عکسهای کتی پری در مراسم معرفی عطر جدیدش در لندن

فرستاده شده: نوامبر 12, 2010 توسط Admin در Celebrities, Katy Perry
برچسب‌ها:

عکسهای کتی پری در مراسم معرفی عطر جدیدش در لندن

کتی پری در مراسم معرفی عطر جدیدش «Purr» در لندن دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. saeede می‌گوید:

    چقدر این عاله!به چشم به هم زدنی از اینجا به اونجا میشه!
    عطرش که حالا حالا ها ایران نمیاد ، میاد؟:-( چه جلد خوشگلی ولی کاش رنگی رنگی و آبنباتی و بستنی هیو اینا مثل شوئش بود جلدش 🙂

    • saeede می‌گوید:

      * فعاله

    • Mehrdad می‌گوید:

      ببخشید شما دومی سعیده خانم من اشتباه کردم
      فکر نکنم تو خارج باشه چه برسه ایران.
      کتی تازگیا خیلی میره لندن چون میگن
      میخواد شناسنامه ی انگلیسی بگیری
      و رسما» تابعیت کشو راسل (شوهرش) رو بگیره
      دلیلشم گفته چون از زادگاه راسل خوشش میاد
      البته هنوزم آمریکاییه

  2. Mehrdad می‌گوید:

    22222222
    خیلی دوستش درام
    خیلی قشنگه صداش
    مخصوصا» آهنگ رویای جوانی که خیلی زیباست
    واقعا» چنین رشدی اعجاب انگیزه 2 سال پیش کتی پری یه خواننده رده5 جهان بود ولی الان…
    عطرش باید خوشبو باشه
    چه لباس خوش رنگی پوشیده
    ممنون آدمین که ما رو در جریان همه جی میزاری

  3. عاطفه می‌گوید:

    mishe aksa ro tu size bozorgtar bezarid?
    merC

    • Mehrdad می‌گوید:

      سلام عاطفه خانم
      شما رو قبلا» تو هیچ پستی ندیده بودم
      تازه به سلب دیلی ملحق شدی
      یا کلا» اهل نظر دادن نیستی
      اگه تازه ب سلب دیلی اومدی خوش اومدی
      اما اگه از قبل بودی حداقلش شناختمت
      بیشتر نظر بده خانمی.
      راستی جواب سوالتون رو باید یکی از مدیران بده
      بازم تشکر از لطفتون آقای آدمین که ما رو از همه چی مطلع میکنی

  4. Mehrdad می‌گوید:

    ولی چه سرعت عملی داره این بشر
    دیروز مادرید امروز لندن فردا(*)
    خدایی چه حالی میکنن
    هم خوش میگذره هم پول درمیاری

    • یاس می‌گوید:

      آواتار نو مبارک.این وا3 الانته دیگه؟! قشنگه منتها چشماش قرمزی داره

      • Mehrdad می‌گوید:

        نه این ماله پارسال پیارساله که رفته بودم همدان غار علی صدره
        ممنون که مبارکه گفتی!
        اما من فعلا» عکسی جدید ندارم مگه این که یکی پیدا کنم سریعا» میزارم

      • یاس می‌گوید:

        عسل خودمی.تحت هرشرایطی دوست داشتنی هستی!با وجود اینکه چشات آبی نیست
        و

      • Mehrdad می‌گوید:

        و
        بازم یه آواتار از دوران 9 10 سالگیم گذاشتم
        تا که عکس جدید از خودم نگرفتم این آواتار رو عوض نمیکنم
        پس منتظر باشید
        🙂
        و مامان من هستی. تحت هر شرایطی خیلی دوست دارم!با وجود اینکه خیلی باحالی@@!
        و

  5. عاطفه می‌گوید:

    age arme celebdaily ro mesle ghadima koochiktar roo aks bezanid ham kheyli khoob mishe

  6. یاس می‌گوید:

    اسم عطرش احیانا» کتی پریه!چون بهرحال شکل کت هستش
    کیتیو زیاد دوست ندارم اما هات&کلد و رویای نوجوانیشو دوست دارم

  7. شمیم می‌گوید:

    لباسش خوشـــرنگه ولی مدلش قشنگ نیست!

    آخـــــی چه شیشه عطر نازی،بهــــش میاد خیلی خوشبو باشه!

    چشمای کتی خوشگله،بانمــــکه!

