منتخب عکسهای مراسم اهدا جوایز موسیقی کانتری Country Music Awards 2010+لیست کامل برندگان

فرستاده شده: نوامبر 11, 2010 توسط Admin در Celebrities, Country Music Awards 2010, Event
برچسب‌ها:

منتخب عکسهای مراسم اهدا جوایز موسیقی کانتری Country Music Awards 2010+لیست کامل برندگان

The complete list of award winners is:

Entertainer of the Year: Brad Paisley
Female Vocalist of the Year: Miranda Lambert
Male Vocalist of the Year: Blake Shelton
New Artist of the Year: Zac Brown Band
Vocal Group of the Year: Lady Antebellum
Vocal Duo of the Year: Sugarland
Single of the Year: “Need You Now,” Lady Antebellum
Album of the Year: Revolution, Miranda Lambert
Song of the Year: “The House That Built Me,” Miranda Lambert
Musical Event of the Year: “Hillbilly Bone,” Blake Shelton and Trace Adkins
Music Video of the Year: “The House that Built Me,” Miranda Lambert
Musician of the Year: Mac McAnally, guitar

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    نازی گریه نکن

    • یاس می‌گه:

      فقط شوکول من بخواند:
      آنی الان داشتم پست گاگارو میدیدم ک کامنتای تو رو خوندم.با هر کلمه ای راجع ب من نوشته بودی ی قطره اشک ریختم!من تا ب امروز هیچ دوستی رو ب اندازه تو دوستنداشتم مگر 1نفر ک الان تو روبیشتر اینو قبلا» ب سارا هم گفته بودم.
      دوستام بهم میگن خدای احساس چون معتقدن ک وجود من خالی از احساسه و گاها» آقا مهرداد صدام میکنن راستم میگن چون عین پسرام.اما امروزمن فهمیدم کم منم ی دخترم با احساسات لطف دخترونه.
      خدا رو شاکرم ک ب ی بندش حتی برای ی لحظه هرچند کوتاه آرامش میدم! بتو مدیونم چون احساس کردم ک خدا بندگیمو پذیرفته ک تو این حسو نسبت بهم داری و این برای من اوج لذت بندگیو زندگیه!
      ی کاغذ دارم توسجاده نمازم.اسم اونایی رو ک دوستدارم همیشه خوشبخت باشن توش لیست کردم و بعد نماز واسشون دعا میکنم.اسم توهم جزوشونه.هیچوقت از نه از این لیست و نه از دل من پاک نمیشی حتی اگه هیچ زمان نبینمت وصداتو نشنوم

      از همه حضار گرام علی الخصوصنویسندگان محترم عذر میخوام اما چاره ای نبودش.هرچندک گفتم فقط آنی بخونه!

      • سعیده می‌گه:

        از اونجايي كه من خيلي فضولم و نتونستم جلوي خودمو بگيرم كامنتتو خوندم ياسي جون
        آني خيلي دختر ناز و مهربونيه باهات 100درصد موافقم قلبش به بزرگي يه درياست و اوج احساسش به عظمت يه كهكشونه

      • ان شرلی می‌گه:

        مرسی عزیزم سعیده جان(نه من خوب نیستم)
        یاسی قربونت برم اینی که من گفتم عین حقیقت بود فقط به عشق تو زنده ام
        چند روز پیش فهمیدم همه ارزوی مرگمو داره همه/خیلی ناراحت شدم لذت زندگی کردن از دست دادم ولی تو بهم برگردوندیش
        دیشب دلم گرفته بود اوا باهام بود تنهام نذاشت
        هیچوقت دوس ندارم اشک تو چشمای تو (همه دوستام)ببینم

      • یاس می‌گه:

        سعیده جون اکشالی نداره بخاطر این نوشتم فقط آنی بخونه چون بعضیا از کامنتای بی ربط بدجوری شاکی میشن!
        وگرنه من همه جا داد میزنم ک آنی بهترین وعزیزترینه! و کاملا»باهات موافقم

      • ان شرلی می‌گه:

