عکسهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی در مراسم اهدا جوایز گرمی آمریکا لاتین Latin Grammy Awards در لاس وگاس

فرستاده شده: نوامبر 12, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jennifer Lopez, Marc Anthony
برچسب‌ها:,

عکسهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی در مراسم اهدا جوایز گرمی آمریکا لاتین Latin Grammy Awards در لاس وگاس

جنیفر لوپز ئ مارک آنتونی در سازدهمین مراسم سالانه اهدا جوایز موسیقی آمریکای لاتین در لاس ئگاس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. ان شرلی می‌گه:

    حیف این لاس و گاس که این مارک رفت توش
    مررررررررررسی

  2. mahdi می‌گه:

    بهم میان 22222222222222222

  3. ونوس می‌گه:

    عاشق جنیفرم.مارکم دوس دارم.
    زندگی بی حاشیه ای دارن و این خیلی خوبه.
    لباسش خوشگل نیس و بهش نمیاد.
    اما طبق معمول شیکه.
    احساس می کنم پیر شده و طراوت قبل و نداره.

  4. یاس می‌گه:

    این 2تا اصلا»بهم نمیان.جی لو داره یواش یواش پیر میشه! لباسشم قشنگ نیستش

  5. Arash می‌گه:

    جی لو یعنی هنر و کلاس
    خیلی دوسش دارم
    کاش با ایم مارمولک ازدواج نمی کرد
    ولی هنوزم عالیه
    و بی نظیر
    جدی جدی گیتاره

  6. marya.b می‌گه:

    وای خدایا جنیفر عالیه …عاشقشم… در گیرشم ….بهترینه
    لباسشم خیییییلی خوشگل و شیکه
    خیلی از مارک سره خییییییییییییلی
    دوسش دارم خیلی زیاد به چشماشم خیلی میاد

  7. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    آخه این 2 نا کجاش به هم میان؟
    جی لو داره فنا میشه به پای این

    جی لو خیلی جذابهههههههههههههههه
    خیلی دوسش دارم

    موهاش رنگش خوبه
    لباسش بده

    ابروهاش خیلی پر و بده
    این مایک عقب مونده تو خونه ام فکر کنم عینک میزنه

    چه عجب دیگه عرق نکرده
    فک کنم رفته رکسونا خریده

  8. (ali daee(mac می‌گه:

    عاشق جنیفرم
    سنگ نمک خودمه عزیزم
    خشگل
    ناز
    دوسداشتنی
    خوش اندام
    میمیرم واسه صدای نازش
    از همه لحاظ دخترمون بیسته
    واقعا حیف شد که با این مرتیکه زشته

  9. شمیم می‌گه:

    مارک خیلی بی ریخــــته!

    لباس جنی قشنگ نیست،مدل ابروهاشم زشته بهـــش نمیاد!!

  10. نگار می‌گه:

    جني اينجا زشت شده

  11. ava می‌گه:

    جي لو رو خيلي دوست دارم … خانوم خوشگل هنرمند شيك باسلقه … از معدود دفعاتيه كه لباسشو دوست ندارم …

پاسخی بگذارید

