عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-10 نوامبر 2010

فرستاده شده: نوامبر 10, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:

عکسهای روی جلد مهمترین مجلات این هفته سلبریتیها-10 نوامبر 2010

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گوید:

    وای کیم.عزیزم

    • ان شرلی می‌گوید:

      زندگی جدید/بینی جدید
      (جالب بود)
      شوکول من 1 شدم برو تو پست میراندا نظر منو بخون
      مرسی نعیم جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

      • یاس می‌گوید:

        جوابتو دادم شوکولم

        مهرداد ببین چ میکنی با مادرت!
        اون عکسا چی بود گذاشتی تو پست فرگی؟!کریسو میگم.کشو قوس کمرش.انعطاف بدنش منو محو خودش کرد!عجب تیپی داره این با اون قیافه زاغارتش.خوشمان آمد.اما اونعکسایی کبا لباس بود زد تو حالم

      • Mehrdad می‌گوید:

        خواهش میشود کریسه دیگه
        همه ی فوتبال یه طرف کش و قوس کریس 7 یه طرف

  2. سعیده می‌گوید:

    اكثر تيترها يهني 90درصدشون شايعه است توجه نكنيد

  3. Hanieh Khano0m می‌گوید:

    كيم بسيار زيباس
    ولي شخصيت و اندام مزخخخخخخخخخخخخخخخخخرفي داره
    باهاش حال نمي كنم!!

  4. سحر می‌گوید:

    این خانواده کارداشیان کلاً قرق کردن مجلات رو !
    یاس جوابمو ندادی ؟؟؟؟؟

  5. Arash می‌گوید:

    من سگه سگه اپرا وینفری رو تو جذابی با کیم عوض نمی کنم
    کیم آشغال خیلی ازش بدم میاد
    کاش بیوفته بمیره
    یکی مثل این کاده گاو عکسش پشت هم میره رو مجله
    بعضیا مثل بریتنی و ریحانا و شکیرا و بیانسه و پینک معلوم نیست کجان

    • ava می‌گوید:

      به قول سعيده رلكس آرش … چرا شما جوونا انقدر زود جوش ميارين ، اين بيچاره ( كيم )هست واسه خودش ديگه ، با تو كه كاري نداره !
      با اين آمار سني كه گرفتين … من شديدا احساس مامان بزرگ بودن بهم دست داره و دارم كلا ملتو نصيحت مي كنم …:)

  6. marya.b می‌گوید:

    کیم شوهر می خواد ، گفته فکر می کردم تا 30 سالگی ازدواج کردم دیگه!!!

  7. شمیم می‌گوید:

    این کیم کم بود که عکسِ دمی هم اوووومد رو جلد مجلات!

    دیگه مجله ها قابل نگاه کردن نیستن!!

  8. sara می‌گوید:

    کیم اینجا!
    کیم اونجا!
    کیم همه جااااااااااااااااااااااااااااا! 😀

  9. saeede می‌گوید:

    ببخشید ادمین ولی این مارک سلب دیلی شما جلوی خوندن نوشته ها رو گرفته.نمیشد جایی بزننین که متن نداره؟؟؟؟؟؟

پاسخی بگذارید

