عکسهایی از پشت صحنه فشن شو بزرگ ویکتوریا سکرت

فرستاده شده: نوامبر 11, 2010 توسط Admin در Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel, Celebrities, Event, Fashion, Victoria Secret
برچسب‌ها:, , , , ,

عکسهایی از پشت صحنه فشن شو بزرگ ویکتوریا سکرت

2010 Victoria’s Secret Fashion Show – Backstage Hair & Makeup.Lexington Armory, New York, NY.November 10, 2010

عکسهایی از آماده شدن مدلهای ویکتوریا سکرت برای فشن شو بزرگ این کمپانی در نیویورک

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    نعیم جان عکس هایی نه غکس های
    مممممررررسی
    شوکول مری جین برگشت

  2. Arash می‌گه:

    نمردیم و دیدیم زنای خراب چه جوری آماده میشن برای نشون دادن خودشون
    ویکتوریا سکرت باید بشه ویکتوریا سک…ی
    از حق نگذرم من عاشق کاندیس وهستم
    و از الساندرا هم بدم نمیاد

  3. نگار می‌گه:

    اينا چه حوصله اي دارن من تو زندگيم بالاتر از خودمو نميتونم ببينم

  4. ان شرلی می‌گه:

    زیبا بودن مرسی نعیم جاااااان

  5. نگار می‌گه:

    بچه ها من يکشنبه امتحان خيلي سخت دارم احتمالا فردا و پس فردا نيام

  6. kim kardashian می‌گه:

    سلام من کیم کارداشیان هستم و خیلی از سایتتون خوبه
    من زبونه مادریم فارسی و ترک زبانم
    من بعد از این جا زیاد میشم

    • kim kardashian می‌گه:

      واااااااااااااااااااااااااااااای نظرمو تایید کنید
      که می خوام به جمعتون بپیوندم
      من الان تازه از پیش پاریس اومدم
      هیلتون جونی اینجا رو خیلی دوست دارم

  7. Arash می‌گه:

    نگاه کن من با نام مهرداد نظر دادم نظر بالایی مال من است
    یوزرش از نظر قبلی مونده

  8. ان شرلی می‌گه:

    مرسی ارش عزیزم تو هم خیلی خووووووووبی/گلی/ماهی
    ناسلامتی پسر خودمی دیگه
    شوکول این داداشته از 1 ازدواج دیگس
    مهردادننه این دایته
    اسمش ارشه

    • یاس می‌گه:

      آنی دیدی آرش با من چ کرد؟!

    • ان شرلی می‌گه:

      اررررررررررررررررررررررررررش .زود معذرت خواهی کن از خواهرت
      این 1 دستوره
      ارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررش

  9. ان شرلی می‌گه:

    یادم رفت نگار جون عزیزم مرسی لطف داری
    ارش من همیشه دوس داشتم و دارم 1 پسر داشته باشم اسمشو بذارم ارش
    اونوقتا به عشق ارش کمانگیر
    بعد شد ارش خواننده ایرانی(خیلی دوسش دارم اهنگاشو)
    حالا هم تو عزیزم

  10. مهسا می‌گه:

    این حرفا رو ول کنین بابا به این دقت کنین که اینا رو انقد دارن روشون کار میکنن ولی تو رو خدا ما چیزی رو صورتشون میبینیم ؟؟؟ببینین همین آدریانا چه قیافش داغونه قبل گریم!!! حالا ببینین گریم چه میکنه!!!!!!!!!!!!!11111

  11. شمیم می‌گه:

    آدریانا بدونِ گریم هم جذابیتِ خاص خودشو داره!

  12. marya.b می‌گه:

    این آدریانا لیما خیلی خوشحاله که مدل ویکتوریاستااااا!

  13. mahdi می‌گه:

    سلام من خیلی وقته میام اینجا ولی نظر نمیدادم.
    از اشناهی با شما خوشحالم.

  14. ونوس می‌گه:

    آدریانارو دوس ندارم ته چهرش دهاتیه اما گاهی اوقات جذاب میشه.
    عاشق الساندرامٍ صوت یخ وبی روحی داره.

  15. love selena می‌گه:

    ووووو …
    ذوق مرگ شدم من ….
    بلاخره یه دونه عکس از جسیکا جوووووونم دیدم….
    فداش بشم من …
    با این که عکسش بدون آرایشه و ومربوط به پشت صحنه فشن شو ، ولی بازم اون چشم های آسمونی و خوشگلش آن چنان جذابن که از نگاه کردن بهشون سیر نمیشم ….
    اون لبخند های کوچولو و دوست داشتنیشم که دیگه هیچی …. ادم رو مست میکنه …
    هیکلشم واقعا زیباست … مخصوصا سینه ها و پاهاش ….

    آدریانا توی عکس 8 خیلی ملوش و زیبا شده …
    کاندیس هم توی عکس 22 خیلی خنده دار شده ….

    مرسی

  16. khaT می‌گه:

    جال بود.تشكر

پاسخی بگذارید

