جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و دوست پسرش در وست هالیوود

فرستاده شده: نوامبر 11, 2010 توسط Admin در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای بریتنی اسپیرز و دوست پسرش در وست هالیوود

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    ارش معذرت خواهی کن از یاسی (خواهرت)

  2. ان شرلی می‌گه:

    مرررررسی نعیم جان
    ولی 10 تاش مث هم بودن یا من مشکل بینایی داشتم بچه ها

    • marya.b می‌گه:

      آره همه شبیه هم بود 🙂
      اینجام تیپش خوبه دوسش می دارم

      • ان شرلی می‌گه:

        تولد تولد تولدت مبارک ماریا جان
        1000000000000000000000000تا بوس بهت میدم
        اومدم دم در خونتون که بهت تبریک بگم ولی خجالت کشیدم بیام تو(روم نشد)هدیتو گذاشتم جلوی در برو بردار (بوس با 1 گل)پول نداشتم 1 چیز خوشگل بخرم که ارزش داشته باشه اون چشای خوشگلتو بهش بندازی

    • marya.b می‌گه:

      الهی قربونت بشممممم بووووووووووووووووووس
      مرسی نانازترین دختر دنیا :*

      می دونی آنی چند تا از دوستهای صمیمیم بهم تبریک نگفتن خیلی دلم گرفت 😦

      ولی تبریک تو خیلی خیلی خوشحالم کرد عزیییییزم ان شاالله همیشه تو زندگی شاد باشی گلم

  3. ان شرلی می‌گه:

    بریتنی چشاش خیلی خسته نشون میده
    یادمه بهم میگفتن اگه دیکته 20شی اهنگ بریتنی رو واست میذاریم(baby one more time) /وای منم واسه اینکه ببینمش دیکته میشدم 25 نه 20

  4. mac می‌گه:

    این طفلی هم فیس ثابتی نداره ی جازشته ی جا بازخشگله.چشاش ی حالتیه عذابم میده.صداشو میدوستم.مرسییییییییییییییی

  5. Robsten_mahtab می‌گه:

    بازم بریتنی و باباش اومدن.
    اصلا ازش خوشم نمیاد.

  6. شمیم می‌گه:

    واااای چقدر این بریتنی بدتیپِ!!

  7. یاس می‌گه:

    وای چ بریت خانم شده.خوشمان آمد
    کاش عسلم زود بیا اینا رو ببینه ک خوشحال شه البته قبل از اینکه سعیده بیاد رو نروش پیاده روی کنه!

    • Arash می‌گه:

      ممنون از نظرت درباره بریت
      ناراحتی الان
      نباش دیگه
      🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂
      🙂 🙂 🙂 🙂

  8. یاس می‌گه:

    وای چ بریت خانم شده.خوشمان آمد.
    کاش عسلم زود بیا اینا رو ببینه ک خوشحال شه البته قبل از اینکه سعیده بیاد رو نروش پیاده روی کنه!

  9. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ماریا جون منم تبریک میگم
    امیدوارم بهترینها توی تموم امور زندگی و کار و … در انتظارت باشه عزیزم

    ((روز تولد تو جشنه تو ماه و مریخ
    این روز خوب میمونه همیشه توی تاریخ))

  10. ونوس می‌گه:

    خوشم نمیاد ازش اما کتش با نمکه.

  11. Arash می‌گه:

    خانم مارایا تولدت مبارک
    صد سال زنده باشی
    همراه با پیروزی و کامیابی

  12. kim kardashian می‌گه:

    من عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقشم
    دوسش دارم very much
    خیلی خوبه من حاضرم جونمو بهش بدم
    تا ی بار قبل مرگ برام بخونه
    خیلی جذاب و هاته
    دیووووووووووووووووووووووووووووووونشم
    کاش منم همسایش بودم
    تا هروز تو صورت بی آرایش و سادشو ببینم

  13. kim kardashian می‌گه:

    راستی کاربرای این سایت این رسم مهمون نوازیه
    ی خوش آمد خشک و خالی هم نمی گین
    من گفتم اسممو بذارم کیم تا یکی تحویلم بگیره
    ولی ای بابا
    اینم بگم که من شوخی کردم (چه قدرم باورتون شد 😦 )
    چون عاشق کیمم این اسمو برای خودم گذاشتم
    البته هر چی کیم بگه من میگم
    پس من همون کیمم

