بهش بدم

      • یاس می‌گوید:

        الهی ک درد و بلای تو بخوره تو سر پارکینگ هیلتون ک اینقد مهربونی!
        شوکول ب من چی میدی؟ آخه تفلد من ک گذشت

      • ان شرلی می‌گوید:

        همه وجودمو میدم به تو

      • یاس می‌گوید:

        ضعف.غش.کما.حیات.ممات!
        شوکول تو آخر منو دیوونه میکنی!

      • ان شرلی می‌گوید:

        خدا نکنه مامانی….امروز لاوسلینا نبود(غزل) کاشکی بیاد

  8. شمیم می‌گوید:

    کیت اینجا خوب نشده،آرایشش بهــــش نمیاد لباسش بد نیست ولی مدل لباسش قشنگ نیست!

  9. mary می‌گوید:

    خوب شده ولي بهتر از اينها مي تونست باشه

پاسخی بگذارید

