عکسهای ستارگان هری پاتر در فرش قرمز اکران لندن فیلم "Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 1"

فرستاده شده: نوامبر 12, 2010 توسط Admin در Celebrities, Emma Watson, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای ستارگان هری پاتر در فرش قرمز اکران لندن فیلم «Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 1»

ستارگان مجموعه فیلمهای هری پاتر از جمله اما واتسون و دانیل رادکلیف در فرش قرمز اکران لندن اولین بخش از سری جدید مجموعه فیلمهای هری پاتر با نام «هری پاتر و یادگاران مرگ» در لندن دیده میشوند.

«هری پاتر و یادگاران مرگ» که در دو بخش مجزا تولید شده است و بخش اول آن دیروز رسما در لندن اکران شد،آخرین قسمت از مجموعه فیلمهای هری پاتر است و دوستداران آن با این فیلم خداحافظی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها
  1. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    ا و ل

  2. mac می‌گه:

    چقدر سرعت زیاده اینجا

  3. آرکا آرشیتکت می‌گه:

    چه بزرگ شدن
    اما اصلا فیس دخترونه ای نداره

    ولی ملوسه
    استیل رو فرمی داره

    لباسشم خوفه

  4. cyrus68 می‌گه:

    منتظر فیلمشم .یه عمر با هری پاتر زندگی کردم.mer30

  5. cyrus68 می‌گه:

    موی اما هم یه تنوعیه!!! مردیم از بس مو فرفری دیدیمش .دن خیلی قدش کوتاهه.

  6. kim kardashian می‌گه:

    وااااااااااااااااااااای که من چه قدر اما رو دوست دارم
    امیدوارم هنرش به کیم که خودم باشم رفته باشه
    راجب آقا پسرا نظری ندارم
    ولی اما خیلی سکسیه

  7. Arash می‌گه:

    اما خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم
    خیلی خیلی ازش خوشم اومده
    خیلی جیگره دیوونشم
    از دنیل هم خیلی خوشم میاد
    رویای بچگیام بود میدیدمش کیف می کردم

  8. ان شرلی می‌گه:

    وای این چرا موهاش اینجوری کوتاه کرده
    من 1 بار اینجوری کوتاه کردم…………….وای فک میکنم به اون روزا افسرده میشم

  9. مهدي می‌گه:

    من خيلي دوس دارم فيلماشو هيجان دارن خوبن ولي ديگه بايد باي باي بگيم. داره گريم ميگيرهههههه نهههههههههههههههههههه.

    مهرداد آخرش چه جوري از دسه آرش فرار كردي ؟
    مي خواستيم گروه نجات تشكيل بديم ولي ماما جونت نذاشت.

  10. یاس می‌گه:

    از اما متنفرم انگار منجمد شده اما بالا تنه لباسش قشنگه.این گلای مزخرف چیه ک همه باید بزنن ب لباسشون!
    عاشق فیلمای هری پاترم امیدوارم هیچوقت تموم نشن…

  11. ونوس می‌گه:

    از سری فیلمای هری پاتر متنفرم.
    یعنی اصلاً ندیدم چون تخیلیه.از فیلمای تخیلی متنفرم.
    از بازیگراش خوشم نمیاد.اما بزرگتر ازسنش به نظر میاد.

  12. naeimeh می‌گه:

    وای عاشق همشونم …………………….اما برنزه کرده خودشو فکر کنم دیگه می خواد یه تیپ نباشه
    قبلا همش یه جور بود
    دنیل چقدر جیگره

  13. saeede می‌گه:

    اما چرا اینجوریه؟انگار روزه گرفته
    بچه ها شما نمیدونین این سیب رو لباسشون چه معنی میده؟:-?

  14. love selena می‌گه:

    وای خدا من …..
    Harry Potter برای من واقعا اسم مقدسیه ….
    من عاشق کتاب ها و فیلم های این مجموعه بی نظیر و تکرار نشدنیم ….
    عاشق تمام شخصیت های خوب و بدش …. (توی کل کتاب من فقط از یه نفر بدم میاد اونم بلاتریکسه )
    عاشق اون فضای صمیمی بین کاراکتر ها …. ( من دیوووونه ی اون صحبت های دوست داشتنی این سه تا دوست جدایی ناپذیرم …. تا حالا 10000 بار کتاباش رو خوندم ولی بازم موقع خوندن چنین قسمت هایی یه جور شور و شوق خاصی تمام وجودم رو فرا میگیره ….)
    عاشق اون موجودات عجیب و دوست داشتنیش …( مثلا جن خونگی ها…. من عاششق دابیم)
    در مورد خود شخصیت هری پاتر هم که دیگه حرفی واسه گفتن ندارم ….
    من واقعا عاششششق این شخصیت شدم … زمانی که همه هم سن و سالای خودم داشتن با عروسکاشون خاله بازی میکردن ، من یه چوب دراز بر میداشتم و سعی میکردم با خوندن ورد جادو کنم ….
    زمانی که همه دوستام به داشتن بر چسب باربی روی دیوار اتاقشون افتخار میکردن ، من با پوستر دامبلدور روی دیوار اتاقم حرف میزدم و با آرامشی که اون بهم میداد لذت می بردم ……..

    کلا همه این وراجی ها رو کردم که بگم من عاشششششششششششششششششق هری پاترم ….

    بازیگراش همه هنر مند و دوست داشتنین ….
    اما چهره خیلی ظریف و زیبایی داره ….
    دانیل چشم های دریایی و خیلی خیلی زیبایی داره …. بازیشم واقعا معرکست … خیلی به تصور من از هری پاتر داخل کتاب نزدیکه ….
    روپرت هم خیلی ژولیده و به هم ریختست … من عاشق همینشم ….

    مرسی …. واقعا این پست معرکه بود ….

  15. شمیم می‌گه:

    لباسِ اما زشـــته ازش خوشم نمیاد،کلا از همه شون خوشم نمیاد!

    داستانای هری پاتر رو بیشتر از فیلماش می پســــندم

  16. khaT می‌گه:

    همشون زشت و مزخرفن

پاسخی بگذارید