    • Hanieh Khano0m می‌گه:

      خوش اومدي جيگر
      منم تازه واردم
      الان همه خوابيدن!!
      فقط ما بيداريمممممم
      😉

    • Arash می‌گه:

      منم خوش آمد میگم
      راستی خانم کیم کارداشیان راستش من زیاد از روح هالیوودیتون لذت نمی برم
      ولی خب امیدوارم روح اینترنی و ایرانیتون خوب باشه

  14. Arash می‌گه:

    من که رسما» میگم بی همتا
    عالی و بی نظیر
    چه تیپی قشنگی
    چه کت جیگری
    چه قدر خوش لباس
    خیلی مرتب و منظم شده غیر از موهای خوشگلش
    راستی اگه دقت کنیید سفیدیه پوستش تو عکسا ماله خودش نیست
    به احتمال نزدیک به یقین مال فلش دوربین
    چون هم خودش هم دوست پسرش تو عکس اول رنگ پوستشون عادیه
    ولی بعد یهو سفید میشه
    حتی موهای بریت هم تو عکس یکی مونده یه آخر تحت تاثیر فلش دوربینا قرار گرفته
    رنگ کتش بی نهایت عالی
    کلا» هر روز داره با کلاس تر می شه

    • Hanieh Khano0m می‌گه:

      موافقت ششششششششششششششددددددددد

    • mm می‌گه:

      من هم موافقم شدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

  15. Arash می‌گه:

    راستی من ی آدم فرهیخته ای شنیدم که گفت
    سبزه سفره ی عید ما ایرانی ها خودش طراوت داره و آدمو جذب میکنه
    اما تخم مرغ باید صد نقش و نگار بگیره و رنگ شه
    تا مردم بذارنش سر سفره
    بریتنی هم از اون دستس خودش خوبه
    و نیازی به هزار نوع ارایش نداره
    و با آرایش خیلی ملایم به خیابون میاد
    آخ که من بی نهایت چشمای خمارشو دوست دارم

  16. Arash می‌گه:

    آقا من دیگه رفتم سر درس امروز فکر نکنم بیام شاید ی بار یا دوبار
    چون فردا کوئیز دارم

  17. Hanieh khano0m می‌گه:

    فقط ميتونم بگم:
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم
    عاششششششششششششششششششششششششقتم عشششششششقم…..

  18. kim kardashian می‌گه:

    وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواوووووووووووو ببین به خاطر بریت جون آواتار ساختم

  19. Mehrdad می‌گه:

    بچه ها من هنوزم تو تعطیلات جمعه در خونه ی آرشی جون هستم
    ایشون فعلا» در حال درس خواندن هستن
    و منم گفتم یه نظری دادم
    به امید خدا اگه ما رو تا 1 ساعت دیگه بیرون نکنه
    بعد ناهار میایم
    آرشی یه سریال گرفته نمیدونم اسمش چیه جنگیه ماله گلادیاتور هاست
    نمیدونم کسی دیده یا نه؟
    قشنگه…
    راستی آرش میگه قشنگترین سریال جنگی بوده که تا الان دیده
    بریت در یک جمله
    به کامنت هایی که آرش در این پست داده مراجعه کنید
    راستی این کیم کیه؟
    واقعا» خود کیمه…
    اگه باشه که چه حالی بده یکی هم به جممون اضافه شد
    در کل کیم خو اومدی
    راستی یاس کجایی؟
    به کیم خوش آمد بگو مامی جون 🙂

    • یاس می‌گه:

      من اینجام ب منظور عدم گرفتاری مشروطیت زودهنگام تصمیم ب درس خوندن گرفتم!از پس کمتر میام.
      اینقدم اونجا نمون زودی برگرد خونه.با آرشیتونم قهر بیدم ازیرا ک دلمو شیکوند.
      احترام بزرگترتو حفظ کن دیگه هم ب من دستور نده. وا3 همین گفتم از آرش یاد نگیر از همینش میترسیدم! مزاحم اونم نشو بذار درسشو بخونه
      مواظب خودت باش توراه برگشتم لباس گرم بپوش سرما نخوری مامی!

  20. kim kardashian می‌گه:

    یاس ببخش اگه بهت تو پستایی که میدونی توهین کردم

  21. ava می‌گه:

    چه ملوس شده اينجا… از پارچه كتش خوشم اومد

پاسخی بگذارید