        نه به خدا شوکول..من بدترین ادم روی زمینم /ارزش هیچیو ندارم

      • یاس می‌گه:

        آنی هیشکی آرزوی مرگ عزیزشو نمیکنه! شاید گاهی ازت دلگیرشن اما ته دلشون عاشقتن!همون دوستیو ک داستانشو واست تعری فکردم تو ی برهه همه ازش متنفر بودن اماهمه الان عاشقشن.
        گاهی اوقات ما ی اشتباهاتی میکنیم ک از نظر دیگران نابخشودنیه اما اگه بعد از ی مدت مارو نبخشیدن بدون گناه ما بزرگ نیست دل اوناست ک خیلی کوچیکه!
        آدمی بهرحال ممکن الخطاست اما هیچ ادمی نیست ک مورد عفو پروردگار قرار نگیره!تنها اونه ک مهمه ولا غیر.تو فقط سعی کن ک خدا ازت راضی باشه و دوستت بداره ک این بزرگترین نعمته

        همیشه یادت باشه مشکلات هرچقد هم ک بزرگ باشن از روحتو ک سرچشمش روح بلند قدیس پروردگاره بزرگتر نیستن

      • سعیده می‌گه:

        قربونت برم عزيزم
        تو خيلي خوبي

      • یاس می‌گه:

        ی شعر واست مینویسم بینی و بین الله تعمقا»بهش فکر کن:

        یک شبی مجنون نمازش را شکست … بی وضو درخانه لیلا نشست
        گفت: یارب از چ خارم کرده ای؟ … بر صلیب عشق دارم کرده ای؟!
        مرد این بازیچه دیگر نیستم … این تو و. لیلای تو من نیستم

        گفت: ای دیوانه لیلایت منم … در برت پیدا و پنهانت منم
        سالها با جور لیلا ساختی … من کنارت بودمو نشناختی

      • سعیده می‌گه:

        آني جون ياسي راست ميگه همينكه خودت از خودت راضي باشي و تمام سعي ات رو بكني كه خدا ازت راضي باشه كافيه
        تو دنيا آدم نيتونه همه رو راضي نگه داره بلاخره يكي هست كه هر كاري كني راضي نگهش داري نميشه و بازم ازت ايراد ميگيره من و داداشم وقتي باهم دعوا مي كرديم من همش مي گفتم بميري ولي از ته دل نيست از رو عصبانيته بعضي وقتا حتي پدر و مادر آدمو نفرين مي كنن ولي باز از ته دل نيست هيچ خانواده اي نيست كه بده خون و ريشه اش و بخواد بحران روحي واسه همه هست هيچ كسي نيست كه بگه من مشكل ندارم اگه كسي اينو گفت بدون داره دروغ ميگه
        همه بلاخره يه مشكلي دارن ولي مهم بيرون اومدن از اون مشكله

    • ان شرلی می‌گه:

      دوستون دارم خیلی خیلی (همینو دارم که بگم

      • ان شرلی می‌گه:

        خوندم یاسی شوکولم مرسی از شعر خوشگلت
        سعیده مرسی عزیزم که تو هم کمکم میکنی.ولی شرایط من فرق میکنه
        راستی من وقتی 2 ماه بودم مامانم ترکم کرد رفت
        ولی برگشت(میام بهتون میگم)
        میان ترم دارم باید برم امتحان بدم هیچی هم نخوندم

      • ان شرلی می‌گه:

        راستی من الان هیچ کسی رو بیشتر از مامانم دوس ندارم

      • یاس می‌گه:

        آنی تو کمر هرچی بلا بوده شکوندی!!!!!!!!!!!!!!
        من فقط واست آرزوی موفقیت دارم.بیخیال دنیا و آدماش شو.فقط بچسب بخودت

        متاسفم برای آنان ک فکر کوتاه شعور محدود و روح تاریک دارند

      • یاس می‌گه:

        حتما»دلیلی داشته وا3 رفتنش! آخه میگن تنها کسی ک تا آخرین لحظه اسم فرزند روی لباشه مادره

        آن دل گرم ک جان داشت هنوز … اوفتاد از کف آن بی فرهنگ
        از مین باز چو برخاست نمود … پی برداشتن دل آهنگ
        دید کز آن دل آغشته ب خون … آید آهسته برون این آهنگ
        آه دست پسرم برد خراش… وای پای پسرم خورد ب سنگ!

