فتوشاتی داغ از حاملگی میراندا کر در شماره دسامبر 2010 مجله "W"

فرستاده شده: نوامبر 10, 2010 توسط Admin در Celebrities, Magazine, Miranda Kerr, عكسهاي داغ
برچسب‌ها:,

فتوشاتی داغ از حاملگی میراندا کر در شماره دسامبر 2010 مجله «W»

فتوشاتی داغ و لختی از حاملگی میراندا کر مدل 27 سال استرالیایی ویکتوریا سکرت در مجله «W»

این مجله در شماره نوامبر خود فتوشاتهایی لختی از کیم کارداشیان منتشر کرده بود که با جنجال زیادی همراه بود.

میراندا کر و شوهرش اورلاندو بلوم بازیگر انگلیسی هالیوود در ماه آگوست 2010 اعلام کردند که منتظر تولد اولین فرزندشان هستند.

میراندا کر در مصاحبه با مجله «دبلیو» اعلام کرد که او بیصبرانه منتظر تولد اولین فرزندش میباشد،او گفت که تولد فرزندش تنها هدف او نیست و او هدفهای بزرگتری را دنبال میکند.

به احتمال فروان میراندا کر و دوتزن کروس تاپ مئل هلندی که هفته پیش رسما با دوست پسرش ازدواج کرد بدلیل حامله بودن و هایدی کلوم سوپر مدل آلمانی که از ویکتوریا سکرت اعلام بازنشستگی کرد از غایبان بزرگ فشن شو این کمپانی در تاریخ 30 نوامبر خواهند بود.

دیدگاه‌ها
  1. کتي-11 می‌گه:

    واااییی چقدر داغ بود
    سوختم
    ولي اين مامان چقدر نازه

  2. Hanieh khano0m می‌گه:

    1

    • Hanieh khao0m می‌گه:

      هيكلش عاليييييييييييييييييييييييييييييييه
      مححححححححححححشره
      صورتش خيلي بانمك و نازززززززززززه
      تو دل بروئه
      من خيلي زناي حامله رو دوس دارم
      بچش مث خودش ناز ميشه
      ولي من زياد خوشم نيومد از اين مدل عكسايي كه گرفت
      يه سري شاتاي ب ر ه ن ه هم گرفته بود
      كه اصصصصصصصصلن خوشم نيومد

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        هيكلش عاليييييييييييييييييييييييييييييييه
        مححححححححححححشره
        صورتش خيلي بانمك و نازززززززززززه
        تو دل بروئه
        من خيلي زناي حامله رو دوس دارم
        بچش مث خودش ناز ميشه
        ولي من زياد خوشم نيومد از اين مدل عكسايي كه گرفت
        يه سري شاتاي ب ر ه ن ه هم گرفته بود
        كه اصصصصصصصصلن خوشم نيومد!!

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        شخصيت جالبي نداره

      • Arash می‌گه:

        ببخشید هانیه خانم
        این خانم اصلا» شخصیت نداره
        البته این نظره منه
        ونظر اکثریت

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        خوب نظر منم هس!!

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        خوب نظر منم هس ارش جان!!
        انسان كثيف و بسيار جوگيريه!!

  3. کتي می‌گه:

    خيلي نازه
    قيافه معصوم
    البته فتوشاتاش خيلي معصوم نيست

  4. یاس می‌گه:

    دلم میسوزه وا3 این بچه!

  5. سعیده می‌گه:

    آخيييييييييييييي نازي ني ني داره شكمش
    من عاشقه ني ني ام اونم از نوع تپول و سفيد گرده قلمبه

  6. سحر می‌گه:

    وای من عاشق زنای حامله ام ! کلاً بچه خیلی دوست دارم !
    ولی خدایی این چه کاریه دخترم ؟ چرا از این عکسا میگیری ؟ هان هان هان ؟ نمی گی زشته ؟ 4 روز دیگه بچه ات بزرگ میشه میبینه ! زشته نکن نکن عزیز

    • سحر می‌گه:

      چه بچه اش هم بالاست ! چند ماهه شه ؟

      • سعیده می‌گه:

        اتفاقا پريروز اومده واسه معاينه و سونوگرافي جاتون خالي كلي هم واسه ويزيت دلار ازش سلفيدم بعد جونم برات بگه يه 4 يا 5 ماهش هست شايدم 6 ماه بعد اينكه فرمايش شما صحيحه بچه بالاست احتمالا بچه high تشريف داره 😀

      • یاس می‌گه:

        وا!من زن حامله میبینم انگار عزرائیل میبینم.عوقم میزنه.میخوام همونجا خفش کنم مخصوصا» اگه بچه چندمش باشه!

