آنجلینا جولی بر روی کاور شماره دسامبر 2010 مجله "Vogue" آمریکا

فرستاده شده: نوامبر 11, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Magazine
برچسب‌ها:,

آنجلینا جولی بر روی کاور شماره دسامبر 2010 مجله «Vogue» آمریکا

عکسی از انجلینا جولی با گریم فیلم «توریست»در کاور شماره دسامبر 2010 مجله «ووگ» آمریکا

به محض منتشر شدن کامل عکسها در سایت قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    مرررررررسی

  2. ان شرلی می‌گه:

    ارکا دوسش داره خیلی (کسی حرف بد نزنه)

  3. یاس می‌گه:

    چقد بد افتاده اینجا.شبیه خودش نیست

  4. Mehrdad می‌گه:

    من آنجلینا دوستم!
    اما …

  5. Mehrdad می‌گه:

    اما…
    این بد ترین عکسیه که ازش تو جاایی دیدم…

  6. سعیده می‌گه:

    عكساش شبيه همن اگه كسي مي گفت اين واسه 2010 نيست باورم مي شد
    در كل خوبه بد نيست 8از 10

  7. mac می‌گه:

    نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
    جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    خشگللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    عشققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  8. Mehrdad می‌گه:

    باشه دیگه وقتی ما هستیم هیچکی نیستی ما بریم این پست 1500 نظر میزنه@@!
    🙂

  9. marya.b می‌گه:

    قربون اون صورت زاویه دار خوشگلت بشم من الهی

  10. Mehrdad می‌گه:

    Hello Saeede
    خوشحالم داقلش تو اینجایی
    بابا مردیم از بی کامنتی:)
    مامانمون(یاس)هم که اصلا» به ما محل نمیزاره

  11. Arash می‌گه:

    آنجلینا جولی بانویی بی همتا
    الهه ی زیبایی
    افسونگر دل ها
    و ساحره ی عشق
    پری دریا ها
    و ققنوس آسمون ها
    گل رز گل ها
    و شراب هر نوشیدنی
    به آنجلینا گفتم که نوش لعلت مارا به آرزو کشت
    گفتا تو مارو نگاه کاو سوپر فن در آید
    گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز
    گفتا ز خوب رویان این کار کمتر آید
    گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
    گفتا شبروست او از راه دیگر آید
    گفتم دل ریحمت کی عزم صلح دارد
    گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید

    • یاس می‌گه:

      تو ب گرد پای عسل ما هم نمیرسی!

      • Arash می‌گه:

        منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        مگه من به شما حرف بدی زدم؟؟؟؟؟

      • یاس می‌گه:

        آرش جون شما چقدبی جنبه شدی امروز! شوخی کردم
        از این کارا اصولا:تک پسر ما انجام میده ک در نوع خودش بسیار جالبه!

      • Arash می‌گه:

        ممنون از لطفتون که شوخی کردین
        اما من مثل پسر شما از خودم شعر نگفتم
        وشعری لسان الغیب گفتم
        من کی باشم که به خوام شعر بگم

      • Mehrdad می‌گه:

        خواهش میشود مامی
        دیدی آرشی یاسی هم گفت که تو به پای عسلم(مهرداد)هم نمیرسی
        این کارا فقط مختص منه
        پس تقل نکن
        میخوای یه شعر بگم
        آنجلینا یار ما
        محو نمودی ما را در چشمان خود
        آنجلینا یار ما
        محو نمودی آرشی را در فیس خود
        آنجلینا یار ما
        محو نمودی همه را در رفتار خود
        آنجلینا یار ما
        این همه جا چرا رفتی بوداپست فیلم بسازی بهر خود
        آنجلینا یار ما
        ما که رفتیم باز شات بگیر بفرست بیاد

      • یاس می‌گه:

        منکل شعرای کتاب سال اولو حفظم آرش جون با نام شاعراش.منظورم الهامی بود ک گرفتی ازش مثل مهرداد ک بیش از 33000بیت شعر این مدلی داره.
        کلا» شما آقایی مایه مباهات ماهم هستی!تو پست جواب مسابقه هم بهت گفتم اگه ندیدی برو ببین

      • Arash می‌گه:

        اصلا» بی خیال

      • Mehrdad می‌گه:

        بله من خودم 33000 بیت شعر دارم که البته اینایی که اینجا میگم حساب نمیکنم
        ولی آرشی چرا ناراحت شدی بابا
        یه شعره دیگه البته 33000 هزار بیت شعره@@!
        🙂

  12. سعیده می‌گه:

    باز شما دو تا آرش و اذيت كردين ؟ بيام گوش جفتتونو بكشم ؟

  13. sh1 می‌گه:

    سعیده جان میشه ازت یه خواهشی بکنم

  14. sh1 می‌گه:

    سعیده جان میشه ازت یه خواهشی بکنم؟

  15. sh1 می‌گه:

    هستی خانوم؟

  16. شمیم می‌گه:

    چــه نگاهِ گیرایی داره،خــــیلی جـــذابِ!

پاسخی بگذارید