      • ان شرلی می‌گه:

        اومدم …همه چیزو هم خوندم..حالا هم میخوام برم 1 کار کوچیییییییک دارم
        مرسی عزیزم
        دوئووووووست دارم خیلی
        اره دلیل داشت ..

      • ان شرلی می‌گه:

        چه خوب حرف منم یادت مونده عزیزم

      • یاس می‌گه:

        شوکولم من هیچوقت حرفای اونایی رو ک دوست دارم از خاطر نمیبرم

  2. ان شرلی می‌گه:

    وای گوئینت ناز شده عزیزم
    وای بچه ها این زنه که تو عکس 5 میباشد کیه خیلی زشته
    ازش بدم میاد(متنفر نیستم)خیلی بدم میاد

  3. ان شرلی می‌گه:

    مرسی نعیم جااااااااااااااااان
    این زنه تو عکس 1 هیکل بسیار ضایعی داره

  4. سعیده می‌گه:

    پارسال هم برد پيزلي و اماندا لمبرت جايزه هاي اصلي رو گرفتن
    آهنگ need u now گروه ليدي انتبلوم خيلي قشنگه خيلي

  5. sara می‌گه:

    چقدر جای سعیده خالیه!
    وقتی نیست انگار هیچ کس تو سایت نیست 😦

  6. sara می‌گه:

    ااااااااااا!
    کی اومدی ؟! 😮

  7. سعیده می‌گه:

    هستم عزيز دلم امروز حالم زياد خوب نيست دلم گرفته 😦

    • ان شرلی می‌گه:

      وای شرلی بمیره چرا
      ناراحت نباش
      امررررروز میام پیشت

      • سعیده می‌گه:

        يكي امروز صبح اعصابمو ريخت بهم و بهم گير الكي داد منم دمق شدم انگار پنچر شدم آني جون دلم ميخواد گريه كنم ولي نميشه

      • ان شرلی می‌گه:

        این حرفو نزن عزیزم گریه نکنی 1 وقتا
        بذار من جای تو گریه کنم (دارم هم اشک میریزم)

  8. sara می‌گه:

    افاااااا؟!
    چرا عزیزم؟!

    • سعیده می‌گه:

      ميدوني تجربه يه چيز و بهم ثابت كرده كه هميشه راست گفتن و رو راست بودن عوض اينكه مشكل آدمو حل كنه مشكل آدمو بيشتر ميكنه اگه دروغ بگي يا حداقل اصلا چيزي نگني وجدانت ناراحت ميشه ولي اگه راستشو بگي اعصابت ميريزه بهم . همه ميگن دوست دارم راستشو بشنوم حتي اگه تلخ باشه ولي اين يه بلف بيشتر نيست. ايني كه من ميگم تازه سر قضيه هاي پيش و پا افتادس ديگه چه برسه به مسائل بزرگتر

      • ان شرلی می‌گه:

        سعیده جان همیشه اگه دروغ بگی همه فک میکنن راستشو میگی
        اگه راستشو بگی همه فک میکنن دروغ میگی

  9. sara می‌گه:

    آره منم تجربه کردم!
    و آدم از این میسوزخ که حقیقت رو گفته ولی باز متهم میشه!

  10. Mehrdad می‌گه:

    I HAve No idea About Picture s
    but w r u Yas

  11. Mehrdad می‌گه:

    Song of the Year: “The House That Built Me,” Miranda Lambert

    ببخشــــید تو همین پست جمله ی بالایی رو نوشته
    میشه بگین میراندا لمبرت
    خواهر یا نسبتی با آدام لمبرت داره؟

  12. شمیم می‌گه:

    ممـــــنون.

پاسخی بگذارید