      • سعیده می‌گه:

        ياسي جون اين شتري كه در خونه هر دختري مي خوابه
        اگه خودت ايشالا ايشالا به وضعيت اين خانم دچار شدي چي كار مي كني ميخواي خودكشي كني ما بي ياسي شيم آره آره

      • یاس می‌گه:

        نه جونم بنده میکرو اینجکشن میکنم!

      • سحر می‌گه:

        آره سعیده به نظرم بچه غیر طبیعی بالاست ! معمولاً از ماه 6 به بعد بچه خیلی میاد پایین !!!
        .
        .
        .
        یاسی تو هم الان از این حرفا میزنی ! ببخشیدا اما هنوز برای داشتن همچین حسی شاید زیادی جوونی ! کم کم این حس بوجود میاد واست !

      • سحر می‌گه:

        بعد ببخشیدا یاس گلم ! میکرو اینجکشن یه روش درمان بارداریه که در انتها بازم نطفه رو در رحم مادر قرار میده ! !!!!!!

      • یاس می‌گه:

        سنم کم نیست قدیما دخترای همسن من دیگه 3سر اولاد داشتن.
        من متنفر از بارداری.هیچم حس خوبی نیست.میگن سگ بشو مادر نشو_خیلی عذر میخوام البته_
        امیدوارم این حس هیچوقت در من بوجود نیاد ک نمیاد!

        بچه زیاد بالا نیست احتمالا» پسره.

      • یاس می‌گه:

        عسیسم اونی ک شما میگیIVF هستش.تو این روش بچه خارج از رحم مادر رشد میکنه! بهش میگن کودک آزمایشگاهی

      • سحر می‌گه:

        نمی خوام بهت بی احترامی بشه عزیزم اما منم در حد خودم اطلاعات دارم ! درسته بهش میگن بچه آزمایشگاهی اما وقتی جنین تشکیل شد به رحم منتقل میشه ! در ivf نطفه رو وارد رحم میکنن در این روش مدتی میگذره تا جنین تشکیل بشه ! در واقع ivf و میکرو اینجکشن روش لقاحشون و بدست آوردن تخمک باهم متفاوتن اما در انتها در هر دو باید جنین در رحم قرار بگیره ! حالا یا رحم مادر یا یه فرد دیگه !
        .
        .
        .
        اگه اشتباه میکنم بگو ! و ازتم معذرت میخوام که دخالت کردم !

  7. Arash می‌گه:

    براش متاسفم خیلی کثیفه
    از همه علاقه منداش عذر می خوام اما این زن هیچ حد و مرزی نداره
    خدا نصیب گرگ بیابون نکنه
    بیچاره اورلاندو چه جوری اینو گرفت
    ی جمله خیلی زیبا
    از ماری کوری دانشمند بزرگ
    زنی که تاریخ بهش مدیونه
    ماری تو این جمله درباره افرادی مثل میراندا می گه
    (((جهان امروز از نداشتن دارویی به نام پرهیز و اخلاق رنج می برد)))
    بالاخره ماری اونجا زندگی کرده

    • یاس می‌گه:

      آفرین آرش خوشم اومد.دمت مذاب.میبینم ک بیشتر بدانیدای کتاب شیمی رو هم میخونی.خیلی کارت درسته!

      • Arash می‌گه:

        وووووووووووووووووووووووووواااااااااااااو
        شما از کجا فهمیدی
        منظورم اینه چه حافظه ی بیستی داری
        رشتت دو دبیرستان چی بوده؟؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گه:

        تجربی آرش جون.من این کتابا رو خوردم اگه اشتباه نکنم صفحه 10سال دومه

  8. مهسا می‌گه:

    یاسی جوابمو تو پست پاملا؟؟

  9. نگار می‌گه:

    با ياس موافقم منم از بچه داشتن متنفرم حاضرم 1000000000000 تا سگ و گربه داشته باشم ولي بچه نداشته باشم ميراندا هم ديگه شورشو در اورده خيلي کثيف تشريف داره

    • Hanieh khano0m می‌گه:

      واي نگار جون
      من كامل برعكس توئم!!
      عاششششششششششششششق بچه هام
      خيلي معصوم و پاكن
      واقعن موجودات دوس داشتني هستن
      مث يه فرشته ي كوچيك ميمونن
      فرشته اي از پيش خدا!!
      گاهي اوقات بهشون غبطه ميخورم
      ما آدم برزگا خيي ادعامون ميشه كه همه چي ميدونيم و بچه ها احمقن
      ولي اونا خييييييييليييييييي بيشتر از ما مي فهمن
      اونا دل دارن
      پاكن
      معصومن
      فرشتن
      ولي ما چي؟؟……

