عکسهای اجرای شکیرا در مراسم اهدا جوایز Bambi 2010 در پوتسدام آلمان

فرستاده شده: نوامبر 12, 2010 توسط Admin در Celebrities, Shakira
برچسب‌ها:

عکسهای اجرای شکیرا در مراسم اهدا جوایز Bambi 2010 در پوتسدام آلمان

Singer Shakira performs during the Bambi 2010 Award Ceremony at Filmpark Babelsberg on November 11, 2010 in Potsdam, Germany


دیدگاه‌ها
  1. cyrus68 می‌گه:

    صدای خوبی داره رقصش هم محشره.

  2. cyrus68 می‌گه:

    لباسش جالبه. هیچوقت هم کفش نمیپوشه!!!

  3. Mehrdad می‌گه:

    2222222222222222222
    وای که چقدر جیگری تو

  4. cyrus68 می‌گه:

    بقیه خوابیدن!!!!
    دامنش از پارچه های بازیافتیه!!؟؟

  5. Mehrdad می‌گه:

    خیلی ناز شده اینجا
    من که عاشقشم شدید
    خیلی ناز و خوشگله
    چه لباسهای گور خریه!!
    راستی بچه ها من پشت صحنه مراسم رو دارم عکس شو تو نظر بعدیم میزارم

  6. Mehrdad می‌گه:

    اینم عکسش من این عکسو از سایت بی بی سی گرفتم فکر کنم راسته چون اونجا اینجوری نوشته بود

    بی بی سی هم که دروغ نمیگه@@!
    این متن اصلی
    Shakira in The Potecdame Germany rear Arena Of the Concert
    ترجمه
    شکیرا در پوتسدام آلمان پشت صحنه کنسرت

    • مهدي می‌گه:

      مهرداد برو پسته گلزارو بخون. فك كنم بايد يه ليست دوباره از سنا بگيري. آخه يك نفر هم اضافه شده و هم اينكه سن منو اصلاح كن. تموم كه شد يه ليست بده بفهميم كي بزرگتره. يادت نره

  7. Mehrdad می‌گه:

    تو عکس 5 و عکس یکی به آخری تو جه کنید
    عکس 5
    چه قوس کمری@@!
    عکس یکی مانده به آخری
    همچین رفته تو حس عمرا» دربیاد
    عین کتی پری که تو ویکتوریا سکرت حنجرش رو پاره کرد

  8. Arash می‌گه:

    شکیرا بی نظیره
    خیلی دوسش دارم

  9. یاس می‌گه:

    شکی جون ی تکون.شکی جون 2 تکون …. شکی جون دلمو بگیرو گرد و خاکاشو بتکون

    عسیسمی! میبینمت حظ میکنم

  10. Mehrdad می‌گه:

    منظورت چیه مستر دانیل
    بریم تو چشم
    من روش کلیک کردم

  11. saeede می‌گه:

    بابا تکراری شد این لباسو رقصش 😦 ابتکار داشته باش

  12. دانيل می‌گه:

    عضو شدني نيست
    بايد كد اچ تي ام ال عكس رو بزاري
    يا اينكه نوار ابزار اين سري عكسها رو دانلود كني
    بعدا تو يه پست كامل توضيح ميدم

  13. مهسا می‌گه:

    قربون اون قد کوتاه 155 سانتیت برم من!!!
    فک کن؟؟؟!

  14. marya.b می‌گه:

    شکیرام زده تو کار شلیته و شلوار و پای برهنه!!!!!

  15. شمیم می‌گه:

    عاشقِ اجراهای پرشور و هیجانیشمممم صداشم که شنیدن داره!!

    آهنگاشم خیلی نااااازن

  16. headless98 می‌گه:

    اسمش اینه شتخما >>> !!! …

  17. shima می‌گه:

    وقتی که هیچ کلمه ای وجود نداره که بتونه تو رو توصیف کنه-سکوت بهترین جملست
    ممنونم
    خیلی عکسها قشنگ بودن

  18. farshad می‌گه:

    خيلي باحاله
    خيلي هم انرژيكه

  19. khaT می‌گه:

    خيلي هنرمنده…آدم ميخكوب برنامه هاش ميشه

  20. ava می‌گه:

    دامنشو…. كلا گوگوليه و فوق العاده انرژيك … دوسش دارم خيلي …

  21. neda می‌گه:

    با دیدنش انگار رد بول و هایپ باهم میزنم

پاسخی بگذارید