  8. Mehrdad می‌گوید:

    خوشحالم که یاسی جون اینجایی…
    منم باهات موافقم اما آهنگ جدیدش فایر وورک هم قشنگه
    راستی شمیم جون ممنون که ب هم دل گرمی دادی
    از لطفتون ممنون بچه ها

  9. farshad می‌گوید:

    سلام ياسي جون اوتارمو ديدي؟

  10. نگار می‌گوید:

    دهنشو چرا اينقدر باز کرده افتضاح شده خواننده ي دره پيته امريکا

  11. Robsten_mahtab می‌گوید:

    چرا هی ادای خون آشامارو در میاره.
    عشق است چشماش.
    زیباترین چشای دنیا.

  12. farshad می‌گوید:

    مهرداد جون 18 سالمه
    قرمز هم هستم
    هم قرمز ايران هم انگليس

  13. sh1 می‌گوید:

    بچه ها کسی از سعیده خبر نداره تا ازش چیزی خواستم غیب شد ؟

  14. ونوس می‌گوید:

    وای چرا دیر رسیدم.
    کتی عشق منه.
    عاشقتتتتتتتتتتتتتم.
    نااااااااااااااازه.

  15. sh1 می‌گوید:

    آییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مسلمونا جون مادراتون یکی به من فرکانس mtv بده توی اینترنت هرچی گشتم نبود
    یعنی هیچ کس نیست تا به داد این مظلوم برسه
    ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  16. ahad می‌گوید:

    واقعا دیگه کسی به این ماه ی پیدا نمیشی باور کنید البته بیشترتون میدونین…ممنون

  17. ان شرلی می‌گوید:

    تو عکس 2 بد شده
    راستی بجه ها من دیگه میام نظر میدم و میرم
    بهتره

  18. marya.b می‌گوید:

    کتی خیلی موجود دوست داشتنییه….
    با توجه به روحیاتش فکر می کنم عطرش ملایم و گرم و شیرین باشه

  19. یاس می‌گوید:

    نه شوکولم.نکنی این کارو! من اگه ی روز با تو نحرفم روزم شب نمیشه! اصلا» دیگه روزی ندارم همش شب میشه

  20. Arash می‌گوید:

    من عاشق کیتی پریم
    بی نهایت عالی
    خیلی جذابه
    خیلی صداش خوبه دیونه آهنگ firework ستم
    کارش عالیه
    ولی امیدوارم عطرش به طونه خانوما رو راضی کنه
    مخصوصا» خانمای مشکل پسنده ایرانیو(این یک تعریفه یعنی هر چیزیو نمی گیرن)

  21. Arash می‌گوید:

    راستی حالتای کیتی به خاطر اسم عطرشه
    که به معنای خر خر کردن گربه است
    به همین خاطر کیتی پنجه هاشو نشون میده

  22. سحر می‌گوید:

    وای عاشق شکل عطرش شدم ! چقدر خوشگله و با نمکه ! در اولین فرصتی که ببینم اومده خریداری میشود ! حتی اگه بوی خوبی نداشته باشه ( البته بهش میاد خوب باشه ) به خاطر شیشه اش میخرمش !!!!

  23. khaT می‌گوید:

    چشماش حرف نداره…….
    عطرشم مثل خودش جينگوله

  24. ava می‌گوید:

    چقدر از لباس شخوشم اومد… بامزست … كاش موهاشو كوتاه نكرده بود عاشق اون هاي لايت هاي بنفش و آبيش بودم …

  25. neda می‌گوید:

    ملوسههههههههههههههههههههههههههه

  26. سعیده می‌گوید:

    هم لباسش قشنگه هم شكل و قيافه عطرش
    ايشالا يه روز ما هم پولدار شيم واسه خودمون عطر بزنيم 🙂

  27. sara می‌گوید:

    شوهر موهرم که کشک!

  28. love selena می‌گوید:

    خیییلییییی دوسش دارم ….
    آهنگاش همه با حال و قشنگن ….
    ویدیو هاشم خیلی دوست دارم …. یه جورایی متفاوتن …
    چهرشم بانمک و دوست داشتنیه ….
    چشماش رو دوست دارم …. خیلی شیطونه …..
    موهاشم خوش حالته ….
    عطرشم باید منحصر به فرد باشه ….
    شیشه عطرش که عالیییییه آخه من عاشق گربه هام ….

    در کل دوسش دالم ….

    مرسسسسسسسسسسسسی

پاسخی بگذارید