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        ما دلمون سنگ شده!!
        اگه همين الان يكي از ما يه گدا رو ببينه كه سر چهار راه گدايي مي كنه چيكار مي كنه؟!
        هيچي!!
        در حالي كه خودش پشت ماشين آخرين مدل نشسته شيشه رو مي كشه بالا و بي اعتنا از كنارش رد ميشه!!
        انگار نه انگار كه اونا هم انسانن!!
        با ما هييييييييييچچچچچچچچ فرقي ندارن!!
        پس چرا ما اين جوري رفتار مي كنيم كه انگار اونايي كه فقيرن و مشكل دارن آدم نيستن؟؟
        با تمام اين وجود انقدر هم ادعا داريم!!
        جالبه…..

      • نگار می‌گه:

        ببين فقط به خاطر اينکه اگه ي روزي هيکلم بهم بريزه به خاطر بچه احتمالا تا مرز خودکشي هم پيش ميرم

    • Arash می‌گه:

      نگار خانم کثیف مال 1 دقیقشه

    • سحر می‌گه:

      هانیه جون منم باهات موافقم که ما ها تازگی خیلی بی تفاوت از کنار خیلی از واقعیات می گذریم ! اما با این حرفت که گدای سر چهارراه فقیره اصلاً موافق نیستم ! 90% فقیر های واقعی اینقدر عزت بالایی دارن که نرن گدایی کنن ! من خیلی ها رو میشناسم که حاضرن گرسنه بخوابن اما کمک بی دلیل قبول نکنن ! من ترجیح میدم که به جای اینکه به گداها پول بدم به یه خانواده ای که میشناسم کمک کنم که گرسنه نباشن ! اما با این حال بازم وقتی بچه های کار رو میبینم نا خودآگاه ازشون خرید میکنم و تا جایی که میتونم کمکشون میکنم ! چون فکر میکنم هیچ گناهی تو زندگی ندارن و مجبور به این کار شدن ! بچه ها خیلی معصوم تر از اینن که نقش بازی کنن !

      • Hanieh khano0m می‌گه:

        سحر جونم من اينو مثال زدم كه نشون بدم آدما دلشون چقدر سنگ شده
        و ابن كه اصصصصصصصلن واسشون مهم نيس كه آدمايي هستن كه روي زمين سفت ميخوابن
        و واسه شبشون نون ندارن بخورن
        اون وقت ما در رفاه كامل هستيم!!
        ولي با حرفت موافقم گلم
        بچه ها برخلاف آدم بزرگا هرگگگگگگگگگگز خودشونو سانسور نمي كنن!!

    • ava می‌گه:

      كاش مي شد سرو ته حاملگي به جا 9 ماه تو دو ماه هم ميومد!:)
      خانوماي قابله!:) ( سحر و سعيده ) كه راجع به بالا پايين بودنه بچه نظر مي دادين ، خداييش پيشنهاد خوبي ندادم ؟!! B)

  10. مهسا می‌گه:

    خیلی خشکله اینا!!
    مرسی.. کاش منم تو حاملگیم این شکلی باشم!1

  11. ان شرلی می‌گه:

    بزرگترین لذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذت دنیا واسه من حاملگیه
    اون احساساتی که توی اون دوران باهاته فقط تو میدونی چیه
    اون احساس فقط مال توئه
    نگار با این حرفت مخالفم سگ چیه…حیوون چیه(ولی به نظرت احترام میذارم چون دوستمی و دوست دارم)
    شوکول نگو نمدونی…این احساسو درک نکردی راجع بهش هیچی نگو!
    منم درکش نکردم…ولی زیباترینه ..هرجوری باشه میخوام این احساسو
    از روز که هوش من فعال شد..این ارزو باهام بود
    توی لحظه ای که تو نفس میکشی 1 نفر دیگه هم باهات نفس میکشه..بهش زندگی میدی
    این زیبا نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Hanieh khano0m می‌گه:

      خيييييييييليييييييييي زيبا گفتي!!
      موافقم شدييييييييييييييييد
      منم خييييييييلييييييي اين احساسو دوس دارم آني خانوم

    • یاس می‌گه:

      نگو آنی متنفرم از بارداریو زایمان.بزرگترین رنج دنیاست
      ولی احساس میکنم همش 1ی بهت چسبیده و ولتم نمیکنه از وجودت استفاده میکنه و هیچی بهت نمیده از وقتی بوجود میاد جز رنج هیچی واست ب ارمغان نمیاره تا ب دنیا بیاریشو بزرگش کنی بعد اینهمه رنج وقتی بزرگ شد از پیشت میره…

      • ان شرلی می‌گه:

        زیباترین رنج دنیاست یاسی(چرا رنج؟)
        تو تنها به دنیا میایی تنها هم میری(نمیشه که….)/رنجی که اون بهت میده زیباترین حس دنیاست

      • یاس می‌گه:

        نیست حتی فکرشم آزارم میده!
        بچه ک عمر و نفسه…هیچیش بسه!

      • ان شرلی می‌گه:

        هرجوری راحتی دوس داری عزیزم
        زندگی خودته…..
        ولی دید منفی نداشته باش
        بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسس

      • یاس می‌گه:

        فدات شوکول.من ک مهردادو دارم دیگه فعلا» همین بسه

      • ان شرلی می‌گه:

        منم تو و مهردادو دارم
        راستی شوکول خواهر دوستم هم اندازه این بود شکمش(منظورم حاملگیش)خودشو سوزوند مرد

      • سحر می‌گه:

        وای !!! چرا همه این اتفاقای بد دور و بر تو اتفاق افتاده آنی ؟؟؟؟/

      • یاس می‌گه:

        وا3 چی خودشو سوزوند؟وا3 حاملگی؟

      • ان شرلی می‌گه:

        ببخشید بچه ها دیر جواب دادم..
        نه بابا شوهرشو دوس نداشت..2 بچه داشت این ناخواسته بود
        ولی به خدا هر چی از زیباییش بگم کم گفتم خیلی خوشگل بود بچه ها
        شوهرش معتاد بود این دوسش نداشت..دیگه دووم نیاوورد خودشو کشت عصر بود یادمه….
        سحر جون اینقد اتفاقات تلخ و بد افتاده واسه منو و دوستام افتاده که از تعجب شاخ در میاری اگه بشنوی

  12. starmoon می‌گه:

    ااااا…………..
    خب منم با آرش موافقم خیلی کثیف میزنه ….
    البته این قضاوت منه …….
    خودتون یه نظری به عکس بالا بندازین می فهمین دیگه چه جور آدمیه …
    .قتی از این عکسا می گیره .
    ولی ازش تا حدودی خوشم میاد .
    نمی دونم چرا .
    اجزای صورتش خیلی ناهماهنگنا!!!!!!!!!!!!اصلا نمی هماهنگن ولی ازش خوشم میاد …(بازم نمیدونم چرا!!!!!!)

  13. Mehrdad می‌گه:

    I Have No Idea About Her

  14. Mehrdad می‌گه:

    I Have No Idea About Her
    But She is like Bi***

  15. Maneli می‌گه:

    هر كاري كنه دوسش دارم!خيلي نازه بچش هم ناز ميشه!!اين كارا بش نمياد چون فيسش معصومه و اصلا شيطون نميزنه!!!

  16. marya.b می‌گه:

    میراندا رو خیلی دوست دارم…

    عکسش خیلی قشنگ و با احساسه… خیلیم حرفه ای و خوشگله نااااااااااازی

    من عاشق بچم…. جوووووووووووووونم

    امیدوارم خدا یه بچه تپل مپل و نااااااااز مثل مامانش بهش بده

  17. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    مدلینگ بودن تو لخت شدن جلو دوربین خلاصه نمیشه
    به نظر من هر انسانی چه با دین و مذهب چه بدون دین و مذهب باید حد خودشو حفظ کنه

    حالا تو هر شرایط و مکان و شغل و …
    فیسش زشته و خوشم نمیاد ازش

  18. مهسا می‌گه:

    من خودم یک بچه بیشتر نیستم و خواهر برادر ندارم ولی عاشق بچم !! وای من عاشق حاملگیم!!

  19. شمیم می‌گه:

    اگــــه میراندا زشــته پس حتما لیدی گاگا خوشگــــله،بــه نظر من که خیلی هم بانمکه!

    آخی چه شکمِ تپلویی داره امیدوارم بچه اش هم به نازیِ خودش بشه!

  20. sara می‌گه:

    رسمأ این پست تبدیل به مطب زنان و زایمان شد!

  21. sara می‌گه:

    خيلي نازه و شخصيت جالبي هم نداره و خيلي خودشو عرضه كرده تا بحال اينم روش

پاسخی بگذارید

